PDA

India naar Nepal, neem adviseren een newbie!

Bekijk de volledige versie: India naar Nepal, neem adviseren een newbie!

storminnorm

Hallo, mijn naam is Laura en ik ben van plan een jaar tussenuit ', nu ik afgestudeerd aan de universiteit.

Ik ben geïnteresseerd in het wielrennen uit India naar Nepal. Na Googled de hele dag heb ik eigenlijk alleen maar gevonden een route van New Delhi naar Kathmandu.

Heeft iemand nog een advies of ervaring, of zelfs ideeën van een fietsroute van ongeveer 2-3 weken? In tegenstelling tot de meeste van jullie heb ik niet Touring ervaring, en er de voorkeur aan een medium intensiteit rit doen, zonder missen op sites die moeten verschijnen langs de weg.

Ik begrijp dat een rit van deze lengte veel voorbereiding en training zou vereisen.

Elk advies dat u zou kunnen geven zou zeer gewaardeerd! Bedankt

Bowkes

Hoi,
Niet zeker of je nog verder met de planning van deze reis, maar als het van alle belangen ben ik eropuit trekt binnenkort naar India te fietsen uit Manali tot Ladakh en misschien wat tijd doorbrengen fietsen door Spiti. Zou graag op de hoogte haak met andere fietsers op weg voor een aantal morele steun!

Steve (UK)

storminnorm

Hoi,
Niet zeker of je nog verder met de planning van deze reis, maar als het van alle belangen ben ik eropuit trekt binnenkort naar India te fietsen uit Manali tot Ladakh en misschien wat tijd doorbrengen fietsen door Spiti. Zou graag op de hoogte haak met andere fietsers op weg voor een aantal morele steun!

Steve (UK)
Hi Steve,
hebben niet veel gedaan de planning nog niet, maar ik gewoon worden daar tot eind van het jaar 2010 - raden u zullen zijn en voorbij dan? zou goed zijn voor andere fietsers wel voldoen. Veel succes met uw planning en hebben een geweldige tijd gehad in India!

Buidelwolf

Hi Steve,
hebben niet veel gedaan de planning nog niet, maar ik gewoon worden daar tot eind van het jaar 2010 - raden u zullen zijn en voorbij dan? zou goed zijn voor andere fietsers wel voldoen. Veel succes met uw planning en hebben een geweldige tijd gehad in India!

Ik heb backpacked die exacte route, dus ik denk dat ik zou kunnen helpen.

Ik zal beginnen met te zeggen zou ik niet fiets deze route. Het is een zware rugzak route en het is eigenlijk chaos. Ik kan me niet herinneren het landschap is dat interessant niet.

Een ding heeft gekregen van de route gaat voor het al is de hele Agra, Taj Mahal, Amber Fort, Varanasi ding. Er is een aantal goede attracties langs de weg en zoals met alle van India, zul je nooit te vervelen.

Eigenlijk, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk "waarom zou je?" Er is een miljoen andere plaatsen waar ik liever fietsen lol

swampy1970

Er is waarschijnlijk een flink aantal georganiseerde reizen beschikbaar. Ik weet dat er nogal wat die werden georganiseerd in Engeland over een decennium geleden dat zou gek routes rondom Nepal tot een aantal waanzinnige berg beklimmingen die zijn afgestemd voor iemand die hardcore in mountainbikes. Er waren een paar gemakkelijker te reizen. De 'vreemde' ding was dat ze zeiden dat ze jongens met geweren begeleiden de renners hebben ... Leuk!

Persoonlijk, als ik was net afgestudeerd aan de Uni gal, zou ik uit de weg ergens dat je een leuke randsom zou brengen ... : p Als je moet uiteindelijk het verstrekken van enkele 'adult entertainment' tegen uw wil, hoor ik dat Tijuana betaalt beter en heeft minder kans op overlijden dan New Delhi, Janakpur of Kathmandu ...

Ik neem liever een rondreis door Zuid-Amerika, de Alpen of zelfs alleen maar het nemen van een trektocht tegenover de Rocky Mountains in Colorado, door middel van Moab en naar beneden door de Grand Canyon naar Vegas ... na een paar nachten van losbandigheid, tot hoofd door Death Valley en omhoog door de Sierras uptowards Kings Canyon en Yosemite ...

Thylo - Ik weet Australië heeft een miljoen mijl van Outback - maar zijn er echt interessante plaatsen om te treking go / rijden?

Buidelwolf

Thylo - Ik weet Australië heeft een miljoen mijl van Outback - maar zijn er echt interessante plaatsen om te treking go / rijden?

Ik ben niet de expert hier omdat ik nog maar net heb MTB'd in Victoria, maar ik weet is er de Tassie Trail die de lengte van Tassie (BBP gaat heeft gedaan, ziet er fantastisch uit - maar zijn een MTB parcours), zoals de Mawson Trail, die is bijna 600kms lang en begint in Adelaide.

Dit is een goede thread (http://forums.mtbr.com/showthread.php?t\u003d530640) op langere ritten in Oz. Zou de moeite waard om in contact met Audax, ook.

swampy1970

Ik ben niet de expert hier omdat ik nog maar net heb MTB'd in Victoria, maar ik weet is er de Tassie Trail die de lengte van Tassie (BBP gaat heeft gedaan, ziet er fantastisch uit - maar zijn een MTB parcours), zoals de Mawson Trail, die is bijna 600kms lang en begint in Adelaide.

Dit is een goede thread (http://forums.mtbr.com/showthread.php?t\u003d530640) op langere ritten in Oz. Zou de moeite waard om in contact met Audax, ook.

Bedankt. Ik zal met dien verstande dat alleen info Incase ik ooit de kans krijg om het te gebruiken ...

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish