nieuwe tuben
Bekijk de volledige versie: nieuwe tuben
Ik ben over om mijn nieuwe fiets heeft Reynolds MV32UL tuben deze zal mijn eerste tuben
Wat zijn de grote diffrences op racebanden zoveel opleiding ... moet ik altijd een extra band ... lijm moet ik mijn eigen banden of moet gewoon laten vallen af bij de winkel? alle Othe nuances van tuben dat u zou kunnen bieden gewaardeerd
Leer lijm. Het is een noodzakelijke vaardigheid. Een deel van die vaardigheid is in staat om een goed gelijmd band herkennen, en nog belangrijker, om te herkennen wanneer een band niet goed gelijmd.
Spares. Draag een reserve tubie die is pre-gelijmd. Over het enige wat Tufos goed zijn voor de werkzaamheden als onderdelen, dus ik had daar kijk, misschien bij een S33. U kunt ook kiezen om een latex sealant, zoals Vittoria PitStop, maar weet dat deze kit niet altijd werken. Ook zij meestal ruïne een buis voor reparatie.
Een andere belangrijke vaardigheid is in staat om uw eigen tubies reparatie. Het bespaart geld, en kunt u een hoop van het leven van de banden te krijgen. Als je hebt een LBS die lijm tubies, ik heb ze je kennismaken met het proces. Zo niet, laat Google is uw vriend. Er zijn veel goede online bronnen (Search "Jobst Brandt").
Zoals voor eventuele verschillen u wel of niet mogen zien, die afhankelijk van u en uw perceptie. Sommige mensen maken allerlei wilde beweringen over het nirvana-achtige rit van tubies, terwijl anderen zeggen dat ze niet het gevoel een verschil tussen racebanden en tubies. Zoals altijd is de inflatie juiste sleutel. U kunt tubies draaien met een lagere druk dan racebanden en tubies zijn vrijwel immuun voor flats knijpen.
Succes, en welkom bij de donkere kant.
Ive alleen gedaan een rit op tuben en integer couldnt echt het gevoel het verschil. Ik geef de voorkeur racebanden gewoon omdat ik weet hoe ze veranderen snel. Ik weet dat er een goed stel pro triatleten, waaronder Chrissie Wellington dat ritten racebanden voor diezelfde reden. Id zeker leren om ze te veranderen op uw eigen. Zelfs op $ 1/min voor arbeid op de LBS, somthing zo klein als veranderende banden kan krijgen prijzig
Bedankt .... hoe lang kun je rijden een platte buis
... hoe lang kan je een vlakke rit buisvormige ... Hoeveel u graag uw velgen?
Ik herinner me een opmerkelijke Coors Classic fase leiding in de New Paltz NY toen John Tomac reed een vlakke tubie vaststelling van de haarspeldbocht afdaling door de gunks en op naar de stad om te verblijven met de pauze. Dat gutsy Ridin '
Ik meestal racebanden rijden deze dagen, maar reed en getraind op UPS naaien voor jaren. Oudere gepatchte banden (goed te krijgen met een snel els) werd pre-gelijmde onderdelen, je leert snel hoe te vouwen dan mooi aan riem onder het zadel en op alle dagen rijdt ik vaak dragen twee onderdelen, maar in eerlijkheid nooit nodig de tweede .
Krijg iemand te leren hoe je lijm en monteren van de banden of verwachten dat de harde manier leren en ook leren hoe een eventuele lijm Slop uit het reinigen van de remmen oppervlak van de velg ...
-Dave
Ik ben over om mijn nieuwe fiets heeft Reynolds MV32UL tuben deze zal mijn eerste tuben
Wat zijn de grote diffrences op racebanden zoveel opleiding ... moet ik altijd een extra band ... lijm moet ik mijn eigen banden of moet gewoon laten vallen af bij de winkel? alle Othe nuances van tuben dat u zou kunnen bieden gewaardeerd
Voordat u de weg te raken met je nieuwe tube wielen, het eerste wat je moet weten voordat u uw nieuwe tuben lijm is dat je moet proberen te DROOG monteren ze op de velgen, eerste. Als je dat doet, kun je een volslagen expletief vloek of de winkel waar u de banden gekocht omdat je zweren dat je verkocht 650c banden ...
Met andere woorden, u voor een pre-rekken de banden als je wilt lijm ze op de behoefte van succes zonder te kijken alsof je gemist kunst-en ambachten in de kleuterschool ...
Dat betekent dat je (normaal) hebben behoefte aan een extra set velgen ... 700c clincher velgen zijn 'oke' voor pre-stretching als je niet een extra set van tubulaire velgen hebben.
Het betekent ook dat als u ervoor kiest om de opleiding ritten doen met tubular wielen die uw SPARE moet vooraf worden uitgerekt, too!
Een "platte" SEW-up band is gerepareerd "thuis" en niet op de weg.
FWIW. Als u gebruik van een nieuwe, pre-stretched band als de reserve, denk ik niet dat je nodig hebt voor een pre-lijm het ... dat is alleen 'mijn' mening ... na verloop van tijd kan u leren hoe veel / weinig lijm u zich comfortabel met lijm gebruikt om uw banden - vergeleken met bijna iedereen, ik ben een minimalistisch met betrekking tot hoe veel lijm gebruik ik ... maar, ik ben niet racen, en als ik was, zou ik zeker gebruik meer lijm dan ik.
Het tweede wat je moet weten is dat "vet" SEW-ups (ongeveer 700x24-25 equivalent) zoals die begon ik op zijn nu beschikbaar, opnieuw - je hoeft niet te rijden Parijs-Roubaix aan de rit kwaliteit waarderen grotere band biedt.
Wat of u moet lijm ze op, zelf ... Ik zou zeggen dat, tenzij u een gesponsorde rijder met een team monteur, dan moet je LEARN te plakken ze op jezelf ... de mogelijkheid van het vervallen van je wiel (s) af met iemand en dan wachten op hem / haar de tijd om verzorging van uw wiel te hebben (en) liever saai worden na een tijdje, tenzij u meerdere sets van wielen hebben.
Een ander ding dat je moet weten over naaien-ups is dat het bedrag van de band minimaal is als in vergelijking met de meeste-zo-niet-al clincher banden ... het aantal kilometers u zal worden ingekort in vergelijking met het aantal kilometers u heeft om met uw racebanden.
Ik denk niet dat er een all-weather naaien-up, dus terwijl je over het algemeen beter tractie hebben met een naai-up dan met een dooddoener als het gaat om droge toestand van de wegen, je naaien-ups zullen waarschijnlijk niet zo goed als een dooddoener waarvan compound is geformuleerd voor natte wegomstandigheden.
Ook, omdat een naaien-up heeft een dunnere betreden, zal de band meer kwetsbaar zijn voor alle wegen risico's die u kunt tegenkomen op een natte weg.
BTW. Er is een reden dat er meer is dan een type / rang van clincher band ... de zogenaamde "training" racebanden zal meer wegen, maar een hogere opbrengst kilometers dan de dooddoener banden die 4x zoveel kost. Ik denk dat een "opleiding" SEW-up kan-of-kan-niet zo lang duren als high-end clincher.
Sommige mensen rijden hun tuben de hele tijd (ik gebruikte als een van hen) ... maar ik denk dat het een dure stelling dat minder mensen kunnen om te rechtvaardigen omdat veel racebanden rijden bijna net zo goed (sommigen zeggen, net zo goed), nu - ja, voor de meeste mensen denk ik dat SEW-ups moet waarschijnlijk worden beschouwd als een luxe item voor regelmatig rijden.
Voor zover ik weet, de meeste pro teams daadwerkelijk trein op standaard 32x3 wielen ... clincher wielen.
Ik stel voor dat als je een (aspirant) racer, maar zijn niet gesponsord, dan mag u wilt opslaan van de SEW-ups + high-zoot buisvormige wielen voor dag van de wedstrijd, tenzij u onbeperkt besteedbaar inkomen te besteden aan banden - en-wielen.
FYI. Tuben die latex buizen houd niet van CO2-patronen ... maar, zelfs als uw tuben hebben "gewone" butyl rubber binnenbanden, moet je waarschijnlijk krijgen in de gewoonte van het dragen van een (frame) pomp die kan meer dan 100 PSI (versus een shorty, MTB pomp die meestal slechts kan oplopen tot ongeveer 65 PSI).
Het enige voordeel aan een dooddoener is dat je ze kunt herstellen op de weg. Met een tubie moet, veranderen ze (hoewel ze kunnen worden gerepareerd, maar niet op de weg-really).
Pre-lijm een reserve en dragen. Ik heb ook voorzien van een klein metalen band ijzer te krijgen onder een plat om het uitstappen.
Met een blik van lijm en een beetje oplosmiddel borstel (verkrijgbaar bij elke fatsoenlijke hardware store), lijmen op een tubie is eenvoudig. Lichte laag-Lijm tubie, lijm rand, tubie lijm, lijm rand, lijm tubie .... wanneer lijm is niet kleverig / tacky op band, een andere laag op de rand, mount band, centrum (waarom je mount met een licht natte lijm op RIM), lucht, wacht 24 uur en rijden. Licht jassen. Net verf de lijm op de basis band en de velg kanaal.
'Ervan uitgaande dat' de winkel weet hoe lijm tubies, vragen, dan verschijnen wanneer ze lijm jou de eerste keer met wat drank de sleutel houdt, kijken, vragen te stellen .. betalen voor de dienst, doe dan je eigen.
Pre stretching een tubie op een velg is van essentieel belang, met name voor Contis, niet zozeer voor katoen banden zoals Vittoia, Veloflex, Clement, Challlenge.
Denk aan de voordelen van tuben. Meer comfy-geen noodzaak om iets meer te gebruiken dan ongeveer 100 psi. Zal niet komen uit de velg als flatted. Corner goed, als een radiaal band op een auto. Soepeler zijwanden, ronder.
'Mei' lichter, maar niet een voordeel dat geen verschil maakt.
Net racebanden, er zijn minder einde, opleiding 'tuben. Meer loopvlak, machine gemaakt, niet als licht-, butyl-buis. Zelfde 'buisvormige' rijden, maar goedkoper, net als racebanden.
Ik rijd tubies de hele tijd. Ik zie geen dwingende reden om naar racebanden. Alle dingen gelijk zijn, zal tubies plat minder omdat een snuifje plat is 'bijna' onmogelijk.
Ive alleen gedaan een rit op tuben en integer couldnt echt het gevoel het verschil. Ik geef de voorkeur racebanden gewoon omdat ik weet hoe ze veranderen snel. Ik weet dat er een goed stel pro triatleten, waaronder Chrissie Wellington dat ritten racebanden voor diezelfde reden. Id zeker leren om ze te veranderen op uw eigen. Zelfs op $ 1/min voor arbeid op de LBS, somthing zo klein als veranderende banden kan krijgen prijzig
Ik zal nooit begrijpen waarom triathleten gebruik tuben tenzij dat de wielen van hun keuze te rijden ... omdat ze hun eigen banden in een race (geen neutrale ondersteuning) te wijzigen.
als voor pre strekken van de band, ik altijd mijn oude tubulaire velgen te rekken de banden. U kunt mogelijk enkele oude gebruikte velgen krijgen bij de LBS voor dit doel.
als voor pre strekken van de band, ik altijd mijn oude tubulaire velgen te rekken de banden. U kunt mogelijk enkele oude gebruikte velgen krijgen bij de LBS voor dit doel.
EN, kunt u gebruik maken van een oude clincher velg ook.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net