PDA

KING MIKE IS BACK!

Bekijk de volledige versie: KING MIKE IS BACK!

Pagina's: [1] 2

Davide Tosi

Dames en heren, de goede oude Michele Bartoli, dezelfde die Zuelle en Jaja vernietigd
samen op het LBL, is terug. Vandaag in de Giro del Lazio (1.HC) hij vernietigde het veld over de
geplaveide steile wand van de Hannibal Fields (21% in de steilste punt). Alleen Celestino en JAFG
geslaagd om bij hem blijven, maar 50 km later, in de buurt van de laatste rijstrook, sloeg hij hen in een tactische
sprint dat de Toscaanse lood en won met majestueuze strategie.

A Real Thoroughbred Champion is terug.

Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en basso,
houden Pisan King Mike thuis, we weten allemaal welke ploeg niemand te ondersteunen.

LONG LIVE BARTOLI

Ken Papai

"Davide Tosi" <davide.tosi@comune.re.it> schreef ...
> Dames en heren, de goede oude Michele Bartoli, dezelfde die Zuelle en Jaja vernietigd
> Samen op het LBL, is terug. Vandaag in de Giro del Lazio (1.HC) hij vernietigde het veld over de
> Geplaveide steile wand van de Hannibal Fields (21% in de steilste punt). Alleen Celestino en JAFG
> Geslaagd om bij hem blijven, maar 50 km later, in de buurt van de laatste rijstrook, sloeg hij hen in een tactische
> Sprint dat de Toscaanse
leiden
> En won met majestueuze strategie.

Nice - maar wat zou het duren om een volledig in-vorm Bartoli naar San Francisco volgend jaar?

>
> A Real Thoroughbred Champion is terug.

Goed nieuws.

> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en basso,
> Houden Pisan King Mike thuis, we weten allemaal welke ploeg niemand te ondersteunen.
>
> LONG LIVE BARTOLI

Nick Burns

"Davide Tosi" <davide.tosi@comune.re.it> schreef in bericht news: 3f6d649c.12129607 @ news.cis.dfn.de. ..
> Dames en heren, de goede oude Michele Bartoli, dezelfde die Zuelle en Jaja vernietigd
> Samen op het LBL, is terug. Vandaag in de Giro del Lazio (1.HC) hij vernietigde het veld over de
> Geplaveide steile wand van de Hannibal Fields (21% in de steilste punt). Alleen Celestino en JAFG
> Geslaagd om bij hem blijven, maar 50 km later, in de buurt van de laatste rijstrook, sloeg hij hen in een tactische
> Sprint dat de Toscaanse
leiden
> En won met majestueuze strategie.
>
> A Real Thoroughbred Champion is terug.
>
> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en basso,
> Houden Pisan King Mike thuis, we weten allemaal welke ploeg niemand te ondersteunen.
>
> LONG LIVE BARTOLI
>

Ik ben een grote fan Bartoli, maar hij is een hoofd geval of hij is winnen of verliezen. Dat is de reden waarom hij zal
nooit winnen van de wereld en Ballerini weet dat.

David N. Welton

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schrijft:

> Nice - maar wat zou het duren om een volledig in-vorm Bartoli naar San Francisco volgend jaar?

Een belangrijke bike race? ;-)

>> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en
>> Basso, houden Pisan King Mike thuis, we weten allemaal welke ploeg niemand te ondersteunen.

Het kennen van de geschiedenis tussen Bartoli en Bettini ... Ik denk dat Ballerini bepaalde risico's loopt indien hij niet kan
maken Bartoli neemt de ondergeschikte rol voor de werelden. Een van de redenen waarom de Azzurri deed het goed vorig jaar
is dat ze een duidelijk plan met een leider.

--
David N. Welton Consulting: http://www.dedasys.com/ Persoonlijk: http://www.dedasys.com/davidw/ Gratis
Software: http://www.dedasys.com/freesoftware/ Apache Tcl: http://tcl.apache.org/

Ken Papai

"David N. Welton" <davidw @ @ dedasys.com ...
> "Ken Papai" <. Com> schrijft:
>
>> Nice - maar wat zou het duren om een volledig in-vorm Bartoli naar San Francisco volgend jaar?
>
> Een belangrijke bike race? ;-)

Misschien SF kunnen upgraden naar een 1.2 volgend jaar, waarschijnlijk nog steeds niet genoeg ehh?

>>> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en
>>> Basso, houden Pisan King Mike thuis, we weten allemaal dat team [niemand] heeft te steunen.

Ik houd Mark McCormack om te winnen in Hamilton.

> Het kennen van de geschiedenis tussen Bartoli en Bettini ... Ik denk dat Ballerini bepaalde risico's loopt indien hij niet kan
> Maak Bartoli neemt de ondergeschikte rol voor de werelden. Een van de redenen waarom de Azzurri deed het goed afgelopen
> Jaar is dat ze een duidelijk plan met een leider.

Mooi gezegd.

Ken

Update, nu met meer dan 55 foto's: http://www.kenpapai.com/racing/sf2003/index.html

Graham

"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> wrote in message
news: 3f6c92ce 0 dollar 35.476 dollar $ a32e20b9@news.nntpservers.com ...
>
> "Davide Tosi" <davide.tosi@comune.re.it> wrote in message
> News: 3f6d649c.12129607 @ news.cis.dfn.de. ..
>> Dames en heren, de goede oude Michele Bartoli, dezelfde die Zuelle en Jaja vernietigd
>> Samen op het LBL, is terug. Vandaag in de Giro del Lazio (1.HC) hij vernietigde het veld over de
geplaveide
>> Steile wand van de Hannibal Fields (21% in de steilste punt). Alleen Celestino en JAFG beheerd
>> Bij hem blijven, maar 50 km later, in de buurt van de laatste rijstrook, sloeg hij hen in een tactische sprint
>> Dat de Toscaanse
> Leiden
>> En won met majestueuze strategie.
>
>> Een Real Thoroughbred Champion is terug.
>
>> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en
>> Basso, houden Pisan King Mike thuis, wij allemaal
weten
>> Welk team niemand te ondersteunen.
>
>> LONG LIVE BARTOLI
>
>
> Ik ben een grote fan Bartoli, maar hij is een hoofd geval of hij is winnen of verliezen. Dat is de reden waarom hij zal
> Nooit winnen van de wereld en Ballerini weet dat.
>
>
Alle groten zijn "Headcases", kan lang doorgaan! We willen te veel would'nt
"Armstrongs".

Bartoli, LBL 1997, zag het live op Eurosport, is er niets gekomen sluiten daar, misschien Ullrich op de
weg naar Arcalis in de Ronde van hetzelfde jaar. Respect is verschuldigd.

Graham

Nick Burns

"Graham" <gtgelliott@btinternet.com> wrote in message

> Bartoli, LBL 1997, zag het live op Eurosport, is er niets gekomen sluiten daar, misschien Ullrich op de
> Weg naar Arcalis in de Ronde van hetzelfde jaar. Respect is verschuldigd.
>
> Graham

O, God ja. Hij is een raadsel. Iemand met zoveel talent ... en dat meestal afval met zijn
samurai fantasie ****... is deprimerend. Hij gedraagt zich als hij is * een * gekozen, of hij heeft de vorm
om back-up of niet. Hij wil behandeld worden als de uitverkorene te allen tijde. Ik denk dat de bedragen omhoog
mijn problemen met Bartoli. Vóór 1999 of 2000 had ik niets slechts te zeggen over hem. Zijn reactie op de
succes van zijn vroegere luitenant (Bettini) is verschrikkelijk geweest en hij heeft nooit echt gekregen van zijn daad
samen sindsdien. Op de fiets, heeft hij momenten van genialiteit sindsdien, maar dat is over alle
Ik kan zeggen over de krijger * *.

Ewoud Dronkert

Op Zaterd. De 20 september 2003 18:13:14 +0000 (UTC), Graham schreef:
> Bartoli, LBL 1997, zag het live op Eurosport, heeft niets dichtbij gekomen
> Omdat, misschien Ullrich op de weg naar Arcalis in de Ronde van hetzelfde jaar.

Nou, in het zelfde ras Ik zou zeggen 1999 (VDB). In andere rassen, Museeuw in Parijs-Roubaix 2002.

Koergan Gringion

"Graham" <gtgelliott@btinternet.com> schreef in bericht news: bki5bq $ $ HMT 1@hercules.btinternet.com ...
>>>
>
>> Ik ben een grote fan Bartoli, maar hij is een hoofd geval of hij is winnen of verliezen. Dat is de reden waarom hij
>> Nooit zal winnen van de wereld en Ballerini weet dat.
>
>
> Alle groten zijn "Headcases", kan lang doorgaan! We willen te veel would'nt
> "Armstrongs".
>
> Bartoli, LBL 1997, zag het live op Eurosport, is er niets gekomen sluiten daar, misschien Ullrich op de
> Weg naar Arcalis in de Ronde van hetzelfde jaar. Respect is verschuldigd.

Bartoli mag niet worden op de Italiaanse Worlds team omdat wat hij deed in 1997.

De Italiaanse wie heeft de beste kans om te winnen in Hamilton is Bettini. Aangezien Bartoli is te veel van
prima donna te rijden voor iemand anders, moet hij worden overgelaten thuis.

Otoh, zou het interessant zijn om te Bartoli zien op het team en kijken naar de Azzuri achtervolgen elkaar zitten,
als zij ook sinds 1993-2001.

Ronaldo Jeremia

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: <Fs0bb.529620$o%2.231369@sccrnsc02> ...
> "David N. Welton" <davidw @ @ dedasys.com ...
>> "Ken Papai" <. Com> schrijft:
>
>>> Nice - maar wat zou het duren om een volledig in-vorm Bartoli naar San Francisco volgend jaar?
>
>> Een belangrijke bike race? ;-)
>
> Misschien SF kunnen upgraden naar een 1.2 volgend jaar, waarschijnlijk nog steeds niet genoeg ehh?
>
>>>> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande en
>>>> Basso, houden Pisan King Mike thuis, we weten allemaal dat team [niemand] heeft te steunen.
>
> Ik als Mark McCormack om te winnen in Hamilton.

WOW.

Dat is een FAR OUT kiezen.

Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, je haalt, of dat u kennis van fietsen op RBR
opnieuw. Ik wens u veel succes.

btw, laten we beginnen met een draad over de kansen Hincapie's bij World's.

-RJ

Ken Papai

"Ronaldo Jeremia" <ronaldo_@posting.google.com ...
> "Ken Papai" <ken@%2.231369@sccrnsc02> ...
>> "David N. Welton" <davidw @ @ dedasys.com ...
>>> "Ken Papai" <. Com> schrijft:
>>>
>>>> Nice - maar wat zou het duren om een volledig in-vorm Bartoli naar San Francisco volgend jaar?
>>>
>>> Een belangrijke bike race? ;-)
>
>> Maybe SF kunnen upgraden naar een 1.2 volgend jaar, waarschijnlijk nog steeds niet genoeg ehh?
>
>>>>> Nu, als echt Ballerini wil naam voor Hamilton zoals verliezers als Rebellin, Casagrande
>>>>> En basso, waarbij Pisan King Mike thuis, we weten allemaal dat team [niemand] heeft te steunen.
>
>> Ik als Mark McCormack om te winnen in Hamilton.
>
> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, je haalt, of u
> Kennis van fietsen op RBR weer. Ik wens u veel succes.

Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Wanneer ik sloeg me hard.

Wie bent u eigenlijk?

> Btw, laten we beginnen met een draad over de kansen Hincapie's bij World's.

Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.

>
>-RJ

-KJP

Koergan Gringion

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: yerbb.541322 $ o% 2.238172 @ sccrnsc02 ...
>
>> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, je haalt, of u
>> Kennis van fietsen op RBR weer. Ik wens u veel succes.
>
> Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Wanneer ik sloeg me hard.
>
> Wie bent u eigenlijk?
>
>> Btw, laten we beginnen met een draad over de kansen Hincapie's bij World's.
>
> Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.

Dumbass --

Hoe kan je dat zeggen? McCormack heeft niet echt reed tegen de bovenkant euro. Zelfs op eigen grondgebied op
Philly hij 4e (tegen een fatsoenlijke euro, maar niet een gehele gebied van hen). Ik zou niet kiezen
George van beide winnen, maar hij tenminste wordt gebruikt om dat milieu en hij heeft de Vuelta als
voorbereiding.

Ronaldo Jeremia

"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
Nieuws: <lltbb.2213$iT4.1606570@news1.news.adelphia.net> ...
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: yerbb.541322 $ o% 2.238172 @ sccrnsc02 ...
>>>
>>> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, uw haalt, of
>>> Je kennis van het wielrennen weer op RBR. Ik wens u veel succes.
>
>> Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Toen ik doen hit
>> Me hard.
>
>> Wie bent u eigenlijk?
>
>>> Btw, laten we beginnen een draad over de kansen Hincapie's bij World's.
>
>> Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.
>
>
> Dumbass --
>
> Hoe kan je dat zeggen?

-snip -

Dumbass:

Hij kan zeggen dat, omdat GH geen races winnen. Die andere jongens soms winnen.

Voor alle duidelijkheid, we het niet over GH of iemand anders de kansen van het plaatsen van, zeg, 5th. We
praten over winnen. GH niet winnen, dus iedereen heeft een betere kans dan hij doet.

De laatste zin in het bericht KJP's hierboven is het slimste wat ik ooit heb gehoord over hem zeggen
fietsen. Dit, gecombineerd met Ken's it-can't-mogelijk-be-echt goede humor en optimisme, is tegen mij
een fan van Ken!

-RJ

KJ Papai

"Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> wrote in message
Nieuws: <lltbb.2213$iT4.1606570@news1.news.adelphia.net> ...
> "Ken Papai" <ken@kai.com> schreef in bericht news: yerbb.541322 $ o% 2.238172 @ sccrnsc02 ...
>>>
>>> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, uw haalt, of
>>> Je kennis van het wielrennen weer op RBR. Ik wens u veel succes.
>
>> Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Toen ik doen hit
>> Me hard.
>
>> Wie bent u eigenlijk?
>
>>> Btw, laten we beginnen een draad over de kansen Hincapie's bij World's.
>
>> Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.
>
>
> Dumbass --
>
> Hoe kan je dat zeggen? McCormack heeft niet echt reed tegen de bovenkant euro. Zelfs op eigen grondgebied
> Op Philly hij 4e (tegen een fatsoenlijke euro, maar niet een gehele gebied van hen). Ik zou niet kiezen
> George van beide winnen, maar hij tenminste wordt gebruikt om dat milieu en hij heeft de Vuelta als
> Voorbereiding.

Don't call me a dumbass, geluid je wat Comedy Channel lakei!

Oktober is niet juni. Mark's got uitstekende vorm op dit moment, maar toen, nu denk ik aan indien voor een
240 km race WC?

Hmmm ....

We zullen zien maar ik ben vast aan mijn uiteraard onder-kennis van zaken hier.

-KJP

Koergan Gringion

"Ronaldo Jeremia" <ronaldo_jeremiah@yahoo.com> wrote in message
news: 3f41cdbc.0309220719.72bc11fe @ posting.google.com ...
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef in
bericht news: <lltbb.2213$iT4.1606570@news1.news.adelphia.net> ...
>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: yerbb.541322 $ o% 2.238172 @ sccrnsc02 ...
>>>>
>>>> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, uw haalt, of
>>>> Je kennis van het wielrennen weer op RBR. Ik wens u veel succes.
>>>
>>> Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Toen ik doen hit me
>>> Hard.
>>>
>>> Wie bent u eigenlijk?
>>>
>>>> Btw, laten we beginnen een draad over de kansen Hincapie's bij World's.
>>>
>>> Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.
>
>
>> Dumbass --
>
>> Hoe kan je dat zeggen?
>
>-Snip -
>
> Dumbass:
>
> Hij kan zeggen dat, omdat GH geen races winnen. Die andere jongens soms winnen.

Nou, er is de inagural SF Grand Prix en 2001 Gent-Wevelgem.

Ewoud Dronkert

Op 22 sep 2003 12:52:49 -0700, KJ Papai wrote:
> Een 240 km race wc?

Dat is te lang om het te houden op.

Koergan Gringion

Nieuws: R% EBb.2423 $ iT4.1771102 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Ronaldo Jeremia" <ronaldo_jeremiah@yahoo.com> wrote in message
> News: 3f41cdbc.0309220719.72bc11fe @ posting.google.com ...
>> "Koergan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef in
> Bericht news: <lltbb.2213$iT4.1606570@news1.news.adelphia.net> ...
>>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: yerbb.541322 $ o% 2.238172 @ sccrnsc02 ...
>>>>>
>>>>> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, uw pikhouwelen,
>>>>> Of je kennis van het wielrennen weer op RBR. Ik wens u veel succes.
>>>>
>>>> Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Toen ik doen hit me
>>>> Hard.
>>>>
>>>> Wie bent u eigenlijk?
>>>>
>>>>> Btw, laten we beginnen een draad over de kansen Hincapie's bij World's.
>>>>
>>>> Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.
>>>
>>>
>>> Dumbass --
>>>
>>> Hoe kan je dat zeggen?
>
>>-Snip -
>
>> Dumbass:
>
>> Hij kan zeggen dat, omdat GH geen races winnen. Die andere jongens soms winnen.
>
>
> Nou, er is de inagural SF Grand Prix en 2001 Gent-Wevelgem.

Even terzijde, ik heb het over McCormack, niet Horner. Horner heeft Europese ervaring.

Ronaldo Jeremia

Nieuws: <R%Ebb.2423$iT4.1771102@news1.news.adelphia.net> ...
> News: 3f41cdbc.0309220719.72bc11fe @ posting.google.com ...
> Bericht news: <lltbb.2213$iT4.1606570@news1.news.adelphia.net> ...
>>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> schreef in bericht news: yerbb.541322 $ o% 2.238172 @ sccrnsc02 ...
>>>>>
>>>>> WOW. Dat is een FAR OUT kiezen. Ken, is MM wint zal ik nooit maken plezier van u, uw pikhouwelen,
>>>>> Of je kennis van het wielrennen weer op RBR. Ik wens u veel succes.
>>>>
>>>> Kan me niet schelen als je spot met mij te maken over iets als ik iets dom zeg. Toen ik doen hit me
>>>> Hard.
>>>>
>>>> Wie bent u eigenlijk?
>>>>
>>>>> Btw, laten we beginnen een draad over de kansen Hincapie's bij World's.
>>>>
>>>> Zijn kansen zijn minder dan Mark en minder dan Horner.
>>>
>>>
>>> Dumbass --
>>>
>>> Hoe kan je dat zeggen?
>
>>-Snip -
>
>> Dumbass:
>
>> Hij kan zeggen dat, omdat GH geen races winnen. Die andere jongens soms winnen.
>
>
> Nou, er is de inagural SF Grand Prix en 2001 Gent-Wevelgem.

Zelfs een blinde eekhoorn vindt een moer eens in een tijdje.

-RJ

Koergan Gringion

"Ronaldo Jeremia" <ronaldo_jeremiah@yahoo.com> wrote in message
news: 3f41cdbc.0309221650.33cb2622 @ posting.google.com ...
> Koergan Gringioni "<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> schreef in
bericht news: <R%Ebb.2423$iT4.1771102@news1.news.adelphia.net> ...
>>>-Snip -
>>>
>>> Dumbass:
>>>
>>> Hij kan zeggen dat, omdat GH geen races winnen. Die andere jongens soms winnen.
>
>
>> Nou, er is de inagural SF Grand Prix en 2001 Gent-Wevelgem.
>
> Zelfs een blinde eekhoorn vindt een moer eens in een tijdje.

Winnende Gent-Wevelgem te winnen van de wc is een veel kleinere sprong dan het winnen van de Noord-Amerikaanse pro
serie WC. Kijk naar het verschil in wie ze racen tegen, voor starters.

Franco Ballerini zou het met mij eens. lees dit:

http://www.cyclingnews.com/news/?id=2003/sep03/sep23news

Ronaldo Jeremia

Nieuws: <JaPbb.2703$iT4.1950214@news1.news.adelphia.net> ...
> News: 3f41cdbc.0309221650.33cb2622 @ posting.google.com ...
> Bericht news: <R%Ebb.2423$iT4.1771102@news1.news.adelphia.net> ...
>>>>-Snip -
>>>>
>>>> Dumbass:
>>>>
>>>> Hij kan zeggen dat, omdat GH geen races winnen. Die andere jongens soms winnen.
>>>
>>>
>>> Nou, er is de inagural SF Grand Prix en 2001 Gent-Wevelgem.
>
>> Zelfs een blinde eekhoorn vindt een moer eens in een tijdje.
>
>
>
> Zege in Gent-Wevelgem te winnen van de wc is een veel kleinere sprong dan het winnen van de Noord-Amerikaanse
> Pro serie WC. Kijk naar het verschil in wie ze racen tegen, voor starters.
>
>
> Franco Ballerini zou het met mij eens. lees dit:
>
> Http://www.cyclingnews.com/news/?id=2003/sep03/sep23news

Wat Kurgan, geen 'sukkel' voor mij die tijd? Je moet net als ik.

Natuurlijk heb ik met u eens over GW die meer vergelijkbaar met World's dan alle Noord-Amerikaanse ras of
serie. De blinde eekhoorn opmerking benadrukt juist het punt dat ik hebben gemaakt langs alle - GH wint
niet meer races dan je zou verwachten dat hij als zijn resultaten werden gegenereerd geheel bij toeval. Super
sterke fietser? Yup. Ervaren? Zonder twijfel. Winnaar?

Uh, nee. Riding honderden races en winnen van twee betekent niet veel. Chris Horner zou meer hebt gewonnen
GH is dan het rijden in Europa, had zijn carrière daar duurde langer. Dat betekent niet dat hij zo goed
als GH op welk GH beste (TREKPAARD doet), alleen dat hij zou winnen meer dan twee races van de honderden
dat hij zou rijden.

Ik had een weddenschap op de GH te plaatsen in de top tien, maar nooit voor hem te winnen. Horner, zou ik koop een win
ticket (indien de kansen waren lang genoeg).

-RJ

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations by vBET Translator 3.3.1