PDA

Insurance Institute for Highway Safety

Bekijk de volledige versie: Insurance Institute for Highway Safety

M Chambers

The Insurance Institute for Highway Safety heeft een studie afgerond waarin de ongelooflijke gevaar
fietsers vormen voor automobilisten en zal aanbevelen fietsen worden geweerd uit alle openbare wegen. Dit
bevestigt vordering Kunich dat een automobilist een fietser opvallende zal "een meer dan goede kans" van
gedood.

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
Nieuws: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
> Het punt je mist is dat er een meer dan goede kans dat iemand een opvallende
> Fietser zal hebben gedood zelf. Een jongen die ik ontmoette was getroffen door een auto en ging door de
> Voorruit waar hij doodde de passagier en brak de hals van de chauffeur. Hij eindigde met een hoop
> Van glas snijwonden en een gebroken heup.

Henry Chang

M Chambers "<1234@cox.net> wrote in message news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> De Insurance Institute for Highway Safety heeft een studie afgerond waarin de ongelooflijke gevaar
> Fietsers vormen voor automobilisten en zal aanbevelen fietsen worden geweerd uit alle openbare wegen. Dit
> Bevestigt vordering Kunich dat een automobilist een fietser opvallende zal "een meer dan goede kans"
> Worden gedood.
>

Dumbass --

Spul Kunich is goed, of hij komt over als een vrek of een spleet roker. (Of in toenemende
als de jaren gaan voorbij, beide).

Henry

Steven Gee

Ze konden ook aantonen dat alle voetgangers vormen een "gevaar" voor de almachtige auto. Hebben ze studie koeien,
hert of Armadillos?

De Verzekering Instituut is een industrie Special Interest Group (lees lobbyistengedragscode) dat goed, ondersteunt
de industrie die het ondersteunt. Een papieren tijger.

M Chambers "<1234@cox.net> wrote in message news: <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01> ...
> De Insurance Institute for Highway Safety heeft een studie afgerond waarin de ongelooflijke gevaar
> Fietsers vormen voor automobilisten en zal aanbevelen fietsen worden geweerd uit alle openbare wegen. Dit
> Bevestigt vordering Kunich dat een automobilist een fietser opvallende zal "een meer dan goede kans"
> Worden gedood.
>
> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> wrote in message
> News: <lFobb.1363$gR1.904@newsread4.news.pas.earthlink.net> ...
>> Het punt je mist is dat er een meer dan goede kans dat iemand een opvallende
>> Fietser zal hebben gedood zelf. Een jongen die ik ontmoette was getroffen door een auto en ging door de
> Voorruit waar hij doodde de passagier en brak de hals van de chauffeur. Hij eindigde met een
>> Veel glas snijwonden en een gebroken heup.

Alex Rodriguez

In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net zegt ...
> fietsers vormen voor automobilisten en zal aanbevelen fietsen worden geweerd uit alle openbare wegen. Dit
> bevestigt vordering Kunich dat een automobilist een fietser opvallende zal "een meer dan goede kans" van
> gedood.

FYI. De IIHS is een non-profit die volledig wordt gefinancierd door de winst voor de verzekeringssector. Dus alles
dat afkomstig is van de IIHS is verdacht. Alle studies tonen altijd de hypothese van de verzekering
bedrijven komen met van tevoren. We kennen allemaal de verzekeringsmaatschappijen slechts een ding op hun
geesten, WINST $.
----------------------
Alex

Raptor

Steven Gee schreef:
> Ook kon bewijzen dat alle voetgangers vormen een "gevaar" voor de almachtige auto. Hebben ze studie
> Koeien, herten of Armadillos?

(Ik hoop dat ik ben niet het doorbreken van de regel dat de bijdragen aan RBR worden actuele en relevante ...)

Moose zijn da bomb auto moordenaars. 8 'hoog op de schouder met dunne benen, zij niet opdagen goed in
koplampen, en zijn groot genoeg dat de bestuurder kan eindigen met een halve ton van dieren in hun schoot,
samen met hun verbrijzelde voorruit, voordat ze het weet.

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Ik ben niet trots op. We hebben echt niet alles hebben we gedaan
kunnen ter bescherming van onze klanten. Onze producten zijn gewoon niet ontworpen voor de veiligheid. "- Microsoft VP in
belast met het Windows OS Development, Brian Valentine.

SWJ

vergeet niet dat ongelukken kosten verzekeringsmaatschappijen hun kostbare $ $ $, dus natuurlijk zouden ze
wil de 'gevaarlijke' fietsers uit de weg. voor zover ik het zie, de gemiddelde automobilist is
meer gevaarlijk voor zichzelf en anderen dan 100 fietsers in een strak pak rijden op de weg. wanneer
was de laatste keer dat u gehoord van een fietser kantelen en het doden van onschuldige omstanders of meerdere
passagiers?

shawn

"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
news: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net zegt ...
>> De Insurance Institute for Highway Safety heeft een studie afgerond waarin de ongelooflijke gevaar
>> Fietsers vormen voor automobilisten en zal aanbevelen fietsen worden geweerd uit alle openbare wegen. Dit
>> Bevestigt vordering Kunich dat een automobilist een fietser opvallende zal "een meer dan goede kans"
>> Of worden gedood.
>
> FYI. De IIHS is een non-profit die volledig wordt gefinancierd door de winst voor de verzekeringssector. Zo
> Iets dat afkomstig is van de IIHS is verdacht. Alle studies tonen altijd de hypothese van de
> Verzekeringsmaatschappijen komen met van tevoren. We kennen allemaal de verzekeringsmaatschappijen slechts een
> Ding op hun hoofd, WINST $.
> ----------------------
> Alex

Nick Burns

"SWJ>" <swjelley @ spam ****.< gewoon 'yahoo.com "> wrote in message
news: _Djcb.4806 $ XF.1735830 @ news4.srv.hcvlny.cv.net ...
> Vergeet niet dat ongelukken kosten verzekeringsmaatschappijen hun kostbare $ $ $,
zo
> Natuurlijk zouden ze willen de 'gevaarlijke' fietsers uit de
weg.
> Voor zover ik het zie, is de gemiddelde automobilist meer gevaarlijk zijn voor zichzelf
en
> Anderen dan 100 fietsers in een strak pak rijden op de weg. toen was
de
> Laatste keer dat je gehoord van een fietser kantelen en het doden van onschuldige omstanders of meerdere
> Passagiers?
>

Ook relevant is dat het geen inkomen kansen uit fietsers. Ze zijn louter een verplichting.
Auto's (stuurprogramma's) te betalen premies.
> Shawn
>
> "Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
> News: bkr6kn $ c3v $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
>> In article <5R2cb.2939 $ gi2.2605 @ fed1read01>, 1234@cox.net zegt ...
>>> De Insurance Institute for Highway Safety heeft een studie afgerond waarin de ongelooflijke gevaar
>>> Opleveren voor fietsers en automobilisten zullen aanbevelen fietsen worden geweerd uit alle openbare wegen. Dit
>>> Bevestigt vordering Kunich dat een automobilist een fietser opvallende zal "een meer dan goede
>>> Kans "te worden gedood.
>
>> FYI. De IIHS is een non-profit die volledig wordt gefinancierd door de winst voor de verzekeringssector. Zo
>> Iets dat afkomstig is van de IIHS is verdacht. Alle studies tonen altijd de hypothese van de
>> Verzekeringsmaatschappijen komen met van tevoren. We kennen allemaal de verzekeringsmaatschappijen slechts een
>> Ding op hun hoofd, WINST $.
>> ----------------------
>> Alex
>

Stewart Fleming

Raptor schreef:
> Steven Gee wrote:
>
>> Ook kon bewijzen dat alle voetgangers vormen een "gevaar" voor de almachtige auto. Hebben ze studie
>> Koeien, herten of Armadillos?
>
>
> (Ik hoop dat ik ben niet het doorbreken van de regel dat de bijdragen aan RBR worden actuele en relevante ...)
>
> Moose zijn da bomb auto moordenaars. 8 'hoog op de schouder met dunne benen, zij niet opdagen goed
> In de koplampen, en zijn groot genoeg dat de bestuurder kan eindigen met een halve ton van dieren in hun
> Ronde, samen met hun verbrijzelde voorruit, voordat ze het weet.

Ze gebruikt om een 'eland-test "hebben in Zweden, waar een auto niet werd aangenomen voor de veiligheid tot het kon
bevredigende wijze aan de proef waar het recht werd gedreven in een gesimuleerde eland op hoge snelheid. Ik niet
herinneren wat de definitie van "tevreden" was, maar ik vermoed dat het anders was voor de
bestuurder en de eland.

Ewoud Dronkert

On Thu, 25 Sep 2003 08:20:41 +1200, Stewart Fleming schreef:
> Rechtdoor gereden op een gesimuleerde eland op hoge snelheid. Ik weet niet wat de definitie van
> "Bevredigend" was, maar ik vermoed dat het anders was voor de bestuurder en de eland.

Nee het was niet (is niet). Het punt is NIET raken van de eland door uitwijken. De eerste minimercedes mislukt
omdat het omgestoten.

Alex Rodriguez

In article <3f71c9de 0 dollar 57.593 dollar $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, chrismcreynolds@hotmail.com zegt ...

> Ook relevant is dat de kansen hebben geen inkomsten uit fietsers. Ze zijn louter een verplichting.
> Auto's (stuurprogramma's) te betalen premies.

Eigenlijk is dat een kortzichtig vue. Fietsers zijn auto gebruikers niet rijden hun auto's. Dus ze
betaling van verzekeringspremies, terwijl het blootstellen van de verzekeringsmaatschappij om minder risico's omdat ze niet
rijden hun auto's.
-------------------
Alex

Nick Burns

"Alex Rodriguez" <adr5@columbia.edu> wrote in message
news: bl2qv6 $ 34i $ 1@newsmaster.cc.columbia.edu ...
> In article <3f71c9de 0 dollar 57.593 dollar $ a32e20b9@news.nntpservers.com>, chrismcreynolds@hotmail.com zegt ...
>
>> Ook relevant is dat de kansen hebben geen inkomsten uit fietsers.
Zij
>> Zijn louter een verplichting. Auto's (stuurprogramma's) te betalen premies.
>
> Eigenlijk is dat een kortzichtig vue. Fietsers zijn auto gebruikers niet rijden hun auto's. Dus ze
> Betalen verzekeringspremies, terwijl het blootstellen van de verzekeringsmaatschappij om minder risico's omdat ze niet
> Rijden hun auto's.
> -------------------
> Alex
>

Korte slechtzienden of niet, dat is de mening van de industrie en ik ben niet zo zeker van uw contrapunt is
geldig. Sommige fietsers zijn pendelaars die anders zouden worden in een auto, maar dat is theoretisch
goed voor als u verklaren het gebruik van uw auto naar uw verzekeringsagent.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET 3.2.2