PDA

Bekijk de volledige versie: Disc Jockey Bob Dumas verluidt advocaten doden fietsers For Fun!

Pagina's: [1] 2 3 4

Paul Tattaglia

Wie is Bob Dumas? Hier is zijn foto:
http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg

Lees het verhaal hier:
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150

Hier is een andere:

http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html

Woensdag van de 1 oktober 2003 6:14 EDT

Radio-ontvangst infuriates fietsers

Door Bruce SICELOFF, Staff Writer

G105 radio host Bob Dumas luisteraars vertelde vorige week dat hij een hekel aan fietsers zien op de
weg. Hij lachte om verhalen over het uitvoeren van fietsers neer, en hij sprak het idee van gooien
flessen bij fietsers.

Het was niet grappig om fietsliefhebbers in de Driehoek. Deze week worden ze lobbyen bij de overheid
ambtenaren en lokale adverteerders in een campagne om het radiostation WDCG en haar corporate-eigenaar straffen
Clear Channel van San Antonio, en het bevorderen van fiets veiligheid.

"Een beller zei haar vader had opzettelijk raakte een fietser op de weg op de weg naar de kerk op een zondag en
gehouden op gaan, "zei G105 luisteraar Holly
N. Proctor van Cary op dinsdag van 21 september en 22 uitzendingen. "Dat lacht kreeg. Bob dacht dat
grappig.

"En Bob zei dat hij graag op een motorfiets en het rijden in een fietspad. Omdat hij niet
denk fietsers moet worden toegestaan op de weg. Hij zei dat ze moeten rijden op de stoep, 'zei ze.

Proctor, een foto technicus bij NC State University, trad twee dozijn collega-fietsers op 5 pm
protest buiten de kantoren van de radiozender in Noord-Raleigh.

Tom Norman, directeur van de NC Afdeling Fiets-en voetgangers transport, zei dat
rapporten over de uitzendingen bleek gevaarlijke onwetendheid van de stand recht.

"Ik heb gesproken met de G105 manager, die zich niet bewust was dat het legaal is om fietsen rijden op de
openbare wegen van Noord-Carolina, die cycli wettelijk worden erkend als voertuigen in Noord
Carolina, "aldus Norman." Waar trek je de grens? Wat is het onderscheid tussen humor en
daadwerkelijk aanzetten of aanmoedigen luisteraars aan een groep mensen lastig te vallen? "

Kenneth C. Spitzer, het station manager, weigerde te voorzien tapes of transcripties van de
uitzendingen naar Norman of een Hoofdstad van de omgeving transport planning commissie die besproken
controverse dinsdag.

In de e-mail reacties op verschillende Driehoek ingezetenen die een klacht in bij het station, zei Spitzer
de "Bob en Madison" show is bedoeld om luisteraars vermaken met "geanimeerde scherts ... dat kan zowel
humoristische en bijtende. "Maar hij zei een aantal opmerkingen van vorige week" te ver ging, en dat wij oprecht
excuses. ...

"Wees ervan verzekerd dat G105 geen schade pleiten voor fietsers," schreef hij.

G105 is de derde Clear Channel station naar brand te trekken in de afgelopen vier maanden voor on-air reacties
opgevat als pleiten voor geweld of haat jegens fietsers. Ambtenaren op WMJI in Cleveland
en KLOL in Houston verontschuldigde zich in juli en september voor soortgelijke opmerkingen. Zij kwamen overeen te zenden
"delen van de weg" berichten en voor de financiering van de veiligheid van fiets-campagnes.

Leiders van de NC Bicycle Club geschetste verzoeken zeiden ze zouden helpen Clear Channel "repareren
betrekkingen met Triangle fietsers, "met inbegrip van vergelijkbare openbare veiligheid campagnes en een
gedetailleerde verontschuldiging.

Spitzer weigerde commentaar te geven. Een corporate woordvoerster aan wie de vragen gericht waren dinsdag niet
terug oproepen.

Leden van de clubs gebied fietsen hebben gedeeld exemplaren over de afgelopen week van protest brieven aan de
Federal Communications Commission, de staats-en lokale openbare aanklagers en de G105 sponsors. Diverse
critici opgemerkt dat G105 radio gastheren controverse in het verleden met ruwe stunts hebben aangewakkerd.

"Het is een ding om rond te rijden met een naakte man op van de radio station", zei advocaat Raleigh
Kimberly Bryan. "Om burgers te stimuleren fietsers schade, dat is een andere lijn overschreden. Het is
onverantwoord. Het is niet bijtend, het is niet scherts, het is niet grappig. "

David Smith, 38, een software-ontwikkelaar bij UNC-Chapel Hill, nam het persoonlijk. Zijn rechter onderarm
draagt nog steeds het litteken van een aanval door een Orange County automobilist die gevonden Smith fietsen in een landelijk
weg op een middag in april 2001.

"Hoe zijn mensen gaan om dit te nemen, was wat vermeld op G105?" Smith gevraagd. "Zijn mensen gaan
zeggen: 'Weet je, ik ben moe van deze fietsers? " Is dat de situatie zal verergeren wat er gebeurd is
mij, met iemand anders naar beneden een weg terug? "

Na het draaien van Smith van de weg, de bestuurder stopte, joeg hem op de voet en sloeg hem met een
bijl, het verzenden van hem in een greppel en over het stuur van zijn fiets vernield. Marvin Glenn Manring
van Orange County pleitte schuldig in juli 2001 naar aanval met een dodelijk wapen. Hij beloofde te schrijven
in een woede management programma.

Mike Beauchamp

Over dit hele verhaal .. Duidelijk Ik ben een fietser, want ik ben op deze nieuwsgroep. Maar ik bedoel .. Dit
hele ding echt dit grote van een deal??

Er zijn veel fietsers die praten over het doen van **** naar "gas guzzling SUV-bestuurders". Of het nu
krabben of hun auto's zetten stickers op hen (http://www.changingtheclimate.com/). Ga naar een
lokale Critical Mass, en je bent gebonden aan een hoop vuilnis praten de richting van de automobilisten horen (ten minste
dat is hoe het is in mijn stad). Opeens een lul DJ spreekt zijn geest, en het is een enorme deal?
Ik heb ook als vrijwilliger voor de gemeenschap radio, en ik heb genoeg zeggen hippie DJ's van gehoord dom ****
over Automobilisten ook. Rustig ...

Sinds wanneer neem je de idioten van de ochtend Talk Radio serieus anyways??

Mike http://mikebeauchamp.com (http://mikebeauchamp.com/)

"Paul Tattaglia" <zippgun80@floridaemail.net> wrote in message
news: 89a52f45.0311022126.665411aa @ posting.google.com ...
> Wie is Bob Dumas? Hier is zijn foto:
> Http://www.underreported.com/images/storyphotos/2003/10/BobAndMadison.jpg
>
> Lees het verhaal hier:
>
http://www.underreported.com/modules.php?op\u003dmodload&name\u003dNews&file\u003darticle&sid\u003d1150
>
> Hier is een andere:
>
>
http://www.newsobserver.com/news/triangle/v-print/story/2911528p-2677916c.html
>
> Woensdag de 1 oktober 2003 6:14 EDT
>
> Radio host infuriates fietsers
>
> Per BRUCE SICELOFF, Staff Writer
>
> G105 radiopresentator Bob Dumas luisteraars vertelde vorige week dat hij een hekel aan fietsers zien op de
> Weg. Hij lachte om verhalen over het uitvoeren van fietsers neer, en hij sprak het idee van gooien
> Flessen bij fietsers.
>
> Het was niet grappig om fietsliefhebbers in de Driehoek. Deze week worden ze lobbyen bij de overheid
> Ambtenaren en lokale adverteerders in een campagne om het radiostation WDCG en haar corporate bestraffen
> Eigenaar, Clear Channel van San Antonio, en fiets de veiligheid te bevorderen.
>
> "Een beller zei haar vader had opzettelijk raakte een fietser op de weg op de weg naar de kerk op een zondag en
> Bleef gaan, "zei G105 luisteraar Holly
> N. Proctor van Cary op dinsdag van 21 september en 22 uitzendingen. "Dat lacht kreeg. Bob dacht
> Dat was funny.
>
> "En Bob zei dat hij graag op een motorfiets en het rijden in een fietspad. Omdat hij niet
> Denk fietsers moet worden toegestaan op de weg. Hij zei dat ze moeten rijden op de stoep, 'zei ze.
>
> Proctor, een foto technicus bij NC State University, trad twee dozijn collega-fietsers op 5 pm
> Protest buiten de kantoren van het radiostation in Noord-Raleigh.
>
> Tom Norman, directeur van de NC divisie van Fiets en voetgangers transport, zei dat
> Rapporten over de uitzendingen bleek gevaarlijke onwetendheid van de stand recht.
>
> "Ik heb gesproken met de G105 manager, die zich niet bewust was dat het legaal is om fietsen rijden op de
> Openbare wegen van Noord-Carolina, die cycli wettelijk worden erkend als voertuigen in Noord
> Carolina, "aldus Norman." Waar trek je de grens? Wat is het onderscheid tussen humor en
> Daadwerkelijk aanzetten of aanmoedigen luisteraars aan een groep mensen lastig te vallen? "
>
> Kenneth C. Spitzer, het station manager, weigerde te voorzien tapes of transcripties van de
> Uitzendingen Norman of een Hoofdstad van de omgeving transport planning commissie die besproken
> Controverse dinsdag.
>
> In de e-mail reacties op verschillende Driehoek ingezetenen die een klacht in bij het station, zei Spitzer
> Het "Bob en Madison" show is bedoeld om luisteraars vermaken met "geanimeerde scherts ... dat kan zowel
> Humoristische en bijtende. "Maar hij zei een aantal opmerkingen van vorige week" te ver ging, en dat we
> Excuses. ...
>
> "Wees ervan verzekerd dat de G105 geen schade pleiten voor fietsers," schreef hij.
>
> G105 is de derde Clear Channel station naar brand te trekken in de afgelopen vier maanden voor on-air reacties
> Gezien als pleiten voor geweld of haat jegens fietsers. Ambtenaren op WMJI in
> Cleveland en KLOL in Houston verontschuldigde zich in juli en september voor soortgelijke opmerkingen. Zij kwamen overeen
> Uitzending "het aandeel van de weg" berichten en voor de financiering van de veiligheid van fiets-campagnes.
>
> Leiders van de NC Bicycle Club geschetste verzoeken zeiden ze zouden helpen Clear Channel "repareren
> Betrekkingen met Triangle fietsers, "met inbegrip van vergelijkbare openbare veiligheid campagnes en een gedetailleerde
> Verontschuldiging.
>
> Spitzer weigerde commentaar te geven. Een corporate woordvoerster aan wie onderzoeken waren gericht dinsdag deed
> Gesprekken niet terug.
>
> Leden van de clubs gebied fietsen hebben gedeeld exemplaren over de afgelopen week van protest brieven aan de
> Federal Communications Commission, de staats-en lokale openbare aanklagers en de G105 sponsors. Diverse
> Critici opgemerkt dat G105 radio gastheren controverse in het verleden met ruwe stunts hebben aangewakkerd.
>
> "Het is een ding om rond te rijden met een naakte man op van de radio station", zei Raleigh advocaat
> Kimberly Bryan. "Om burgers te stimuleren fietsers schade, dat is een andere lijn overschreden. Het is
> Onverantwoord. Het is niet bijtend, het is niet scherts, het is niet grappig. "
>
> David Smith, 38, een software-ontwikkelaar bij UNC-Chapel Hill, nam het persoonlijk. Zijn rechter onderarm
> Draagt nog steeds het litteken van een aanval door een Orange County automobilist die gevonden Smith fietsen in een
> Landweg op een middag in april 2001.
>
> "Hoe worden mensen die dit nemen, was wat vermeld op G105?" Smith gevraagd. "Zijn mensen gaan
> Zeggen: 'Weet je, ik ben moe van deze fietsers? " Is dat de situatie zal verergeren wat er gebeurd
> Naar mij, met iemand anders naar beneden een weg terug? "
>
> Na het draaien Smith van de weg, de bestuurder stopte, joeg hem op de voet en sloeg hem met
> Een bijl, het verzenden van hem in een greppel en over het stuur van zijn fiets vernield. Marvin Glenn
> Manring van Orange County pleitte schuldig in juli 2001 naar aanval met een dodelijk wapen. Hij beloofde
> In te schrijven in een woede management programma.

Peter Gardner

> Er zijn veel fietsers die praten over het doen van **** naar "gas guzzling SUV-bestuurders". Of het
> Krabben worden hun auto's zetten of stickers op hen (http://www.changingtheclimate.com/). Ga naar
> Een lokale Critical Mass, en je bent gebonden aan een hoop vuilnis praten de richting van de automobilisten horen (ten minste
> Dat is hoe het is in mijn stad). Opeens een lul DJ spreekt zijn geest, en het is een enorme
> Deal? Ik heb ook als vrijwilliger voor de gemeenschap radio, en ik heb genoeg zeggen hippie DJ's van gehoord
> Stom **** over Automobilisten ook. Rustig ...

Als we horen fietsers aanmoedigen hevig aanvallende auto's en hun chauffeurs, misschien iets
zoals het gooien van explosieven uitlaten, of het gooien van grote stenen af viaducten bij tegemoetkomende auto, dan
we zouden kunnen zeggen dat er een soort van pariteit. Echter, deze mensen zijn niet alleen klagen over
fietsen, ze pleiten voor handelingen die gemakkelijk zou kunnen doden of ernstig te verwonden fietsers.

Aanbrengen van een bumper sticker op een auto, of zelfs krassen, is niet te vergelijken met het gooien van een zware
projectiel op een onbeschermd persoon gaan op matig hoge snelheid.

Peter

Brian

"Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
Nieuws: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
> Aanbrengen van een bumper sticker op een auto, of zelfs krassen, is niet te vergelijken met het gooien van een zware
> Projectiel op een onbeschermd persoon gaan op matig hoge snelheid.
>

Ja, maar beiden zijn fout, correct?

Nutt

Peter Gardner

>> Aanbrengen van een bumper sticker op een auto, of zelfs krassen, is niet te vergelijken met het gooien van een zware
>> Projectiel op een onbeschermd persoon gaan op matig hoge snelheid.
>
> Ja, maar beiden zijn fout, correct?
>
> Nutt

Ja, maar dat betekent niet dat ze even mis. Krabben een auto is veel minder mis dan
poging tot moord; zetten een sticker op een auto, in de meeste gevallen, is minder mis dan krassen van een auto.
Niet te zeggen dat ik aanbevelen een van deze dingen natuurlijk, maar sommige zijn meer verkeerde dingen
rechtvaardigen dan anderen.

Peter

Tanya Quinn

Mike Beauchamp "<newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
Nieuws: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
> Over deze hele verhaal .. Duidelijk Ik ben een fietser, want ik ben op deze nieuwsgroep. Maar ik bedoel .. is
> Dit hele ding echt dit grote van een deal??
>
> Er zijn veel fietsers die praten over het doen van **** naar "gas guzzling SUV-bestuurders". Of het
> Krabben worden hun auto's zetten of stickers op hen (http://www.changingtheclimate.com/). Ga naar
> Een lokale kritische massa en

Er is een * grote * verschil tussen het inbrengen een kras of sticker op een levenloos voorwerp en het veroorzaken
lichamelijke schade mogelijk resulterend in de dood van een mens. Niet dat ik pleit voor een ...

Larry D. Farrel

Tanya Quinn schreef:

> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
> News: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>> Over dit hele verhaal .. Duidelijk Ik ben een fietser, want ik ben op deze nieuwsgroep. Maar ik bedoel .. is
>> Dit hele ding echt dit grote van een deal??
>
>> Er zijn veel fietsers die praten over het doen van **** naar "gas guzzling SUV-bestuurders". Of het
>> Krabben worden hun auto's zetten of stickers op hen (http://www.changingtheclimate.com/). Ga
>> Naar een lokale kritische massa en
>
> Er is een * grote * verschil tussen het inbrengen een kras of sticker op een levenloos voorwerp en het veroorzaken
> Lichamelijke schade mogelijk resulteert in de dood van een mens. Niet dat ik pleit voor een ...

En er is ook een heel groot * * verschil tussen individuen praten over krassen op auto's of
zetten stickers op hen en een publieke figuur met een 'bullebak kansel "als het publiek luchtwegen
bepleiten dat hun luisteraars, die kan heel goed nummers in de duizenden of meer, deel te nemen aan phyical
aanvallen op anderen.

--
Larry D. Farrell, Ph.D. Hoogleraar Microbiologie Idaho State University

Kevan Smith

Op maand. De 3 november 2003 09:04:39 -0600, "Brian" van <brianmcnutt@charter.net> Posted via Supernews,
http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) wrote:

>
> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
> news: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>> Aanbrengen van een bumper sticker op een auto, of zelfs krassen, is niet te vergelijken met het gooien van een zware
>> Projectiel op een onbeschermd persoon gaan op matig hoge snelheid.
>
>
> Ja, maar beiden zijn fout, correct?

Nee Prive-eigendom is niet heilig. Wanneer uw prive-eigendom in gevaar te brengen begint mijn en anderen goed
zijn, dan hebben we een belang in. Aanbrengen van een bumper sticker op uw wagen nazi **** vertellen
dat het verpest onze lucht en guzzling een schaarse hulpbron is een uitdrukking van dat belang.
--
echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com jezuïeten priesters zijn DATING beroepspost!

Rick Onanian

On Mon, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
> bumper sticker op uw nazi **** wagen je te vertellen dat het onze lucht en het verpest

Kevan, je heel trots op het menselijk ras, hè? Je gelooft dat we een dergelijke
diepgaand effect in zo'n korte tijd - ruïneren uit de lucht in ongeveer 100 jaar. Hier is een stukje van een post
Ik heb eerder over dit onderwerp:

-\u003d- Natuurlijke gebeurtenissen, zoals de uitbarsting van Mt. Pinatubo (meer bekend om zijn tijdelijke
koelend effect veroorzaakt door as en stof in de lucht), hebben uitgespuwd weer meer broeikasgassen dan
de mensheid ooit heeft veroorzaakt. Bovendien, Mt. Uitbarsting van Pinatubo resulteerde in "ongekende omvang van
1993 ozongat boven Antarctica door Lofting ozon vernietigen soorten in de stratosfeer ", aldus
http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html evenals snelle klimaatschommelingen veroorzaakt door de
tijdelijke koelend effect. Al deze dingen, zowel opwarming en afkoeling, maken deel uit van de natuurlijke
systeem van de Aarde. Deze planeet zal overleven en bloeien niet uit wat we doen om het, en het zal absorberen
meeste van wat we doen zonder ondraaglijk. Het grootste probleem dat we opleveren is onze overbevolking,
en dat waarschijnlijk zal bereiken kritische massa en leiden tot grote sterven af vroeg of laat ... of door
ziekte of oorlog / geweld. -\u003d-

> guzzling een schaars goed is een uitdrukking van dat belang.

Err ... wat maakt het voor u als wij gebruik van onze dinosaurus sap? Toen we allemaal zullen worden gedwongen
om te doen wat jij denkt dat rechts - opgeven auto voor fietsen.
--
Rick Onanian

Eric Vey

- Natuurlijke gebeurtenissen, zoals de uitbarsting van Mt. Pinatubo --

A Rush fan. Mag ik een domme vraag?

Maakt het uit hoe veel natuurlijk voorkomende gebeurtenissen veroorzaken zoveel dingen te gebeuren als het doet wat wij
veroorzaken? We kunnen niet van invloed op wat Mount Pinatubo doet, maar we kunnen van invloed zijn wat we doen. . .

Ik ben een grijze haar en ik herinner me wanneer hetzelfde argument van Mount Pinatubo werd gebruikt over de slechte
conditie van de zuiveringsinstallaties het hele land - toen werd erop gewezen dat zij
zou regelmatig dump ongezuiverd rioolwater uit in een meer, de bevoegdheden die worden gezegd: "Wat weinig dat we
bijdragen aan de ondergang van het meer is klein. . . onze paar honderdduizend liter zou worden door verdund
de miljoenen gallons in dat meer. "Hetzelfde argument werd gebruikt voor de oceaan. En litterbugs gebruik maken van de
dezelfde rationele "Dit kan een klein betekent bonen in de grote afbeelding. Al die hectare grond, dus mijn
kan doet er niet toe. "

Hoewel we niet kunnen natuur te beheersen, kunnen we controleren onszelf. Het is een slechte vorm toe te geven dat we niet kunnen of
dat maakt het niet uit.

"Rick Onanian" <spamsink@cox.net> wrote in message
Nieuws: itsdqvkav50hh7em2088f50l8eehvi6nnn@4ax.com ...
> On Mon, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
>> Bumper sticker op uw wagen nazi **** je te vertellen dat het verpest
onze lucht-en
>
> Kevan, je heel trots op het menselijk ras, nietwaar? Je gelooft dat we een dergelijke
> Diepgaand effect in zo'n korte tijd - ruïneren uit de lucht in ongeveer 100 jaar. Hier is een stuk van een
> Post ik eerder heb gegeven over dit onderwerp:
>
> -\u003d- Natuurlijke gebeurtenissen, zoals de uitbarsting van Mt. Pinatubo (meer bekend om zijn
> Tijdelijke koelend effect veroorzaakt door as en stof in de lucht), hebben uitgespuwd weer meer broeikasgassen
> Gassen dan de mensheid ooit heeft veroorzaakt. Bovendien, Mt. Uitbarsting van Pinatubo resulteerde in
> "Ongekende omvang van 1993 Antarctische ozongat door Lofting ozon vernietigen soorten in de
> Stratosfeer ", aldus http://www.atmos.umd.edu/ ~ bruce/m1239702.html evenals snelle klimaatverandering
> Schommelingen veroorzaakt door de tijdelijke koelend effect. Al deze dingen, zowel van de aarde en
> Koeling, zijn onderdeel van het natuurlijke systeem van de Aarde. Deze planeet zal overleven en bloeien geen kwestie
> Wat we doen om het, en het zal absorberen meeste van wat we doen zonder ondraaglijk. De grootste
> Probleem dat we opleveren is onze overbevolking, en dat waarschijnlijk zal bereiken kritische massa en resulteren in
> Grote afsterven vroeger of later ... of door ziekte of oorlog / geweld. -\u003d-
>
>> Guzzling een schaars goed is een uitdrukking van dat belang.
>
> Err ... wat maakt het voor u als wij gebruik van onze dinosaurus sap? Dan zijn we allemaal zullen
> Gedwongen om te doen wat jij denkt dat rechts - opgeven auto voor fietsen.
> --
> Rick Onanian

Mike Beauchamp

Als je echt denkt dat uw medeburgers zal beginnen vermoorden en fysiek aanvallen
onschuldige mensen, omdat een ochtend praten radiopresentator een dom lachen om de hele zaak had .... dan
er is een aantal andere problemen die we moeten zorgen over plaats.

Als er zaken worden gerapporteerd over de legioenen van de volgelingen van deze DJ heeft, fysiek aanvallen
fietsers, dan zal ik graag golf het protest te ondertekenen. Tot dan houd ik dit in dezelfde gelederen als
oma's probeert te vervolgen een videogame bedrijf omdat hun domme jongen (die toevallig een kopie van de eigen
Vice City, of Doom) bracht een pistool naar school en schoot iemand.

Maar in alle eerlijkheid .. voel je vrij om te denken wat je wilt. Als u wilt worden van de een het uitzoeken van de
"verschillen" tussen slecht en meer slecht, jij bent de doc, doc. Als het gaat om "openbare ether"
(die niet echt zijn dat het publiek om te beginnen), de hele "als iemand je verteld te springen uit de
Brooklyn Bridge "argument komt in gedachten.

Ik natuurlijk niet eens met wat de DJ zegt, ik denk dat het dom was. Maar, mijn hele betoog
dat DJ's zeggen een hoop domme ****, en zo heeft iedereen in deze wereld.

"Larry D. Farrell" <farrlarr@isu.edu> wrote in message
Nieuws: 22c51642905c5160f8bdb760e0ece849@news.teranews.com ...
> Tanya Quinn schreef:
>
>> "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> wrote in message
Nieuws: <bo56se01964@enews3.newsguy.com> ...
>>> Over dit hele verhaal .. Duidelijk Ik ben een fietser, want ik ben op deze nieuwsgroep. Maar ik bedoel .. is
dit
>>> Hele ding echt dit grote van een deal??
>>>
>>> Er zijn veel fietsers die praten over het doen van **** naar "gas
guzzling SUV
>>> Drivers ". Of het nu kras hun auto's of stickers op te zetten
>>> (Http://www.changingtheclimate.com/). Ga naar een lokale Kritische
Massa, en
>
>> Er is een * grote * verschil tussen het inbrengen een kras of sticker op een levenloos voorwerp en
>> Veroorzaakt lichamelijke schade mogelijk resulteert in de dood van een mens. Niet dat ik pleit voor
>> Ofwel ...
>
> En er is ook een heel groot * * verschil tussen individuen te praten
over krassen op auto's of zetten
> Stickers op hen en een publieke figuur met een 'bullebak kansel "als het publiek
luchtwegen pleiten dat hun
> Luisteraars, die kan heel goed nummers in de duizenden of meer, nemen deel aan
phyical aanvallen op anderen.
>
> --
> Larry D. Farrell, Ph.D. Hoogleraar Microbiologie Idaho State University

Mike Beauchamp

Nou misschien wel de DJ denkt dat dat over fietsers is een uiting van zijn belangstelling ... het is niet
uw persoonlijke taak om erachter te komen wat er mis is en wat meer is verkeerd voor de wereld.

Ik heb alleen zelf een fiets en ik proberen om mijn hele leven gaan zonder ooit mijn rijbewijs of
het bezit van een motorvoertuig. Ik hou niet van SUV's (of hoe je het, nazi **** wagons), en ik uitdrukken dat
belang door het niet bezitten van een. Niet door het vernietigen van goederen die andere mensen hebben recht op een eigen.

"Kevan Smith" <Kevan@mouse-potato.com> wrote in message
Nieuws: 0n6dqvs0neud8vrrdb85dib7r3q3dapvh1@4ax.com ...
> On maand. De 3 november 2003 09:04:39 -0600, "Brian" <brianmcnutt@charter.net> uit
Geplaatst
> Via Supernews, http://www.supernews.com (http://www.supernews.com/) wrote:
>
>
>> "Peter Gardner" <ude.dmu.maw@ragnp.written.backwards> wrote in message
>> News: ude.dmu.maw-C9B67E.09241103112003 @ grapevine.wam.umd.edu ...
>>> Brengen een bumper sticker op een auto, of zelfs krassen, is niet te vergelijken met het gooien van een zware
>>> Projectiel op een onbeschermd persoon
gaan
>>> Op matig hoge snelheid.
>>>
>
>> Ja, maar beiden zijn fout, correct?
>
> Nee Prive-eigendom is niet heilig. Wanneer uw prive-eigendom begint mijn en anderen in gevaar te brengen
> Welzijn, dan hebben we een belang in.
Aanbrengen van een
> Bumper sticker op uw wagen nazi **** je te vertellen dat het verpest onze
lucht
> Guzzling een schaars goed is een uitdrukking van dat belang.
> --
> Echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com jezuïeten priesters zijn DATING beroepspost!

Kevan Smith

On Mon, 03 Nov 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> van The Esoteric c0wz
Society wrote:

> On Mon, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
>> bumper sticker op uw nazi **** wagen je te vertellen dat het onze lucht en het verpest
>
> Kevan, je heel trots op het menselijk ras, nietwaar? Je gelooft dat we een dergelijke
> diepgaand effect in zo'n korte tijd - ruïneren uit de lucht in ongeveer 100 jaar. Hier is een stuk van een
> post ik eerder heb gegeven over dit onderwerp:

Ik rijd op straat met die SUV's, hun uitlaatpijpen een paar meter van mijn gezicht. De SUV voor
me misschien niet verpest _your_ lucht, maar het is zeker maken

--
echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com Ik zit op mijn snelheid QUEEN ... Voor mij is het
ENJOYABLE ... Ik WARM ... Ik TRILPLATEN ...

Kevan Smith

Op maand. De 3 november 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> uit
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) wrote:

> Nou misschien de DJ denkt dat dat over fietsers is een uiting van zijn belangstelling ... het is niet
> uw persoonlijke taak om erachter te komen wat er mis is en wat meer is verkeerd voor de wereld.

Het is certtainoly mijn recht, en ik krijg om te praten over het aan. Als u niet bevalt, Republikeinse stemming.
Ze haten het vrije denken en vrije meningsuiting.

> Ik heb alleen zelf een fiets en ik proberen om mijn hele leven gaan zonder ooit mijn rijbewijs of
> het bezit van een motorvoertuig. Ik hou niet van SUV's (of hoe je het, nazi **** wagons), en ik uitdrukken dat
> belangstelling door niet bezitten van een. Niet door het vernietigen van goederen die andere mensen hebben recht op een eigen.

Slapping een bumper sticker op een SUV is niet vernietigen eigendom. Get some perspectief.

vernietigen

Volledig ruïneren; bederven.

Te breken of breken up; slopen.

Om weg te doen met; een einde aan.

Te doden: vernietigen een hondsdolle hond.

Om onderwerpen of nederlaag volledig; verpletteren.

Onbruikbaar te maken of ineffectief.

Wat een machtig ding een bumpersticker is dat het een van die kan doen om 3 ton van metaal. Als alleen
ze konden.

--
echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com Concentreer je op th'cute, Li'l CARTOON GUYS! Onthouden
de SERIENUMMERS! Volg de Whipple AVE. EXIT! Heb een GRATIS PEPSI! Sla linksaf bij th'HOLIDAY
INN! JOIN THE CREDIT WERELD! MAKE ME AN OFFER!

Mike Beauchamp

Als ik mijn gezicht een paar meter van iemands kont zetten terwijl ze scheten, maakt het moeilijk voor mij om
ademen ook. Betekent niet farts zijn de envoronment ruïneren.

Ik het niet oneens met wat je zegt, net op het nemen uw uitdaging van "geschil dat" sinds
I'm bored.

Nieuws: id9eqvcsuf3499qg4rl50q0rnr49ss0s29@4ax.com ...
> On Mon, 03 Nov 2003 21:36:54 -0500, Rick Onanian <spamsink@cox.net> uit
De
> Esoterische c0wz Society wrote:
>
>> On Mon, 03 Nov 2003 12:15:53 -0600, Kevan Smith <Kevan@mouse-potato.com> wrote:
>>> Bumper sticker op uw wagen nazi **** je te vertellen dat het verpest onze
lucht
>
>> Kevan, je heel trots op het menselijk ras, hè? Je gelooft dat we een dergelijke
>> Diepgaand effect in zo'n korte tijd - ruïneren uit de lucht in ongeveer 100 jaar. Hier is een stuk van een
>> Post Ik heb eerder over dit onderwerp:
>
> Ik rijd op straat met die SUV's, de uitlaatpijpen een paar meter van mijn
gezicht.
> De SUV voor mij misschien niet verpest _your_ lucht, maar het is zeker
maken

>
>
> --
> Echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com Ik zit op mijn snelheid QUEEN ... Voor mij is het
> ENJOYABLE ... Ik WARM ... Ik TRILPLATEN ...

Mike Beauchamp

Ah ja .. vrije meningsuiting. Net niet voor DJ's.

Nieuws: eh9eqv88o7bmcdenirgq2l7e2pmh3e211i@4ax.com ...
> On maand. De 3 november 2003 22:42:41 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> uit
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) wrote:
>
>> Nou misschien wel de DJ denkt dat dat over fietsers is een uitdrukking van
zijn
>> Belang ... het is niet uw persoonlijke taak om erachter te komen wat er mis is en
wat
>> Is meer mis voor de wereld.
>
> Het is certtainoly mijn recht, en ik krijg om te praten over het aan. Als je niet
like it,
> Republikeinse stemming. Ze haten het vrije denken en vrije meningsuiting.
>
>
>> Ik heb alleen zelf een fiets en ik proberen om mijn hele leven gaan zonder ooit mijn rijbewijs of
>> Het bezit van een motorvoertuig. Ik hou niet van SUV's (of hoe
jij
>> Gezet, nazi **** wagons), en ik uitdrukken dat de rente door het niet bezitten van een.
Niet
>> Door het vernietigen van goederen die andere mensen hebben recht op een eigen.
>
> Slapping een bumper sticker op een SUV is niet vernietigen eigendom. Get some perspectief.
>
> Vernietigen
>
> Naar volledig ruïneren; bederven.
>
> Te afbreken of breken, slopen.
>
> Om weg te doen; een einde aan.
>
> To doden: vernietigen een hondsdolle hond.
>
> Te bedwingen of nederlaag volledig; verpletteren.
>
> Te maken onbruikbaar of ineffectief.
>
> Wat een machtig ding een bumpersticker is dat het een van die kan doen om 3
ton
> Metaal. Als ze maar konden.
>
>
> --
> Echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com Concentreer je op th'cute, Li'l CARTOON GUYS!
> Denk aan de SERIENUMMERS! Volg de Whipple AVE. EXIT! Heb een GRATIS PEPSI! Sla linksaf bij
> Th'HOLIDAY INN! JOIN THE CREDIT WERELD! MAKE ME AN OFFER!

Kevan Smith

Op maand. De 3 november 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> uit
http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) wrote:

> Ah ja .. vrije meningsuiting. Net niet voor DJ's.

Je hebt niet gezien _me_ in dat Clear Channel thread (s).

Ik ben een radio-omroeper, ook.

Uiteraard is mijn toon meer smaak dan Clear Channel laat zien, omdat ik een klassieke muziek ben
gastheer. Woo!

--
echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com MERYL STREEP is mijn verloskundige!

Mike Beauchamp

That's cool ... Ik heb een steen soort show met veel gesproken dingen en bellers en zo.
Erg leuk ..

Nieuws: 1qeeqvgtv6ojr4tugkp44jqnk0hqcq4ois@4ax.com ...
> On maand. De 3 november 2003 23:58:13 -0500, "Mike Beauchamp" <newsgroups@mikebeauchamp.com> uit
> Http://extra.newsguy.com (http://extra.newsguy.com/) wrote:
>
>> Ah ja .. vrije meningsuiting. Net niet voor DJ's.
>
> U niet gezien _me_ in dat Clear Channel thread (s).
>
> Ik ben een radio-omroeper, ook.
>
> Natuurlijk is mijn toon meer smaakvolle dan Clear Channel laat zien, want ik ben
een
> Klassieke muziek host. Woo!
>
>
> --
> Echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com MERYL STREEP is mijn verloskundige!

Eric S. Sande

> Ik ben een radio-omroeper, ook.

> Uiteraard is mijn toon meer smaak dan Clear Channel laat zien, omdat ik een klassieke muziek ben
> host. Woo!

Het is 12:45 in de ochtend in het mooie centrum Shreveport. Ik ben uw gastheer, Kevan, en dat was
Bach's "Christus achterstand in doodszwachtels", een van mijn persoonlijke favoriet cantates.

stomme naam als ik ooit een gehoord. Waarschijnlijk was hij een agent, alles wat hij ooit heeft geschreven over muziek was dictators
en schieten perps.

Hoe dan ook, Woo Hoo, we hebben een commerciële opkomen voor NAZI **** WAGONS, zult u een stuk makkelijker ademen
na die ene voorbij is.

En ik wil alles wat je radio luisteraars daar herinneren, als u mij een duizend dollar zal ik niet
post voor een maand.

--

_______________________ALL AMIGA IN MY MIND_______________________ ------------------" Buddy Holly,
de Texas Elvis "------------------
__________306.350.357.38>> Cwhitman@texastwr.utaustin.edu__________

Kevan Smith

On Tue, 04 Nov 2003 01:43:08 -0500, "Eric S. Sande" <esande@erols.com> van Realtime Limited wrote:

>> Ik ben een radio-omroeper, ook.
>
>> Natuurlijk is mijn toon meer smaakvolle dan Clear Channel laat zien, omdat ik een klassieke muziek ben
>> host. Woo!
>
> Het is 12:45 in de ochtend in het mooie centrum Shreveport. Ik ben uw gastheer, Kevan, en dat was
> Bach's "Christus achterstand in doodszwachtels", een van mijn persoonlijke favoriet cantates.
>

> domme naam als ik ooit een gehoord. Waarschijnlijk was hij een agent, alles wat hij ooit heeft geschreven over muziek was dictators
> en schieten perps.
>
> Hoe dan ook, Woo Hoo, we hebben een commerciële opkomen voor NAZI **** WAGONS, zult u een stuk makkelijker ademen
> Na die ene voorbij is.
>
> En ik wil alles wat je radio luisteraars daar herinneren, als u mij een duizend dollar zal ik niet
> post voor een maand.

Eerst: GEEN koormuziek.

Ten tweede: Geen Commercials!

Ten derde: vraag niet om geld, zoals dat tot belofte rijden.

--
echte e-mail addy: kevansmith23 op yahoo dot com een immens ***** overkomt op kip onderdelen

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish