PDA

Voorvoet varus

Bekijk de volledige versie: Voorvoet varus

David Hallswort

Nog een andere diagnose toe te voegen aan de lijst .....

Ik onderzoek het zelf, maar heeft ieder zijn / is iedereen bekend met dit?

Stap een is met nieuwbouw steunzolen.

Stap twee? Ik begrijp dit is een aangeboren afwijking als gevolg van een gebrek aan torsie op de voet, dus
waarschijnlijk niet worden gecorrigeerd, per zeggen, maar niet iedereen weet van enige oefeningen die helpen
compenseren?

Best, Dave

--

Vraag naar mijn e-mail indien nodig

Rekening

"David Hallsworth" <david.hallsworth@SPAM.com> schreef in bericht news: br4ifq $ $ MLM 1@news.ox.ac.uk ...
> Nog een andere diagnose toe te voegen aan de lijst .....
>
> Ik ben onderzoek het zelf, maar heeft ieder zijn / is iedereen bekend met dit?
>
> Stap een is met nieuwbouw steunzolen.
>
> Stap twee? Ik begrijp dit is een aangeboren afwijking als gevolg van een gebrek aan
torsie
> Op de voet, dus het is waarschijnlijk niet kan worden gecorrigeerd, per zeggen, maar iedereen heeft weet van geen oefeningen
> Die helpen compenseren?
>
> Best, Dave
>
Na hadden de meeste van de gemeenschappelijke kwalen en gemotiveerd om zoveel mogelijk te leren, heb ik een
google zoeken.

Voorvoet Varus - Deze voet besteedt te veel tijd in de schokabsorberende fase en converteert naar
voortstuwing laat. Symptomen zijn onder meer oppervlakkige knie pijn, scheenbeen pijnen, Achilles tendinitis, IT-band
pijn, lage rugpijn, enz. De behandeling met orthesen dat de voet truc te laten denken dat het tot
de grond doordat de grond tot aan de voorvoet http://www.runlabdro.com/foot_type.html

http://www.runningtimes.com/issues/02nov/shoeguy.htm

Niet gevonden een artikel over hoe de voet rehabiliteren, net aanbevelingen voor steunzolen.
Een artikel suggereerde zelfs dat er schoen modellen voor het groot aantal lopers met FV.

Veel fietsers krijgen knie pijn en show inefficiƫnte been wiebelen als ze FV hebben. Ik herinner
zien van enkele zeer sterke fietsers met dit probleem. In feite, iemand vertelde me dat ik deze tentoonstelling
symptoom, dus ik opgevuld de klangen aan een kant.

Zodra je de gecorrigeerde orthesen, kun je uiteindelijk proberen plyometrische opleiding op een zachte ondergrond,
de snelheid van de conversie naar voortstuwing zoals beschreven. Springtouw comes to mind. Balanceren op een
wobble board kan ook helpen verminderen kwetsbaarheid. In sommige yoga lessen, met name door mensen met
aandacht voor detail, krijg je instructie over het gebruik en de aanpassing van de voeten en de voeten te krijgen wat
ontwikkeling indien correct gebruikt.

Als de orthesen werk, wilt u misschien weten de gespecificeerde dikte van de voorvoet wig, zodat u
kunt uw eigen correcties aan te passen en voegt de schoen en oppervlak.

Christy-My fornmer partner (MD) verzorgd voor een lid van verschillende Amerikaanse Olympische teams in de 10.000
meter die een ernstige voorvoet varus (dat is meestal de belangrijkste oorzaak van meer dramatische buitensporig
pronatie). Met REGELMATIG orthesen devces voorgeschreven, is deze loper nog concurreren op een hoog
niveau. De initialen achter de naam van uw behandelend arts (DPM, MD, DO, PT,
DC) zijn niet zo belangrijk als het begrip van de persoon van de klinische biomechanica en vertrouwdheid met
behandelen van lopers. Praat met uw lokale draait clubleden te vinden die ons in uw omgeving is
deze kwalificaties. PMR MD

#

Hiibby

Sinds het opblazen van een kalf muscule in een race kan ik dit niet te maken aan het soort gebruik die het verdient.

Elke redelijk aanbiedingen?

Ik woon in Maidenhead.

Lee

---
Uitgaande e-mail is gecertificeerd Virus Free. Checked by AVG anti-virus systeem (http://www.grisoft.com (http://www.grisoft.com/)).
Version: 6.0.548 / Virus Database: 341 - Release Date: 05/12/2003

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.3.1