PDA

Bekijk de volledige versie: Sprint macht op trainer vs weg

Pagina's: [1] 2 3

velomanct

Ik heb onlangs kreeg een tik op macht pro en ik ben mijn rijden kurt kinetische trainer deze winter. heeft niemand gemerkt dat ze kunnen raken een hogere max. watt buiten dan op de trainer? ik kan doen over 50-100 watt meer buiten.
Ik denk dit is te wijten aan niet in staat om de fiets zwaaien terwijl trekken aan de bars, terwijl sprinten, toen op de trainer.

ook, iedereen heeft wel de nummers op wat voor soort macht top level espoir leeftijd track racers kunnen doen in een sprint? zoals max watt en ave watt voor een 200 meter sprint.

ric_stern / RST

Oorspronkelijk gepost door velomanct
Ik heb onlangs kreeg een tik op macht pro en ik ben mijn rijden kurt kinetische trainer deze winter. heeft niemand gemerkt dat ze kunnen raken een hogere max. watt buiten dan op de trainer? ik kan doen over 50-100 watt meer buiten.
Ik denk dit is te wijten aan niet in staat om de fiets zwaaien terwijl trekken aan de bars, terwijl sprinten, toen op de trainer.

ook, iedereen heeft wel de nummers op wat voor soort macht top level espoir leeftijd track racers kunnen doen in een sprint? zoals max watt en ave watt voor een 200 meter sprint.

Hoewel ik geen ervaring met de trainer die u noemt hebben, is het waarschijnlijk dat de meeste (los verkrijgbaar, maar waarschijnlijk niet alle) trainers kunnen niet genoeg weerstand voor een goede sprinters om hun piekvermogen te bereiken genereren.

Bovendien, zoals gezegd, kunt u er doorgaans meer vermogen te genereren wanneer uit het zadel, en ook als je sprint aan de voet van een heuvel.

van wereldklasse (man) track sprinters zijn in de regio van 1.800 tot 2.300 W. Bij zeer hoge niveaus met zeer snelle cadans de PT mag geen pick-up van alle gegevens (voor een piek lezing) - je zou voor deze behoefte aan een minimale van een SRM Pro. Vergeet niet om de PT ingesteld op het hoogste niveau opname (1-sec).

Ric

andrewbradley

Ik denk dat dit kan worden over het recht voor het verschil tussen zadel van de macht en in-zadel macht.
Als er geen verschil was waarom zou weg blijven sprinters uit zadel helemaal tot aan de lijn in wat lijkt een aërodynamisch minderwaardige positie?

Wuivende de fiets (als overbodig beschouwd door sommige) kan u toestaan om input misschien 50W van de macht. De benen spieren worden gebruikt over verschillende periodes en met verschillende profielen en contractie speeed ik speculeren deze zouden kunnen worden dichter bij de "ideale" voor maximale kracht.
Wiskundige modelbouwers hebben voorspeld zeer significante max-power winsten als de spieren in de buurt van hun ideale samentrekking snelheid profielen kunnen worden gebracht. (Slechts modellen al!)

2LAP

Neem een kijkje op www.britishcycling.org.uk als ze selectiecriteria voor de nationale ploeg met macht waarden (SRM) voor verschillende disciplines en leeftijden.

Billsworld

De werelden snelste lijken ze het meest van de manier waarop ..... vraag zitten, laten we zeggen de topsnelheid in de sprint was 40 mph. max. watt zijn de nummers die u hebt genoteerd 1800-2300 gebaseerd op de acceleratie tot 40 mph of de korte tijd die bij max. snelheid. (sorry mijn PowerTap is op de weg) ...................... Ik heb ook een kurt trainer, en mijn topsnelheid nummers zijn ongeveer hetzelfde op de weg maar versnelling is een verspilling van tijd als gevolg van slipage. Dankzij BPAlthough ik heb geen ervaring met de trainer die u noemt, is het waarschijnlijk dat de meeste (los verkrijgbaar, maar waarschijnlijk niet alle) trainers kunnen niet voldoende weerstand genereren voor goede sprinters om hun piekvermogen te bereiken.

Bovendien, zoals gezegd, kunt u er doorgaans meer vermogen te genereren wanneer uit het zadel, en ook als je sprint aan de voet van een heuvel.

van wereldklasse (man) track sprinters zijn in de regio van 1.800 tot 2.300 W. Bij zeer hoge niveaus met zeer snelle cadans de PT mag geen pick-up van alle gegevens (voor een piek lezing) - je zou voor deze behoefte aan een minimale van een SRM Pro. Vergeet niet om de PT ingesteld op het hoogste niveau opname (1-sec).

Ric

ric_stern / RST

Het lijkt te zijn dat je snelheid nog steeds toeneemt, zelfs als uw vermogen afneemt. Met andere woorden piekvermogen voorvallen vóór de piek snelheid.

ric

De werelden snelste lijken ze het meest van de manier waarop ..... vraag zitten, laten we zeggen de topsnelheid in de sprint was 40 mph. max. watt zijn de nummers die u hebt genoteerd 1800-2300 gebaseerd op de acceleratie tot 40 mph of de korte tijd die bij max. snelheid. (sorry mijn PowerTap is op de weg) ...................... Ik heb ook een kurt trainer, en mijn topsnelheid nummers zijn ongeveer hetzelfde op de weg maar versnelling is een verspilling van tijd als gevolg van slipage. Thanks BP

Billsworld

Bedankt. Ik meen mij te veel been snelheid hebben in kleine versnellingen, maar het is niet dat ik de totale snelheid. Ik merk dat ik sneller kan gaan in 90 + tandwielen stampen weg. Het voelt alsof ik ben het rijden in de modder, maar ik ga sneller??? Ik ben verlaten voor de macht kraan ..... Ik denk dat het minder duur trainers kunnen het beste voor slechts spinnen en enkele interval training. Dankzij againIt lijkt te zijn dat je snelheid nog steeds toeneemt, zelfs als uw vermogen afneemt. Met andere woorden piekvermogen voorvallen vóór de piek snelheid.

ric

Scheel

Bedankt. Ik meen mij te veel been snelheid hebben in kleine versnellingen, maar het is niet dat ik de totale snelheid. Ik merk dat ik sneller kan gaan in 90 + tandwielen stampen weg. Het voelt alsof ik ben het rijden in de modder, maar ik ga sneller??? Ik ben verlaten voor de macht kraan ..... Ik denk dat het minder duur trainers kunnen het beste voor slechts spinnen en enkele interval training. Thanks again

Power is wat de fiets sneller gaan, niet cadans. Het genereren van macht impliceert cadans en kracht op de pedalen.

Ik zie een heleboel mensen imiteren een bepaalde cadans TDF winnaar, maar geen imitatie van zijn kracht op de pedalen, zodat op het einde ook gebrek zijn macht.

Billsworld

Ik voel mij meer geschikt is voor sprinten, thats waarom ik probeer pic volkeren hersenen over het onderwerp. Ik denk dat ik ga naar een on line coach. Ik staarde fietsen dit jaar na 20 jaar van powerlifting. (Cholesterol probleem) Ik ben het eens met wat je zegt over macht. Ik heb nooit geweten dat mijn knieën kon krijgen zo pijnlijk uit stampen die Biger versnellingen wel. Ik heb een paar Crits vorig jaar en had plezier en als het jaar ging op mijn weg cadans werd alsmaar hoger (op mijn knieën) te beschermen als mijn macht ging de andere kant op. Dankzij BPPower is wat de fiets sneller gaan, niet cadans. Het genereren van macht impliceert cadans en kracht op de pedalen.

Ik zie een heleboel mensen imiteren een bepaalde cadans TDF winnaar, maar geen imitatie van zijn kracht op de pedalen, zodat op het einde ook gebrek zijn macht.

velomanct

De werelden snelste lijken ze het meest van de manier waarop ..... vraag zitten, laten we zeggen de topsnelheid in de sprint was 40 mph. max. watt zijn de nummers die u hebt genoteerd 1800-2300 gebaseerd op de acceleratie tot 40 mph of de korte tijd die bij max. snelheid. (sorry mijn PowerTap is op de weg) ...................... Ik heb ook een kurt trainer, en mijn topsnelheid nummers zijn ongeveer hetzelfde op de weg maar versnelling is een verspilling van tijd als gevolg van slipage. Thanks BP
Het is al een tijdje geleden dat ik begonnen met dit onderwerp en ik leerde veel met mijn PowerTap. Piekvermogen is ALTIJD bereikt tijdens de versnelling van een sprint, in de eerste 3 seconden als je volledig uit de start. Ik heb ongeveer 2000 piek hit van deze zomer, maar kan geen goede 200 meter van mijn leven (beste ~ 11.8s), zoals mijn macht aan het einde van een dergelijke sprint zou worden ~ 800W slaan. Ik werkte op de heuvel te sprints, kreeg een PB van 1500W gemiddelde van 20 seconden. Ik wens zo slecht dat ik die kracht zou kunnen doen op een 200m, maar het moet mijn slechte been snelheid. Dus ik zeg altijd mijn sprong is mijn beste, maar zodra de cadans gaat boven 120rpms verlies ik veel van de macht. Ik heb gemerkt dat mijn zittende macht is meestal rond de 200W hieronder staande macht ook. Ontdekte ik een leuke manier om te werken aan bovenkant / cadans - downhill sprints. Zelfs in de hoogste versnelling 53x12, kan ik dat over 150rpms op een fatsoenlijke heuvel. Het leuke is, ik ben een ophalen $ $ (meer dan 50 mph), maar het is echt goed voor de opleiding vermogen bij hoge snelheid been. Ik veracht bezig met een vlakke 200m sprint, het is geen pretje. Als het niet leuk, zal je ze niet, en zal niet verbeteren. Of als je jezelf doet, zullen je niet echt genoeg te duwen jezelf de meest gemotiveerde. Downhill sprints rock! Ik ben zulke snelheden junkie, lol.
Ik kreeg ook af van de PowerTap. Ik heb ook gevangen in de nummers en besloot om gewoon rijden en plezier hebben. Het enige wat ik kijk naar nu topsnelheid:-D
Een van de beste work-outs heb ik aan het werk op mijn sprong was naar beneden een kleine heuvel die leidt naar een bergop. Op die manier kun je de fiets als een gorilla thrash zonder te verschuiven of te undergeared. Ik heb gestegen korte heuvels doen dit met een snelheid die onvoorstelbaar voor mij een paar jaar geleden, net als 32 mph een stijging van 6%. Dat was een van mijn favoriete trainingen.
Ik heb een paar sprints op de kurt trainer, maar niet in een tijdje. Ik houd niet met mijn fiets vast in een positie. Ik verwond mijn knie een paar keer doen sprint op de trainer. Er was enige band ontsporing, maar je hoeft alleen de rol harder te scherpen, zoals na 3 rotaties band contract. Ik moet zeggen, de kurt kinetische trainer is waarschijnlijk een van de besten voor het doen van sprints, zal je nooit draaien dat ding uit!

frenchyge

Ontdekte ik een leuke manier om te werken aan bovenkant / cadans - downhill sprints. Zelfs in de hoogste versnelling 53x12, kan ik dat over 150rpms op een fatsoenlijke heuvel. Het leuke is, ik ben een ophalen $ $ (meer dan 50 mph), maar het is echt goed voor de opleiding vermogen bij hoge snelheid been.
Hoe zit het met kleine kettingblad sprints voor dit? Als je net bezig bent been snelheid, is er echt een behoefte te doen 50 mph vaststelling van een heuvel?

Als een aparte, maar verwante, vraag: zijn de beste sprinters beurt> 150rpm cadans tijdens hun sprint (weg sprinters, meestal)? Ik zou denken dat het moeilijk zou zijn om de benen en arm trekken om die snelheid te coördineren.

Billsworld

Bedankt voor het antwoord. Uw macht nummers tik zou suggereren dat je aan het doen vrij goed. Ik denk over het kopen van een SRM en het omzetten van een Schwinn airdyne in een ketting aangedreven airgometer. (Geen slip) Ik weet dat ik een beetje verdraaid ... Als mijn geheugen serveert, ik denk dat ik ben een beetje ouder dan jij en waarschijnlijk nog een beetje meer geld te verliezen. Ik denk dat de leeftijdsgroep 45-50 WR is 11.2, en ik ben een eigenwijs snik, dus thats mijn doel, ik ben gewoon niet helemaal zeker van hoe snel dat zou moeten worden op straat (ik weet totaly anders), dat is waar ik doen ongeveer 90% van mijn training.PB 38 mph 150rpm 48x14 ... Terug naar het onderwerp ... Ik lees dat M. Nothstien heeft 2200 Watt 50x14 bij 160 rpm op zijn best 49 mph YIKES! Als hij zegt dat, is hij praat de vliegende 200 denk ik. Wouldnt hij al op of nabij max. snelheid (en niet 2200watts) aan het begin van de 200 en worden opknoping op van daar? Ik denk dat thats waar ik ben verward over watt vermogen in dat geval. Mijn gok is hij zit voor de meeste van zijn laatste 200m ook, of was het watt hij doelde op tijdens de wind. Watts UP??? Dankzij BPIt is al een tijdje geleden dat ik begonnen met dit onderwerp en ik leerde veel met mijn PowerTap. Piekvermogen is ALTIJD bereikt tijdens de versnelling van een sprint, in de eerste 3 seconden als je volledig uit de start. Ik heb ongeveer 2000 piek hit van deze zomer, maar kan geen goede 200 meter van mijn leven (beste ~ 11.8s), zoals mijn macht aan het einde van een dergelijke sprint zou worden ~ 800W slaan. Ik werkte op de heuvel te sprints, kreeg een PB van 1500W gemiddelde van 20 seconden. Ik wens zo slecht dat ik die kracht zou kunnen doen op een 200m, maar het moet mijn slechte been snelheid. Dus ik zeg altijd mijn sprong is mijn beste, maar zodra de cadans gaat boven 120rpms verlies ik veel van de macht. Ik heb gemerkt dat mijn zittende macht is meestal rond de 200W hieronder staande macht ook. Ontdekte ik een leuke manier om te werken aan bovenkant / cadans - downhill sprints. Zelfs in de hoogste versnelling 53x12, kan ik dat over 150rpms op een fatsoenlijke heuvel. Het leuke is, ik ben een ophalen $ $ (meer dan 50 mph), maar het is echt goed voor de opleiding vermogen bij hoge snelheid been. Ik veracht bezig met een vlakke 200m sprint, het is geen pretje. Als het niet leuk, zal je ze niet, en zal niet verbeteren. Of als je jezelf doet, zullen je niet echt genoeg te duwen jezelf de meest gemotiveerde. Downhill sprints rock! Ik ben zulke snelheden junkie, lol.
Ik kreeg ook af van de PowerTap. Ik heb ook gevangen in de nummers en besloot om gewoon rijden en plezier hebben. Het enige wat ik kijk naar nu topsnelheid:-D
Een van de beste work-outs heb ik aan het werk op mijn sprong was naar beneden een kleine heuvel die leidt naar een bergop. Op die manier kun je de fiets als een gorilla thrash zonder te verschuiven of te undergeared. Ik heb gestegen korte heuvels doen dit met een snelheid die onvoorstelbaar voor mij een paar jaar geleden, net als 32 mph een stijging van 6%. Dat was een van mijn favoriete trainingen.
Ik heb een paar sprints op de kurt trainer, maar niet in een tijdje. Ik houd niet met mijn fiets vast in een positie. Ik verwond mijn knie een paar keer doen sprint op de trainer. Er was enige band ontsporing, maar je hoeft alleen de rol harder te scherpen, zoals na 3 rotaties band contract. Ik moet zeggen, de kurt kinetische trainer is waarschijnlijk een van de besten voor het doen van sprints, zal je nooit draaien dat ding uit!

velomanct

Hoe zit het met kleine kettingblad sprints voor dit? Als je net bezig bent been snelheid, is er echt een behoefte te doen 50 mph vaststelling van een heuvel?

Als een aparte, maar verwante, vraag: zijn de beste sprinters beurt> 150rpm cadans tijdens hun sprint (weg sprinters, meestal)? Ik zou denken dat het moeilijk zou zijn om de benen en arm trekken om die snelheid te coördineren.

kleine kettingblad sprints zijn goed voor de ontwikkeling van JUST been snelheid. maar er is een verschil tussen 160rpms in de kleine ring en 160rpms in de sprint gear - macht. Sprinten afdalingen zou hebben met vergelijkbare effect van het doen van 200m sprint, het verschil zoals ik al zei hierboven, is dat het een stuk leuker. Dat is een grote factor voor mij.

Ik kan 220rpms doen op de weg in mijn oma versnelling, maar ik kan niet rijden een sub 11,8 200m. Zie het verschil? It's all about hoge aanhoudende vermogen bij hoge cadans (140-160rpms), voor de 200m sprint.

Road sprinters gaan niet ver boven ~ 125rpms tijdens vlakke sprint, want ze kregen versnellingen, en ze staan niet zit. Begin niet te vergelijken weg sprint naar sprints volgen, zijn ze zo verschillend.
Zoals voor sprinten op hoge cadans op de baan, het is altijd in het zadel, dus er is weinig trekken aan de bars, en het is geen probleem. Maar zelfs op een racefiets, is het mogelijk om te rijden op 160 + RPM uit het zadel, hoewel het zeer inefficiënt.

ric_stern / RST

Ik voel mij meer geschikt is voor sprinten, thats waarom ik probeer pic volkeren hersenen over het onderwerp. Ik denk dat ik ga naar een on line coach. Ik staarde fietsen dit jaar na 20 jaar van powerlifting. (Cholesterol probleem) Ik ben het eens met wat je zegt over macht. Ik heb nooit geweten dat mijn knieën kon krijgen zo pijnlijk uit stampen die Biger versnellingen wel. Ik heb een paar Crits vorig jaar en had plezier en als het jaar ging op mijn weg cadans werd alsmaar hoger (op mijn knieën) te beschermen als mijn macht ging de andere kant op. Thanks BP

Bill, voel je vrij om mij een schreeuw - Ik heb van wereldklasse 200 m en 1 km TT renners gecoacht,

sante
ric

velomanct

Bedankt voor het antwoord. Uw macht nummers tik zou suggereren dat je aan het doen vrij goed. Ik denk over het kopen van een SRM en het omzetten van een Schwinn airdyne in een ketting aangedreven airgometer. (Geen slip) Ik weet dat ik een beetje verdraaid ... Als mijn geheugen serveert, ik denk dat ik ben een beetje ouder dan jij en waarschijnlijk nog een beetje meer geld te verliezen. Ik denk dat de leeftijdsgroep 45-50 WR is 11.2, en ik ben een eigenwijs snik, dus thats mijn doel, ik ben gewoon niet helemaal zeker van hoe snel dat zou moeten worden op straat (ik weet totaly anders), dat is waar ik doen ongeveer 90% van mijn training.PB 38 mph 150rpm 48x14 ... Terug naar het onderwerp ... Ik lees dat M. Nothstien heeft 2200 Watt 50x14 bij 160 rpm op zijn best 49 mph YIKES! Als hij zegt dat, is hij praat de vliegende 200 denk ik. Wouldnt hij al op of nabij max. snelheid (en niet 2200watts) aan het begin van de 200 en worden opknoping op van daar? Ik denk dat thats waar ik ben verward over watt vermogen in dat geval. Mijn gok is hij zit voor de meeste van zijn laatste 200m ook, of was het watt hij doelde op tijdens de wind. Watts UP??? Thanks BP

"... Ik lees dat M. Nothstien heeft 2200 Watt 50x14 bij 160 rpm op zijn best 49 mph"

U kunt niet nemen dat de verklaring van woord voor woord. Marty zei dat zijn max watt was 2200, ben ik ervan uit dat NIET tijdens een deel van een 200m TT. Hij raakte waarschijnlijk watt die tijdens een wedstrijd sprint, waar hij sprong hard, of tijdens een soortgelijk inspanning. Het is niet slim om te gaan 100% volledig uit explosieve tijdens uw windup voor een 200m TT, gebruik je te veel gas. Ik ben ook zeer twijfel sloeg hij zijn piek watt bij 160rpms, ik raakte mijn piek bij 115rpms. En hij zou zeker niet op piek vermogen op topsnelheid. De 49 mph-wie weet waar dat was. Op de weg, spoor, leadout, maakt het een groot verschil. Alles wat ik weet is dat ik niet kan krijgen boven 40 mph op een dode vlakke windstille weg.
Vergeet niet, de 200m TT is een ~ 20 seconden inspanning, niet 10, 11, 12 seconden. Het kost veel werk u maximaal topsnelheid voordat u de lijn raken. Ik haat hoe zoveel mensen negeren dit, hoewel ik denk dat je begrijpen.

Deze zomer bracht ik veel tijd doen sprints en geleerd hoe veel verschil in intensiteit tussen is er slechts een "sprint weg" en een echt volledig uit explosieve springen van ~ 4-5 seconden. Toen ik sloeg mijn beste watt piek, het is tijdens een van die 5 seconden explosieve uitbarstingen waar ik de fiets als een gorilla, lol zou thrash. Ik kon niet volhouden dat niveau van inspanning voor meer dan 5 seconden. Dus je kunt zien dat ik nooit dicht bij een echte piek watt zou komen tijdens een 200m sprint. Tijdens een typisch 200m zou ik piek bij ~ 1500 toen ik sprong.
Wanneer u honderden en honderden sprints kun je echt in lijn met de wisselende intensiteit niveaus binnen wat zou worden beschouwd als een sprint. Een 5 tweede sprong is totaal anders dan een 20 seconden heuvel Sprint of 200m.

Nu, ik soms lees hoe renners zeggen dat ze deed een sprint up die 1/2mile heuvel. : eek: Of hoe lopers noemen 5k run een sprint uitvoeren. yeh, ik haat dat. Sprinten is niet iets meer dan 30 seconden, tops. Zelfs 30 seconden is een verdomd lange sprint, nauwelijks een sprint in mijn boek. : D

Ik heb goed met piek-nummers, maar dat is bijna het enige wat ik getraind deze zomer, om te zien hoe hoog ik kon krijgen. Ik zou graag eens ongeveer 2500 krijgen. Ik denk dat het mogelijk is in een paar jaar, als ik opzij zetten al die lange ritten over de weg;)
Dus ik van plan het bezit van een Powermeter again someday. Maar ik wil meer krachtige daarvoor. Ik denk alleen dat het zou super cool om te zeggen dat ik legitimetly piek op 2500: D
Ik ben slechts 20 jaar oud btw, dus ja ik ben een beetje jonger dan jij!

Een ding toe te voegen. Ik garandeer u dat Marty in staat was of meer dan 2200w piek voor een seconde. Probally in de buurt van 2500, als hij echt geprobeerd in ideale omstandigheden, gearing.
Watts cijfers betekenen niet veel, tenzij de duur en de voorwaarden zijn aangegeven.

BTW, heb je gezien de macht profiel grafiek? Mijn beste prestatie was 21w/kg voor 5 seconden. (op 85kg) Ik neem Marty zou 24w/kg, op 100kg, die zouden worden 2400W, en dus zijn ware een seconde piek zou worden ~ 2600W, veel meer dan 2200.
Te veel nummers! Gewoon gaan en sprint! : D

frenchyge

Ik kan 220rpms doen op de weg in mijn oma versnelling, maar ik kan niet rijden een sub 11,8 200m. Zie het verschil? It's all about hoge aanhoudende vermogen bij hoge cadans (140-160rpms), voor de 200m sprint.
Oh yeah. Als ~ 1100W kerel, ik ben volledig bewust van het verschil in macht. :) Je sprint bergaf gebruikt de zwaartekracht aan de hoge eis kracht te compenseren, en ik was net te denken dat 'simuleren' een sprint, maar in een lagere versnelling, kan hetzelfde doen voor zijn vorm / techniek.

Road sprinters gaan niet ver boven ~ 125rpms tijdens vlakke sprint, want ze kregen versnellingen, en ze staan niet zit. Begin niet te vergelijken weg sprint naar sprints spoor, zijn ze weg different.Sure. Niet proberen te vergelijken, ik ben gewoon een roadie op zoek naar enkele sprint adviezen die kunnen helpen me. Je klinkt zeer deskundig / ervaren in de manier van sprinten, kunt u geven geen tips of oefeningen die kunnen helpen met sprinten vorm / techniek? Ik weet dat ik ook moeten werken op mijn max vermogen als ik ooit wil 40 mph te zien. ;) Bedankt.

velomanct

Oh yeah. Als ~ 1100W kerel, ik ben volledig bewust van het verschil in macht. :) Je sprint bergaf gebruikt de zwaartekracht aan de hoge eis kracht te compenseren, en ik was net te denken dat 'simuleren' een sprint, maar in een lagere versnelling, kan hetzelfde doen voor zijn vorm / techniek.

Zeker. Niet proberen te vergelijken, ik ben gewoon een roadie op zoek naar enkele sprint adviezen die kunnen helpen me. Je klinkt zeer deskundig / ervaren in de manier van sprinten, kunt u geven geen tips of oefeningen die kunnen helpen met sprinten vorm / techniek? Ik weet dat ik ook moeten werken op mijn max vermogen als ik ooit wil 40 mph te zien. ;) Bedankt.

Zie je mijn punt? Ik zei dat de vermelding van aantallen nutteloos is, tenzij u de voorwaarden en de duur van de sprint staat. 1100W? voor hoe lang? zittend, staand, grote versnelling, kleine versnelling bergop, plat? Het maakt echt een groot verschil.
1100W gemiddelde van de laatste 12 seconden van een 200m 'sprint track' is zeer goed. 1100W piek voor een seconde is niet erg goed. Maar nogmaals, wat is uw gewicht?

Just so you know, is piekvermogen zeer weinig te maken met topsnelheid, vooral als je niet een leadout givin. Als je wilt werken aan je topsnelheid, stel ik voor een goede mix sprints. Het zou een goed idee om uw training te doen met een paar vrienden zijn, zal zij maken het een stuk leuker en je kunt duwen jezelf moeilijker.
Ik zou alles doen, van heuvel sprint naar beneden sprint naar kleine ring sprints, zittend sprints, staande start. Je uiteindelijke doel is verhoging van het gemiddelde vermogen dat je kunt doen voor een 15-20 seconden sprint. Niet te veel werk te doen op korte springt, zal het niet helpen dat veel, alles al is het leuk om een goede sprong te hebben.

Ik heb deze week van de opleiding voor het werken aan mijn versnelling en kreeg verbeteringen mee.
Maan-off
dins-1hr, zes 6 seconden sprint in mijn 39x21, afwisselend staan / zitten. gevolgd door plyometrics en zware gewichten.
wo-1hr gemakkelijk
Don-1hr, zes 6 seconden sprint in een grote versnelling (twee versnellingen harder dan ik normaal zou gebruiken), plaatsvervangend staan / zitten. gevolgd door een andere rep / set regeling met zware gewichten op verschillende liften.
Vrij-off of makkelijk
sat-reeks persoonlijke records. nee grapje, ik sprong een stuk verbeterd. Ik was zo in harmonie met mijn sprint, dat ik meteen kon vertellen als ik het slaan van een nieuw PB piek vermogen tijdens de sprint. Na enige tijd wijden mijn opleiding aan deze, het is echt voelde goed om gewoon ballen gaan. Mijn snelle twitch spieren waren goed gevuld.
Nu heb ik niet gedaan te veel van deze opleiding de laatste tijd, en ik kan het gevoel dat ik zwakker van de lange roadie inspanningen.

Een ander ding dat u kunt toevoegen aan zodra je in de sprint opleiding is een aantal explosief gewicht liften, zoals schone trekt. Hebben deze een paar uur voor uw fiets trainen. Het primes echt het zenuwstelsel. Dit is wat leidt tot mijn beste piek afgelopen zomer. Ik voelde me zo verdomd sterk tijdens die eerste sprints, het was geweldig. Jammer dat het verdwijnt als je vermoeidheid.
Ik zou geen zorgen maken over het doen van deze 'pre-ride' liften tot u zijn sprint opleiding voor ten minste 3 maanden.
Ook gedurende deze tijd heb ik nul uithoudingsvermogen werken. Het enige wat 'uithoudingsvermogen' Ik deed werd op mijn fiets voor een uur of twee. Alle paardrijden daartussen sprint was ik bij willen 110bpm.

Ik wou dat ik had wat vrienden rijden kon ik met de trein, niemand hier in de buurt wil sprint: (

Wat voor vorm / techniek, ik persoonlijk niet veel aandacht aan. Tijdens de sprint moet je 100% concentratie op het doden van de pedalen hebben. Sprinten vergt veel van agressie. Als je lui of gewoon niet energiek je niet outsprint dat 10 pond hond. Ik denk echt dat de beste manier om sprints trein als met iemand die ten minste uw vermogen niveau. Als u niet kunt vinden iedereen, gewoon proberen te houden met het verkeer na een rood licht, het werkt voor mij! Wil je werken aan kilo macht? In een zijstraatje, wanneer een auto passeert, kijken hoe lang je kunt ze bewaren in zicht;) yeh dat spul doet pijn.

Wat mij betreft, zal ik blijven doen mijn afdaling sprints op dit moment. Check out my video's in de fiets cafe forum. 60 mph is een stuk leuker dan 38. : D
http://www.cyclingforums.com/t-292701-15-2.html
Horton Hill is ziek. Dropped 400FT verheffing in minder dan 30 seconden. : eek:
Als die weg rechtdoor waren en glad, ik zou goed zijn geweest in de jaren '60.

frenchyge

Wat mij betreft, zal ik blijven doen mijn afdaling sprints op dit moment. Check out my video's in de fiets cafe forum. 60 mph is een stuk leuker dan 38. : D
http://www.cyclingforums.com/t-292701-15-2.html
Horton Hill is ziek. Dropped 400FT verheffing in minder dan 30 seconden. : eek:
Als die weg rechtdoor waren en glad, ik zou goed zijn geweest in de jaren '60.
Jeez, je hebt een aantal ballz gaat dat snel neer die wegen. Te veel voetbal moeders en vaders in het voetbal SUV's hier in de buurt om te proberen een stunt zo.

Bedankt voor de tips.

Billsworld

Wat je zegt is wat ik ben ontdekken. I wasnt echt vergelijken weg naar spoor sprinten, ik zou echter graag zien hoe snel een goede baan vent zou gaan op straat alleen voor een referentiepunt ........... Wouldnt een vlakke weg meer als een track? Ik heb gemerkt dat veel jongens doen grote versnelling trage cadans ritten / sprints aan de macht te bouwen. Kind van soortgelijke gewicht traing op de fiets. Dat doesnt zin om me helemaal niet, maar er zijn enkele echte snelle jongens die het doen. FYI de jongens in NH die racen op de dwarshelling go cart track zei dat ze open staan voor zat. nacht in plaats van trouwen. Ziek is het controleren van het uit volgend seizoen. Dankzij BPsmall kettingblad sprints zijn goed voor de ontwikkeling van JUST been snelheid. maar er is een verschil tussen 160rpms in de kleine ring en 160rpms in de sprint gear - macht. Sprinten afdalingen zou hebben met vergelijkbare effect van het doen van 200m sprint, het verschil zoals ik al zei hierboven, is dat het een stuk leuker. Dat is een grote factor voor mij.

Road sprinters gaan niet ver boven ~ 125rpms tijdens vlakke sprint, want ze kregen versnellingen, en ze staan niet zit. Begin niet te vergelijken weg sprint naar sprints volgen, zijn ze zo verschillend.
Zoals voor sprinten op hoge cadans op de baan, het is altijd in het zadel, dus er is weinig trekken aan de bars, en het is geen probleem. Maar zelfs op een racefiets, is het mogelijk om te rijden op 160 + RPM uit het zadel, hoewel het zeer inefficiënt.

jeff828

Ik heb gemerkt dat veel jongens doen grote versnelling trage cadans ritten / sprints aan de macht te bouwen. Kind van soortgelijke gewicht traing op de fiets. Dat doesnt zin om me helemaal niet, maar er zijn enkele echte snelle jongens die wel it.BP

Ik heb 53x17 op 17-19 mph slechts voor een seizoen, reed totaal aëroob, laat de tijd neemt zijn tol. Gestart met een uur, nu ik kan rijden voor 3-4 uur. Op de kleinere klassen ik laat de cadans druppel een beetje meer, ik reed hij, niet laten om het te krijgen waren je de bestrijding van de versnelling te krijgen of ergens dicht bij de drempel.

Of rit bepaalde lus voor 1 uur in 39x17 op 100rpm, Dan is de cursus dezelfde rit voor een uur in 53x15 op 17-19 mph alleen, dont hamer het. Vertel me welke training je vermoeide benen uit, probeer het echt als een test.

Ik heb 53x17 op 17-19 mph slechts voor een seizoen, reed totaal aëroob, laat de tijd neemt zijn tol. Gestart met een uur, nu ik kan rijden voor 3-4 uur. Op de kleinere klassen ik laat de cadans druppel een beetje meer, ik reed hij, niet laten om het te krijgen waren je de bestrijding van de versnelling te krijgen of ergens dicht bij de drempel.

Im een natuurlijke sprinter kwam van bmx, aan favoriete versnelling sprint 53x16, of wanneer mijn cadans is 100-110 kan een boel 150rpms, meestal een grote sprong op de jongens vanaf 53x14, 13 krijgen. Als ik ga draaien dat ik altijd de optie om vervolgens verschuiving naar grotere versnelling. Het doesnt nemen zo veel spieren een lichtere versnelling te breken.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish