PDA

HELP !!!!!!!!!!!!

Bekijk de volledige versie: HELP !!!!!!!!!!!!

Gadget

OK ik heb gedaan een gek ding. Ik ben gegaan en aangemeld voor de Rome om de koepel liefdadigheid cyclus
ride (www.rometothedome.com). De rit zelf is niet zo gek. Het doet een groot ding om te helpen
anderen, maar ik heb een paar problemen. Ik ben trail rijder in hart en de meeste apparatuur, fiets inbegrepen, ik
eigen is gebouwd voor het nemen van zware aarding. Het is een hardpoint met off-road banden, als de meest I
weg pendelen is 4 mijl in het werk. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke set van "kruisingen". Iets voor
off-road, dus ik kan blijven trainen de lange stukken van Lee Valley jaagpad maar iets
dat maakt mijn leven gemakkelijker op de weg. Suggesties? Een ander ding dat ik vraag me af over is
wat te dragen. Ik veronderstel in juni in Italië kan het weer een beetje warm en mijn gewone kleding van
jeans zou sap mijn energie en uithoudingsvermogen. Het idee van lycra doet geen beroep op mij en zou liever baggy
shorts. Ik zal fietsen zijn voor 16 dagen en dus moet een klein aanbod van hen hebben. (Ik dacht
met twee paren en wassen ze elke dag maar ik ben niet trots op dat huis). Eventuele suggesties voor goedkope,
flodderige, (gemakkelijk te reinigen) cyclus shorts niet gemaakt van Lycra? En ten derde als mijn belangrijkste fietsen is off-road
Ik ben op zoek naar een op de weg fietsen club in Enfield waarmee trainen. Opnieuw suggesties?

Nick

PS - Don't uw naam om iets na alcohol. :-)

Dave

"Gadget" <nicholas.bishop1-SPAMMERS-@ntlworld.com> wrote in message
news: cZrV9.155 $ g64.4282 @ newsfep1-win.server.ntli.net ...
> OK ik heb gedaan een gek ding. Ik ben gegaan en aangemeld voor de Rome aan de
koepel
> Charity fietstocht (www.rometothedome.com). De rit zelf is niet erg
Daft.
> Het is een groot ding doen om anderen te helpen, maar ik heb een paar problemen. Ik ben trail rijder in hart en
> De meeste apparatuur, fiets inbegrepen, eigen I is
gebouwd
> Voor het nemen van zware aarding. Het is een hardpoint met off-road banden, als de meest ik weg pendelen is 4
> Mijl naar werk. Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke set van "kruisingen".
- Ik heb een volledige sus XC fiets voor terreinrijden, maar realiseerde dit was grotendeels een grote verspilling van moeite
voor de weg rijden, dus geïnvesteerd in een oude 'racer' stijl Raleigh zon Solo. Het is in VGC en alleen de kosten
40 pond. Het is de moeite waard controleren lokale pers / koopje pagina's / het net. Ik zag vorige week een gaat voor
15 pond, ook beschreven als VGC ... bijna in het rijk van wegwerpartikelen, gebruik een keer, weggooien !!... De
schoonheid is het is ontworpen voor de lange afstand weg te werken. Ik was een beetje bezorgd toen ik begon op
als het zo gevoelig lijkt in vergelijking met de XC, maar ik heb genoeg o 'gedaan mijlen en, aanraken Formica,
geen enkel probleem ondervonden nog. Zodra je wennen aan scherpe zadels (of investeren in een leer, goed
de moeite waard) en het idee dat de ongelooflijk dunne wielen niet zal instorten bij elke kuil, zijn ze
leuk.

Iets voor de off-road, dus ik kan blijven trainen omlaag
> De lange stukken van Lee Valley jaagpad, maar iets dat maakt mijn leven gemakkelijker op de weg.
> Any suggestions? Een ander ding dat ik vraag me af
over
> Is wat te dragen. Ik veronderstel dat in juni in Italië kan het weer een beetje
warm
> En mijn gewone kleding van jeans misschien sap mijn energie en uithoudingsvermogen. Het idee van lycra doet geen beroep op
> Mij en zou liever baggy shorts. Ik zal
fietsen
> Voor 16 dagen en dus zal moeten beschikken over een klein aanbod van hen. (Ik dacht van het hebben van twee paren en
> Wassen ze elke dag, maar ik ben niet trots op dat huis). Eventuele suggesties voor goedkope, baggy, (gemakkelijk
> Reinigbare) cyclus shorts niet gemaakt van Lycra?
Helaas Lycra is niet echt een fashion statement. Het is een technisch materiaal dat wieken zweet
weg, je houdt de temperatuur constant en vormt geen beperking doorbloeding of maak drukpunten.
Er zijn fashion victims lycra op de voorkant, dit is geheel patroon / kleur wel gedreven.
Technische kleding kan worden gedragen in een subtiele wijze die geen schreeuw uit 'wie gejat me tapijt
dan? ". Ik draag Ron Hill bikesters (tracksters voor fietsen 8-P) en een korte mouwen technische
t-shirt, met een windcheater / waterdichte lichte jas indien nodig en tenslotte handschoenen. Tijdens de
winter voeg ik een andere laag (lange mouwen fietsen trui en lycra leggings), samen met waterdichte
ademende broek als het op zoek nat. Schoenen verstandig, ik heb standaard pedalen en een paar stijve
zolen trainers. De bikesters zijn lang fietsen lycra broek. Ze zijn niet de huid strak en nemen
grazen op asfalt zeer goed, die een zekere mate van bescherming. Dit alles kan worden verkregen
van uw lokale TK Max slaan (we love TK Max ;-) tegen een zeer redelijke prijs. Anders zijn er
waarschijnlijk verkopen op de fiets in de lokale winkels op het moment dat voor de zomer van vistuig. Oh ja, Lycra droogt ook uit
ongelooflijk snel en verpakkingen naar beneden in een veel kleinere ruimte en als lichter dan denim. --
Kom naar de Dark Side ... you won't regret it .....' ONEST.

En ten derde als mijn belangrijkste fietsen is off-road Ik ben op zoek naar een
> Weg fietsclub in Enfield waarmee trainen. Opnieuw suggesties?
>
Sorry, kan het niet helpen op deze.

> Nick
>
> PS - Don't uw naam om iets na alcohol. :-)

Succes met je werk, hoop dat alles goed gaat, houden ons geplaatst ..... ... en vergeet niet, het is
helemaal aan jou, maar .......< blikken links / rechts en fluistert >..... helm !......

Ooops!, I'm outta here !..........

Dave.

Rob Campbell

Als het niet te ver, vindt u Finsbury Park CC nuttig. Ze ontmoeten elkaar op zondag in Potters Bar, net
buiten de M25. Niet te ver van Enfield en maakt enkele mooie ritten in Hertfordshire. Kijk hun
WWW - http://www.finsburyparkcc.org/ - het geeft informatie over tijden en ontmoetingsplaatsen.

Er zijn veel andere Noord-Londen clubs. Doe een geschikte Google Zoeken.

Rob

Gadget

PPS - Als iemand mij wil sponsoren, dat zou een grote hulp zijn ook, zoals ik heb tot € 1250 en verhogen
zijn alleen nog 2 pond beheerd.

Nick

MSA

"Rob Campbell" <robert.campbell@ccc.ox.ac.uk> schreef in bericht news: b06bq4 $ AM3 $ 1@news.ox.ac.uk ...
> Als het niet te ver, vindt u Finsbury Park CC nuttig. Ze ontmoeten elkaar op zondag in Potters Bar,
> Net buiten de M25. Niet te ver van Enfield en maakt enkele mooie ritten in Hertfordshire. Kijken
> Op hun WWW - http://www.finsburyparkcc.org/ - het geeft informatie over tijden en ontmoetingsplaatsen.
>
> Er zijn veel andere Noord-Londen clubs. Doe een geschikte Google Zoeken.
>
> Rob
>
>
>

Mijn club komt zondag het hele jaar door, buiten het kasteel PH in Woodford om 9u. 60 mijl deze tijd
van het jaar, gemiddelde snelheid zien als het koud is (17-20 mph).

Mark

Dave

"Gadget" <nicholas.bishop1-SPAMMERS-@ntlworld.com> wrote in message
news: L8MV9.2 $ l87.3379 @ newsfep1-win.server.ntli.net ...
> PPS - Als iemand mij wil sponsoren, dat zou een grote hulp zijn ook, zoals ik heb tot € 1250 en verhogen
> Hebben alleen nog geslaagd 2 pond.
>
> Nick
>

:-o

Tony Raven

Gadget <nicholas.bishop1-SPAMMERS-@ntlworld.com> wrote:
> PPS - Als iemand mij wil sponsoren, dat zou een grote hulp zijn ook, zoals ik heb tot € 1250 en verhogen
> Hebben alleen nog geslaagd 2 pond.
>
> Nick

Zijn goed voor een verandering te zien een goed doel rit waar de sponsoring gaat allemaal om de liefdadigheid en de
renners wordt verwacht dat zij betalen voor de reis kosten zelf.
http://www.rometothedome.com/rules.asp?event_id\u003d2

Tony

http://www.raven-family.com (http://www.raven-family.com/)

"Het grootste probleem in communicatie is de illusie dat het heeft plaatsgevonden" George
Bernard Shaw.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish