PDA

Roy Thame frame

Bekijk de volledige versie: Roy Thame frame

Steve Watkin

Ik heb net het bezit van een van deze frames voor oude 27 "velgen. Says het is gemaakt van Reynolds 531
butted buizen. Ik ben blij dat de oude 27 "x 1 1 / 4" wielen gebruiken als ik een mooi licht set. Gearing is
alle vastgesteld op 22 'tot 85 ", zodat past bij mij ook. Is het goed? Ik denk aan gebouw it up
in Al / w Tourer / audax fiets. Ik heb de meeste van de bits die ik nodig heb dus de enige significante kosten zullen worden
de kosten van het hebben van het geschilderde frame, en ik probeer alleen maar te beslissen of het de moeite waard. Enige
gedachten zou worden gewaardeerd.

JohnB

Steve Watkin wrote:
>
> Ik heb net het bezit van een van deze frames voor oude 27 "velgen heb. Says het is gemaakt van Reynolds 531
> Butted buizen. Ik ben blij dat de oude 27 "x 1 1 / 4" wielen gebruiken als ik een mooi licht set. Gearing
> Is al vastgesteld op 22 'tot 85 ", zodat past bij mij ook. Is het goed? Ik denk aan het gebouw
> Omhoog in Al / w Tourer / audax fiets. Ik heb de meeste van de bits die ik nodig heb dus de enige noemenswaardige kosten
> Zal de kosten van het hebben van het geschilderde frame, en ik probeer alleen maar te beslissen of het de moeite waard.
> Any gedachten zou worden gewaardeerd.

Waarschijnlijk zijn gebouwd in het midden van de 70's. Roy Thame was manager van de beroemde Holdsworth
professioneel team en een aantal uitstekende fietsen werden gebouwd onder zijn naam - istr wanneer de Holdsworth
marque was in verval en het team opgehouden. Was gevestigd in Putney.

Er is geen reden waarom een 531 frame niet worden dienstbaar.

John B

Mseries

Steve Watkin wrote:
> Ik heb net het bezit van een van deze frames voor oude 27 "velgen heb. Says het is gemaakt van Reynolds 531
> Butted buizen. Ik ben blij dat de oude 27 "x 1 1 / 4" wielen gebruiken als ik een mooi licht set. Gearing
> Is al vastgesteld op 22 'tot 85 ", zodat past bij mij ook.

tweeëntwintig voeten? tot vijfentachtig centimeter? ;-)

> Is it any good? Ik denk aan de bouw ervan tot in al / w Tourer / audax fiets. Ik heb de meeste van de
> Bits Ik heb dus de enige significante kosten zullen de kosten van het hebben van het geschilderde frame, en ik ben
> Gewoon proberen te beslissen of het de moeite waard. Elke gedachten zou worden gewaardeerd.

Als het frame is goed en waar en de juiste maat ik zou gaan met het project-hoewel ik een fan ben
oude stalen frames, twee van mijn drie fietsen zijn 531, had ik derde, maar ik verkocht.

Steve Watkin

Ja, als ik een mooie hoge versnelling voor de "over de klif bits"
!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1
Probeer 22 inch tot 85 inch.

SW

"Mseries" <skankmartin@hotmail.com> schreef in bericht news: bvrmj7 $ 101rkt $ 1@ID-207671.news.uni-
berlin.de ...
> Steve Watkin wrote:
>> Ik heb net het bezit van een van deze frames voor de oude 27 "velgen heb. Says it's gemaakt van Reynolds 531
>> Butted buizen. Ik ben blij dat de oude 27 "x 1 1 / 4" wielen gebruiken als ik een mooi licht set. Gearing
>> Is al vastgesteld op 22 tot 85 "dus dat zal ik pak ook.
>
> Tweeëntwintig voeten? tot vijfentachtig centimeter? ;-)
>
>> Is it any good? Ik denk aan de bouw ervan tot in al / w Tourer / audax fiets. Ik heb de meeste van
>> De bits die ik nodig heb dus de enige significante kosten zullen de kosten van het hebben van het geschilderde frame, en worden
>> Ik probeer te beslissen of het de moeite waard. Elke gedachten zou worden gewaardeerd.
>
> Als het frame is goed en waar en de juiste maat ik zou gaan met het project-hoewel ik een fan ben
> Van de oude stalen frames, twee van mijn drie fietsen zijn 531, had ik derde, maar ik verkocht.

Zog De Undenia

Steve Watkin wrote:

> Is al vastgesteld op 22 'tot 85 ", zodat past bij mij ook. Is het goed? Ik denk aan het gebouw
> Omhoog in Al / w Tourer / audax fiets. Ik heb de meeste van de bits die ik nodig heb dus de enige noemenswaardige kosten
> Zal de kosten van het hebben van het geschilderde frame, en ik probeer alleen maar te beslissen of het de moeite waard.

Vreemd genoeg, de CTC tijdschrift had een Roy Thame frame gerenoveerd in kwestie van deze maand. Ze gebruikten
Vaz in Londen (0208 852 0711), die kreeg de voortplanting stickers en alles. Het ziet eruit als een briljant
job voor € 60.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vBET Translator 3.3.1