PDA

Kaarten voor de Piemonte.

Bekijk de volledige versie: Kaarten voor de Piemonte.

majordan

We zullen gaan naar de Piemonte voor een week begin juni en ik ben benieuwd of iemand kaarten kunnen aanbevelen voor het gebied - preferfably ongeveer 1:100 000 - en een bron voor hen. Het plan is om de weg fietsen rijden dus we moeten een aantal kleinere wegen waar we minder kans lopen om over.13 vinden

havenarbeiders

Ik zou kijken naar de michellin kaarten mezelf. ze zijn fantastisch, maar ik denk dat ze kunnen worden 1:200.000. dunno. succes.

Ifhannibalhad

Oorspronkelijk gepost door majordan
We zullen gaan naar de Piemonte voor een week begin juni en ik ben benieuwd of iemand kaarten kunnen aanbevelen voor het gebied - preferfably ongeveer 1:100 000 - en een bron voor hen. Het plan is om de weg fietsen rijden dus we moeten een aantal kleinere wegen waar we minder kans lopen om over.13 vinden

Hallo Ik woon in het westelijke deel van Piemonte en een fietsvakantie bedrijf lopen op dit gebied. www.Ifhannibalhad.com. De kaarten die u nodig zou zijn Istituto Geografico Centrale Carta dei Sentieri e dei rifugi. Zij produceren kaarten van 1:50.000 en 1:25.000 of 1:75,000 afhankelijk van de omgeving waarin u geïnteresseerd bent Ze zijn lokaal beschikbaar in goede boekhandel.

Als ik beschikbaar zou ik meer dan blij om mijn faciliteiten als een leidraad te bieden (onder voorbehoud van een vergoeding). U zult merken dat zelfs op de belangrijkste wegen wordt u respect getoond door automobilisten. Het merendeel van de wegen in dit gebied een vrij rustig.

provolino57

Oorspronkelijk gepost door majordan

Als u wilt, kunt u vinden en kopen van de kaarten online op http://www.maps-store.it/home.asp

Of u de kaart in Turijn kan kopen, in de Via Roma, centrum van Turijn, vindt u er twee bibliotheken die de kaarten verkopen.

QikSmurf

Hi there,

Ik bezocht onlangs mijn tante in Rosazza. De wegen zijn geweldig voor iedereen die bergen te beklimmen met een spectaculair uitzicht.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations supported by vBET 3.2.2