Se full versjon: Landeveissykling i Toronto
Jeg er for tiden går i Melbourne i Australia, men vil være tilbake til Toronto i et par måneders tid. Mens i Melbourne har jeg utviklet en lidenskap for landeveissykling for fitness og rekreasjon. Lange strekningene med få stopplysene, sykkel baner og massevis av andre cyclicists er innen rekkevidde fra sentrum.
Er det ruter tilgjengelig i Toronto som har lignende egenskaper? Nemlig lange strekningene med få trafikklys, ruter hvor du kan bygge opp høye hastigheter for fitness, og ruter som besøkes av andre fitness-minded syklister for vennlig konkurranse og til gruppen med i interesse av byste en tøff motvind?
-EV
Hei der,
Jeg bor i Toronto, nettopp har tatt opp sykling og håper å finne ut akkurat det samme som deg, så håper noen vil svare på dette. I mellomtiden har jeg blitt med i Toronto Sykkel-nettverket, men de aldri å svare på mine spørsmål / innlegg på sine oppslagstavler. Kanskje av den tiden du får her vil jeg ha funnet noen gode steder å ri der det ikke er en million andre mennesker rundt, trafikk etc.
De TBN har en hel haug med planlagte gruppe rir (www.tbn.ca (http://www.tbn.ca)) så jeg ser frem til å prøve det ut. Jeg skal fortelle deg hvordan de var! :)
TBN diskusjonsforum er sooo damn rolig, nesten synes som om ingen noen gang besøker nettstedet.
Jeg har ikke kunnet finne noen skikkelige veier (lang, svært få trafikklys, glatt, anstendig klatrer) i Toronto-området.
TBN diskusjonsforum er sooo damn rolig, nesten synes som om ingen noen gang besøker nettstedet.
Jeg vet! En kar hadde email meg og foreslo ridning med meg, og jeg var glad, men nå er han synes å ha forsvunnet i løse luften. Jeg får en kompleks!: P
Problemet for meg er jeg ikke vet hvordan du skal kjøre, så hvis jeg går utenfor Toronto for å ri på en skikkelig vei, ville jeg faktisk nødt til å sykle ut dit først. * sukk *
Den eneste måten å få lange strekninger av sykling i Toronto (med få lys) er å gå tidlig om morgenen. Min rute (en rundtur på Dundas / Sherbourne ut til motorveien 2 for hele 48KM) er ikke så ille (selv Danforth mellom Victoria Park og Warden er det verste jettegryte innsamling og føreforhold jeg noensinne har sett). Jeg har faktisk hatt tilfeller hvor og timing is everything!, Jeg har kjørt det meste uten å stoppe (jeg tror jeg endte opp med å stoppe en gang for å få Timbits: D).
Vanligvis er den eneste måten å få lange avstander uten lys (vanskelig å gjøre i en by på 4 millioner) skal gå til utkanten. Hvis du kan kjøre nordover, forbi Major Mackenzie, vil du begynne å finne noen av de mer landlige veier. Og tenk på ridetur ut av Toronto som en del av WarmUp din. Jeg har gjort et par Toronto til <insert sted here> turer så jeg har måttet forholde seg til trafikken på jevnlig basis.
Et alternativ ville være "sykkelstier", men jeg finner meander de for mye og med så mye annen trafikk på smale, unmaintained stier det er ikke så moro eller rask (min kjøretur fra sentrum til Don Mills Seneca College campus ble jeg jobber er to timer på stier i forhold til 40 minutter på hovedveier).
HTH for hva den er verdt.
Oh .. og min oppfatning av TBN er at de er snobbene. (Dette er fra personlig erfaring med å gjøre sine TNT ride).
Setter pris på innleggene. Er det noen ruter som besøkes av roadies i morgen?
Alle rutene? : D Jeg har sett noen på Danforth / Kingston Road, men jeg ville tro at det er i utkanten, hvor de fleste av dem spille. Du kan sjekke med på TBN hjemmeside for å se om noen av de lokale klubbene har regelmessige turer og slikt. (Http://www.tbn.on.ca/)
Bruk Ontario Cycling Association's nettside. De har et tilknyttet klubb liste. De fleste på klubbens ritt er utenfor GTA men mange starte innen byens grenser.
Deornellas er i East End, Mississauga, Oakville, Brampton, Hamilton sykling klubber en tendens til å ri på Halton regionen. Det er mange andre med gruppen rides. I nesten alle tilfeller tror jeg du må bli medlem av klubben for forsikring formål.
Phil
Keele Street er den viktigste sykkelvei ut av byen. Når du kommer til kongen sideroad du kan gå i alle retninger og finner stor ridning. Fra Ave.Rd og Eglinton det handler om en 75 km rundtur til Keele og kongen sideroad. Gjennom noen bakke arbeid og rask leiligheter og du har en fin 120 til 160 km tur.
FWIW det er en gruppe tur som går fra Laird og Eglinton og hoder ut av byen hver lør og sol. at 9 AM Ingen klubb tilhørighet req'd og ingen forsikring.
Hvis du har en sykkel rack eller ikke huske å ta den fremre dekk av og klemme på sykkel i bilen, kjøre 30 minutter til steder nord for King Street, og det er ofte ideelle veien sykling forhold.
Jeg bor i Brampton og kjøre sykkelen 10 minutter nord for å få minimalt med trafikk / stopp-lyseffekt. Jeg liker helst i Caledon, Bolton, King City, etc.
Du bør planlegge en tur ut til Caledon for dagen skjønt, veldig hyggelig forhold. Du kan parkere i Inglewood av Caledon Hills Sykling, en stor LBS.
Siden juf2m er som meg og ikke kjøre det ikke kan være bedre å vurdere ruter nær TTC (http://% 3Cfont% 20size \u003d% 22-1% 22% 3E% 3Cfont% 20color \u003d% 22 # 008000% 22% 3Ehttp: / / www.city.% 3cb% 3Etoronto% 3C / b% 3E.on.ca /% 3cb% 3Ettc) eller GO Transit (http://www.gotransit.com). Dette kan være måter å komme ut av kjernen av byen til mer landlige ruter. : D
Hei igjen folkens,
Kom akkurat tilbake fra et par dager holed opp på min hytte i skogen nord for Temagami .... aaaaah, det var flott. Dessverre Jeg tilbrakte mye av det sitter på en bolle! Jeg har nylig mørbanket min tailbone, og besluttet fredag før avreise til hytta som riding ikke ville være så dumt .... vel, jeg tror ikke jeg gjorde selv noen tjenester og anbefaler ikke det! : (
Allikevel gikk jeg på min første TBN ri på fredag. De er definitivt et tett sammensveiset gruppe, men heldigvis fant jeg en nybegynner, så jeg hadde noen å snakke med. Et par av dem var svært hyggelig, men det faktiske reiseleder ignorerte meg fullstendig! Oh well ....
Allikevel, det var min første tur i byen (jeg har bodd her hele mitt liv, men aldri hatt en sykkel!), Så selv om trafikken gjorde meg veldig nervøs, jeg nyte Don Valley Trail (vi var på den kort) . Jeg definitivt lyst til å prøve en lengre rute (dette var ca 35 km tilbake til bløffer), Miss Mittens ruten høres bra ut, spesielt Timbits del! : D
Hehe .. De Timbits er å holde elevene mine våkne om morgenen. Angivelig College studenter og 8am klasser hører ikke sammen. Jeg liker det fordi det betyr at jeg kan være på veien ved 5-5:30 er og unngå det meste av trafikken (hovedsakelig busser og drosjer på rutene jeg tar med en og annen dumperen).
Og du vet, når du blir vant til trafikken som du finner der måter at du enten ignorerer den eller den blir hvit støy (ved å ignorere Jeg mener det er bakgrunnen ting - ikke at du ikke er klar over den finnes). Jeg har også funnet en god fløyte er nyttig også, spesielt med syklister som ikke skulder sjekk, suicidale fotgjengere og ekorn samt søvnige biler. : D
Noen på TBN foreslo følgende:
"Hvis du vil slå på veien uten mye trafikk, prøv kommisjonærene Street (i Portlands) på en helg - det fire kjørefelt og ryddet, trafikklys er langt mellom dem. Det er nesten ingen trafikk på en helg (mange lastebiler på ukedager)
For å komme til landet kan du ta med sykkel på GO toget utenfor rushtiden - så du kan gå inn i Oakville, og har en kort tur inn i landet derfra. Det nordøstlige hjørnet av Toronto er også ganske rolig - i nærheten av dyrehagen, og du kan ta med deg sykkel på TTC utenfor rushtiden også. Reesor Road hoder nord i 9.linje (eller er det 10.) - en fin landevei du kan følge for å Stouffville. "
Så alt jeg trenger å gjøre nå er å finne ut hvor Reesor Road er, og hvordan man får til Portlands. : forvirret:
Også MsMittens, hvis jeg er på Bloor / Sherbourne, jeg ri ned til Dundas, og hvor ikke en gang å gjøre ruten til Hwy 2?
Og ewitz, hvordan en får fra Keele til kong Sideroad, bare fortsette å følge den nord?
Sorry for alle spørsmålene, og har aldri drevet meg overalt (Jeg har alltid levd sentrum og tatt kollektivtrafikk) det er meg en gåte!
Jeg er alltid overrasket over hvor tidlig morgen alle sykluser! : eek:
Jeg er for tiden går i Melbourne i Australia, men vil være tilbake til Toronto i et par måneders tid. Mens i Melbourne har jeg utviklet en lidenskap for landeveissykling for fitness og rekreasjon. Lange strekningene med få stopplysene, sykkel baner og massevis av andre cyclicists er innen rekkevidde fra sentrum.
Er det ruter tilgjengelig i Toronto som har lignende egenskaper? Nemlig lange strekningene med få trafikklys, ruter hvor du kan bygge opp høye hastigheter for fitness, og ruter som besøkes av andre fitness-minded syklister for vennlig konkurranse og til gruppen med i interesse av byste en tøff motvind?
-EV
Mitt råd, glemmer Toronto, komme ut til vestkysten i stedet, er Vancouver mye mer sykkel vennlig.
Noen på TBN foreslo følgende:
"Hvis du vil slå på veien uten mye trafikk, prøv kommisjonærene Street (i Portlands) på en helg - det fire kjørefelt og ryddet, trafikklys er langt mellom dem. Det er nesten ingen trafikk på en helg (mange lastebiler på ukedager)
For å komme til landet kan du ta med sykkel på GO toget utenfor rushtiden - så du kan gå inn i Oakville, og har en kort tur inn i landet derfra. Det nordøstlige hjørnet av Toronto er også ganske rolig - i nærheten av dyrehagen, og du kan ta med deg sykkel på TTC utenfor rushtiden også. Reesor Road hoder nord i 9.linje (eller er det 10.) - en fin landevei du kan følge for å Stouffville. "
Så alt jeg trenger å gjøre nå er å finne ut hvor Reesor Road er, og hvordan man får til Portlands. : forvirret:
Også MsMittens, hvis jeg er på Bloor / Sherbourne, jeg ri ned til Dundas, og hvor ikke en gang å gjøre ruten til Hwy 2?
Og ewitz, hvordan en får fra Keele til kong Sideroad, bare fortsette å følge den nord?
Sorry for alle spørsmålene, og har aldri drevet meg overalt (Jeg har alltid levd sentrum og tatt kollektivtrafikk) det er meg en gåte!
Jeg er alltid overrasket over hvor tidlig morgen alle sykluser! : eek:
Hvis du tok Go Train vest, til Oakville eller videre (Burlington eller Hamilton) du vil ha tilgang til nice terain. Det foten er at regionen så hvis du liker klatrer du ville være på hell. Jeg vil også tro at innen 10 minutters kjøring fra noen av de stasjonene du vil bli ridende på nesten tomme veier.
Også MsMittens, hvis jeg er på Bloor / Sherbourne, jeg ri ned til Dundas, og hvor ikke en gang å gjøre ruten til Hwy 2? Wow. Du er ikke langt unna meg (jeg er på Sherbourne og Dundas). Stay on Bloor, overskriften øst bundet. Det flyte sammen til Hwy 2. Se for høyre skulder sjekk flette imidlertid. Hvis det er tidlig morgen, bør ikke være for dårlig, men kan være litt travelt og noen ganger litt nerve reoler for første gang. Bare ta Hwy 2 til slutt. Slutten er merket med skilt som angir Hwy 2 blir Hwy 401. På høyre side skal være en rampe. Head opp rampen som peker til Toronto Zoo, gå over broen, henger til venstre - tilbake til riksveg 2 og tilbake til Bloor.
Du kan ta Dundas alternativet. Bare sykkel til Dundas, henge til venstre (posisjon øst) og følg den til slutt. Da henger til venstre inn Kingston Road (det er en stopp lys her som vil hjelpe) og ta Kingston Road som angitt ovenfor. En ting å merke seg: Dette alternativet har en ond bakken. Det er denne høyden som har den høyre fusjonere. Forskjellen er, denne gangen du allerede på høyre side av gaten, i stedet kommer fra venstre.
Oh .. og hvis du ikke har en, kan være lurt å investere i et veikart bok (jeg har flere av disse kommer ut av ørene). Jeg pleier å bruke disse til å navigere min vei rundt i byen og å planlegge ruter. Den jeg bruker mest er den lille Toronto & Område Kart Book av Perly's. Koster rundt $ 12 og kan passe inn i en liten pakke (litt tung for jersey). På denne måten hvis jeg får avveie eller begynne å utforske, jeg fortsatt kan finne veien rundt. : D
Jeg ville bare nevne at jeg har begynt å gå til Waterfront og Don sykkelveier, og fant dem til å være ganske urørte og veldig hyggelig faktisk. Går jeg red nedover Leslie Street Spit og gjennom Tommy Thomson parken, og kom til en flott utsikt over Toronto skyline ved solnedgang med bare sirisser og fugler for selskapet ... det var virkelig hyggelig!
På min vei hjem gjorde jeg noe jeg trodde jeg kunne ikke ... jeg kjører min sykkel UP Pottery Road!! : eek: Hmmm, Bejing 2008 anyone? : p
Jeg ville bare nevne at jeg har begynt å gå til Waterfront og Don sykkelveier, og fant dem til å være ganske urørte og veldig hyggelig faktisk. Går jeg red nedover Leslie Street Spit og gjennom Tommy Thomson parken, og kom til en flott utsikt over Toronto skyline ved solnedgang med bare sirisser og fugler for selskapet ... det var virkelig hyggelig!
På min vei hjem gjorde jeg noe jeg trodde jeg kunne ikke ... jeg kjører min sykkel UP Pottery Road!! : eek: Hmmm, Bejing 2008 anyone? : pNice, ride jeg de asfalterte sykkelveier hele tiden. Du må leve i den østre delen også, ellers kan jeg ikke se hvorfor du vil sykle opp keramikk veien.
Jeg elsker å finne den lengste ruten mulig ut av byen ved å reise på hovedsakelig sykkelstier der det er mulig.
Jeg har bare prøvd det denne siste helgen egentlig, begynner jeg på ask bruer bukt (rett ved leiligheten min), går langs innsjøen stien, opp Don banen til hvor den deler seg på Don Mills Rd, jeg fortsett nordover under Overlea brua opp bak Science Center og følg den veien helt til Edwards Gardens. Herfra kan jeg gå opp Leslie St nesten til 401, og deretter på høyre side er det Moatfield Farm Park, og det er en sti i det som ser ut til å gå evig. Jeg gikk så langt som Cummer Ave før jeg kjørte ut av vannet og noen ringte meg på min mobiltelefon, så jeg måtte snu. Men banen var jeg på virket som det kunne i hvert fall gå så langt som Steeles, kanskje lenger.
Rundturen var trolig 2 timer (ved et avslappet tempo).
Det høres ut som en fin rute, ønsker jeg en fin 2 timers tur! Jeg skal prøve det. Jeg bor på Bloor / Sherbourne, noe som er veldig nyttig fordi det er en sykkel lane på Sherbourne, og på brua over Don Valley.
Nice, rir jeg de asfalterte sykkelveier hele tiden. Du må leve i den østre delen også, ellers kan jeg ikke se hvorfor du vil sykle opp keramikk veien.
Jeg elsker å finne den lengste ruten mulig ut av byen ved å reise på hovedsakelig sykkelstier der det er mulig.
Jeg har bare prøvd det denne siste helgen egentlig, begynner jeg på ask bruer bukt (rett ved leiligheten min), går langs innsjøen stien, opp Don banen til hvor den deler seg på Don Mills Rd, jeg fortsett nordover under Overlea brua opp bak Science Center og følg den veien helt til Edwards Gardens. Herfra kan jeg gå opp Leslie St nesten til 401, og deretter på høyre side er det Moatfield Farm Park, og det er en sti i det som ser ut til å gå evig. Jeg gikk så langt som Cummer Ave før jeg kjørte ut av vannet og noen ringte meg på min mobiltelefon, så jeg måtte snu. Men banen var jeg på virket som det kunne i hvert fall gå så langt som Steeles, kanskje lenger.
Rundturen var trolig 2 timer (ved et avslappet tempo).
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0