PDA

Ene eller den andre ...

Se full versjon: Ene eller den andre ...

SWEETRIDE4ME

Jeg ser på å få Giant OCR 1 eller OCR-2. Jeg er en nybegynner, og dette vil bli min første road sykkel. Er det noen grunn til at jeg skulle få 1 over 2 akkurat nå?? Jeg kjenner componants og alle er bedre, men å være en nybegynner var jeg ikke sikker på om jeg ville virkelig merke forskjellen. Jeg har allerede utelukket de 3 siden jeg vet jeg vil ikke ha noen Sora deler. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk.

Boudreaux

Jeg ser på å få Giant OCR 1 eller OCR-2. Jeg er en nybegynner, og dette vil bli min første road sykkel. Er det noen grunn til at jeg skulle få 1 over 2 akkurat nå?? Jeg kjenner componants og alle er bedre, men å være en nybegynner var jeg ikke sikker på om jeg ville virkelig merke forskjellen. Jeg har allerede utelukket de 3 siden jeg vet jeg vil ikke ha noen Sora deler. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Thanks.Well, hvis du holder deg med den, blir du ikke en nybegynner for lang, og bedre sykkelen kan redde deg fra en masse oppgradering fever.But hvorfor av en sykkel med ideen om ditching om etter noe bedre i en kort tid? OTOH mange aldri får feber, og billigere sykkel gjør dem mer penger til øl.

dfvcad

Få en Orbea sykkel, mye bedre kvalitet, forståelsesfull, vakre er, logoer håndmalte og vil egentlig ikke trenger å oppgradere i mange år.

Boudreaux

Få en Orbea sykkel, mye bedre kvalitet, forståelsesfull, vakre er, logoer håndmalte og vil egentlig ikke trenger å oppgradere for mange years.Dollars å smultringer du har ett og ville ikke bli fanget død på en gigantisk heller? LOL: rolleyes:

MrHatten