PDA

Ene eller den andre ...

Se full versjon: Ene eller den andre ...

SWEETRIDE4ME

Jeg ser på å få Giant OCR 1 eller OCR-2. Jeg er en nybegynner, og dette vil bli min første road sykkel. Er det noen grunn til at jeg skulle få 1 over 2 akkurat nå?? Jeg kjenner componants og alle er bedre, men å være en nybegynner var jeg ikke sikker på om jeg ville virkelig merke forskjellen. Jeg har allerede utelukket de 3 siden jeg vet jeg vil ikke ha noen Sora deler. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk.

Boudreaux

Jeg ser på å få Giant OCR 1 eller OCR-2. Jeg er en nybegynner, og dette vil bli min første road sykkel. Er det noen grunn til at jeg skulle få 1 over 2 akkurat nå?? Jeg kjenner componants og alle er bedre, men å være en nybegynner var jeg ikke sikker på om jeg ville virkelig merke forskjellen. Jeg har allerede utelukket de 3 siden jeg vet jeg vil ikke ha noen Sora deler. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Thanks.Well, hvis du holder deg med den, blir du ikke en nybegynner for lang, og bedre sykkelen kan redde deg fra en masse oppgradering fever.But hvorfor av en sykkel med ideen om ditching om etter noe bedre i en kort tid? OTOH mange aldri får feber, og billigere sykkel gjør dem mer penger til øl.

dfvcad

Få en Orbea sykkel, mye bedre kvalitet, forståelsesfull, vakre er, logoer håndmalte og vil egentlig ikke trenger å oppgradere i mange år.

Boudreaux

Få en Orbea sykkel, mye bedre kvalitet, forståelsesfull, vakre er, logoer håndmalte og vil egentlig ikke trenger å oppgradere for mange years.Dollars å smultringer du har ett og ville ikke bli fanget død på en gigantisk heller? LOL: rolleyes:

MrHatten

problemet med OCR-serien er at de er som de sier sier komfort sykler og vil ikke kjøre så responsiv som, orbeas. men hvis du død bestemt på å få dem jeg foreslår at du vente til 2005 og få OCR 1 med bakre karbon trekant, og selv vurdere å få tcr2, den bare 100 dollar dyrere (1100) og den kommer med full 105-gruppen (i stedet av tredjepart ting), en bedre sadle (fizik Aliante) og til og med omfatter pedaler, en hel del. Det vil også være mer mottakelig grunn av geometrien.

Boudreaux

problemet med OCR-serien er at de er som de sier sier komfort sykler og vil ikke kjøre så responsiv som, orbeas. men hvis du død bestemt på å få dem jeg foreslår at du vente til 2005 og få OCR 1 med bakre karbon trekant, og selv vurdere å få tcr2, den bare 100 dollar dyrere (1100) og den kommer med full 105-gruppen (i stedet av tredjepart ting), en bedre sadle (fizik Aliante) og til og med omfatter pedaler, en hel del. Det vil også være mer mottakelig grunn av geometrien. Jeg ville ikke kalle en OCR en "komfort sykkel. Du er forutsatt en OCR ikke er "responsiv" nok, men du definerer det, og at alle trenger eller ønsker en "sykkelritt" ..... eh? Altfor mange kjøper en "racebike ', bare for å oppdage at noe mindre" Eurotrashy "ville vært mer appropriate.Fortunately, i dagens marked er det mange varianter av road sykkel.

SWEETRIDE4ME

Vel Boudreaux Jeg håpet du skulle svare, og jeg takker for innspill din, har du mye visdom. Som for dfvcad som svarte om Orbea sykkel. Gjør de acomperably priset / utstyrt sykkel, om så jeg DEFF skal prøve det ut, så jeg er med mange sykler før jeg kaster ned mine kontanter.

ghostpedal

Kjøp den beste sykkelen du med rimelighet kan ha råd til. Jeg personlig liker ikke Giants fordi jeg ikke er en fan av den kompakte ramme (ingen reell logisk grunn, jeg bare ikke liker dem), men de er fine sykler. Jeg tror du ville være fornøyd med enten sykkel, men å kjøpe den billigere en setter deg i posisjon alltid lurer på om ikke dyrere ville vært verdt det (spesielt hvis du virkelig ta en betatt av sporten). Lykke til og ha det moro med hva sykkelen du kjøper.

mjw_byrne

Jeg hadde andre generelle råd om å gå for den dyrere sykkel - hvis du kjøper den billigere en, etter ridning for en stund vil du begynne å ville noe bedre, så kan du like godt bare kjøpe bedre ting i første omgang.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations supported by vBET 3.3.1