Vet hvor du skal få dem plast pantleg protector thingies som går over chainring?
Se full versjon: Vet hvor du skal få dem plast pantleg protector thingies som går over chainring?
Jeg pendler på sykkelen min og når jeg bærer lange bukser på pantlegs alltid bli fanget opp i de store chainring. Vet noen hvor jeg kan få det plastikk ting som går over toppen av de viktigste chainring å hindre at tennene fra shredding pantlegs? De er en vanlig ting på k-mart/wal-mart sykler. Jeg ønsker å installere én (jeg vet, de ser tilbakestående) før min chainring tårer apart my $ 40 par vanntette bukser.
Takk på forhånd.
Jeg pendler på sykkelen min og når jeg bærer lange bukser på pantlegs alltid bli fanget opp i de store chainring. Vet noen hvor jeg kan få det plastikk ting som går over toppen av de viktigste chainring å hindre at tennene fra shredding pantlegs? De er en vanlig ting på k-mart/wal-mart sykler. Jeg ønsker å installere én (jeg vet, de ser tilbakestående) før min chainring tårer apart my $ 40 par vanntette bukser.
Takk på forhånd.
Prøv din lokale bikeshop, de er standard på de fleste sykler.
Prøv din lokale bikeshop, de er standard på de fleste sykler.
Min '75 Raleigh Gran Sport har en aluminium som er installert på Stronglight crank, det ser ut akkurat som en chainring men ingen tenner selvfølgelig. Det dekker den store ringen.
Den andre, enklere alternativ er å bare bruke et klipp, reim eller stor gummistrikk over pantleg å holde dem fra flagrende. Hater å høres ut som en gammel-timer, men disse tingene var vanlig tilbake i de dager da folk red sykler å gå steder.
Jeg har alltid min rolle pantlegs opp når skal arbeide, og hvis jeg pendling noe annet sted jeg bare ha på shorts.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net