PDA

Probs med Dave Hinde Mail Order

Se full versjon: Probs med Dave Hinde Mail Order

PaulJ

Har noen andre hatt noen postordre problemer med Dave Hinde? Jeg bestilte noen elementer i februar som jeg ble belastet med en gang, men ennå ikke har blitt sendt. Etter 4 forsikringer (og mange unnskyldninger) spenner over 6 uker som varene var i posten Dave Hinde endelig innrømmet at de aldri hadde blitt sendt. Nå for vanskelige litt ... får en refusjon. Jeg har bedt om refusjon, og de ble enige om (som er noe mer enn mitt juridisk rett allikevel). Men til tross for å ha forsikret meg om 3 separate anledninger at tilbakebetalingen er gjort, er det ikke (og hver gang de har lovet å sende e-post bekreftelse på at det har blitt gjort, men Funnily nok det emails har aldri kom). Jeg har hatt en ustanselig kjørt av unnskyldninger og løgner fra dem (for eksempel «vi sendte dem i går" så en uke senere "oh de ikke gikk i forrige uke som vi ikke hadde nok elementer til å rettferdiggjøre en kurer, men de var faktisk sendte i går "og" oh vi prøvde å spore pakken og Parcel Force har mistet det, men vi har sendt ut en annen "Ditto tilbakebetalingen. Igår forvalteren hang meg opp når jeg spurte hvor lenge han planla å rote meg rundt for. Heldigvis at saken er tatt opp av de juridiske Dept of my kredittkortselskapet men jeg bare lurte på om noen andre har hatt konstant lå og lignende problemer med dem?

Wafflycathcsdir

Nei, men jeg har problemer med Bourne Sport ...

Grrrrr ....

Cheers, Helen s

~~~~~~~~~~
Skyll at intestinal parasite og / eller avfallsprodukter før du sender et svar!

Eventuelle speeliong feil $ aR den resiult av mine katter sitte på keyboaRRRDdd
~~~~~~~~~~

dannyfrankszzz

Kan ikke gi noen råd, men alt jeg kan si er at det er bra at du tar deg tid til å gjøre disse innleggene. Det er viktig at dårlig service raskt blir utsatt.

PaulJ

For mer info, sjekk denne tråden ut - 84 stillinger som ulykkelig Dave Hinde kunder. Det er sjokkerende lesing faktisk, men trist å si at jeg kan forholde seg til en hel masse opplevelser som disse gutta har vært gjennom med sier selskapet. Jeg vet jeg skal ikke handle der igjen. Jeg kan takle shipping forsinkelser, men uopphørlig liggende er unnskyldes:

http://www.bikemagic.com/forum/forummessages.asp?UTN=43382&URN=22&SP=322873218651456789548&V=1&cp=1

Dette er også et godt eksempel på deres tilnærming til kundebehandling:

http://forums13.consumerreview.com/crforum?14 @ 95.lGlLatrkwaD.3 @. efa1a65

Det er utrolig hva du kan finne ut fra andre syklister, er det ikke

Zutlewurdle

Jeg har alltid brukt enten Chain Reaction eller Merlin.

Både feilfri og hvis du leter etter felger, kjøpte jeg hva noen vil vurdere en 'budgety' pair
fom Merlin et par år siden (STX-RC hibs med teny felger for ca £ 50). De har satt opp med
avstraffelse av mine fett arsed
17.5 stein ramme tar dem off-road jevnlig, og de er fortsatt sterk. Needed to eller tre
mindre tweeks å minne meg gjennom årene.

Well done guys.

Z.

Scott

danielstevens skrev:

> Jeg faktisk ikke bruker veien lenger og ulovlig å bruke stien som går langs bakken til
> rett som det tar meg til den mest convienant exit. Gjort dette i tre år og aldri vært
> nærheten av å ha en ulykke med peds. Hvis jeg forventer at jeg skal sykle nær peds / hunder
> Jeg brems til døde sakte, dvs. walking pace.

En kollega av meg sykluser på den måten. Kl 7.30 en morgen, sykle opp bakken, ble han dratt over by
the Parks 'politiet og fortalte til å dytte. Politiet kjørte rundt på stiene i bilen deres!

The Parks 'Politiet pleide å patruljere til fots med en Alsatian i bånd, eller på hesteryggen. Nå
de bare kjøre rundt i bilen sin hele dagen roping i 14-åringer til å gå av humørsvingninger, eller
hindrer uskyldige syklister fra låse sin sykkel opp i parken fordi "det kunne ha
sprengstoff skjult i rammen ".

Jeg kan imidlertid ikke godta din sykling på sti, stedet du bør være lobbyvirksomhet for
status av banen endres. Også vegen mellom Greenwich sentrum med veien
gjennom parken bør ha en kontraroterende flyt cycle lane.

Hvert år jeg leder en gruppe på opp til 50 barn fra skolen (John Ball, ved Blackheath station bil
park) og deres foreldre på en Sykkelturen til Barrier Gardens, langs elva. Jeg få skrevet
samtykke til å lede turen langs bunnen av parken og ut av de sentrale nedre porten ved siden av
båtliv dammen, for å koble opp med Themsen sykkelveg ved Trafalgar Tavern.
--
Fjern Fjern svare

Tom Jackson

"PaulJ" <usenet-forum@cyclingforums.com> skrev i melding news: 3eae462b $ 1_3@news.chariot.net.au ...
> Har noen andre hatt noen postordre problemer med Dave Hinde? Jeg bestilte noen elementer i februar der jeg
> Var tiltalt for umiddelbart, men ennå ikke har blitt sendt. Jeg har hatt en ustanselig kjørt av
> Unnskyldninger og løgn fra dem (for eksempel «vi
sendte dem i går "
> Deretter en uke senere)

Paul, takk for innlegg. Jeg har hatt akkurat de samme problemene med dem de siste fire
uker med en bestilling.

Samme løgn, samme ikke-levering, samme unnskyldninger, og pengene mine tatt den dagen bestillingen ble foretatt.

Av en eller annen merkelig grunn ble jeg å gi dem den fordelen av tvil, men oppslaget har gjort det klart
at jeg nå må ta tunge skritt for å få pengene mine tilbake.

IKKE bestille fra DAVE Hinde folkens!! La oss få beskjeden spredning!

cheers, Tom

forbehold: Min personlige meninger, ikke de av min arbeidsgiver

Michael Macclan

Ville bare si hvor imponert jeg er med Wiggle. Plassert på for 4 forskjellige elementer sent
Mandag kveld, mottok en e-postmelding om den hadde vært pakket på tirsdag, kom pakken onsdag.
--
Michael MacClancy

Wafflycathcsdir

Når jeg noensinne har bestilt noen ting fra Wiggle, det kom raskt - samme fra Prendas Boksing og
CTC. Eneste stedet jeg har opplevd vanskeligheter med er Bourne Sports.

Cheers, Helen s

~~~~~~~~~~
Skyll at intestinal parasite og / eller avfallsprodukter før du sender et svar!

Eventuelle speeliong feil $ aR den resiult av mine katter sitte på keyboaRRRDdd
~~~~~~~~~~

PaulJ

Tom, jeg har hatt så mange probs som jeg ikke gå inn her for det er usanne. Bortsett fra de bitene de ikke sender det de har belastet meg for, sendte de feil bredde styret, feil størrelse kassett, og feil størrelse bunn brakett.
Prøver å få dem til å erkjenne sine feil er forferdelig. For en start de aldri sendt bekreftelse av bestilling (som etter loven de har å gjøre skriftlig - e-post, faks eller brev) eller jeg kunne ha klart å rette dem opp før ordren ble sendt, men loven er på min side. Tidligere denne uken lederen av butikken hang opp telefonen på meg midt-samtale. Og fra den forskningen jeg har gjort, de ofte opptre som dette. Trading Standards i Chester leter etter dette for meg, så hvis du også har probs, drop Trading Standards en strek på http://www.tradingstandards.gov.uk/cheshire
Cheers Paul

Tom Jackson

"PaulJ" <usenet-forum@cyclingforums.com> skrev:
> Tom, jeg har hatt så mange probs som jeg ikke gå inn her for det er usanne. Bortsett fra de bitene de ikke
> send at de har belastet meg for, sendte de feil bredde styret, feil størrelse kassett, og
> feil størrelse nederst bracket. Prøver å få dem til å erkjenne sine feil er forferdelig.

Paul,

Takk for oppfølging. Min liste over handelspartnere problemer med Dave Hinde er nesten identisk med din
og omfatter:

1) Falske påstander om at deler blir sendt (og "mistet" i innlegget)
2) Krav at min pakke ble kalt tilbake (dette er ikke mulig med Royal Mail registrert levering)
3) Rudeness og personlige fornærmelser når du prøver å søke på ordrestatus via telefon (herunder
henger meg opp)
4) Ingen svar på noen av mine brev, fax eller e-post
5) Ingen tilbakebetaling til datoen, og fortsatt ingen varer 4 uker etter at betalingen ble tatt.

En lurendreier de ser ut til å trekke i telefonen diskusjonene er å hevde at noen svar fra dem
har blitt sendt via e-post. Ingen e-poster noensinne kommer, og de hevder at problemet må være med DITT
e-postleverandøren / service. De hevdet å ha sendt meg en e-post uten meg noen gang å gi dem
en e-postadresse!

Har du et bestemt navn på Trading Standards Chester at jeg kan følge opp klagen prosessen
med. Det kan hjelpe både våre saker.

Er Scott En fortsatt leser denne tråden? Har du deler bestilles fra Dave Hinde skrudd opp enda?

Takk Paul.

tom. Merk: Dette er mine personlige meninger, ikke de av min arbeidsgiver.

Pete Rollason

PaulJ <usenet-forum@cyclingforums.com> skrev i melding news: <3eb256cc $ 1_2@news.chariot.net.au> ...
> Tom, jeg har hatt så mange probs som jeg ikke gå inn her for det er usanne. Bortsett fra de bitene de
> Sendte ikke at de har belastet meg for, sendte de feil bredde styret, feil størrelse
> Kassett, og feil størrelse bunn brakett. Prøver å få dem til å erkjenne sine feil er
> Terrible. For en start de aldri sendt bekreftelse av bestilling (som etter loven de har å gjøre i
> Skriver - e-post, faks eller brev) eller jeg kunne ha klart å løse dem før rekkefølgen
> Var sendt, men loven er på min side. Tidligere denne uken lederen av butikken hang opp
> Telefonen på meg midt-samtale. Og fra den forskningen jeg har gjort, de ofte opptre som dette.
> Trading Standards i Chester leter etter dette for meg, så hvis du også har probs, drop
> Trading Standards en strek på http://www.tradingstandards.gov.uk/cheshire Cheers Paul

Jeg hadde problemer med Saddlesore - som heldigvis nå lenger handel på Internett. Jeg har hatt gode
service fra Geoffrey Butler, Mike Dyason, JE James, bikedock.

Mitt råd vil være: --

alltid gjøre et Google-søk på alle web handelsmann.

Når klager - et brev til ditt lokale MP ser ut til å få raske resultater.

Når du bestiller - spør om varen er på lager - hvis det ikke blir enighet om at belaste kortet vil ikke
belastes før forsendelse - sette dette i writting, og send det registrert levering. (vis dem youre
ikke skal bli rotet med)

Ved tvil er det bedre å gå til en litt dyrere handelsmann.

- Uansett - jeg var vurderer en Dave hinde sett med hjul - vil gå et annet sted nå.

Pete.

PaulJ

Pete, det du sier er riktig, og alt høres veldig rimelig. Men når du arbeider med Dave Hinde, går all fornuft ut av vinduet. Jeg fikk en bekreftelse på at elementer var på lager / hadde vært desptached / hadde blitt tilbakebetalt, og de var løgn. Promised emails kom aldri frem, de aldri reagert tilbake til meg emails ..... listen fortsetter. Ved lov, er de ikke skal belaste noe før varene er klare for forsendelse ... de ikke holder seg til denne loven .... akkurat som mange andre lover de er i strid med. De er det mest uprofesjonelle antrekk. Det er umulig å håndtere dem. Trading Standards har intervenert på mine vegne, og så har min kredittkortselskapet. Jeg ville ha tatt themto små krav domstol ellers, og bevæpnet med den informasjon jeg har om deres tjeneste (eller mangel på det) fra en rekke nettsteder, er jeg sikker på at jeg kunne ha vunnet min sak!

David E. Belche

Michael MacClancy <news@macclancy.demon.co.uk> skrev i melding
nyheter: <ZcLKCWH5o5r+EwKj@macclancy.demon.co.uk> ...
> Rettferdig savnet å si hvor imponert jeg er med Wiggle. Plassert på for 4 forskjellige elementer sent
> Mandag kveld, mottok en e-postmelding om den hadde vært pakket på tirsdag, kom pakken onsdag.

Avtalt - Jeg er ganske ny Wiggle kunde og har bare brukt dem en gang til nå, men tjenesten ble
andre-til-none; veldig rask ja. Såvidt emnelinjen går, jeg har brukt Hinde gang for et par
på hjul - litt sent i ankommer, riktignok, men hjulene selv var meget bra.
Annet enn Wiggle, mail-order anbefalinger i noen reell rekkefølge;

Geoffrey Butler (v. godt sted å plukke opp billige sykler sko når deres salg er på - se CW
annonser) Parker International (god wheelbuilders) Settle Cycles (ekstra kake poeng for å være
post-free!) www.sdeals.com; å være veldig mye en familie bedrift, noen ganger vanskelig å fange dem 'på
home ", men de er v. nyttig når du gjør.

David E. Belcher

Kjemisk institutt, Universitetet i York

Geraint Jones

Michael MacClancy <news@macclancy.demon.co.uk> skrev: (Ville bare si hvor imponert jeg er med
Vrikke. Plassert på for) 4 ulike elementer sent mandag kveld, mottok en e-post sier det
(Hadde vært pakket på tirsdag, kom pakken onsdag.

... men de vil sende sine vanlige useriøs e-post, selv om du krysser av nei-useriøs e-post-boksen som
for noe odde grunn de leverer.

Pete Biggs

David E. Belcher skrev:
> Avtalt - Jeg er ganske ny Wiggle kunde og har bare brukt dem en gang til nå, men tjenesten ble
> Andre-til-none; veldig rask ja. Såvidt emnelinjen går, jeg har brukt Hinde én gang for
> Par hjul - litt sent i ankommer, riktignok, men hjulene selv var svært
> Bra. Annet enn Wiggle, mail-order anbefalinger i noen reell rekkefølge;
>
> Geoffrey Butler (v. godt sted å plukke opp billige sykler sko når deres salg på - sjekk
> CW annonser) Parker International (god wheelbuilders) Settle Cycles (ekstra kake poeng for å være
> Post-free!) Www.sdeals.com; å være veldig mye en familie bedrift, noen ganger vanskelig å fange dem
> "Hjemme", men de er v. nyttig når du gjør.

En annen (ny-til-meg) som jeg vil legge til i listen er Oldham Cycle Centre: Rask forsendelse og noen
svært lave priser på enkelte Campag objekter (inkludert nye Mirage Ergos).

Deeside er også gode (selv om nettstedet ikke bærer alltid mye likhet med hva de
faktisk har).

Parker Int har et stort spekter av (vei) ting med gode priser. De trenger å utvikle mer av en skikkelig
online-tjeneste, men nettstedet er svært praktisk å bruke som en rask "standard" pris veiledningen før du surfer
andre steder.

Jeg har også vært veldig imponert over Wiggle - rask service og lager styresystem virkelig hjelper
(de er en av få forhandlere som kan stole på å ha det de annonserer!). Deres £ 3.99
porto charge is offputting skjønt.

~ PB

David E. Belche

"Pete Biggs" <pLime{remove_fruit}@biggs.tc> skrev i melding
nyheter: <b9baer$gslko$1@ID-144931.news.dfncis.de> ...
>
> En annen (ny-til-meg) som jeg vil legge til i listen er Oldham Cycle Centre: Rask forsendelse og
> Noen svært lave priser på enkelte Campag objekter (inkludert nye Mirage Ergos).

Jeg hadde glemt dem, men har faktisk brukt dem i fortiden for billige Campag ting.

David E. Belcher

Kjemisk institutt, Universitetet i York

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2