Watching USPRO I Philadelphia
Se full versjon: Watching USPRO I Philadelphia
Kan noen kjent med Philadelphia anbefale noen gode observasjon poeng for løpet, andre
enn M Wall? Takk!
"TiRider" <TiRider@aol.com> skrev i melding
nyheter: W2aEa.34204 $ rO.3157502 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> Kan noen kjent med Philadelphia anbefale noen gode observasjon
poeng
> For løpet, annet enn M Wall?
Ja
> Kan noen kjent med Philadelphia anbefale noen gode
observasjon poeng
> For løpet, annet enn M Wall? Takk!
Jeg er ikke kjent med Philadelphia, men så et par timer av løpet nær ferdig et par
år siden, og det var godt.
JT
--
NB: Svar til-adresse er munged
Visit http://www.jt10000.com (http://www.jt10000.com/)
Lemon Hill. Selv om du vanligvis har å sette opp med det irriterende hallomann der.
marc
TiRider (TiRider@aol.com) skrev:
: Kan noen kjent med Philadelphia anbefale noen gode observasjon poeng for løpet, andre
: Enn M Wall? Takk!
Gå ned til Benjamin Franklin Parkway for starten. Du kan ta med deg sykkelen der hvis du har
valgt å sitte på til løpet. Sjekk start og de første korte runder som menn feltet og klikk
Kvinneuniversitetet feltet gå brøler forbi et par ganger. Deretter leder over til Sitron Hill for et par runder og nyte
den lokale * natur * i mellom runder (det tar ca 25 minutter for rytterne å dukke opp igjen her).
Så ta en liten tur rundt Kelly stasjonen og sjekk ut løpet, laget telt (de pleide å gi
litt swag) og se feed sone i drift (ca fanget 6 som jeg husker). Langs stasjonen,
vil du få se noen flotte superrask flat riding. Jeg ville unngå Wall helt (for mange
drunk, obnoxious, lav klasse, vet ingenting om sykling bozos der) og de vil ikke la deg ta
sykkel opp, selv om du spaserer den. Så hodet tilbake til start / mål-området (Parkway) for å se
korte etterbehandling runder og finish.
HTH, Cat
> Kan noen kjent med Philadelphia anbefale noen gode observasjon
poeng
> For løpet, annet enn M Wall? Takk!
TiRider skrev:
>
> Kan noen kjent med Philadelphia anbefale noen gode observasjon poeng for løpet, andre
> Enn M Wall? Takk!
Et fint sted å bo er Embassy Suites Hotell på Benjamin Franklin Parkway. Hvis du kan få et
rom vender i riktig retning kan du se hele veien fra sløyfen på Logan Circle opp til
Kunstmuseum. Vi fikk ikke et slikt rom sist sommer, men vi fikk bo der og bare stod inne Logan
Sirkel og så rytterne går forbi et par ganger. Jeg har små barn så det var alt de var gode
for og vi ikke prøve for Lemon Hill eller finish men det var likevel en god dag.
Selvfølgelig, hvis du har råd til det, er Four Seasons rett over gaten fra Embassy Suites
- 4 ganger så dyrt, dobbelt så hyggelig.
-S -
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0