PDA

Alle i San Diego skal prøve for den frie Computrainer 15 juni?

Se full versjon: Alle i San Diego skal prøve for den frie Computrainer 15 juni?

fatster

Fra cyclingnews.com:

Over 20 år siden han deltok i Race Across America (RAAM), amerikansk "bicyclist
Extraordinaire "John Howard vil være tilbake i år for å utfordre feltet i de første 100 miles of
kappløpet til El Centro CA. Løpet starter kl 7:00 am on søndag 15 juni i Downtown SanDiego på
Harbor Dr nær Star of India. Den første rytter å komme til El Centro tid Stasjonen skal motta
en CompuTrainer fra RacerMate - men de har til å slå John å få det.

På 56 år, fortsetter John å være konkurransedyktig og gi yngre ryttere mer enn de forventer:
John beat feltet fjor fra Portland til første gang stasjon ved 5 minutter, og vil bli
sikte på å gjøre det samme i år.

Jeg lurer på hvor fort han kan gjøre 100 miles i - Jeg mener han er 56 --- hvor fort han kan virkelig gå? Ser ut som
en gratis Computrainer for noen.

Mike S.

<fatster@home.com> skrev i melding news: 9pn2evgcol3a5n84er9o7umal82jh3tgk4@4ax.com ...
> From cyclingnews.com:
>
> Over 20 år siden han deltok i Race Across America (RAAM), amerikansk "bicyclist
> Extraordinaire "John Howard vil være tilbake i år for å utfordre feltet i de første 100 miles
> Av rase til El Centro CA. Løpet starter kl 7:00 am on søndag 15 juni i Downtown SanDiego
> På Harbor Dr nær Star of India. Den første rytter å komme til El Centro tid stasjon vil
> Motta en CompuTrainer fra RacerMate - men de har til å slå John å få det.
>
> På 56 år gammel, fortsetter John å være konkurransedyktig og gi yngre ryttere mer enn de forventer:
> John beat feltet fjor fra Portland til første gang stasjon ved 5 minutter, og vil bli
> Satsing å gjøre det samme i år.
>
>
> Jeg lurer på hvor fort han kan gjøre 100 miles i - Jeg mener han er 56 --- hvor fort han kan virkelig gå? Ser
> Som en gratis Computrainer for noen.

Jeg tar det veddemålet. Jeg skal satse på at Ole John's gonna kick noen esler. Tenk på det: alt han har
å gjøre er å gå den første 100mi. Resten av syklistene måtte gjøre hele landet. Hvorfor kaste bort alt det
energi i den første dagen av rase?

Mike

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET Translator 3.2.2