PDA

I kinda visste at jeg var for tung ...

Se full versjon: I kinda visste at jeg var for tung ...

Sider: [1] 2

Raptor

Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre etterbehandling
runder. Kurset ble nylig asfaltert, ca
1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har jobbet
ut hardt og fikk 5 pounds til 185 i det siste halvåret.

Siden jeg kan gjøre 23-24mph solo på en god dag, jeg trodde jeg kunne være bra. Deretter "Oh yeah, jeg husker
dette ... "fra 15 år siden siste gang jeg kjørte. Alle disse speed freaks bytter burning
seg opp, noe som resulterer i en svært varm tempo fra start til slutt.

Jeg hadde fine dinglende utenfor tilbake for seks runder, likegyldig la utkastet dra meg langs
bakker og leiligheter, og ganske enkelt spurt opp klatrer for å fange opp. Det var en tid hvor
kurset strammer opp og et par karer i midten fikk Squirly, men ikke krasjer.

Da hallomann kjører to prime runder tett sammen og plutselig peloton er 30 meter foran og
Jeg skjønner jeg er ferdig. Jeg dingler etter én runde før jeg ble trukket.

Ser ut som jeg trenger mer fart arbeid. Jeg prøver å bestemme om du vil gjøre strukturerte intervalltrening
på min egen, eller delta i flere ukentlige trening løp for å få det høyt tempo utvinning kapasitet
skal. Eller bør jeg bli et lokalt team og ri med dem?

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i
ansvaret for Windows OS Utvikling, Brian Valentine.

Dashi Toshii

"Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre etterbehandling
> Runder. Kurset ble nylig asfaltert, ca
> 1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har vært
> Trener hardt og fikk 5 pounds til 185 i det siste halvåret.

Du sier ikke hvor høy du er, men hvis du er 6 fot eller over at du trenger å gå ned enda 15 pounds to
20 pounds.

Hvis mindre enn 6 fot enn du trenger å miste mye mer vekt.

Dashii (6 '1 "166 pounds)

Aeklaw

"Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
> Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre etterbehandling
> Runder. Kurset ble nylig asfaltert, ca
> 1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har vært
> Trener hardt og fikk 5 pounds til 185 i det siste halvåret.
>
> Siden jeg kan gjøre 23-24mph solo på en god dag, jeg trodde jeg kunne være bra. Deretter "Oh yeah, jeg husker
> Dette ... "fra 15 år siden siste gang jeg kjørte. Alle disse speed freaks bytter burning
> Seg opp, noe som resulterer i en svært varm tempo fra start til slutt.
>
> Jeg hadde fine dinglende utenfor tilbake for seks runder, likegyldig la utkastet dra meg langs
> Bakker og leiligheter, og ganske enkelt spurt opp klatrer for å fange opp. Det var en gang
> Hvor kurset strammer opp og et par karer i midten fikk Squirly, men ikke krasjer.
>
> Så hallomann kjører to prime runder tett sammen og plutselig peloton er 30 meter foran
> Og jeg skjønner jeg er ferdig. Jeg dingler etter én runde før jeg ble trukket.
>
> Ser ut som jeg trenger mer fart arbeid. Jeg prøver å bestemme om du vil gjøre strukturerte intervalltrening
> På min egen, eller delta i flere ukentlige trening løp for å få det høyt tempo utvinning kapasitet
> Går. Eller bør jeg bli et lokalt team og ri med dem?
>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
> Kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP
> Ansvaret for Windows OS Utvikling, Brian Valentine.

Carl Sundquist

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i melding

>> 1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har vært
>> Trener hardt og fikk 5 pounds til 185 i det siste halvåret.
>
> Du sa ikke hvor høy du er, men hvis du er 6 fot eller over at du trenger å gå ned enda 15 pounds
> Til 20 pounds.
>
> Hvis mindre enn 6 meter enn du trenger å miste mye mer vekt.
>

50 en fot klatre?

Intervaller ville være mer praktisk.

Ken Papai

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i melding news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>
> "Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding
nyheter: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>> Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre
>> Etterbehandling runder. Kurset ble nylig asfaltert, ca
>> 1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har vært
>
> Du sa ikke hvor høy du er, men hvis du er 6 fot eller over at du trenger å gå ned enda 15 pounds
> Til 20 pounds.
>

Ikke egentlig. £ 185 for en 6 ', i en Cat V rase er fine. Hvis Wallace kan gjøre 23 + mph Ave. leilighet
reiser da han er mer enn plass nok og forhåpentligvis raskt nok, og rase-kunnskapsrike nok til å gjøre godt
og oppgradere etter 5-10 Cat V starter.

>
> Dashii (6 '1 "166 pounds)

(det er ganske darned mager)

J999w

> Jeg hadde fine dinglende utenfor tilbake for seks runder,

Det er ditt problem.

Du ser ikke Lance tilbake dit for lenge!

Få modig og sitte i pakken mer. Sjekk for personer med elendig dyktighet og opphold foran dem.

JW Milwaukee

Dashi Toshii

"Carl Sundquist" <carlsun@cox-internet.com> skrev i melding
nyheter: ve4du88f33mu0d@corp.supernews.com ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i melding
>
>>> 1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har vært
>>> Trener hardt og fikk 5 pounds til 185 i det siste halvåret.
>>
>> Du sa ikke hvor høy du er, men hvis du er 6 fot eller over du trenger
til
>> Miste enda 15 pounds til 20 pounds.
>>
>> Hvis mindre enn 6 meter enn du trenger å miste mye mer vekt.
>>
>
> For en 50 fots klatre?
>
> Intervaller ville være mer praktisk.

Ikke bare for en 50 fots klatre, men for den generelle ytelsen.

Dashii

Dashi Toshii

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i melding news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
> "Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i melding news: KxqEa.102556 $ M01.53351 @ sccrnsc02 ...
>>
>> "Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding
> News: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>>> Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre
>>> Etterbehandling runder. Kurset ble nylig åpnet,
om
>>> 1,3 mil runder. Parken har en dam i bassenget, slik at hver runde har to 50-fots klatrer. Jeg har vært
>>
til
>>
>
> Ikke egentlig. £ 185 for en 6 ', i en Cat V rase er fine. Hvis Wallace kan gjøre 23 + mph Ave. leilighet
> Solo da han er mer enn plass nok og forhåpentligvis raskt nok, og rase-kunnskapsrike nok til å gjøre veldig
> Godt og oppgradere etter 5-10 Cat V starter.

Sure, men for å være konkurransedyktig og være en mulig vinner han trenger å miste vekt.

Jeg mener ikke med slanking, men ved å arbeide hardt på sykkelen og spise sunt.

>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>
> (Det er ganske darned mager)

Takk, men jeg tror ikke at jeg er for tynn, jeg er bygd mer som en middels vekt bokser enn
syklist.

Dashii

Mike S.

"J999w" <j999w@aol.com> skrev i melding news: 20030607153900.27469.00000264 @ mb-m01.aol.com ...
>> Jeg hadde fine dinglende utenfor tilbake for seks runder,
>
> Det er ditt problem.
>
> Du ser ikke Lance tilbake dit for lenge!
>
> Få modige og sitte i pakken mer. Sjekk for personer med elendig dyktighet og
bli værende
> Foran dem.
>
> Jw Milwaukee

Enda bedre, bo på topp 20 eller så hele løpet.

1. det enklere: ingen spurt ut av hjørnene.
2. du kan se når forsiden av pakken akselererer og være klar når bølgen kommer til deg.
3. rytterne i front er vanligvis bedre sykkel handlers og dermed sikrere
4. gjorde jeg nevne at det var enklere?
5. det lettere å se om noen er modige nok til å angripe en Cat 5 løp og prøv en pause. Hvis du ikke
som riding i pakken, gå OTF stedet for OTB! Minst OTF du har en sjanse til å vinne noe
(som rase!)

Trikset er å komme til det punktet hvor du kan ri på den fronten, men ikke på forsiden. Let litt
andre sucker dra!

Så igjen, har du sannsynligvis allerede vet alt dette, du bare ikke gjør det ...

Mike

Jeff Jones

"Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i melding news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...

>>
>
> (Det er ganske darned mager)
>
Jeg hadde en venn som var 6 '2 "og veide £ 130 (59 kg) da han var racing (han var i sin tidlige
20's skjønt). Han pleide å gå OK på åsene, og han kunne sprint rimelig godt. Han stoppet omtrent seks
år siden og jeg tror han er nå rundt £ 190 mark.

Jeff

Tom Kunich

"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> skrev i melding
nyheter: 3ee2515c $ 0 $ 10842 $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i melding news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>>
>> (Det er ganske darned mager)
>>
> Jeg hadde en venn som var 6 '2 "og veide £ 130 (59 kg) da han var
Racing
> (Han var i sin tidlige 20's skjønt). Han pleide å gå OK på åsene, og han
kan, kunne
> Sprint rimelig godt. Han sluttet for seks år siden, og jeg tror
han er nå
> Rundt £ 190 mark.

Så dette er din "venn" i speilet Jeff?

Dashi Toshii

"Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> skrev i melding
nyheter: 3ee2515c $ 0 $ 10842 $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>
> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i melding news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>
>>>
>>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>>
>> (Det er ganske darned mager)
>>
> Jeg hadde en venn som var 6 '2 "og veide £ 130 (59 kg) da han var
Racing
> (Han var i sin tidlige 20's skjønt). Han pleide å gå OK på åsene, og han kunne sprint rimelig godt.
> Han sluttet for seks år siden og jeg tror han er

> Rundt £ 190 mark.
>
> Jeff

Jeg tror ikke det er noen pro kjørere over £ 2.3 per tomme.

The "Big Mig" Miguel Indurain var ca £ 2,4 per tomme.

Dashii

Nick Burns

"Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding:

<snip>

"Oh yeah, jeg husker det ..." fra 15 år siden siste gang jeg
> Raste. Alle disse speed freaks bytter brenner seg opp, noe som resulterer i en svært varm tempo fra
> Start til slutt.

Den slags definerer crit racing.

>
> Jeg hadde fine dinglende utenfor tilbake for seks runder, likegyldig la utkastet dra meg langs
> Bakker og leiligheter, og ganske enkelt spurt opp klatrer for å fange opp. Det var en gang
> Hvor kurset strammer opp og et par karer i midten fikk Squirly, men ikke krasjer.
>
> Så hallomann kjører to prime runder tett sammen og plutselig peloton er 30 meter foran
> Og jeg skjønner jeg er ferdig. Jeg dingler etter én runde før jeg ble trukket.
>
> Ser ut som jeg trenger mer fart arbeid. Jeg prøver å bestemme om du vil gjøre strukturerte intervalltrening
> På min egen, eller delta i flere ukentlige trening løp for å få det høyt tempo utvinning kapasitet
> Går. Eller bør jeg bli et lokalt team og ri med dem?

Gruppe karuseller og noen løp hvor du har ingen mål, men å forbedre hver utflukt.

>
> --
> --
> Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
> Kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP

Nick Burns

Ja, det er noen. Tour vinnere kan være en annen historie.

"Dashi Toshii" <Toshii@Jpn.com> skrev i melding
nyheter: w6wEa.612560 $ Si4.554224 @ rwcrnsc51.ops.asp.att.net ...
>
> "Jeff Jones" <jeff@cyclingnews-punt-com> skrev i melding
> News: 3ee2515c $ 0 $ 10842 $ ba620e4c@reader1.news.skynet.be ...
>>
>> "Ken Papai" <ken@kenpapai.com> skrev i melding news: o7rEa.898437 $ Zo.205182 @ sccrnsc03 ...
>>
>>>>
>>>> Dashii (6 '1 "166 pounds)
>>>
>>> (Det er ganske darned mager)
>>>
>> Jeg hadde en venn som var 6 '2 "og veide £ 130 (59 kg) da han var
> Racing
>> (Han var i sin tidlige 20's skjønt). Han pleide å gå OK på åsene, og han
kan, kunne
>> Sprint rimelig godt. Han sluttet for seks år siden, og jeg tror han er
> Nå
>> Rundt 190 i lb mark.
>>
>> Jeff
>
> Jeg tror ikke det er noen pro kjørere over £ 2.3 per tomme.
>
> The "Big Mig" Miguel Indurain var ca £ 2,4 per tomme.
>
> Dashii

Raptor

Dashi Toshii skrev:
> "Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding news: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>
>> Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre etterbehandling
>> runder. Kurset ble nylig asfaltert, ca
>
>
> Til 20 pounds.
>
>
> Dashii (6 '1 "166 pounds)

I'm 5'10 ". Mitt kroppssammensetning er ganske bra, jeg er bare veldig tykke for en sykkel racer, særlig en
prøver å gå opp bakkene. Jeg kan gå opp bakkene mye raskere enn jeg har i det siste, men det er virkelig vanskelig
hengende med flyweights.

( "Real hard" = "umulig" minst på dette punktet. Jeg er villig til å høre om det er sant at det er
praktisk umulig for noen med min bygge å holde opp bakkene, men går ned i vekt er ikke det
mye av en prioritet for
meg. Min build er stort, men ser ganske bra IMO. Jeg vil heller suge på sykkel racing, tror jeg.)

--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i

Raptor

Takk alle sammen for råd. Det er fornuftig.

Jeg var ikke klar til å blande nært med peloton. Jeg er glatt nok på sykkelen min, men jeg er ikke
brukes til nært hold. Henging av ryggen var like mye en tjeneste til min kamerat ryttere som det var for
Min følelse av sikkerhet.

Jeg tror jeg skal gjøre praksis race som min viktigste trening (så vel som vanlige lange reiser "glede"
rides). Jeg får intervallet / hastighet arbeid og bli flinkere til å ri i peloton i rett tid.

Jeg kan ikke si jeg er overrasket over hva som skjedde, bare litt bummed. Min styrke (marsjfart) ledet meg
å tro jeg kunne gjøre bedre.

--
--

Jeff Jones

"Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
> Så dette er din "venn" i speilet Jeff?
>
Niks. Han var 2 "høyere enn meg for en start og 20 kg lettere (på den tiden). Situasjonen er
noe reversert nå!

Jeff

Howard Kveck

In article <3ee2efac $ 0 $ 278 $ ba620e4c@reader0.news.skynet.be>, "Jeff Jones"
<jeff@cyclingnews-punt-com> skrev:

> "Tom Kunich" <tkunich@earthlink.net> skrev i melding
> News: wTtEa.39298 $ Io.3424168 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>>
>> Så dette er din "venn" i speilet Jeff?
>>
> Nope. Han var 2 "høyere enn meg for en start og 20 kg lettere (på den tiden). Situasjonen er
> Noe reversert nå!
>
> Jeff
>
>

Ah, så du har vokst fire inches, Jeff?

--
tanx, Howard

Lese. Tenke. Type. Sende.

fjerne skoene dine til å svare, k?

For noen mennesker, er kvantitet kvalitet ...

Kyle legat

Raptor wrote:
>
> Jeg hadde fine dinglende utenfor tilbake for seks runder, ...
>
klipp
>
> Ser ut som jeg trenger mer fart arbeid ....
>
Det ser ut som du trenger for å ikke dingle ut på baksiden av pakken. Det er ikke smart racing.

Dashi Toshii

"Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding news: 3EE2DB1C.6030004 @ attbi.com ...
> Dashi Toshii wrote:
>> "Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding
nyheter: 3EE22BD7.1060107 @ attbi.com ...
>>
>>> Jeg endelig gjort meg frem til et kabel-TV-løp, Sugarhouse Park Crit. 45 minutter med tre
>>> Etterbehandling runder. Kurset ble nylig asfaltert, ca
>>
>>
til
>>
>>
>
> Jeg 5'10 ". Mitt kroppssammensetning er ganske bra, jeg er bare veldig tykke for en sykkel racer, særlig
> En prøver å gå opp bakkene. Jeg kan gå opp bakkene mye raskere enn jeg har i det siste, men det er ekte
> Hardt å henge med flyweights.
>
> ( "Real hard" = "umulig" minst på dette punktet. Jeg er villig til å høre om det er sant at det er
> Praktisk umulig for noen med min bygge å holde opp bakkene, men går ned i vekt er ikke det
> Mye av en prioritet for
> Meg. Min build er stort, men ser ganske bra IMO. Jeg vil heller suge på sykkel racing, tror jeg.)

Hvis du ikke er seriøs om å vinne løp og nyte sporten som du er så mister vekt er ikke
nødvendig.

Dashii
>
> --
> --

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 3.2.2