Se full versjon: Noisy Giant TCR Composite ... Any ideas?
Jeg kjøpte en Giant TCR Composite nylig og nå legger jeg merke til en ganske høy og forstyrrende støy mens
riding. Jeg lurer på om noen har noen ideer eller erfaringer de kan dele?
Detaljer: • Sykkelen har bare 500 km på det. • Støyen har bare nettopp begynt å dukke under
siste rides. • Støy oppstår når syklet ved høye turtall (100 + selv om ikke å plassere en masse
press på pedalene) • Støy er utpreget under klatring og spurt • Støy høres ut som
bøye eller bøyd rør som kommer fra den største trekanten eller bakre forblir
Jeg er overrasket over å høre alt dette støy spesielt fra en karbonfiber sykkel. Jeg har aldri eid en
og jeg er litt skuffet og bekymret for at noe kan være galt.
Mange takk på forhånd.
"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> skrev i melding
nyheter: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
> Jeg kjøpte en Giant TCR Composite nylig og nå legger jeg merke til en ganske høy og forstyrrende støy
> Mens riding. Jeg lurer på om noen har noen ideer eller erfaringer de kan dele?
>
> Detaljer:? Sykkelen har kun 500 km på det. ? Støyen har bare nettopp begynt å dukke under
> Siste rides. ? Støy oppstår når syklet i høy RPM? S (100 + selv om ikke å plassere en masse
> Trykk på pedalene)? Støy er utpreget under klatring og spurt? Støy lyder
> Liker bøye eller bøyd rør som kommer fra den største trekanten eller bakre forblir
>
> Jeg er overrasket over å høre alt dette støy spesielt fra en karbonfiber sykkel. Jeg har aldri eid en
> Og jeg er litt skuffet og bekymret for at noe kan være galt.
>
> Mange takk på forhånd.
Ja - du bør ikke ha kjøpt en Giant. En lokal lag er sponset av dem og du vet
hvor de er i gruppen på grunn av squeeking deres og sprengning rammer.
-a
Jeg har en TCR-1 kompositt med en lignende støy som går bort hvis jeg står opp (gå av sete).
Ellers er dette en av de minst støyende sykkelen jeg noensinne har ridd.
"Frank" <fdominguez@sympatico.ca> skrev i melding
> Jeg kjøpte en Giant TCR Composite nylig og nå legger jeg merke til en ganske høy og forstyrrende støy
> Mens riding. Jeg lurer på om noen har noen ideer eller erfaringer de kan dele?
>
> Detaljer:? Sykkelen har kun 500 km på det. ? Støyen har bare nettopp begynt å dukke under
> Siste rides. ? Støy oppstår når syklet i høy RPM? S (100 + selv om ikke å plassere en masse
> Trykk på pedalene)? Støy er utpreget under klatring og spurt? Støy lyder
> Liker bøye eller bøyd rør som kommer fra den største trekanten eller bakre forblir
>
> Jeg er overrasket over å høre alt dette støy spesielt fra en karbonfiber sykkel. Jeg har aldri eid en
> Og jeg er litt skuffet og bekymret for at noe kan være galt.
>
> Mange takk på forhånd.
På den 8 juni 2003 02:55:57 -0700, andrew_f_martin@hotmail.com (Andrew Martin) skrev:
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> skrev i melding
> news: <MRxEa.6118$IR1.892772@news20.bellglobal.com> ...
>> Jeg kjøpte en Giant TCR Composite nylig og nå legger jeg merke til en ganske høy og forstyrrende støy
>> Mens riding. Jeg lurer på om noen har noen ideer eller erfaringer de kan dele?
>>
>> Detaljer:? Sykkelen har kun 500 km på det. ? Støyen har bare nettopp begynt å dukke under
>> Siste rides. ? Støy oppstår når syklet i høy RPM? S (100 + selv om ikke å plassere en masse
>> Trykk på pedalene)? Støy er utpreget under klatring og spurt? Støy lyder
>> Liker bøye eller bøyd rør som kommer fra den største trekanten eller bakre forblir
>>
>> Jeg er overrasket over å høre alt dette støy spesielt fra en karbonfiber sykkel. Jeg har aldri eid en
>> Og jeg er litt skuffet og bekymret for at noe kan være galt.
>>
>> Mange takk på forhånd.
>
> Ja - du bør ikke ha kjøpt en Giant. En lokal lag er sponset av dem og du vet
> hvor de er i gruppen på grunn av squeeking deres og sprengning rammer.
>
>-en
De bør få en bedre mechaic. Jeg solgte 45 av disse. Ingen squeeking og sprekkdannelser i Santa
Barbara .....
Dave Lettieri Fastrack Sykler 118 W. Canon Perdido Santa Barbara, CA 93101 805-884-0210
775-248-7632 Fax 805-680-7094 Cell
www.fastrackbicycles.com
Frank-<<Jeg kjøpte en Giant TCR Composite nylig og nå legger jeg merke til en ganske høy og forstyrrende
støy mens riding. Jeg lurer på om noen har noen ideer eller erfaringer de kan dele?
Ta det tilbake til der du kjøpte den ...
Peter Chisholm Vecchio's Bicicletteria 1833 Pearl St. Boulder, CO, 80302
(303) 440-3535 http://www.vecchios.com (http://www.vecchios.com/) "Ruote convenzionali costruite eccezionalmente bene"
Glen, ikke bekymre deg, har du fått deg en ypperlig sykkel. Prøv kontrollere disse to:
1. Veiskillet karbon avstandsstykker. Er de sitter skikkelig?
2. Vann buret bolter.
P / S: Du kan finne den Noice kilden ved å ha sykkelen i ro og dunkende setet med
din Palm.
Lykke til.
Glen skrev i meldingen <7d7c7451.0306081905.3d7e09df @ posting.google.com> ...
> Jeg har en TCR-1 kompositt med en lignende støy som går bort hvis jeg står opp (gå av sete).
> Ellers er dette en av de minst støyende sykkelen jeg noensinne har ridd.
>
> "Frank" <fdominguez@sympatico.ca> skrev i melding
>> Jeg kjøpte en Giant TCR Composite nylig og nå legger jeg merke til en ganske høy og forstyrrende støy
>> Mens riding. Jeg lurer på om noen har noen ideer
eller
>> Erfaringer de kan dele?
>>
>> Detaljer:? Sykkelen har kun 500 km på det. ? Støyen har bare nettopp begynt å dukke under
>> Siste rides. ? Støy oppstår når syklet i høy RPM? S (100 + selv når de ikke å plassere en
mye
>> Press på pedalene)? Støy er utpreget under klatring og spurt? Støy
>> Høres ut som bøye eller bøyd rør som kommer fra de største
trekant
>> Eller bakre forblir
>>
>> Jeg er overrasket over å høre alt dette støy spesielt fra en karbonfiber
sykkel. Jeg
>> Aldri har eid en og jeg er litt skuffet og bekymret for at noe kan være galt.
>>
>> Mange takk på forhånd.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0