PDA

Se full versjon: CSC

Kurgan Gringion

Jeg snakket med et par av de innenlandske gutta som har gjort det Wachovia Week.

De synes å være litt skramler av CSC. Nylig Euro lagene har kommet over her og bare
ridetur - årets CSC synes å ha ført sitt beste ryttere og gjør et poeng å vinne - Riis
jakt etter sponsorer som er tilgjengelig fra Virginia.

Det er også et rykte om at de flyr i Tyler Hamilton i siste minutt. Høres farfetched.

I morgen er en ny dag, men konsensus synes å være at CSC har alle hestene.

Jeg er ikke candyassing - stakk med F. Rodriguez som plukker min.

Stewart Fleming

Kurgan Gringioni skrev:

> I morgen er en ny dag, men konsensus synes å være at CSC har alle hestene.

Julian Dean (NZL) fortjente en seier.

Jeff Jones

«Kurgan Gringioni" <kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> skrev i melding news: iBCEa.1914

> Det er også et rykte om at de flyr i Tyler Hamilton i siste minutt. Høres farfetched.
>
Rather, som han er racing i Dauphine i dag ...

Jeff

Oss

seier ...............

Kurgan Gringioni skrev:
> Jeg snakket med et par av de innenlandske gutta som har gjort det Wachovia Week.
>
>
> De synes å være litt skramler av CSC. Nylig Euro lagene har kommet over her og
> Nettopp ridetur - årets CSC synes å ha ført sitt beste ryttere og gjør et poeng for å vinne
> - Riis jakt etter sponsorer som er tilgjengelig fra Virginia.
>
>
> Det er også et rykte om at de flyr i Tyler Hamilton i siste minutt. Høres farfetched.
>
>
> I morgen er en ny dag, men konsensus synes å være at CSC har alle hestene.
>
>
> Jeg er ikke candyassing - stakk med F. Rodriguez som plukker min.

Kurgan Gringion

"oss" <them@thiers.com> skrev i melding news: bbvn23 $ re3 $ 1@terabinaries.xmission.com ...

> Seier ...............

Tafi har vært her før med Mapei. Det var ikke høyt på Mapei liste over prioriteringer som det synes å
være med CSC.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish