Se full versjon: ROSSNER IKKE VINNE LIBERTY CLASSIC
ROSSNER IKKE VINNE LIBERTY CLASSIC
For første gang siden 1997, gjør Petra Rossner IKKE vinne Liberty Classic. Fra lesing
cyclingnews.com er dekning, høres ut som et godt løp med en flott solo vinne ved Lyne Bessette,
Breaking Away i siste kilometer.
"Steven L. Sheffield" <stevens@veloworks.com> skrev i melding
nyheter: BB08BF34.3C0F4% stevens@veloworks.com ...
>
> For første gang siden 1997, gjør Petra Rossner IKKE vinne Liberty Classic. Fra lesing
> Cyclingnews.com 's dekning, høres ut som en
excellent
> Løp med en flott solo vinne ved Lyne Bessette, breaking unna i den siste kilometer.
Forvent å se noen av det på OLN. Dede Barry, Amber Neben, Mari Holden, Nicole Freedman og Laura
Van Gilder var på startlisten, men fikk ikke plass i topp ti.
B -
Jeg så dekningen på den lokale stasjonen. Det var en god kvinnenes løp for en gangs skyld. Bessette angrep
på veggen for å etablere en god åpning, men ble brakt tilbake på utfor, og deretter T-mobile sparken
rytter etter rytter opp veien angripe igjen og igjen når den forrige angrep ble brakt
tilbake. De ganske mye gjort løpet av aldri å la peloton får nytt konsolidert etter
siste gang opp veggen. Omsider 5 jenter kom seg unna med 2 T-mobiles, Bessette, Lynn Gaggiola og
Arndt. Gaggiola angrep og fikk en god åpning på et tidspunkt og så ut som hun var tapt. Hun hadde
langsom, snu deg rundt og se etter jakten som hun hadde gitt opp, og så komme ut av salen og
reaccelerate og vedvarer med angrepet. Hun gjorde dette flere ganger før hun ble tatt av
andre fire. Bessette angrep over Lemon Hill og holdt avstanden til mål. Great TV skutt av
Bessette med de fire chasers like bak og så masse nedleggelse på dem (veldig Paris-Tours
liknende). T-mobile gjorde løpet og fikk så lite å vise for det. Jeg trodde de fikk det siste
to steder i 4-up-sprinten for andre, men ikke enda, cyclingnews resultater viser at en av dem
selv fikk pipped på linjen ved Rossner for det 5. plass som gjeng tok dem på linjen!
"Wayne" <wscott@udel.edu> skrev i melding news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
> Jeg så dekningen på den lokale stasjonen. Det var en god kvinnenes løp for en gangs skyld. Bessette
> Angrep på veggen for å etablere en god åpning, men ble brakt tilbake på utfor, og deretter
> T-mobile sparken rytter etter rytter opp veien angripe igjen og igjen når de foregående
> Angrepet ble brakt tilbake. De ganske mye gjort løpet av aldri å la peloton få
> Re-konsolidert etter siste gang opp veggen. Omsider 5 jenter kom seg unna med 2 T-mobiles,
> Bessette, Lynn Gaggiola og Arndt. Gaggiola angrep og fikk en god åpning på ett punkt, og deretter
> Så ut som hun var tapt. Hun hadde langsom, snu deg rundt og se etter jakten som hun hadde gitt opp,
> Og så komme seg ut av salen og reaccelerate og vedvarer med angrepet. Hun gjorde dette flere
> Ganger før hun ble fanget opp av de andre fire. Bessette angrep over Lemon Hill og holdt gapet
> Til mål. Great TV skutt av Bessette med de fire chasers like bak og deretter samling
> Nedleggelse på dem (veldig Paris-Tours liknende). T-mobile gjorde rittet og fikk svært lite til
> Vis for det. Jeg trodde de fikk de to siste stedene i 4-up-sprinten for andre, men ikke enda,
> Cyclingnews resultater viser at én av dem fikk pipped på linjen ved Rossner på 5. plass
> Som gjeng tok dem på linjen!
Fra hva jeg så av løpet ved siden av veien og utdrag på TV, så det for meg at det var
så mye Saturn gjør løp som alle andre ... for eksempel, var ikke Jutras ut av seg selv for
en stund?
Andy Coggan
"Andy Coggan" <acoggan@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: j6_Ea.37542 $ rO.3508025 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net ...
> "Wayne" <wscott@udel.edu> skrev i melding news: de90a9b6.0306081320.510295cb @ posting.google.com ...
>> Jeg så dekningen på den lokale stasjonen. Det var en god kvinnenes løp for en gangs skyld. Bessette
>> Angrep på veggen for å etablere en god åpning, men ble brakt tilbake på utfor, og deretter
>> T-mobile sparken rytter etter rytter opp veien angripe igjen og igjen når de foregående
>> Angrepet ble brakt tilbake. De ganske mye gjort løpet av aldri å la peloton få
>> Nytt konsolidert etter siste gang opp veggen. Omsider 5 jenter kom seg unna med 2 T-mobiles,
>> Bessette, Lynn Gaggiola og Arndt. Gaggiola angrep og fikk en god åpning på ett punkt, og deretter
>> Så ut som hun var tapt. Hun hadde langsom, snu deg rundt og se etter jakten som hun hadde gitt opp,
>> Og så komme seg ut av salen og reaccelerate og vedvarer med angrepet. Hun gjorde dette
>> Flere ganger før hun ble fanget opp av de andre fire. Bessette angrep over Lemon Hill og
>> Holdt avstanden til mål. Great TV skutt av Bessette med de fire chasers like bak og deretter
>> Klasen nedleggelse på dem (veldig Paris-Tours liknende). T-mobile gjorde løpet og fikk så veldig
>> Lite å vise for det. Jeg trodde de fikk de to siste stedene i 4-up-sprinten for andre, men
>> Ikke engang, cyclingnews resultater viser at én av dem fikk pipped på linje med Rossner for
>> 5. plass som gjeng tok dem på linjen!
>
> Fra hva jeg så av løpet ved siden av veien og utdrag på TV, så det for meg at det
> Var så mye Saturn gjør løp som alle andre ... for eksempel, var ikke Jutras ut av seg selv for
> En stund?
>
> Andy Coggan
Jeg fikk et bilde av Jutras av fronten som varte i rundt 18 miles tror jeg.
B -
wscott@udel.edu (Wayne) skrev i melding news: <de90a9b6.0306081320.510295cb@posting.google.com> ...
> Jeg så dekningen på den lokale stasjonen. Det var en god kvinnenes løp for en gangs skyld. Bessette
> Angrep på veggen for å etablere en god åpning, men ble brakt tilbake på utfor, og deretter
> T-mobile sparken rytter etter rytter opp veien angripe igjen og igjen når de foregående
> Angrepet ble brakt tilbake. De ganske mye gjort løpet av aldri å la peloton få
> Re-konsolidert etter siste gang opp veggen. Omsider 5 jenter kom seg unna med 2 T-mobiles,
> Bessette, Lynn Gaggiola og Arndt. Gaggiola angrep og fikk en god åpning på ett punkt, og deretter
> Så ut som hun var tapt. Hun hadde langsom, snu deg rundt og se etter jakten som hun hadde gitt opp,
> Og så komme seg ut av salen og reaccelerate og vedvarer med angrepet. Hun gjorde dette flere
> Ganger før hun ble fanget opp av de andre fire. Bessette angrep over Lemon Hill og holdt gapet
> Til mål. Great TV skutt av Bessette med de fire chasers like bak og deretter samling
> Nedleggelse på dem (veldig Paris-Tours liknende). T-mobile gjorde rittet og fikk svært lite til
> Vis for det. Jeg trodde de fikk de to siste stedene i 4-up-sprinten for andre, men ikke enda,
> Cyclingnews resultater viser at én av dem fikk pipped på linjen ved Rossner på 5. plass
> Som gjeng tok dem på linjen!
Lynn Gaggioli var på utkikk etter noen ryttere til å gruppere seg med henne uten pakken fangst. Hun visste
hun ville bli tatt alene og hun visste at hun hadde ingen sjanse i en samling sprint. Hun hadde ingen vesentlige
lagkamerater, så hun trengte noen av de store lagene i gruppen hennes å holde oppdateringspakken fra fangst. Way to
arbeid lagene når du er en solo rytter.
Sabine www.velobella.org
> Fra hva jeg så av løpet ved siden av veien og utdrag på TV, så det for meg at det
> Var så mye Saturn gjør løp som alle andre ... for eksempel, var ikke Jutras ut av seg selv for
> En stund?
Jeg var hovedsak henvise til finalen, men ja Jutras var ute alene for en stund og ble fanget på
bunnen av veggen siste gang. Pakken gikk opp på veggen sammen en stund, så Jutras fortalte
Bessette å angripe (ifølge henne etter rase intervju). Hun splittet feltet, men det var
definitivt T-mobile som holdt Rossner fra å vinne. Deres ustanselige angripe inntil 5 rytteren
vinnende trekk ble etablert holdt den fra å være en samling finish. Egentlig Bessette fortsatt ut til å
være riding defensivt i miles opp til etablering av den definitive pause. Hun ville
close-down angrepet (vanligvis initiert av en T-mobile rytteren) og ikke trekker gjennom, men når
kvinner fortsatte å angripe, og det kom ikke sammen igjen.
> Lynn Gaggioli var på utkikk etter noen ryttere til å gruppere seg med henne uten pakken fangst. Hun visste
> Hun blir tatt alene og hun visste at hun hadde ingen sjanse i en samling sprint. Hun hadde ingen vesentlige
> Lagkamerater, så hun trengte noen av de store lagene i gruppen hennes å holde oppdateringspakken fra fangst. Way to
> Arbeider lagene når du er en solo rytter.
>
> Sabine www.velobella.org
Ja men hvis jeg får ting blandet opp, er jeg ganske sikker på at dette var etter de 5 jentene var allerede
av fronten. Hvorfor angripe dem i første omgang, hvis du ønsker deres hjelp? Nåvel, kanskje jeg
forvirrende, og det var hennes angrep som startet pause på 5 med 4 andre bygger bro opp. Jeg synes
å huske Phil og Eustice prøver å finne ut hvem hun var, så kanskje det var hennes angrep som
etablerte den vinnende trekk og venter på chasers gjort forstand.
"Wayne" <wscott@udel.edu> skrev i melding news: de90a9b6.0306091424.9a1890d @ posting.google.com ...
>> Lynn Gaggioli var på utkikk etter noen ryttere til å gruppere seg med henne uten pakken fangst. Hun
>> Visste hun ville bli tatt alene og hun visste at hun hadde ingen sjanse i en samling sprint. Hun hadde
>> Hovedsak ingen lagkamerater, så hun trengte noen av de store lagene i gruppen hennes å holde oppdateringspakken fra
>> Fangst. Måten å jobbe på lagene når du er en solo rytter.
>>
>> Sabine www.velobella.org
>
>
> Ja, men hvis jeg får ting blandet opp, er jeg ganske sikker på at dette var etter de 5 jentene
> Allerede av fronten. Hvorfor angripe dem i første omgang, hvis du ønsker deres hjelp?
<snip>
I denne spesielle travløp, er Arndt der for å hjelpe Rossner (6? Tid regjerende mester i dette løpet). Så
når pausen av 4 går, er Arndt kommer til å sitte og vente på Rossner å fange opp.
Hvis Arndt sitter på, så det gjør Bessette og Anderson.
Gaggioli angrep. Arndt kan ikke lenger sitte på, har hun til å samarbeide, kan ikke la seieren gå opp
road. Bessette tellere når Gaggioli er fanget. Arndt fortsetter å arbeide. Smart racing av Gaggioli --
med mer flaks kanskje Bessette kan ikke ha vært i stand til å gjøre det stokk.
Dette er ren gjetting på min del, basert på det jeg leste.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0