PDA

Se full versjon: Hvordan gjorde Armstrong gjør i Dauphiné? (spoiler)

Hvordan gjorde Armstrong gjør i Dauphiné? (spoiler)

Sider: [1] 2

Malte Lewan Nee

Han er slått! Du kan følge den live (uten bilder) på
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
termine en 3e stilling! "Tyler Hamilton var bare 36te. Iban Mayo vant, slo David Millar.

Så var Armstrong prøver? Du tenker kanskje han var, med tanke på hvor godt han gjorde, tross alt. Men han
forventes å vinne ITTs i tdf som vanlig (hvis ikke Botero interfers, som i fjor).

Resultater og analyse på
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/ prologen

--
«Wann i de Schwitz s Volk redet, hånd d Politikär ruhig sii.»

Oss

10 sekunder wow nå som er et enormt defecit å overvinne .... og det er bare prolog min
venn ............. oh en .... kort, men utfordrende Parcours for bare 5.1km yeah jeg satse på at
vondt .........

Malte Lewan Neelsen skrev:

> Han er slått! Du kan følge den live (uten bilder) på
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e stilling! "Tyler Hamilton var bare 36te. Iban Mayo vant, slo David Millar.
>
> Så var Armstrong prøver? Du tenker kanskje han var, med tanke på hvor godt han gjorde, tross alt. Men han
> Forventet å vinne ITTs i tdf som vanlig (hvis ikke Botero interfers, som i fjor).
>
> Resultater og analyser på http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologen

Nick Burns

Som om.

Hvem bryr seg om han ikke engang får det tilbake?

"oss" <them@thiers.com> skrev i melding news: bc0cp2 $ 6VA $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> 10 sekunder wow nå som er et enormt defecit å overvinne .... og det er bare prolog min
> Venn ............. oh en .... kort, men utfordrende Parcours for bare 5.1km yeah jeg satse på at
> Vondt .........
>
> Malte Lewan Neelsen skrev:
>
>> Han er slått! Du kan følge den live (uten bilder) på
>> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
>> Termine en 3e stilling! "Tyler Hamilton var bare 36te. Iban Mayo vant, slo David Millar.
>>
>> Så var Armstrong prøver? Du tenker kanskje han var, med tanke på hvor godt han gjorde, tross alt. Men
>> Han er forventet å vinne ITTs i tdf som vanlig (hvis ikke Botero interfers, som i fjor).
>>
>> Resultater og analyser på http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
>> Prologen

Dashi Toshii

"Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: 9QQEa.9372 $ xf5.5964 @ news.randori.com ...
> Som om.
>
> Hvem bryr seg om han ikke engang får det tilbake?

Meg! Jeg bryr meg.

Dashii

Steve McGinty

On Tue, 09 Jun 2003 00:49:10 GMT, "Nick Burns" <chrismcreynolds@hotmail.com> skrev:

> Som om.
>
> Hvem bryr seg om han ikke engang får det tilbake?
>
Mayo og Millar?

Hilsen! Stephen

David Ryan

Malte Lewan Neelsen skrev:
>
> Han er slått! Du kan følge den live (uten bilder) på
> Http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18_E
> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne peut faire mieux que 8'55" et
> Termine en 3e stilling! "Tyler Hamilton var bare 36te. Iban Mayo vant, slo David Millar.
>
> Så var Armstrong prøver? Du tenker kanskje han var, med tanke på hvor godt han gjorde, tross alt. Men han
> Forventet å vinne ITTs i tdf som vanlig (hvis ikke Botero interfers, som i fjor).
>
> Resultater og analyser på http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresults/
> Prologen

Han startet sist og jeg tror han kunne tempo til det ferdig han ville. Tyler Hamilton er
neste eks-lagkamerat til implode. (Synes Bare historie tidligere lagkamerater.)

Tritonrider

> From: David Ryan bikerpackman@hotmail.com

> Han startet sist og jeg tror han kunne tempo til det ferdig han ville. Tyler Hamilton er
> neste eks-lagkamerat til implode. (Synes Bare historie tidligere lagkamerater.)
>

WOW! Tyler tapte 43 sekunder han er historie, er karrieren over. Hvordan figur du? Hvis jeg var Tyler jeg hadde
skal konsentrere seg om min klatring. Det er der han skal få tid til å komme på pallen, ikke i
TT. Han er bare fikk holde på og ikke miste for mye i TTS. Jeg tror han vil klatre bedre
enn noen gang og holder sin eier i TTS. Bill C

Warren

In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:

> Han startet sist og jeg tror han kunne tempo til det ferdig han ville. Tyler Hamilton er
> Neste eks-lagkamerat til implode. (Synes Bare historie tidligere lagkamerater.)

Ja, imploded han rett inn i en klassisk vinne i LBL, som er noe vi ikke har sett fra gutta
fortsatt på USPS.

Les hans dagbok på VeloNews.com hvis du har lyst til å opplyse deg selv.

-WG

B. Lafferty

"warren" <warren@usvh.com> skrev i melding news: 090620032020389093% warren@usvh.com ...
> In article <3EE54374.B443C78D @ hotmail.com>, David Ryan <bikerpackman@hotmail.com> skrev:
>
>> Han startet sist og jeg tror han kunne tempo til det ferdig han ville
til.
>> Tyler Hamilton er neste eks-lagkamerat til implode. (Synes Bare historie tidligere lagkamerater.)
>
> Ja, imploded han rett inn i en klassisk vinne i LBL, som er noe vi ikke har sett fra
> Gutta fortsatt på USPS.
>
> Les hans dagbok på VeloNews.com hvis du har lyst til å opplyse deg selv.

Og vant T de Romandie.

Hva interesserer meg er måten Armstrongs overkroppen ser. Det kan vel være en kombinasjon av
kameravinkel / linse lengde, men det ser ut som han overkroppen har tyknet litt, omtrent som Lemonds
gjorde mot slutten av sin karriere.

Jeg tror dette kan være Armstong mest vanskelig Tour siden comebacket sitt. Jeg sier at på grunn av
ovenfor, og inntrykk (subjektivt ja) at jeg hadde da han ble tatt på LBL at han ikke var
fysisk der han trodde han skulle være. Ikke at han noensinne ville innrømme at hvis det var tilfelle.

Og en stor takk til Gud og Hennes infinate Wisdom for å gi oss OLN. Juli skal være så mye
gøy selv om Classics regelen.

Timbenz

"B. Lafferty" <AceptNoSubstitutes@hotmail.com> skrev i
nyheter: c3kFa.38872 $ rO.3668309 @ newsread1.prod.itd.earthlink.net:

> Hva interesserer meg er måten Armstrongs overkroppen ser. Det kan vel være en kombinasjon av
> Kameravinkel / linse lengde, men det ser ut som han overkroppen har tyknet litt, omtrent som Lemonds
> Gjorde mot slutten av sin karriere.

[Deletia]

Snakker av samme, jeg merker i kameravinkler hvor under press Armstrong ser i disse dager.
Han ser avmagret, med den typen groper på kinnene og under øynene som du brukte til å se på
han bare under fjellet stadier sent i TDF. Jeg tror hans mangel på tilstanden på løp hvor han har
contentended i tidligere år, som Amstel hvor han ikke kunne dumpe den ledende gruppen på den endelige
klatre, er også en indikator.

P.

Dan

TimBenz <timbenz@timbenz.com> skrev i melding
nyheter: <Xns93964698C1EF8timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...

> Snakker av samme, jeg merker i kameravinkler hvor under press Armstrong ser disse
> Dager. Han ser avmagret, med den typen groper på kinnene og under øynene som du brukte til
> Se på ham bare under fjellet stadier sent i TDF. Jeg tror hans mangel på tilstanden på løp
> Hvor han har contentended i tidligere år, som Amstel hvor han ikke kunne dumpe den ledende gruppen på
> Den siste stigningen, er også en indikator.
>
> P.

Yup. På Graham Watson nettsted, i bilder fra Liege:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg

Jeg vedder på at han så dobbelt i det bildet. Han var tydelig å gi det han alt igjen og igjen, og
kunne aldri slippe unna.

Dashi Toshii

"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
> TimBenz <timbenz@timbenz.com> skrev i melding
>
>> Snakker av samme, jeg merker i kameravinkler hvor under press Armstrong ser disse
>> Dager. Han ser avmagret, med den typen groper på kinnene og under øynene som du brukte
>> Å se på ham bare under fjellet stadier sent i TDF. Jeg tror hans mangel på tilstanden på
>> Løp hvor han har contentended i tidligere år, som Amstel hvor han ikke kunne dumpe ledende
>> Gruppe på den siste stigningen, er også en indikator.
>>
>> P.
>
>
> Yup. På Graham Watson nettsted, i bilder fra Liege:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>
> Jeg vedder på at han så dobbelt i det bildet. Han var tydelig å gi det han alt igjen og igjen,
> Og aldri kan slippe unna.

Kanskje han bare spille Possum igjen. ;-)

Jeg håper å se Lance og Ullrich i et hode til hode duellere igjen.

Dashii

Tom Kunich

Virkelig godt å se at du fortsatt rundt Dave. Vanlig å se Tour kommer.

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> skrev i melding news: 3EE54374.B443C78D @ hotmail.com ...
> Malte Lewan Neelsen skrev:
>>
>> Han er slått! Du kan følge den live (uten bilder) på
>>
http://www.eurosport.fr/home/pages/TF1/V3/L3/S18/E5636/live_Lng3_Spo18 _E
>> Vt5636_Mtc61777_SitTF1.shtml: "Lance Armstrong est battu! Il ne
peut
>> Faire mieux que 8'55 "et termine en 3e stilling!" Tyler Hamilton
var
>> Bare 36te. Iban Mayo vant, slo David Millar.
>>
>> Så var Armstrong prøver? Du tenker kanskje han var, vurderer hvordan
vel
>> Han gjorde det, tross alt. Men han er forventet å vinne ITTs i tdf som
vanlig (hvis
>> Ikke Botero interfers, som i fjor).
>>
>> Resultater og analyser på
>>
http://www.cyclingnews.com/road/2003/jun03/DauphineLibere03/?id\u003dresult
s /
>> Prologen
>
> Han startet sist og jeg tror han kunne tempo til hva han ferdig
ville.
> Tyler Hamilton er neste eks-lagkamerat til implode. (Synes Bare historie tidligere lagkamerater.)

Timbenz

dtamasauskas@hotmail.com (Dan) skrev i news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:

>
>
> Jeg vedder på at han så dobbelt i det bildet. Han var tydelig å gi det han alt igjen og igjen,

Det er akkurat hva jeg snakker om. Han så ut som at i LBL dette året, og det var en lignende
"se" i Amstel da han knep Boogerd rase ved ikke å ha tilstanden Boogerd trodde han
gjorde. Sammenlign hvor mye mer behagelig og mindre bortkastet han så i fjor i samme én dag
løp, eller vurdere hvordan han ser akkurat nå i Daupine.

For eksempel, se på dette bildet fra dagens løp:

http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000

Armstrong ser ikke bare ille på dette relativt enkelt tidlig stadium i en lengre etapperitt,
men han ser _much_ verre enn rytterne rundt ham. Folk kommer til å begynne å legge merke til, hvis de
ikke allerede har gjort. Jeg har sett dette ser mange ganger mens racing: Armstrong er riding nær fronten
på tarmer og lidelse, ikke overlegen tilstand.

P.

Tom Kunich

Og faktisk er det at store overkroppen at Jan elsker å se. Jeg er enig med Bill at dette er
kommer til å bli hans hardeste tur ennå.

"Dan" <dtamasauskas@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com ...
>
>> Snakker av samme, jeg merker i kameravinkler hvor under
press
>> Armstrong ser i disse dager. Han ser avmagret, med den typen
groper på
>> Kinnene og under øynene som du brukte til å se på ham bare
i løpet av
>> Fjell etapper sent i TDF. Jeg tror hans mangel på tilstanden på
løp
>> Hvor han har contentended i tidligere år, som Amstel hvor han
kunne ikke
>> Dumpe den ledende gruppen på den siste stigningen, er også en indikator.
>>
>> P.
>
>
>
>

David Ryan

Tom Kunich skrev:
>
> Virkelig godt å se at du fortsatt rundt Dave. Vanlig å se Tour kommer.

Takk. Sjekket for å se hva folk tror. Kanskje jeg skal være rundt litt mer - hvis Armstrong noensinne
gjør Giro eller holder seg rundt for Vuelta igjen ;-)

Heinz Getzler

TimBenz <timbenz@timbenz.com> skrev i melding
nyheter: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
> Dtamasauskas@hotmail.com (Dan) skrev i news: 6463803.0306100959.81e5081 @ posting.google.com:
>
>> Jepp. På Graham Watson nettsted, i bilder fra Liege:
>>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/images/03lbl/ $ file/24.jpg
>>
>> Jeg vedder på at han så dobbelt i det bildet. Han var tydelig å gi det han alt igjen og igjen,
>> Og aldri kan slippe unna.
>
> Det er akkurat hva jeg snakker om. Han så ut som at i LBL dette året, og det var en lignende
> "Se" i Amstel da han knep Boogerd rase ved ikke å ha tilstanden Boogerd trodde han
> Gjorde. Sammenlign hvor mye mer behagelig og mindre bortkastet han så i fjor i samme en -
> Dag løp, eller vurdere hvordan han ser akkurat nå i Daupine.
>
> For eksempel, se på dette bildet fra dagens løp:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03dauphineSt1-003000
>
> Armstrong ikke bare ser dårlig på dette relativt enkelt tidlig stadium i en lengre scene
> Løp, men han ser _much_ verre enn rytterne rundt ham. Folk kommer til å begynne å merke hvis
> De ikke allerede har gjort. Jeg har sett dette ser mange ganger mens racing: Armstrong er riding nær
> Foran på tarmer og lidelse, ikke overlegen tilstand.

Det er vanskelig å få en sann historie fra det bildet. Resultatene er en mye bedre indikator.
Lance er bare 11 sekunder bak. På otherhand det ikke usannsynlig at det Lance kanskje ikke
være opp til skjemaet.
>
> P.

Wade Summers

«Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> skrev i melding
nyheter: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
nyheter: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>
>> Armstrong ikke bare ser dårlig på dette relativt enkelt tidlig stadium i en lengre scene
>> Løp, men han ser _much_ verre enn rytterne rundt ham. Folk kommer til å begynne å legge merke til,
>> Hvis de ikke allerede har gjort. Jeg har sett dette ser mange ganger mens racing: Armstrong er ridning i nærheten
>> Fronten på tarmene og lidelse, ikke overlegen tilstand.
>
> Det er vanskelig å få en sann historie fra det bildet. Resultatene er en mye bedre indikator.
> Lance er bare 11 sekunder bak. På otherhand det ikke usannsynlig at det Lance kanskje ikke
> Være opp til skjemaet.
>>
>> P.

Jeg er enig. Det kan vanskelig å fortelle fra et snap shot. Jeg har sett at se på Lance ansikt i flere titalls
bilder fra løpene han vant ...

Vasse

Timbenz

getzler15@yahoo.com (Heinz Getzler) skrev i news: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com:

> Det er vanskelig å få en sann historie fra det bildet. Resultatene er en mye bedre indikator.
> Lance er bare 11 sekunder bak. På otherhand det ikke usannsynlig at det Lance kanskje ikke
> Være opp til skjemaet.

Ingen argument fra meg. Men i morgen blir en virkelig test - la oss så hvordan Lance ser i et lengre TT
med en stigning. Og clincher vil komme i dagsetapper, 4 og 6. Det kan være en virkelig intersting tdf
dette året.

Dan

"Wade Summers" <wadesummers@cox.net> skrev i melding news: <pJwFa.319$PY2.12@lakeread05> ...
> "Heinz Getzler" <getzler15@yahoo.com> skrev i melding
> News: a58727ec.0306101826.65b02966 @ posting.google.com ...
>> TimBenz <timbenz@timbenz.com> skrev i melding
> News: <Xns9396A1155D669timbenztimbenzcom@66.75.162.201> ...
>>>
>>> Armstrong ser ikke bare ille på dette relativt enkelt tidlig stadium i en lengre scene
>>> Løp, men han ser _much_ verre enn rytterne rundt ham. Folk kommer til å starte
>>> Merke, hvis de ikke allerede har gjort. Jeg har sett dette ser mange ganger mens racing: Armstrong er
>>> Riding nær fronten på tarmene og lidelse, ikke overlegen tilstand.
>>
>> Det er vanskelig å få en sann historie fra det bildet. Resultatene er en mye bedre indikator.
>> Lance er bare 11 sekunder bak. På otherhand det ikke usannsynlig at det Lance kanskje ikke
>> Bli opp til skjemaet.
>>>
>>> P.
>
> Jeg er enig. Det kan vanskelig å fortelle fra et snap shot. Jeg har sett at se på Lance ansikt i flere titalls
> Bilder fra løpene han vant ...
>
> Wade

Kanskje hodet føles som en gryte? Boogerd sier:

"Under denne ekstreme varmen i Dauphiné, det er mye mer lidelse i klatrer med hjelm
på hodet. På Col de Premol, føltes det som jeg hadde noe mat på hodet, som om jeg hadde en
gryte på. På flats, jeg har alltid syklet med hjelm uansett, men på den klatrer jeg virkelig synes det er en
ulempe. "

"Det er fortsatt å komme, men når vi snart nødt til å ri på rundt 30 kilometer opp Col de Galibier
i varmen, så vil det virkelig være en redsel. Og la oss anta at når Mont Ventoux er en del av
Parcours, men målgang er på bunnen. Da er du også nødt til å ri opp at col med en
hjelm. Det er morderisk ... Kanskje UCI har å tilpasse reglene for slike stigninger.

Men så ser LANCE langt verre enn konkurrentene.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish