PDA

Se full versjon: Tour de France (Grenoble i juli)

Tour de France (Grenoble i juli)

Telford

Hallo,

Hvis noen har vært til Grenoble rundt Tour tid,

kan du fortelle meg hvor travelt du forventer Grenoble å være, med tanke på å finne rimelige hoteller, på
kortsiktige varsel. Jeg vil være i Frankrike i 10 dager eller så før jeg hodet der borte, men ikke sikker på nøyaktig
dato. Det vil være rundt 7 juli eller 8th, senest 10th.

(Jeg vet med Tour de France kommer i nærheten Bourg d'Oisan den 13. og det vil være pakket deretter
men vil det også påvirke hotellbestillinger 5-6 dager før Tour ankomst?)

Mange takk.

Chiefhiawatha

I artikkelen <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
(Telford) skrev:

> Hei,
>
> Hvis noen har vært til Grenoble rundt Tour tid,
>
> Kan du fortelle meg hvor travelt du forventer Grenoble å være, med tanke på å finne rimelige hoteller, på
> Kortsiktige varsel. Jeg vil være i Frankrike i 10 dager eller så før jeg hodet der borte, men ikke sikker
> Eksakt dato. Det vil være rundt 7 juli eller 8th, senest 10th.
>
> (Jeg vet med Tour de France kommer i nærheten Bourg d'Oisan på 13. og det vil bli pakket
> Da, men det ville også påvirke hotellbestillinger 5-6 dager før Tour ankomst?)
>
> Thank you very much.

Som regel.

som stopper Touren.

Få ca 1 time utenfor rekkevidde, og du vil bli bra.

Vi en gang måtte leir inne i en kristen vekkelse leirplass. Vi fikk ut av Dodge før sunup.

Telford

Jeg forstår det ville være en galehuset en dag eller to før Tour ankommer byen, men jeg var bare
prøver å finne ut hvordan det ville bli 5-6 dager før. Jeg vil ikke være der samtidig med Tour ankomst på
13th men den 8. og 9. oktober. Jeg var ikke sikker på hvor tidlig Tour folkemengden begynne å sette opp i visse
by. Takk.

chiefhiawatha@yahoo.com (chiefhiawatha) skrev i melding
nyheter: <chiefhiawatha-0806032157410001@10.0.1.3> ...
> In article <f36ee3e6.0306081519.141b6961@posting.google.com>, telfordutd@hotmail.com
> (Telford) skrev:
>
>> Hei,
>>
>> Hvis noen har vært til Grenoble rundt Tour tid,
>>
>> Kan du fortelle meg hvor travelt du forventer Grenoble å være, med tanke på å finne rimelige hoteller, på
>> Kortsiktige varsel. Jeg vil være i Frankrike i 10 dager eller så før jeg hodet der borte, men ikke sikker
>> Eksakt dato. Det vil være rundt 7 juli eller 8th, senest 10th.
>>
>> (Jeg vet med Tour de France kommer i nærheten Bourg d'Oisan på 13. og det vil bli pakket
>> Men da vil det også påvirke hotellbestillinger 5-6 dager før Tour ankomst?)
>>
>> Thank you very much.
>
> Som regel.
>

> Som stopper Touren.
>
> Få ca 1 time utenfor rekkevidde, og du vil bli bra.
>
> Vi har en gang måtte leir inne i en kristen vekkelse leirplass. Vi fikk ut av Dodge før sunup.

Gm

Du bør ikke ha problemer med 5 eller 6 dager før arrangementet. Vi var i Grenoble i 2001 da
Time Trial startet i byen og vi klarte å finne et hotell i dag av løpet. Grenoble var en meget
pleasnat overraskelse, mye bedre enn jeg forventet og en ganske stor by med mange hoteller til
absorberer turen kontingenten. De mindre byene på tur ruten er en annen historie og er
vanligvis bestilles måneder i forveien. Vi slo leir på toppen av Alp d 'Huez i 2001 og hadde en blast
hengende ut med full tilt fest nederlandske og belgiske fans. Det er vanligvis ikke mer enn en dag
forhånd satt opp. Turen er en logistisk vidunder. Det er virkelig forbløffende å se hvor stor produksjonen
er og hvor fort de rive ned og sette opp.

telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i melding
nyheter: <f36ee3e6.0306090418.47a15b04@posting.google.com> ...
> Jeg forstår det ville være en galehuset en dag eller to før Tour ankommer byen, men jeg var bare
> Prøver å finne ut hvordan det ville bli 5-6 dager før. Jeg vil ikke være der samtidig med Tour ankomst
> On 13th men den 8. og 9. oktober. Jeg var ikke sikker på hvor tidlig Tour folkemengden begynne å sette opp i visse
> Byen. Takk.
>

Sessamoid

telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:

> Hei,
>
> Hvis noen har vært til Grenoble rundt Tour tid,
>
> Kan du fortelle meg hvor travelt du forventer Grenoble å være, med tanke på å finne rimelige hoteller, på
> Kortsiktige varsel. Jeg vil være i Frankrike i 10 dager eller så før jeg hodet der borte, men ikke sikker
> Eksakt dato. Det vil være rundt 7 juli eller 8th, senest 10th.

Det har gått en stund, så ting kan ha forandret, men jeg tror ikke du har en tøff tid å finne
space 5-6 dager fremover i Grenoble. Det er ikke en liten by, som mange av Tour stopper. Jeg var i
Grenoble for '92 Tour, og jeg bodde i den lokale ungdomsherberge for natten.

Just A Syklist

"sessamoid" <notreal@notmail.com> skrev i melding
nyheter: Xns939ABB622695Amoviefanhotmailsuxco@65.32.1.6 ...
> Telfordutd@hotmail.com (Telford) skrev i news: f36ee3e6.0306081519.141b6961 @ posting.google.com:
>
>> Hei,
>>
>> Hvis noen har vært til Grenoble rundt Tour tid,
>>
>> Kan du fortelle meg hvor travelt du forventer Grenoble å være, med tanke på å finne rimelige hoteller, på
>> Kortsiktige varsel. Jeg vil være i Frankrike i 10 dager eller så før jeg hodet der borte, men ikke sikker
>> Eksakt dato. Det vil være rundt 7 juli eller 8th, senest 10th.
>
>
> Det har gått en stund, så ting kan ha forandret, men jeg tror ikke du har en tøff tid å finne
> Space 5-6 dager fremover i Grenoble. Det er ikke en liten by, som mange av Tour stopper. Jeg var i
> Grenoble for '92 Tour, og jeg bodde i den lokale ungdomsherberge for natten.

Jeg gikk to år siden .......... ingen problem ..... mye i Grenoble for turister .....

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish