PDA

ville du kjøpt den? - Tshirt.jpg (0 / 1)

Se full versjon: ville du kjøpt den? - Tshirt.jpg (0 / 1)

Alexei Pavlov

Hei!

Vi er små oppkomlingen t-skjorte selskap i LA-området, dedikert til sykling-relatert design ..

Jeg vil gjerne be dere alle, for å vurdere vår nye design, og eventuelt svare på noen få spørsmål om
design, spesielt godt hvis du vil kjøpe en t-skjorte sånn ..

Også ser vi etter en free-lance grafisk designer å arbeide på royalty basis .. Hvis du har noen
ideer for en kul road-sykling t-skjorte design, vennligst send oss en lo-res kopi sammen med beskrivelse,
vi har en avtale hvor du vil få royalty på opphavsrettsbeskyttet design arbeid.

vennligst send en e-post svar til alle (vennligst endre / / i / / med @ (anti-spam funksjonen!)
alexeipavlov / / i / / attbi.com

Serge

Hvis du har noen ideer til en kul road-sykling t-skjorte
> Design, vennligst send oss en lo-res kopi sammen med beskrivelse har vi en avtale hvor du vil
> Får royalty på opphavsrettsbeskyttet design arbeid.
>
> Hva mener du med road-sykling t-skjorte? Jersey?

Alexei Pavlov

Hei Serge!

Nei, ikke et jersey, bare en enkel t-skjorte, det tonnevis av dem med andre idretter og praktisk talt ingen
relatert til landeveissykling.

Alex

På den 9 juni 2003 06:57:00 -0700, orchestrahouse@yahoo.com (Serge) skrev:

> Hvis du har noen ideer til en kul road-sykling t-skjorte
>> Design, vennligst send oss en lo-res kopi sammen med beskrivelse har vi en avtale hvor du vil
>> Får royalty på opphavsrettsbeskyttet design arbeid.
>>
>> Hva mener du med road-sykling t-skjorte? Jersey?

Serge

Jeg skjønner. Den typen som er hånden ut etter sykkel løp og slikt. Du har rett. De er kjedelig. Jeg Woud
liker å se noe mer humoristisk som:

"Jeg har nettopp fullført 200mi sykkeltur, og det er derfor jeg ser slik ut" eller

"Hvis du kan lese dette er du utkast too close"

Serge ..

David Ryan

Serge skrev:
>
> Jeg skjønner. Den typen som er hånden ut etter sykkel løp og slikt. Du har rett. De er kjedelig. Jeg Woud
> Liker å se noe mer humoristisk som:
>
> "Jeg har nettopp fullført 200mi sykkeltur, og det er derfor jeg ser slik ut" eller
>
> "Hvis du kan lese dette er du utkast too close"
>
> Serge ..

Hva med: "Old Guys Hvem Get Fat i vinter Racing Team"

heh heh

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2