PDA

US PRO Candyass National Championships

Se full versjon: US PRO Candyass National Championships

Kurgan Gringion

Det bør kalles Candyass Championships.

The Jersey blir tildelt i år til en rytter som ikke gjorde podiet.

Selv Masters Fattie statsborgere er bedre enn dette. Minst vinneren krysser linjen først.

Hvis det er kreditt, ikke USPRO Candyass Championships ikke gi alle en medalje som de gjør på Masters
Fattie NATS.

Scott Downie

Vel han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er en av de klassiske sykkel
racers du vil møte.

--
Irrasjonelt holdt sannheter kan være mer skadelig enn begrunnet feil. «Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: 9v2Fa.2495 $ Jw6.1890675 @ news1.news.adelphia.net ...
> Det bør kalles Candyass Championships.
>
>
> The Jersey blir tildelt i år til en rytter som ikke gjorde podiet.
>
>
>
> Selv Masters Fattie statsborgere er bedre enn dette. Minst vinneren krysser linjen først.
>
>
> Hvis det er kreditt, ikke USPRO Candyass Championships ikke gi alle en medalje som de gjør på Masters
> Fattie NATS.

Kurgan Gringion

"Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> skrev i melding
nyheter: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
> Vel han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er ett
av
> Den klassiske sykkelen syklistene du vil møte.

Hey Fattie --

Jeg snakker om hvordan løpet er satt opp, ikke syklistene selv.

Bret Wade

Scott Downie skrev:

> Vel han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er en av de klassiske sykkel
> Racers du vil møte.

Ikke alle vil være enige. Her er hva Julean Dean hadde å si her om dagen:

"McCormack kom over mitt forhjul og tok den ut med 150m å gå. Det var en unprofessional flytte
fordi han visste at jeg kom rundt ham, og det var det eneste han kunne gjøre. "

Og fra "Lousy sportsånd? tråden om 2/5/99 var, Brian jøde sitert:

"På fanget fire, viste McCormacks av bare én av måtene å gjøre cyclo-cross en sann lagidrett.
Med Sundt flyttet til fronten for å igjen gjøre sitt trekk på oppkjøringen, strømmet Frank McCormack foran
å nekte Sundt sin linje og flytte ham mot fekting. Deretter leverte Mark McCormack på knock-out
blow "." Jeg legger sykkelen sidelengs og sa (til Frank) er dette din mulighet, sa Mark McCormack.
"Flyttingen banket Sundt i fekting og sprang Frank McCormack gratis. Sundt tok det alt i
skrittlengde. De er profesjonelle og de er betalt for å vinne, sa han. Det er aggressive, det er som
hockey på hjul. Det er det som gjør det spennende. "

Så, tror du McCormack er classy grunn av dette problemet, eller på tross av det? Jeg er oppmerksom på at enkelte
folk tror dette er den riktige måten å ri (jeg ikke), men noen egentlig synes det er stilig?

Bret

Scott Downie

Å, jeg beklager jeg var uklar i ditt sanne dissatifaction.

--
Irrasjonelt holdt sannheter kan være mer harmfull enn begrunnet feil. «Kurgan Gringioni"
<kgringioni.remove.it.for.mail@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: hI8Fa.2763 $ Jw6.1987279 @ news1.news.adelphia.net ...
>
> "Scott Downie" <Cillyman@adelphia.net> skrev i melding
> News: xC7Fa.2686 $ Jw6.1968453 @ news1.news.adelphia.net ...
>> Men han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er
en
> Av
>> Den klassiske sykkelen syklistene du vil møte.
>
>
>
> Hei Fattie --
>
>
> Jeg snakker om hvordan løpet er satt opp, ikke syklistene selv.

Scott Downie

Jeg var ikke klar over disse problemene. Jeg har møtt ham og liker ham som person og jeg har ikke hørt noen
si noe lignende det du har påpekt. Jeg kjenner mange folk som har kjørt med ham og ingen
har noen gang sagt noe negativt rundt meg. Jeg vil gjette at du kan finne noen å si
noe dårlig om bare om noen spesielt i pro rekkene, på grunn av meget konkurransedyktig
atmosfære.

--
Irrasjonelt holdt sannheter kan være mer skadelig enn begrunnet feil. "Bret Wade"
<bretwade@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
Nynorsk
>
> Ikke alle vil være enige. Her er hva Julean Dean hadde å si det andre
dag:
>
> "McCormack kom over mitt forhjul og tok den ut med 150m å gå. Det var en unprofessional
> Flytte fordi han visste at jeg kom rundt ham, og det var det eneste han kunne gjøre. "
>
> Og fra "Lousy sportsånd? tråden om 2/5/99, var Brian jøde
sitert:
>
> "På fanget fire, viste McCormacks av bare én av måtene å gjøre Cyclo-Cross et ekte team
> Sport. Med Sundt flyttet til fronten for å igjen gjøre sitt trekk på oppkjøringen, Frank McCormack strømmet
> Foran å nekte Sundt sin linje og flytte ham mot fekting. Deretter leverte Mark McCormack
> The knock-out blow "." Jeg legger sykkelen sidelengs og sa (til Frank) er dette din mulighet, sier
> Mark McCormack. "Flyttingen banket Sundt i fekting og sprang Frank McCormack gratis. Sundt
> Tok det hele med ro. De er profesjonelle og de er betalt for å vinne, sa han. Det er
> Aggressive, det er som hockey på hjul. Det er det som gjør det spennende. "
>
> Så, tror du McCormack er classy grunn av dette problemet, eller på tross av det? Jeg er klar
> At noen folk tror dette er den riktige måten å ri (jeg ikke), men er det noen som virkelig tror
> Det er classy?
>
> Bret

Danny Callen

"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Scott Downie wrote:
>
Nynorsk
>
> Ikke alle vil være enige. Her er hva Julean Dean hadde å si det andre
dag:
>
> "McCormack kom over mitt forhjul og tok den ut med 150m å gå. Det var en unprofessional
> Flytte fordi han visste at jeg kom rundt ham, og det var det eneste han kunne gjøre. "
>
> Og fra "Lousy sportsånd? tråden om 2/5/99, var Brian jøde
sitert:
>
> "På fanget fire, viste McCormacks av bare én av måtene å gjøre Cyclo-Cross et ekte team
> Sport. Med Sundt flyttet til fronten for å igjen gjøre sitt trekk på oppkjøringen, Frank McCormack strømmet
> Foran å nekte Sundt sin linje og flytte ham mot fekting. Deretter leverte Mark McCormack
> The knock-out blow "." Jeg legger sykkelen sidelengs og sa (til Frank) er dette din mulighet, sier
> Mark McCormack. "Flyttingen banket Sundt i fekting og sprang Frank McCormack gratis. Sundt
> Tok det hele med ro. De er profesjonelle og de er betalt for å vinne, sa han. Det er
> Aggressive, det er som hockey på hjul. Det er det som gjør det spennende. "
>
> Så, tror du McCormack er classy grunn av dette problemet, eller på tross av det? Jeg er klar
> At noen folk tror dette er den riktige måten å ri (jeg ikke), men er det noen som virkelig tror
> Det er classy?
>
> Bret
>

Horse ****! Jeg var der og det var en stor taktisk trekk. Det er cyclocross ikke freakin 'Paddy-kake.
McCormack er en classy rytter som har tatt sin del av klumper. Husk da han fikk skrudd ut av et
OL-spot i 1996 på grunn av politikken? Tråden handler om formnat av USPRO cahampionships.
Så mye som jeg er begeistret over at Mark vunnet, må jeg anta at resultatet kunne ha Beed annerledes hvis
formatet var annerledes. Sykling er interessant, det er ikke en "individuell" idrett, det er en lagsport.
Uten Team et bestemt individ har liten sjanse til å vinne. Så vil det være riktig å ha en
begivenhet for US Pro riders only? Kanskje, men så ville ikke det være et stort skifte i fordel mot
USA baserte proffene? Ikke at det ville være bra eller dårlig bare annerledes ..

Danny Callen

Kurgan Gringion

"Danny Callen" <dancall@ix.netcom.com> skrev i melding news: bc5r3r $ FP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> Individ har liten sjanse til å vinne. Så vil det være riktig å ha et arrangement for US Pro
> Riders only?

For en US National Championship, duh, hva tror du?

Scott Downie

Jeg tror broren Frank var den skrus ut av OL-Spot.

--
Irrasjonelt holdt sannheter kan være mer harmfull enn begrunnet feil. "Danny Callen"
<dancall@ix.netcom.com> skrev i melding news: bc5r3r $ FP3 $ 1@slb5.atl.mindspring.net ...
>
> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> skrev i melding
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>> Scott Downie wrote:
>>
>>> Men han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er
> Ett av
>>> Den klassiske sykkelen syklistene du vil møte.
>>
>> Ikke alle vil være enige. Her er hva Julean Dean hadde å si det andre
> Dag:
>>
>> "McCormack kom over mitt forhjul og tok den ut med 150m å gå. Det var en unprofessional
>> Flytte fordi han visste at jeg kom rundt ham, og det var det eneste han kunne gjøre. "
>>
>> Og fra «Lousy sportsånd? tråden om 2/5/99, var Brian jøde
> Sitert:
>>
>> "På fanget fire, viste McCormacks av bare én av måtene å gjøre Cyclo-Cross et ekte team
>> Sport. Med Sundt flyttet til fronten for å igjen gjøre sitt trekk på oppkjøringen, Frank McCormack
>> Steg foran å nekte Sundt sin linje og flytte ham mot fekting. Deretter Mark McCormack
>> Leverte knock-out blow "." Jeg legger sykkelen sidelengs og sa (til Frank) dette er din
>> Mulighet, sier Mark McCormack. Flyttingen banket Sundt i fekting og sprang Frank
>> McCormack gratis. Sundt tok det hele med ro. De er profesjonelle og de er betalt for å vinne
>> Løp, sa han. Det er aggressive, det er som hockey på hjul. Det er det som gjør det spennende. "
>>
>> Så, tror du McCormack er classy grunn av dette problemet, eller på tross av det? Jeg er klar over at
>> Noen mener dette er den riktige måten å ri (jeg ikke), men er det noen som virkelig tror det er
>> Classy?
>>
>> Bret
>>
>
> Horse ****! Jeg var der og det var en stor taktisk trekk. Det er
cyclocross
> Ikke freakin 'Paddy-kake. McCormack er en classy rytter som har tatt sin
dele
> Av klumper. Husk da han fikk skrudd ut av en OL-plass i 1996 på grunn
til
> Politikk? Tråden handler om formnat av USPRO cahampionships. Så mye som jeg er glad
> At Mark vunnet, må jeg anta at resultatet kunne ha Beed annerledes hvis formatet var annerledes.
> Sykling er interessant, er det
ikke
> En "individuell" idrett, det er en lagsport. Uten Team en bestemt person har liten sjanse
> For å vinne. Så vil det være riktig å ha et arrangement for US Pro riders only? Kanskje, men da ville ikke
> Det være en stor
skifte
> I fordel mot den amerikanske proffene? Ikke at det ville være bra eller dårlig bare annerledes ..
>
> Danny Callen

Bret Wade

Danny Callen skrev:

> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> skrev i melding
> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>
>> Scott Downie wrote:
>>
>>
>>> Men han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er
>
> Ett av
>
>>> den klassiske sykkelen syklistene du vil møte.
>>
>> Ikke alle vil være enige. Her er hva Julean Dean hadde å si det andre
>
> Dag:
>
>> "McCormack kom over mitt forhjul og tok den ut med 150m å gå. Det var en unprofessional
>> flytte fordi han visste at jeg kom rundt ham, og det var det eneste han kunne gjøre. "
>>
>> Og fra «Lousy sportsånd? tråden om 2/5/99, var Brian jøde
>
> Sitert:
>
>> "På fanget fire, viste McCormacks av bare én av måtene å gjøre Cyclo-Cross et ekte team
>> sport. Med Sundt flyttet til fronten for å igjen gjøre sitt trekk på oppkjøringen, Frank McCormack strømmet
>> foran å nekte Sundt sin linje og flytte ham mot fekting. Deretter leverte Mark McCormack
>> the knock-out blow "." Jeg legger sykkelen sidelengs og sa (til Frank) er dette din mulighet, sier
>> Mark McCormack. "Flyttingen banket Sundt i fekting og sprang Frank McCormack gratis. Sundt
>> tok det hele med ro. De er profesjonelle og de er betalt for å vinne, sa han. Det er
>> aggressive, det er som hockey på hjul. Det er det som gjør det spennende. "
>>
>> Så, tror du McCormack er classy grunn av dette problemet, eller på tross av det? Jeg er klar
>> at noen folk tror dette er den riktige måten å ri (jeg ikke), men er det noen som virkelig tror
>> Det er classy?
>>
>> Bret
>>
>
>
> Horse ****! Jeg var der og det var en stor taktisk trekk. Det er cyclocross ikke freakin '
> Paddy-kake. McCormack er en classy rytter som har tatt sin del av klumper. Husk da han kom
> Skrus ut av en OL-plass i 1996 på grunn av politikken? Tråden handler om formnat av
> USPRO cahampionships. Så mye som jeg er begeistret over at Mark vunnet, må jeg anta at resultatet kan
> Har Beed annerledes hvis formatet var annerledes. Sykling er interessant, det er ikke en "individuell"
> Sport, det er en lagsport. Uten Team et bestemt individ har liten sjanse til å vinne. Så,
> Ville det være rimelig å ha et arrangement for US Pro riders only? Kanskje, men så ville ikke det være et stort
> Forskyvning i fordel mot den amerikanske proffene? Ikke at det ville være bra eller dårlig bare annerledes ..
>
> Danny Callen

Jeg rir cyclocross også, og forventer ikke at folk skal prøve å slå meg ned. Jeg bøyer seg for den
Belgierne i denne gruppen. Hvis de sier at du kjører en konkurrent til inngjerding mens lagkamerat
angrep er en stor taktisk trekk, så skal jeg akseptere at som en del av sporten.

Bret

Danny Callen

"Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> skrev i melding
nyheter: 1QyFa.44687 $ Io.3930970 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
> Danny Callen wrote:
>
>> "Bret Wade" <bretwade@earthlink.net> skrev i melding
>> News: PadFa.43073 $ Io.3775376 @ newsread2.prod.itd.earthlink.net ...
>>
>>> Scott Downie wrote:
>>>
>>>
>>>> Men han kom i forkant av Fast Freddy ... Plus rytteren McCormack er
>>
>> Ett av
>>
>>>> Den klassiske sykkelen syklistene du vil møte.
>>>
>>> Ikke alle vil være enige. Her er hva Julean Dean hadde å si det andre
>>
>> Dag:
>>
>>> "McCormack kom over mitt forhjul og tok den ut med 150m å gå. Det var en unprofessional
>>> Flytte fordi han visste at jeg kom rundt ham, og det var det eneste han kunne gjøre. "
>>>
>>> Og fra «Lousy sportsånd? tråden om 2/5/99, var Brian jøde
>>
>> Sitat:
>>
>>> "På fanget fire, viste McCormacks av bare én av måtene å gjøre Cyclo-Cross et ekte team
>>> Sport. Med Sundt flyttet til fronten for å igjen gjøre sitt trekk på oppkjøringen, Frank McCormack
>>> Steg foran å nekte Sundt sin linje og flytte ham mot fekting. Deretter Mark McCormack
>>> Leverte knock-out blow "." Jeg legger sykkelen sidelengs og sa (til Frank) dette er din
>>> Mulighet, sier Mark McCormack. Flyttingen banket Sundt i fekting og sprang Frank
>>> McCormack gratis. Sundt tok det hele med ro. De er profesjonelle og de er betalt for å vinne
>>> Løp, sa han. Det er aggressive, det er som hockey på hjul. Det er det som gjør det spennende. "
>>>
>>> Så, tror du McCormack er classy grunn av dette problemet, eller på tross av det? Jeg er klar over at
>>> Noen mener dette er den riktige måten å ri (jeg ikke), men er det noen som virkelig tror det er
>>> Classy?
>>>
>>> Bret
>>>
>>
>>
>> Horse ****! Jeg var der og det var en stor taktisk trekk. Det er
cyclocross
>> Ikke freakin 'Paddy-kake. McCormack er en classy rytter som har tatt sin
dele
>> Av klumper. Husk da han fikk skrudd ut av en OL-plass i 1996
grunn
>> Politikk? Tråden handler om formnat av USPRO cahampionships.
Som
>> Mye som jeg er begeistret over at Mark vunnet, må jeg anta at resultatet kan
ha
>> Beed annerledes hvis formatet var annerledes. Sykling er interessant, er det
ikke
>> En "individuell" idrett, det er en lagsport. Uten Team en bestemt person har liten sjanse
>> For å vinne. Så vil det være riktig å ha et arrangement for US Pro riders only? Kanskje, men da
>> Ville ikke det være et stort
skifte
>> I fordel mot den amerikanske proffene? Ikke at det ville være bra eller
dårlig
>> Bare annerledes ..
>>
>> Danny Callen
>
> Jeg rir cyclocross også, og forventer ikke at folk skal prøve å slå meg ned. Jeg bøyer seg for den
> Belgierne i denne gruppen. Hvis de sier at du kjører en konkurrent til inngjerding mens lagkamerat
> Angrep er en stor taktisk trekk, så skal jeg akseptere at som en del av sporten.
>
> Bret
>

Mark var i forkant av Johnny går inn i den barrieren og klemte ham som han plukket opp sin sykkel. Ved
hvert fall slik jeg husker det ....

Danny Callen

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2