Se full versjon: Le Mond arrivee Ti
Le Mond arrivee Ti
Jeg har falt mine søke etter en ny sykkel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5200 OCV
carbon Jeg ønsker velkommen meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp min mine
> Jeg har begrenset mitt søke etter en ny sykkel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5200 OCV
> Karbon Jeg ønsker velkommen meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp min mine
Bob: De to sykler turen helt annerledes, delvis på grunn av rammen geometrier, dels materiale og hvordan
de er brukt. Har du ridd hver (og pass på at de var satt opp det samme, med identisk sete
høyder, sadel tilbakeslag og sete-til-bar forhold)?
Du kan ikke gå galt med enten sykkel ... hvis en av dem har noe med det som gjør at du vil
ride det mer, selv om det ser ut, så det er nok veien å gå. Men spør her er ikke
kommer til å bli mye hjelp, siden vi snakker om ting som er personlig for deg og dine valg
kan være basert på andre kriterier enn andres.
- Mike - Chain Reaction Bicycles http://www.ChainReactionBicycles.com (http://www.chainreactionbicycles.com/)
På ons 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "bob" <bob56@hotmail.com> skrev:
> Jeg har begrenset mitt søke etter en ny sykkel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5200 OCV
> karbon Jeg ønsker velkommen meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp min mine
>
Per godz skyld. Hvilken forskjell tror du det gjør? hvorfor vil du noen andre til å gjøre opp
your mind? kjøpe det du ønsker. deretter bruke tiden riding GD ting, ikke bekymre deg
hva jeg skal kjøpe.
hi my name is greg. Jeg kunne ha noen positive tilskrive en noe for deg. avhengig av hva som brukes til riding.
Jeg har ridd en stund, og kun på PEUGEOTS. Kan du forestille deg det. Hele denne tiden hadde jeg vært
på sykler som ikke var utstyrt for meg personlig. Første Peugeot i '72 og '75 og '85. Deretter 3
måneder siden fikk jeg en LeMond Alp D'Huez og er veldig fornøyd. Min første tur på 46 miles var veldig
komfortabel og jeg ble imponert. Handling er veldig stabil. Jeg kjørte ned bakken om 40Mph og fikk
fast i en sprekk (ca 20 meter lang 3 / 4 til 1 cm dyp) i red og sykkel kjørte rett igjennom
det. Jeg tror at enten sykkel kommer til å dekke dine behov. Du må ta avgjørelsen. Det var
råd om OLN nettverk her om dagen om sykkel passer. Jeg tror det var Chris Carmichael. Og han er oppgitt
at "hvis sykkelen ikke passer ikke komme på det" Han sa at når du er streached ute på sykkel
du burde se foran Axel stilt opp med håndtak bar og samme når på drops. Jeg
sjekket dette ut på min nye LeMond og det var sant. Da red min Peugeot og det er ikke stilt opp
riktig. Så viktigst vil jeg si at sykkelen passer er de viktigste hensyn. Enda en
ting som jeg la merke til umiddelbart da jeg red LeMond var at strukket ut overkroppen gjorde
tillate meg å puste mye mer luft enn min Peugeot. Lemondbikes.com understreker at evnen til å puste
dypere på geometri deres, tror jeg dette er veldig viktig. Jeg liker utseendet på Le Mond
Arrivee. Det er en kjempeflott gult med røde høydepunkter. Det er en veldig flott sykkel. Geometri:
LeMond geometri side ved side med Trek er en merkelig - selv mis kamp. Så hvordan kan du sammenligne
to. Hvis du trekker opp gometry for vandringen og LeMond du kan se at 61 cm LeMond har en lengre
topp rør enn trek 62 cm. Dette blir at LeMond hadde et lengre topp rør vil bli en mer
lagt ut riding stilling med bedre evne til å puste. Hodet vinkel og gaffel Rake er den samme så
både sykler har lignende egenskaper styring og håndtering. Utover dette kan jeg gjøre deg en tjeneste.
Jeg så gjennom trekbikes.com og fant noe interessant. På nettsiden deres er en kommentar
fra eieren av ChainReaction Bikes. Han rides OCLV. Jeg kjøpte min sykkel fra ChainReaction sykler så
du kunne spørre ham. Synes å være en ærlig mann. på Trekbikes sier han,
"Det er det nærmeste du noensinne kommer til følelsen av å vri på gassen for en stor-motor
motorsykkelen på sykkel. "
Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Eier mikej@chainreaction.com
lykke til Greg fra San Mateo California
På ons 11 juni 2003 02:24:41 GMT, skrev "bob" <bob56@hotmail.com> fra:
> karbon Jeg ønsker velkommen meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp min mine
Få begge.
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettigheter \u003d fred OKAY! Slå på lyden KUN for TRYNEL
Tepper, fullt utstyrt
RV's and floatation SYSTEMS!
11:39:22 PM 10 juni 2003
> Per godz skyld. Hvilken forskjell tror du det gjør? hvorfor vil du noen andre til å gjøre opp
> Your mind? kjøpe det du ønsker. deretter bruke tiden riding GD ting, ikke bekymre deg
> Hva jeg skal kjøpe.
Kan vi sette dette i FAQ, er det beste svaret så langt på "Hvilken bør jeg kjøpe" spørsmål.
"Jeff Brody" <jeffwbrody@yahoo.com> skrev i melding
nyheter: 28adevkoprpvsn840t3q81c1e1fha1kv7u@4ax.com ...
> On ons 11 juni 2003 02:24:41 GMT, "bob" <bob56@hotmail.com> skrev:
>
>> Jeg har begrenset mitt søke etter en ny sykkel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5200
>> OCV karbon Jeg imøteser meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp
>> Min mine
>>
> Per godz skyld. Hvilken forskjell tror du det gjør? hvorfor vil du noen andre til å gjøre opp
> Your mind? kjøpe det du ønsker. deretter bruke tiden riding GD ting, ikke bekymre deg
> Hva jeg skal kjøpe.
Send meg en sjekk! Jeg vil være veldig takknemlig!
"Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev i melding
nyheter: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
> On ons 11 juni 2003 02:24:41 GMT, skrev "bob" <bob56@hotmail.com> fra:
>
>> Jeg har begrenset mitt søke etter en ny sykkel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5200
>> OCV karbon Jeg imøteser meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp
>> Min mine
>
> Get begge.
>
>
>
> --
> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettigheter \u003d fred OKAY! Slå på lyden KUN for TRYNEL
> Tepper, fullt utstyrt
> RV og floatation SYSTEMS!
> 11:39:22 PM 10 juni 2003
Takk Greg for "intelligent kommentar" En av de få jeg har lest
"Neptunium" <neptunium@aol.com> skrev i melding
nyheter: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
> Hi my name is greg. Jeg kunne ha noen positive tilskrive en noe for deg. avhengig av hva som brukes til å
> Riding. Jeg har ridd en stund, og
bare
> På PEUGEOTS. Kan du forestille deg det. Hele denne tiden hadde jeg vært på sykler
det
> Var ikke utstyrt for meg personlig. Første Peugeot i '72 og '75 og i
'85.
> Så 3 måneder siden fikk jeg en LeMond Alp D'Huez og er veldig fornøyd. My first
sykkeltur
> 46 miles var veldig behagelig, og jeg ble imponert. Handling er veldig stabil. Jeg kjørte ned bakken
> Om 40Mph og fikk fast
i
> Sprekk (ca 20 meter lang 3 / 4 til 1 cm dyp) i red og sykkel
red
> Rett gjennom den. Jeg tror at enten sykkel kommer til å dekke dine behov. Du har å gjøre
> Beslutning. Det var råd om OLN nettverk her om dagen om sykkel passer. Jeg
tenke
> Det var Chris Carmichael. Og han uttalte at "hvis sykkelen ikke passer
don't get
> På det "Han sa at når du er streached ute på sykkel, bør du se
front
> Axel stilte opp med håndtak bar og samme når på drops. Jeg
kontrolleres
> Dette ut på min nye LeMond og det var sant. Da red min Peugeot og det er
ikke
> Stilte opp riktig. Så viktigst vil jeg si at sykkelen passer er din viktigste
> Betraktning. En annen ting jeg la merke til umiddelbart da jeg
red
> At LeMond var at strukket ut overkroppen tillot meg å puste en
mye
> Mer luft enn min Peugeot. Lemondbikes.com understreker at evnen til å puste
mer
> Dypt på geometri deres, tror jeg dette er veldig viktig. Jeg liker utseendet på Le Mond arrivee.
> Det er en kjempeflott gult med røde høydepunkter. Det er en veldig flott sykkel. Geometri: LeMond
> Geometri side ved side med Trek er en merkelig - selv mis kamp. Så
hvordan
> Kan du sammenligne de to. Hvis du trekker opp gometry for vandringen og LeMond du kan se at 61 cm
> LeMond har en lengre topp rør enn trek 62 cm. Dette blir at
LeMond
> Ha en lengre topp rør vil bli mer lagt ut riding posisjon med
bedre
> Evnen til å puste. Hodet vinkel og gaffel Rake er den samme, slik at begge syklene har tilsvarende
styring
> Egenskaper og håndtering. Utover dette kan jeg gjøre deg en tjeneste. Jeg var på jakt gjennom
> Trekbikes.com
og
> Fant noe interessant. På nettsiden deres er en kommentar fra eieren av ChainReaction
> Bikes. Han
rides
> OCLV. Jeg kjøpte min sykkel fra ChainReaction sykler, slik at du kunne spørre ham.
Synes å
> Være en ærlig mann. på Trekbikes sier han,
>
> "Det er det nærmeste du noensinne kommer til følelsen av vridning gassresponsen
av en
> Big-motor motorsykkelen på sykkel. "
>
> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Eier mikej@chainreaction.com
>
> Lykke til Greg fra San Mateo California
På ons 11 juni 2003 21:38:09 GMT, skrev "bob" <bob56@hotmail.com> fra:
> Send meg en sjekk! Jeg vil være veldig takknemlig!
Stem på meg for president. Min kampanjen løftet "A LiteSpeed For hver borger!
>
> "Kevan Smith" <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev i melding
> news: tjcdevc3f4cbfgtacvtnqib97d5tvujbto@4ax.com ...
>> On ons 11 juni 2003 02:24:41 GMT, skrev "bob" <bob56@hotmail.com> fra:
>>
>>> Jeg har begrenset mitt søke etter en ny sykkel ned til to. \\ Le Mond arrivee Ti eller Trek 5200
>>> OCV karbon Jeg imøteser meninger om som jeg bør kjøpe. Jeg har en tøff tid å gjøre opp
>>> Mitt mine
>>
>> Get begge.
>>
>>
>>
>> --
>> Http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettigheter \u003d fred OKAY! Slå på lyden KUN for TRYNEL
>> Tepper, fullt utstyrt
>> RV og floatation SYSTEMS!
>> 11:39:22 PM 10 juni 2003
>
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettigheter \u003d fred skiftenøkkel skjærer en skrikende nonne fordi
8:35:32 PM 11 juni 2003
På ons 11 juni 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> fra Pandimensional
Orgasmatronics skrev:
> Stem på meg for president. Min kampanjen løftet "A LiteSpeed For hver borger!
Jeg bør nevne at LiteSpeed her brukes retorisk bare. Hvis du ønsker en Trek, eller en LeMond,
eller annen sykkel, som teller, også. Ingen prisgrense! Og hvis du vil ha en av Markus Ti sykler, du
kan få to!
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettigheter \u003d fred Over undergang! Under en bro!
Rundt fremtiden og lar seg reparere!
8:42:32 PM 11 juni 2003
Jeg har begge to: en 2000 LeMond Zurich (den siste av de quill stammen sykler) og ett år gamle Peugeot. Begge
er stål og har Ultegra komponenter.
Det LeMond er en 59 (anbefalt av ergo diagrammer og sykkel proffene som størrelsen sykkel for størrelsen min. I
Faktisk, de skal passe, rett ut av esken.
Peugeot er en 63. De to sykkelens vinkler er svært like - bare snaut inches skille dem.
Men mens LeMond syklene er veldig hyggelig, og om de passer det sikkert ikke noe bedre, for meg,
Peugeot er den største.
Mitt største problem med LeMond har vært at jeg ikke kan få knærne bak pedalen spindler. Jeg
hører det er et nytt sete innlegg som kan hjelpe meg ut, men da jeg trenger en lengre og kortere quill
stem (ikke lett å finne).
Peugeot passer akkurat. Du må try'm ut og uansett ergo diagrammer og andre kan si kan
noen ganger være av liten eller ingen hjelp.
"bob" <bob56@hotmail.com> skrev i melding news: ioNFa.3778 $ Jw6.2648777 @ news1.news.adelphia.net ...
> Takk Greg for "intelligent kommentar" En av de få jeg har lest
>
>
>
> "Neptunium" <neptunium@aol.com> skrev i melding
> News: 20030611003632.11524.00000372 @ mb-m13.aol.com ...
>> Hi my name is greg. Jeg kunne ha noen positive tilskrive en noe for deg. avhengig av hva som brukes til å
>> Riding. Jeg har ridd en stund, og
> Bare
>> På PEUGEOTS. Kan du forestille deg det. Hele denne tiden hadde jeg vært på sykler
> At
>> Var ikke utstyrt for meg personlig. Første Peugeot i '72 og '75 og i
> '85.
>> Så 3 måneder siden fikk jeg en LeMond Alp D'Huez og er veldig fornøyd. My first
> Sykkeltur
>> 46 miles var veldig behagelig, og jeg ble imponert. Handling er veldig stabil. Jeg kjørte ned
>> Hill om 40Mph og fikk
fastkjørt
> I
>> Sprekk (ca 20 meter lang 3 / 4 til 1 cm dyp) i red og sykkel
> Red
>> Rett gjennom den. Jeg tror at enten sykkel kommer til å dekke dine behov. Du må gjøre
den, det
>> Beslutning. Det var råd om OLN nettverk her om dagen om sykkel passer.
Jeg
> Tror
>> Det var Chris Carmichael. Og han uttalte at "hvis sykkelen ikke passer
> Ikke får
>> På det »Han sa at når du er streached ute på sykkel, bør du se
> Front
>> Axel stilt opp med håndtak bar og samme når på drops. Jeg
> Sjekkes
>> Dette ut på min nye LeMond og det var sant. Da red min Peugeot og det
er
> Ikke
>> Stilte opp riktig. Så viktigst vil jeg si at sykkelen passer er din
mest
>> Viktig faktor. En annen ting jeg la merke til umiddelbart da jeg
> Red
>> Det LeMond var at strukket ut overkroppen tillot meg å puste
en
> Mye
>> Mer luft enn min Peugeot. Lemondbikes.com understreker at evnen til å puste
> Les mer
>> Dypt på geometri deres, tror jeg dette er veldig viktig. Jeg liker utseendet på Le Mond
>> Arrivee. Det er en kjempeflott gult med røde høydepunkter. Det er en veldig flott sykkel.
>> Geometri: LeMond geometri side om side med Trek er en merkelig - selv mis kamp.
Så
> Hvordan
>> Kan du sammenligne de to. Hvis du trekker opp gometry for vandringen og LeMond du kan se at de 61
CM
>> LeMond har en lengre topp rør enn trek 62 cm. Dette blir at
> LeMond
>> Har en lengre topp rør vil bli mer lagt ut riding posisjon med
> Bedre
>> Evnen til å puste. Hodet vinkel og gaffel Rake er den samme, slik at begge syklene har tilsvarende
> Styring
>> Egenskaper og håndtering. Utover dette kan jeg gjøre deg en tjeneste. Jeg var på jakt gjennom
trekbikes.com
> Og
>> Fant noe interessant. På nettsiden deres er en kommentar fra eieren av ChainReaction
>> Bikes. Han
> Rides
>> OCLV. Jeg kjøpte min sykkel fra ChainReaction sykler, slik at du kunne spørre ham.
> Synes å
>> Være en ærlig mann. på Trekbikes sier han,
>>
>> "Det er det nærmeste du noensinne kommer til følelsen av å vri på
throttle
> Av en
>> Big-motor motorsykkelen på sykkel. "
>>
>> Mike Jacoubowsky Trek Dealer - OCLV Eier mikej@chainreaction.com
>>
>> Lykke til Greg fra San Mateo California
Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev:
> On ons 11 juni 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> fra Pandimensional
> Orgasmatronics wrote:
>
>> Stem på meg for president. Min kampanjen løftet "A LiteSpeed For hver borger!
>
> Jeg bør nevne at LiteSpeed her brukes retorisk bare. Hvis du ønsker en Trek, eller en LeMond,
> eller annen sykkel, teller det også. Ingen prisgrense! Og hvis du vil ha en av Markus Ti sykler, du
> kan få to!
Puh ... Du bare om mistet min stemme der i et minutt, dude.
Mark Hickey Habanero Cycles http://www.habcycles.com (http://www.habcycles.com/) Home of the $ 695 TI ramme
On Thu, skrev den 12 juni 2003 16:00:46 GMT, Mark Hickey <mark@habcycles.com> fra Habanero Cycles:
> Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> skrev:
>
>> On ons 11 juni 2003 20:35:47 -0500, Kevan Smith <kevansmith23@yahoo.c0/\\/\\> fra Pandimensional
>> Orgasmatronics wrote:
>>
>>> Stem på meg for president. Min kampanjen løftet "A LiteSpeed For hver borger!
>>
>> Jeg bør nevne at LiteSpeed her brukes retorisk bare. Hvis du ønsker en Trek, eller en LeMond,
>> eller annen sykkel, teller det også. Ingen prisgrense! Og hvis du vil ha en av Markus Ti sykler, du
>> kan få to!
>
> Puh ... Du bare om mistet min stemme der i et minutt, dude.
Jeg kan ikke ha det, siden du kommer til å bli finansministeren!
--
http://home.sport.rr.com/cuthulu/ menneskerettigheter \u003d fred Tony Randall! Er livet ditt PATIO of Fun?
1:48:40 PM 12 juni 2003
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0