Graham Watson redaksjonell kommentar
Se full versjon: Graham Watson redaksjonell kommentar
Bilde og tekst fra den endelige Giro temporitt:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03giroSt21-005000
"Fremdeles mangler det ekstra fortrinn som ga ham 3rd-plass sammenlagt i Tour de France 2002,
Raimondas Rumšas kom 5. plass i Milano tiden prøve å ta 6.-plass sammenlagt ... "
Ja, savner det "ekstra kant," indeed.
"Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> skrev i melding news: 3ee6ea3b $ 1@news.ucsc.edu ...
> Bilde og tekst fra den endelige Giro temporitt:
>
> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03giroSt21-005000
>
> "Fortsatt mangler det ekstra fortrinn som ga ham 3rd-plass sammenlagt i Tour de France 2002,
> Raimondas Rumšas kom 5. plass i Milano tiden prøve å ta 6.-plass sammenlagt ... "
>
> Ja, savner det "ekstra kant," indeed.
Du mener moren svigermor er gjenopprettet etter sykdommen hennes?
Robert Chung <invalid@nospam.com> skrev:
> "Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> skrev:
>> "Fortsatt mangler det ekstra fortrinn som ga ham 3rd-plass sammenlagt i Tour de France 2002,
>> Raimondas Rumšas kom 5. plass i Milano tiden prøve å ta 6.-plass sammenlagt ... "
>>
>> Ja, savner det "ekstra kant," indeed.
> Du mener hans mor svigermor er gjenopprettet etter sykdommen hennes?
Tilsynelatende ikke, LOL. Jeg sverger jeg postet den siste natten, før nyheten om at han fikk spratt ut
på cyclingnews eller Velonews. Jeg skal gi opp denne forskning ting og begynne å plukke
hester i stedet.
"Robert Chung" <invalid@nospam.com> skrev i melding
nyheter: <3ee6f1f7 $ 0 $ 26581 $ 626a54ce@news.free.fr> ...
> "Benjamin Weiner" <bjw@mambo.ucolick.org> skrev i melding news: 3ee6ea3b $ 1@news.ucsc.edu ...
>> Bilde og tekst fra den endelige Giro temporitt:
>>
>> Http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/photos/03giroSt21-005000
>>
>> "Fortsatt mangler det ekstra fortrinn som ga ham 3rd-plass sammenlagt i Tour de France 2002,
>> Raimondas Rumšas kom 5. plass i Milano tiden prøve å ta 6.-plass sammenlagt ... "
>>
>> Ja, savner det "ekstra kant," indeed.
>
> Du mener hans mor svigermor er gjenopprettet etter sykdommen hennes?
Daglig peloton rapportert at Rumsass feilet en kontroll test etter 6. etappe av Giro tror jeg. Så
nei, hans mor svigermor har ikke helt funnet ennå. Selvfølgelig er det konsekvent for ham å få sin
blodtelling stige i løpet av konkurransen, i motsetning til alle elses som vi så i TDF 02. Kanskje han
har en ny jente til å kjøre rundt i Europa for ham?
Phillip
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0