Finne formen er gøy
Se full versjon: Finne formen er gøy
Jeg bare begynner å bli den minste smake riktig ridning.
Det bringer tilbake minner om hvordan det går. God form starter med følelsen det i ett gear i en posisjon
og type ridning. Som formen blir bedre kan man holde det med alle handpositions på barer, så
oppbevare den i en stadig bredere spekter av tannhjul, så forholdene. Også, som formen bedrer man kan beholde den
når man kjører med andre ved steady tempo når man plukker både vanskeligere og lettere utstyr. Du får en bredere
range inkludert både raskere eller langsommere Cadence. Fun stuff!
(The flipside for meg er at jeg vet jeg døde på en tur når beina føle seg trøtt på et visst Cadence
og heller bremse ned eller setter farten opp hjelper. Jeg kaller det ingen-manns-land. - Jeg må endre
noe, men ingen gear er bedre, så det er på tide å se utenfor back!)
Igår følte jeg god form da 100rpm var noe jeg ikke merke. Jeg var bare sentrert på jakt
nedover veien. Min vekt følte flyttet litt fram over 3-oclock pedal posisjon. Det var høy
cadence men jeg fortsatt har en liten bit av flyter utenfor salen. Nok flyte å holde ride jevn, men
ikke så mye flyte at det tok energi som i ridende ut av salen. (Bedre form kan gradvis tillate
en tyngre å sitte i salen, eller beholde den selv ut av salen.)
Jeg følte at jeg ikke var bogging ned i det hele tatt. Bare en slags jevn kjaset at sentrert over 3-oclock. Hver
syklus var utvisket. Det var nettopp denne følelsen av gode press på begge føttene på 3-oclock. Jeg
følte også baksiden blir flatt, korsryggen trakk ned litt, rullet hoftene frem noen, antar jeg, men
ingen sterke virkninger. Head up nicely.
Dette var på leiligheter i 42x15 med hendene på topper og albuer sprikende. Må begynne et sted!
Jeg fikk den i en annen tannhjul og posisjoner kort også, men jeg merket det vanskeligere steder.
Når jeg kan holde den samme følelse for en time i alle gear, hvilken som helst posisjon, så skal jeg virkelig gå på jakt
for løp. Vanligvis skjer om september Sigh.
--
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) for moderne Folkways og kultur vekkelse ...
... med "Small World" syn på sykler, buer, ski, bøker, filmer ...
... nye bøker med: XC ski kultur, en thriller om liten by narkotikasmugling, og falsing
sykler ... radikale romaner coming up! ... mye mer bøker, laste ned musikk og videoer ...
artiklene i massevis!
pluss nasjonale "Off the Beaten Path" reise forum! HOLY røyker!
"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> skrev i melding
nyheter: 3EE72FC6.6A7A09BC @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
>
> Når jeg kan holde den samme følelse for en time i alle gear, hvilken som helst posisjon, så skal jeg virkelig gå på jakt
> For løp. Vanligvis skjer om september Sigh.
Folk som innbiller har de fått veldig fort i off-season vanligvis ikke klar over alle andre
(som de sammenligner seg til) har sluttet å prøve.
Jeff Potter skrev:
> Jeg bare begynner å bli den minste smake riktig ridning.
>
> Det bringer tilbake minner om hvordan det går. God form starter med følelsen det i ett gear i en posisjon
> Og type ridning. Som formen blir bedre kan man holde det med alle handpositions på barer,
> Deretter holde den i et stadig bredere spekter av tannhjul, så forholdene. Også, som formen bedrer man kan holde
> Det når man kjører med andre ved steady tempo når man plukker både vanskeligere og lettere utstyr. Du får et
> Bredere spekter inkludert både raskere eller langsommere Cadence. Fun stuff!
>
> (The flipside for meg er at jeg vet jeg døde på en tur når beina føle seg trøtt på et visst
> Tråkkfrekvens og heller bremse ned eller setter farten opp hjelper. Jeg kaller det ingen-manns-land. - Jeg trenger
> Å endre noe, men ingen gear er bedre, så det er på tide å se utenfor back!)
>
> I går følte jeg god form da 100rpm var noe jeg ikke merke. Jeg var bare sentrert på
> Ser nedover veien. Min vekt følte flyttet litt fram over 3-oclock pedal posisjon. Det
> Var høy tråkkfrekvens, men jeg fortsatt har en liten bit av flyter utenfor salen. Nok flyte å holde ride
> Glatt men ikke så mye flyte at det tok energi som i ridende ut av salen. (Bedre form kan
> Gradvis tillate en tyngre å sitte i salen, eller beholde den selv ut av salen.)
>
> Jeg følte at jeg ikke var bogging ned i det hele tatt. Bare en slags jevn kjaset at sentrert over 3-oclock.
> Hver syklus var utvisket. Det var nettopp denne følelsen av gode press på begge føttene på
> 3-oclock. Jeg følte også ryggen blir flatt, korsryggen trakk ned litt, hofter rullet frem noen,
> Jeg antar, men ingen sterke virkninger. Head up nicely.
Jeg er ikke sikker på hva du snakker om. Noen slags treffpunkt i din posisjon?
Jeg har fått noen komfortable posisjoner på sykkelen, og noen ubehagelig seg. Jeg unngå sistnevnte.
Jeg er trolig raskere i komfortable dem, men jeg aldri gidder å sjekke.
Har du nylig begynt ri lengre avstander? Du postet noe muligens til at effekten en
stund tilbake. Det tar meg et par uker å få nytt vant til sykkelen etter vinteren, men
Etter det er det hele et spørsmål om condition og går raskere.
Jeg tror skjemaet gjelder mer å conditioning.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i
ansvaret for Windows OS Utvikling, Brian Valentine.
"Raptor" <me@attbi.com> skrev i melding news: 3EE745A5.3080507 @ attbi.com ...
> Jeff Potter wrote:
>
> Jeg er ikke sikker på hva du snakker om. Noen slags treffpunkt i din posisjon?
Jeg snakker om sweet spot.
ooooooh.
Jeg ønsker at president Clinton hadde humidored meg i stedet for Monica Lewinsky.
Jeff Pooter jp@inmybackdoor.com
Hmmm, min nyhetsleser får ikke alle Google-innlegg, weird.
Raptor nevnte at formen var relatert til conditioning. Det er, men det er fitness pluss teknikk,
og teknikk spesielt i forhold til å finne sin egen stil. Det tok meg et par år
racing å finne min stil, deretter et år på utvidelse det å bruke den i all slags ridning. (I
husker jeg kunne først gjøre det i crits, så fikk jeg den i TT's og i pausene / broer.) Nå også som et
Fattie Citizen etter et visst antall timer kan jeg begynne å finne den igjen. Ingenting som det var
tilbake i dag, men det er fortsatt noe av følelsen av formen kommer rundt. Ikke bare fitness, men
at pluss min egen stil. Når det bare begynner å komme rundt det er ikke bra for racing, men det er
begynnelsen av en base jeg kan bygge på. Jeg kan fremdeles kjøre hardt, men det er ikke riktig i min egen søte sone. Min
best riding er når den personlige stilen og fitness komme sammen og når det blir en bred
aspekt til det også.
Jeg mistenker noen nybegynner / ikke moderate ryttere aldri finne sin stil.
Når det begynner å komme rundt, er det bare i moderat tannhjul og begrensede posisjoner (sa han
* posisjon *, Beavis, Hork Hork "). Det er ikke knyttet til større avstander for meg siden jeg ikke ri
em anyway.
Uansett, jeg har i det siste tenkt den typen som kjører på pedalene. Det er en slags flyt
hvor jeg bare bevisst på god fot aspekt og 3 oclock fase. Dette er rett når foten er
slår ned i å kjøre når du hales med høyt tempo, avslappet. Bare én streik etter den andre.
Som trav sammen, bare uten bobbing handling. Litt som når du oppringt på med løping, på
en 5:30 min / mil tempo, sier bare flyter sammen.
Også kan jeg bare se veldig avslappet nedover veien. Tilbake er flatt, avslappet nakke. - At en del lyder
som conditioning. Den riding er optimalisert likevel kan du glemme det.
Allikevel får jeg den når 100 rpm ikke synes stormet ennå det er noe utstyr for å
det. Og som jeg sa, før jeg får ganske mange flere timer jeg trenger hendene mine på topper med albuene
sprikende. Et godt liv, glatt, flyter til den.
--
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) for moderne Folkways og kultur vekkelse ...
... med "Small World" syn på sykler, buer, ski, bøker, filmer ... ... nye bøker med: XC
ski kultur, en thriller om liten by narkotikasmugling og folding sykler ... radikale romaner
coming up! ... mye mer bøker, laste ned musikk og videoer ... artiklene i massevis! pluss nasjonale "Off
The Beaten Path "reise forum! HOLY røyker!
"Jeff Potter" <jp@outyourbackdoor.NOSPAMcom> skrev i melding
nyheter: 3EED16C4.27A2E3DF @ outyourbackdoor.NOSPAMcom ...
> Hmmm, min nyhetsleser får ikke alle Google-innlegg, weird.
>
> Raptor nevnte at formen var relatert til conditioning. Det er, men det er fitness pluss teknikk,
> Og teknikk spesielt i forhold til å finne sin egen stil. Det tok meg et par år
> Racing å finne min stil deretter et år på utvidelse det å bruke den i all slags ridning. (I
tilbakekalling
> Jeg kunne først gjøre det i crits, så fikk jeg den i TT's og i pausene / broer.) Nå også som et
> Fattie Citizen etter et visst antall timer kan jeg begynne å finne den igjen. Ingenting som det var
> Tilbake i dag
men
> Det er fortsatt noe av følelsen av formen kommer rundt. Ikke bare fitness men at pluss mine egne
> Stil. Når det bare begynner å komme rundt det er ikke bra for racing, men det er starten på en base
> Jeg kan bygge på. Jeg kan fremdeles kjøre hardt, men det er ikke riktig i min egen søte sone. Mitt beste riding
> Er når den personlige stilen og fitness komme sammen og når det blir et bredt aspekt til det
> I tillegg.
>
> Jeg mistenker noen nybegynner / ikke moderate ryttere aldri finne sin stil.
>
> Når det begynner å komme rundt, er det bare i moderat tannhjul og begrensede posisjoner (sa han
> * Posisjon *, Beavis, Hork Hork "). Det er ikke knyttet til større avstander for meg siden jeg ikke ri
> Em anyway.
>
> Uansett, jeg har i det siste tenkt den typen som kjører på pedalene. Det er en slags flyt
> Hvor jeg bare bevisst på god fot aspekt og 3 oclock fase. Dette er rett når foten er
> Slå seg ned i å kjøre når du hales med høyt tempo, avslappet. Bare én streik etter
> En annen. Som trav sammen, bare uten bobbing handling. Litt som når du ringes inn med
> Kjører, på 5:30 min / mil tempo, sier bare flyter sammen.
>
> Også kan jeg bare se veldig avslappet nedover veien. Tilbake er flatt, avslappet nakke. - At en del lyder
> Like conditioning. Den riding er optimalisert likevel kan du glemme det.
>
> Uansett, får jeg det når 100 rpm ikke synes stormet ennå det er noe utstyr for å
> Det. Og som jeg sa, før jeg får ganske mange flere timer jeg trenger hendene mine på topper med albuene
> Sprikende. Et godt liv, glatt, flyter til den.
Du må avslutte publiseringen av munnen og komme ut på sykkelen. Glem alt om at bull **** at
du spyr ut og ri.
Dashii
Jeff Potter skrev:
> Uansett, får jeg det når 100 rpm ikke synes stormet ennå det er noe utstyr for å
> Det. Og som jeg sa, før jeg får ganske mange flere timer jeg trenger hendene mine på topper med albuene
> Sprikende. Et godt liv, glatt, flyter til den.
Det virker for meg at du ikke kjører så ofte, eller så ofte som noen av oss gjør. Kroppen min vet hvordan man skal
sykle, og har siden min slutten av tenårene, men jeg trenger en vesentlig grad av condition å flytte
sykkel fort samt glatt. Jeg får det i første warmish måneden i året. De synes separat
til meg selv. Nå som jeg gjør innendørs sykling klasser (undervisning og tar) Jeg tviler jeg mister det
basic condition.
--
--
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi egentlig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter slett ikke konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i
ansvaret for Windows OS Utvikling, Brian Valentine.
Raptor wrote:
> Jeff Potter wrote:
>> Uansett, får jeg det når 100 rpm ikke synes stormet ennå det er noe utstyr for å
>> Det. Og som jeg sa, før jeg får ganske mange flere timer jeg trenger hendene mine på topper
>> Albuer sprikende. Et godt liv, glatt, flyter til den.
>
> Det virker for meg at du ikke kjører så ofte, eller så ofte som noen av oss gjør. Kroppen min vet hvordan
> Å sykle, og har siden min slutten av tenårene, men jeg trenger en vesentlig grad av condition å flytte
> Sykkelen fort samt glatt. Jeg får det i første warmish måneden i året. De synes
> Separat til meg selv. Nå som jeg gjør innendørs sykling klasser (undervisning og tar) jeg tviler
> Jeg skal miste det grunnleggende conditioning.
OK, det er condition men jeg tror også det er teknikk. Og skjemaet gjelder å finne
personlig teknikk løsning. Noen mennesker trives på store tannhjul, andre twiddle, noen ri bakker ut
salen. Det er en tenkemåte og som er relatert til form. Når du finner riktig fokus.
Jeg red for et par år på en time eller to en dag før du virkelig oppleve hva med å finne formen betydde.
Eller kanskje jeg kombinere to utgaver. Kan du komme i form, uten å vite din egen kjørestil?
Riktig pust kommer inn i det også. Som gjør pedal slag og ens hele følelse på sykkelen. Like
da jeg var i form var jeg ikke tenke på kroppen min mye, men fokuserte nedover veien. Når jeg betraktet
my body det virket som om jeg kjørte fra min korsryggen området, slår fra setemuskler. Men også når jeg
var i form jeg visste når / hvor / hvordan jeg kunne være effektiv i et løp.
På omtrent samme nivå av fitness jeg gikk fra å imitere andre for å finne ut hvordan jeg løp / ride
best. Jada, mer tid på sykkelen og løp gjorde dette mulig. Men jeg tror det er mange om
ikke de fleste førere som tilbringer år riding / racing før du gjør dette breakthru. Jeg tror ikke det er
relatert til toppen resultater heller.
Jeg tror det går: (1) få plass> (2) og deretter finne en personlig stil> (3) og vet når man er i eller ut
av form. Dette kan alle være på samme nivå i form! Det krever arbeid og observasjon og prøving og
feil å gjøre hvert trinn opp fra 1. For et gitt nivå av fitness 2 vil slå 1 og 3 "i form"
slår begge. Kanskje det bør være et nivå (4) der man får bedre form, legger til et utvalg av stiler
(ikke lett å gjøre!) og forbedrer den form. Heck formen kunne selv forholder seg til klarhet å tenke eller
minst hensiktsmessigheten av å tenke mens du er på sykkelen. Når du utvikler triks angående taktikk
og timing som få bedre resultater, vil du komme inn i formen bedre for den mentale delen av
spillet. Kanskje?
I dunno. Jeg er bare ikke sikker på at formen \u003d fitness.
--
Jeff Potter
... med "Small World" syn på sykler, buer, bøker, filmer ... ... nye bøker med: XC ski
kultur, en gulfkysten thriller sammenleggbare sykler ... med radikale romaner coming up! ... original
nedlastbare musikk ... og artikler i massevis! pluss nasjonale "Off the Beaten Path" reise forum!
HOLY røyker!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0