PDA

Team Fuji (1980?) Hvordan har jeg det Verdifull?

Se full versjon: Team Fuji (1980?) Hvordan har jeg det Verdifull?

Cranston

Jeg har en Team Fuji (1980?) Sykkel som jeg nylig trakk seg ut av lagringen. Det synes å være i stor
tilstand med få sjetonger med alle originale deler (1 mangler plasthetten på enden av en
håndtaket bar). En venn nevnte at jeg burde ha det verdsatt for forsikring formål (I'm in
Oakville, ON Canada).

Hvordan jeg har denne sykkelen utbygd / verdsatt?

Takk for din tilbakemelding på fører, linker, nettsteder, etc. Hvis dette ikke er riktig newsgroup, vennligst
kunne noen behage lede meg til riktig gruppe!

Boyd Speerschne

Cranston <beresys@netscape.net> skrev i news: 3EE75181.1040802 @ netscape.net:

> Jeg har en Team Fuji (1980?) Sykkel som jeg nylig trakk seg ut av lagringen. Det synes å være i stor
> Tilstand med få sjetonger med alle originale deler (1 mangler plasthetten på slutten av et håndtak
> Bar). En venn nevnte at jeg burde ha det verdsatt for forsikring formål (jeg er i Oakville, ON
> Canada).
>
> Hvordan har jeg denne sykkel utbygd / verdsatt?
>
> Takk for din tilbakemelding på fører, linker, nettsteder, etc. Hvis dette ikke er riktig nyhetsgruppe, så
> Du ønsker noen behage lede meg til riktig gruppe!
>

Sett den opp på eBay med noen latterlige reserve price.

Woogoogle

Cranston <beresys@netscape.net> skrev i melding news: <3EE75181.1040802 @ netscape.net> ...
> Jeg har en Team Fuji (1980?) Sykkel som jeg nylig trakk seg ut av lagringen. Det synes å være i stor
> Tilstand med få sjetonger med alle originale deler (1 mangler plasthetten på slutten av et håndtak
> Bar). En venn nevnte at jeg burde ha det verdsatt for forsikring formål (jeg er i Oakville, ON
> Canada).
>
> Hvordan har jeg denne sykkel utbygd / verdsatt?
>
> Takk for din tilbakemelding på fører, linker, nettsteder, etc. Hvis dette ikke er riktig nyhetsgruppe, så
> Du ønsker noen behage lede meg til riktig gruppe!

Denne fyren ikke kan selge denne for kr 60 og ditt er ikke mye bedre.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3612816236&category=7298

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2