PDA

Rumšas i nyhetene

Se full versjon: Rumšas i nyhetene

Sider: [1] 2 3

Scott Hendricks

Ja, jeg vet vi skal vente på 'prøven B' testresultater, men ...

Rumšas er avskum!

se Velonews historien.

Jeg er sikker på at ikke mange blir overrasket over dette.

Kurgan Gringion

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
> Ja, jeg vet vi skal vente på 'prøven B' testresultater, men ...
>
> Rumšas er avskum!

Scumsas?

Tritonrider

> From: hendricks_scott@hotmail.com (Scott Hendricks)

>
> Rumšas er avskum!
>
> se Velonews historien.
>
> Jeg er sikker på at ikke mange blir overrasket over dette.
>

Jeg håper bare at hans kone trekker en Bobbit på ham etter at han forlot henne råtne i fengsel, samtidig
hevde uskyld. Bill C

Benjo Maso

"Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> skrev i melding
nyheter: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
> Rumšas er avskum!
>
> Se Velonews historien.
>
> Jeg er sikker på at ikke mange blir overrasket over dette.

Jeg er overrasket. For viktige løpene ryttere er vanligvis tar bare medisiner som ikke kan oppdages.
Og Rumšas vet selvfølgelig at han er et lett mål. Jeg lurer på hva som gikk galt.

Benjo Maso

Robert Chung

"benjo maso" <benjo.maso@chello.nl> skrev i melding news: bc9ac3 $ gkco1 $ 1@ID-75468.news.dfncis.de ...
>
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> skrev
>>
>> Jeg er sikker på at ikke mange blir overrasket over dette.
>
> Jeg er overrasket. For viktige løpene ryttere er vanligvis tar bare medisiner som ikke kan oppdages.
> Og Rumšas vet selvfølgelig at han er et lett mål. Jeg lurer på hva som gikk galt.

Som hevn for å la Edita sitte i fengsel, hans kone og mor svigermor spiked den undetectable
ting med EPO.

Jtn

what a surprise. Jeg vedder på at han unnskylder blir han satt opp ..... som Merckx gamle ......

Oss

Min enlightned søster ville ikke legge inn dette selv, så vil jeg ........

Så jeg fikk et spørsmål: hvor undere ett, fikk Rumšas får den ideen at han kunne ri en grand tour
dopet til gjellene på EPO og bestå dopingkontroll? Nå, alle mistenker at Rumšas red
Turen i fjor på EPO - ikke bare hans hemato. økning i løpet av turen, men det
var at uhell med sin kones koffert full av godbiter. Og likevel, liksom, runsas
klarte å passere sitt stoff tester på tur - og han ble testet minst to ganger, som jeg husker. En
år senere, viser Rumšas opp til giro. Tar sin EPO å ri godt nok til å beholde jobben - han
hadde ikke en særlig fremragende giro, men respektabelt nok. Og så, i det som må ha vært en
overraskelse, tester positivt. Hvordan forklare en dette? Passerer dope tester på turen. Svikter på
giroen. Kinda gjør du lurer på hva akkurat de tester for på turen. Kanskje de bare
kaster prøvene bort når de har fotoseanse av alle rapportering for testing? Ting
som gjør at du går hmmm ...

og likevel Galdeano er utestengt i fransk løp for astma meds ..............
hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

benjo maso skrev:
> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> skrev i melding
> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>
>> Ja, jeg vet vi skal vente på 'prøven B' testresultater, men ...
>>
>> Rumšas er avskum!
>>
>> se Velonews historien.
>>
>> Jeg er sikker på at ikke mange blir overrasket over dette.
>
>
> Jeg er overrasket. For viktige løpene ryttere er vanligvis tar bare medisiner som ikke kan oppdages.
> Og Rumšas vet selvfølgelig at han er et lett mål. Jeg lurer på hva som gikk galt.
>
> Benjo Maso

Benjo Maso

"oss" <us@wethey.com> skrev i melding news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
> Mine enlightned søster ville ikke legge inn dette selv, så vil jeg ........
>
> Så jeg fikk et spørsmål: hvor undere ett, fikk Rumšas får den ideen at han kunne ri en grand tour
> Dopet til gjellene på EPO og bestå dopingkontroll? Nå, alle mistenker at Rumšas red
> Turneen i fjor på EPO - ikke bare hans hemato. økning i løpet av turen, men det
> Var at uhell med sin kones koffert full av godbiter. Og likevel, liksom, runsas
> Klarte å passere sitt stoff tester på tur - og han ble testet minst to ganger, som jeg husker. En
> År senere, viser Rumšas opp til giro. Tar sin EPO å ri godt nok til å beholde jobben - han
> Ikke har en særlig fremragende giro, men respektabelt nok. Og så, i det som må ha vært en
> Overraskelse, tester positivt. Hvordan forklare en dette? Passerer dope tester på turen. Svikter på
> Giroen. Kinda gjør du lurer på hva akkurat de tester for på turen. Kanskje de bare
> Kaster prøvene bort når de har fotoseanse av alle rapportering for testing? Ting
> Som gjør at du går hmmm ...
>
> Og likevel Galdeano er utestengt i fransk løp for astma meds ..............
> Hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm ...............

De to mest kjente dopers i historien om den sykkelen racing er Erik de Vlaeminck og Johan van
der Velde. Begge var helt avhengige av amphitamines. Etter deres karrierer begge ble arrestert,
måtte gjøre noe tid og gjennomgikk avgiftning. Begge var store vinnere, vunnet mye
løp og ble testet mange ganger. Ingenting er lettere å oppdage enn amphitamines. De Vlaemynck
bestått alle tester for ulovlige legemidler enkelt var Van der Velde fanget en gang - men de fant ingen spor av
amphitamines, men av steroides. Hvordan gjorde de det? Jeg vet ikke. Har de kjøper det av? Kanskje.
Ifølge Jean-Christophe Currit en positiv test kan kjøpes av i 1990 i førti til
sekstitusen franc. Han selv testet positivt i Paris-Bruxelles, men takket være sitt team
manager det var dekket opp.

Benjo Maso

Kurgan Gringion

"oss" <us@wethey.com> skrev i melding news: bcarn3 $ 29f $ 1@terabinaries.xmission.com ...
>
> Så jeg fikk et spørsmål: hvor undere ett, fikk Rumšas får den ideen at han kunne ri en grand tour
> Dopet til gjellene på EPO og bestå dopingkontroll? Nå, alle mistenker at Rumšas red
> Turneen i fjor på EPO - ikke bare hans hemato. økning i løpet av turen, men det
> Var at uhell med sin kones koffert full av godbiter. Og likevel, liksom, runsas
> Klarte å passere sitt stoff tester på tur - og han ble testet minst to ganger, som jeg husker. En
> År senere, viser Rumšas opp til giro. Tar sin EPO å ri godt nok til å beholde jobben - han
> Ikke har en særlig fremragende giro, men respektabelt nok. Og så, i det som må ha vært en
> Overraskelse, tester positivt. Hvordan forklare en dette? Passerer dope tester på turen. Svikter på
> Giroen. Kinda gjør du lurer på hva akkurat de tester for på turen. Kanskje de bare
> Kaster prøvene bort når de har fotoseanse av alle rapportering for testing? Ting
>

Husk at bare et fåtall av de mengde narkotika funnet med fru Rumšas var prestasjonsfremmende.

Resten?

Jeg antar det var noen maskeringsmidler. Jeg antar også at Rumšas ikke har ressurser til å
finne ut hvilke som fungerer best.

Bare mine gjetninger, ikke får også jobbet opp.

B. Lafferty

Kanskje han blod økte med sin syke mor, svigermor blod og urin slått med urin henne.

>
>
>
> Benjo maso wrote:
>> "Scott Hendricks" <hendricks_scott@hotmail.com> skrev i melding
>> News: daa89b58.0306111151.616d910b @ posting.google.com ...
>>
>>> Ja, jeg vet vi skal vente på 'prøven B' testresultater, men ...
>>>
>>> Rumšas er avskum!
>>>
>>> Se Velonews historien.
>>>
>>> Jeg er sikker på at ikke mange blir overrasket over dette.
>>
>>
>> Jeg er overrasket. For viktige løpene ryttere er vanligvis tar bare medisiner som ikke kan
>> Oppdaget. Og Rumšas vet selvfølgelig at han er et lett mål. Jeg lurer på hva som gikk galt.
>>
>> Benjo Maso
>>
>

Kenny

> Hva en overraskelse. Jeg vedder på at han unnskylder blir han satt opp ..... som Merckx gamle ......

Jeg leser i dagens avis at Lance Armstrong hevder en levetid suspensjon for Rumšas hvis han virkelig
testet positivt for 2. gang i 1 år.

Bart

"Kenny" <gelei2001@hotmail.com> skrev
> Jeg leser i dagens avis at Lance Armstrong hevder en levetid suspensjon for Rumšas hvis han virkelig
> Testet positivt for 2. gang i 1 år.

Nei du gjorde ikke lese det. Rumšas ble ikke funnet positiv sist sesong. Så Lance sikkert didnt si
det slik.

Kyle legat

Bart skrev:
> "Kenny" <gelei2001@hotmail.com> skrev
>> Jeg leser i dagens avis at Lance Armstrong hevder en levetid suspensjon for Rumšas hvis han
>> Virkelig testet positivt for 2. gang i 1 år.
>
> Nei du gjorde ikke lese det. Rumšas ble ikke funnet positiv sist sesong. Så Lance sikkert gjorde ikke si det
> Slik.
>
Og det er ikke Lance oppgave å foreslå doping straffer. Det ville behoove ham å bare stenge sin piehole
og løp sin sykkel.

Chiefhiawatha

I artikkelen <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legat"
<legatek@sympatico.getridofthis.ca> skrev:

> Og det er ikke Lance oppgave å foreslå doping straffer. Det ville behoove ham å bare stenge sin
> Piehole og løp sin sykkel.

Vi burde applaudere noen racer rykke opp, og antyder at juksere får en stiv forbud. Nok av dette
ikke krysset "spandex linjen» (referanse til politiet blå linje).

David Ryan

chiefhiawatha skrev:
>
> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legat"
> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>
>> Og det er ikke Lance oppgave å foreslå doping straffer. Det ville behoove ham å bare stenge sin
>> Piehole og løp sin sykkel.
>
> Vi burde applaudere noen racer rykke opp, og antyder at juksere får en stiv forbud. Nok av
> Ikke dette krysset "spandex linjen» (referanse til politiet blå linje).

Lance må vite at alt sagt vil bli kastet tilbake i ansiktet hans, om han er aldri innblandet.

Jtn

hvis jeg skulle racing ren ville jeg kjøre min munn som det ikke var morgen mot alle druggies. dersom, hvis
de ikke liker det de kunne kysse meg rent ræva .....

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> skrev i melding news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha wrote:
>>
>> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legat"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>>
>>> Og det er ikke Lance oppgave å foreslå doping straffer. Det ville behoove
ham
>>> Å bare stenge sin piehole og løp sin sykkel.
>>
>> Vi burde applaudere noen racer rykke opp, og antyder at juksere får en stiv forbud. Nok av
>> Ikke dette krysset "spandex linjen» (referanse til politiet blå linje).
>
> Lance må vite at alt sagt vil bli kastet tilbake i ansiktet hans, om han er aldri innblandet.

Kyle legat

JTN skrev:
> Hvis jeg var racing ren ville jeg kjøre min munn som det ikke var morgen mot alle druggies.
> Hvis de ikke liker det de kunne kysse meg rent ræva .....
>
Det ville ikke være for rent etter å ha kjørt i grøfta et par ganger.

Jtn

så ville jeg ta meg rent ræva ut av grøften og sparke **** ut av weasel som hektet meg.
og deretter be ham gå få litt mer steroider dersom han ønsker å være i stand til å forsvare sin narkotika avhengige
selv mot min manns rent ass ..... for eksempel Rumšas, vil det ta meg ca 10 sekunder å banke
ham ut, stjele narkotika ut av lommen, selge dem og ta meg jenta mi ut for en god middag med
overskuddet ..... hows som for amerikansk oppfinnsomhet?

"Kyle legat" <legatek@sympatico.ca> skrev i melding
nyheter: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN wrote:
>> Hvis jeg var racing ren ville jeg kjøre min munn som det ikke var morgen mot alle druggies.
>> Hvis de ikke liker det de kunne kysse meg rent ræva .....
>>
> Det ville ikke være for ren etter å ha kjørt i grøfta et par ganger.

Just A Syklist

"David Ryan" <bikerpackman@hotmail.com> skrev i melding news: 3EECEA64.9BB7FB78 @ hotmail.com ...
> Chiefhiawatha wrote:
>>
>> In article <Sb3Ha.2143$9y3.65177@news20.bellglobal.com>, "Kyle legat"
>> <legatek@sympatico.getridofthis.ca> Wrote:
>>
>>> Og det er ikke Lance oppgave å foreslå doping straffer. Det ville behoove
ham
>>> Å bare stenge sin piehole og løp sin sykkel.
>>
>> Vi burde applaudere noen racer rykke opp, og antyder at juksere får en stiv forbud. Nok av
>> Ikke dette krysset "spandex linjen» (referanse til politiet blå linje).
>
> Lance må vite at alt sagt vil bli kastet tilbake i ansiktet hans, om han er aldri innblandet.
Så problemet her er innblandet ....... fordi du vet at franskmennene vil implisere selv med ut
grunn, bevis eller noe annet ......

Carl Sundquist

"Kyle legat" <legatek@sympatico.ca> skrev i melding
nyheter: HXoHa.862 $ 5d.232939 @ news20.bellglobal.com ...
> JTN wrote:
>> Hvis jeg var racing ren ville jeg kjøre min munn som det ikke var morgen mot alle druggies.
>> Hvis de ikke liker det de kunne kysse meg rent ræva .....
>>
> Det ville ikke være for ren etter å ha kjørt i grøfta et par ganger.
>
>
Eller blir bitched ut av Lance som den franske rytteren som forsøkte forkynnelse sånn et par somre siden.

Carl (tydeligvis Jeg suger på tilbakekaller navn)

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2