Sykling shorts anbefalinger
Se full versjon: Sykling shorts anbefalinger
Jeg ser etter noen gode (vei) cycling shorts og jeg lurer på om det er enkelte merker / modeller som tilbyr bedre polstring med et større polstret område. Min LBS sverger ved Nike Pro shorts for forebygging av salen sår eventhough han selger mange andre merker i shorts.
Eventuelle anbefalinger vil være stor.
Jeg er en nybegynner på alt dette ting så noe av det jeg prøver bare å gjøre så mye forskning og kjøpe den. Så "neste" gang jeg har noe å sammenligne med.
For min korte beslutning gikk jeg med en bib for de tanker jeg leste. Jeg fikk Pearl Izumi Microsensor 3D Pro Bib. Jeg liker dem så langt. De føler meg komfortabel når jeg bære dem, og de føler seg godt på meg @ $ $.
Jeg gikk på antagelsen om at shorts er ikke noe å skimp på, så jeg plukket en merkevare og fikk den beste paret jeg kunne kjøpe.
Jeg ser etter noen gode (vei) cycling shorts og jeg lurer på om det er enkelte merker / modeller som tilbyr bedre polstring med et større polstret område. Min LBS sverger ved Nike Pro shorts for forebygging av salen sår eventhough han selger mange andre merker i shorts.
Eventuelle anbefalinger ville være great.Hmmm, vel, her er min vurdering ... (mest data basert på bib. shorts).
Castelli Y3 bibs ($ 175) - Jeg liker disse, er padding veldig hyggelig, det er dobbelt tetthet. Men jeg finner på samme størrelse, beina er kortere og skulderstroppene er strammere. Benet GRIPPERS på disse shorts er virkelig grippy og virker som de skulle vare lenge. Retningsknappene stoff kutt på enkelte paneler er slags funky, og jeg vil ikke merke noen fordel av dette. Igjen, de mindre dimensjonering wreaks Havok på min Biker brun. Stoffet er ikke like pustende som andre