Sykling shorts anbefalinger
Se full versjon: Sykling shorts anbefalinger
Jeg ser etter noen gode (vei) cycling shorts og jeg lurer på om det er enkelte merker / modeller som tilbyr bedre polstring med et større polstret område. Min LBS sverger ved Nike Pro shorts for forebygging av salen sår eventhough han selger mange andre merker i shorts.
Eventuelle anbefalinger vil være stor.
Jeg er en nybegynner på alt dette ting så noe av det jeg prøver bare å gjøre så mye forskning og kjøpe den. Så "neste" gang jeg har noe å sammenligne med.
For min korte beslutning gikk jeg med en bib for de tanker jeg leste. Jeg fikk Pearl Izumi Microsensor 3D Pro Bib. Jeg liker dem så langt. De føler meg komfortabel når jeg bære dem, og de føler seg godt på meg @ $ $.
Jeg gikk på antagelsen om at shorts er ikke noe å skimp på, så jeg plukket en merkevare og fikk den beste paret jeg kunne kjøpe.
Jeg ser etter noen gode (vei) cycling shorts og jeg lurer på om det er enkelte merker / modeller som tilbyr bedre polstring med et større polstret område. Min LBS sverger ved Nike Pro shorts for forebygging av salen sår eventhough han selger mange andre merker i shorts.
Eventuelle anbefalinger ville være great.Hmmm, vel, her er min vurdering ... (mest data basert på bib. shorts).
Castelli Y3 bibs ($ 175) - Jeg liker disse, er padding veldig hyggelig, det er dobbelt tetthet. Men jeg finner på samme størrelse, beina er kortere og skulderstroppene er strammere. Benet GRIPPERS på disse shorts er virkelig grippy og virker som de skulle vare lenge. Retningsknappene stoff kutt på enkelte paneler er slags funky, og jeg vil ikke merke noen fordel av dette. Igjen, de mindre dimensjonering wreaks Havok på min Biker brun. Stoffet er ikke like pustende som andre
Pearl Izumi Microsensor bibs ($ 150) - Nice, men skulderstroppene er litt på den brede siden, men stoffet er svært pustende, Padding er ganske anstendig, men den "kanalen" som former i perineal (sp?) Region av disse shorts synes å gjøre meg mer nummen. Se på chamois og du vil se at det er en kanal og jeg tror at dette betyr ingenting for meg som komfort. Jeg har ikke kjørt med disse en hel masse siden jeg ikke er en stor fan av disse shorts, men jeg elsker stoffet .... very very pustende. Jeg har lagt merke til at Pearl bibs synes å kjøre en litt større plass klok enn enkelte andre merker. Flat sting sømmer på de fleste eller alle shorts (ikke husker av hånden).
Pearl Izumi Ultrasensor Shorts ($ 80) - Min trofaste stand-by. Jeg bruker disse når jeg trenger ikke trøst av en bib, trene på valsene eller gå på korte turer med jenta. Stoffet er veldig hyggelig, og chamois er relativt komfortabel, men fremdeles lider av design-feilen av Pearl Izumi gemser. "Channel" føles godt den første gangen du bruker shorts, men etter en vask syklus "Channel" mister noe og shorts ikke lenger gir pute. Flat sting sømmer på bare foran på shorts.
Descente Aero-X bibs ($ 80) - Awesome smekker! God polstring og en relativt enkel chamois design, noe som fører til god total trykkavlastning. Fabric er på linje med Ultrasensor's men ikke så luftig som Microsensor shorts. Great dimensjonering for meg, som skulderstroppene er tynnere enn Pearl og lengde er perfekt for meg. Flat sting sømmer på de fleste eller alle shorts.
Cannondale 6 panels Shorts - Bra for spurter hvis du rir på en Cannondale, ikke veldig god polstring, billig stoff.
Nå på alle disse shorts, har jeg lagt merke til at selve hoveddelen av polstring er ikke i nærheten av der hvor kroppen min kontakter setet. Min barer er litt lavere enn normalt, for å imøtekomme mine positive nå indeksen. Det meste av trykket jeg får er mer foran meg sitter bein, i perineal regionen. Andre mennesker derimot, iført den samme shorts synes å ha polstring der de trenger det. Mens riding bak dem, kan jeg ikke se mye polstring betwenn rytteren og sete, der som min padding sitter høyere oppe på shorts. Dette er mest sannsynlig kroppen plassering på sykkel.
En anerkjente bib.-kort. Siden jeg byttet fra standard sykling shorts til bib-shorts, jeg har aldri angret på. Jeg bruker Scody bib shorts og de er stor.
Assos Prosline Bib shorts her. Absolutely superb.
Søk i dette forumet, vært der, svarte dette mange ganger.
Selv om en høyst personlig sak, shorts er ikke et sted å prøve å redde et par dollar. God kvalitet shorts, skikkelig tatt vare på (ingen maskin vask / tørk), vil vare ganske lenge. Ill fitting shorts vil gjøre deg ulykkelig. Bibs regelen, bibs uten Undies er enda bedre.
Søk i dette forumet, vært der, svarte dette mange ganger.
Selv om en høyst personlig sak, shorts er ikke et sted å prøve å redde et par dollar. God kvalitet shorts, skikkelig tatt vare på (ingen maskin vask / tørk), vil vare ganske lenge. Ill fitting shorts vil gjøre deg ulykkelig. Bibs regelen, bibs uten Undies er enda bedre.
Jeg foretrekker min Louis Garneau shorts over mitt Pearl Izumi's. LG ~ $ 75 PI ~ $ 65. Bedre Chamois, bedre leg GRIPPERS (men ikke så stor en avtale).
Hvilken grad av forbedring over disse mid-price shorts får du hvis du bruker $ 150? bling? nirvana?
Jeg foretrekker min Louis Garneau shorts .....
LG's med Ergo-G chamois er comfiest! Har tonn smekker og ingenting sammenligner.
For en god pris, jeg har funnet Cannondale Chrono 8 panel å være ganske herkomst - det er den beste av tre jeg har brukt.
Jeg vil sjekke ut noen av de mer eksklusive seg selv.
Descente gjør et godt kort hvis du ikke er i bibs.
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=CATEGORY_VIEW&CATEGORY.ID=346&MODE =
Assos, hendene ned. Lagre penninger og kjøpe et par av bibs. Du og bling-bling vil være i sykling Nirvana. Plus de ser flott ut!
Wow, ser ut som vi ikke har vært for nyttig å ha anbefalt så mange.
Allikevel, la meg fortelle dere to å unngå. En er DMX som ble stygt på alle måter. En annen er Desoto - Jeg fikk sine tri shorts og de er ganske dårlige og av dårlig kvalitet.
Perl Izumi Micro sensor eller Ultra Sensor are great! Jeg har begge deler, og det er alt jeg slitasje. Veldig behagelig og meget rimelig pris.
Jeg finner Netti pronix å være et godt budsjett choice0 (75 aud eller 57usd)
god kvalitet HAP chamois og veldig komfortabel
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net