Noen som fange dagens artikkel i Times, der Richard Sandomir anke at OLN dekning
er ikke "basic" nok og "feilaktig" henvender seg til sykling entusiast? Han blasts Phil og Paul (han
heter Paul "Jeff") for ikke å forklare hvordan folk "Bli med" en sprint. Hvordan veldig irriterende!
http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
Det var nok til å få meg til å smelle av et brev til redaktøren. Jeg aner ikke om det vil bli publisert (I
mistenkte ikke):
Til redaktøren:
Richard Sandomir ("to samtalene så forskjellige som sykling og tennis," 08.07.2003) kan vurdere
lære litt mer om sykling før klaget på kommentator. Jeg har aldri en gang hadde
noen hopp å støtte meg når Monday Night Football kommentatorer ikke å forklare hvor mange poeng en
touchdown er, eller hvorfor han mannen i slutten sone bare sette kneet sitt ned. Og hvorfor ikke? Fordi det avfall
tidspunktet for fotballinteresserte, som alle sikkert kjenner de grunnleggende spillereglene før de bestemmer seg for å
melodi i. Så jeg verken ser Monday Night Football, men inntil OLN tok over Tour, hadde jeg ikke
en idrett show for meg, det sykling entusiast.
Syklister har for år, tolerert forferdelig Tour dekning av ABC og ESPN, som 30 minutter daglig
Tour sendingene besto av 11 minutter med panoramautsikt viser i den franske landsbygda og
historie scenen starten og slutten tettsteder, ni minutter av menneskelig interesse bakgrunn diskusjon om
en av de utenlandske syklister og hans familie, slik at den gjennomsnittlige amerikanske seer kunne kobles til
utfall, og så, kanskje, to minutter av faktiske racing. Den eneste måten å få tilgang til smarte
kommentaren kommer ut av Europa var om noen fine syklist i England vil peke sitt webkamera på sitt
TV. Jeg er ikke den eneste syklist som har bokstavelig talt sett timer med Tour de France dekning myser på
fem andre fortsatt-frame fanger uten lyd på nettet. Men nå, har et nettverk endelig realisert
at det syklister ønsker er kompetent, innsiktsfull diskusjon av verdens mest kjente engelske
snakker sykling kommentator, Phil Liggett, som er assistert fantastisk av sin trofaste co-host
Paul, ikke Jeff, Sherwen. Dessuten, Bob Roll, fargen kommentator, er å bruke tid på å forklare
det grunnleggende for hans ikke-så-sykling-savvy co-kommentator uansett (hvis eneste rolle synes å være å spørre Bob
oppsett softball taktisk spørsmål.) I dag, forklarte Bob sirkler og pelotons. Jeg håper Mr. Sandomir
var å se.
Mitt forslag til Mr. Sandomir: Enten Se og nyt, læring som du går, eller lære først, deretter
Se og nyt, men ikke tyder på at sykling fans sitte gjennom grunnleggende forklaringer på reglene
når de heller vil Phil og Paul bruke tiden fortelle oss mer detaljer fra deres enorme kollektive
kunnskap om sykling.
Bob M
På den 8 juli 2003 11:34:45 -0700, skrev Tracy <lthirsch@worldnet.att.net>:
> Noen som fange dagens artikkel i Times, der Richard Sandomir anke at OLN dekning
> Er ikke "basic" nok og "feilaktig" henvender seg til sykling entusiast? Han blasts Phil og Paul
> (Han kalte Paul "Jeff") for ikke å forklare hvordan folk "Bli med" en sprint. Hvordan veldig irriterende!
> Http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>
>
Vel, hvis han hadde se hele jævla løpet, ville han finne ut hva som foregår. Hvor vanskelig er det å finne
ut hvordan folk delta i en sprint? Videre vil annonsørene fortelle deg (det vil si de gjorde for
Giro) hvorfor det er sprintere, klatrere, og generell ledere. De vil fortelle deg når en person er på
noens hjul og hvorfor.
-
Bob M i CT Fjern "x." for å svare
Nev Shea
lthirsch@worldnet.att.net (Tracy) skrev i nyheter: 9143c85e.0307081034.4bdbb95c @ posting.google.com:
> Noen som fange dagens artikkel i Times, der Richard Sandomir anke at OLN dekning
> Er ikke "basic" nok og "feilaktig" henvender seg til sykling entusiast? Han blasts Phil og Paul
> (Han kalte Paul "Jeff") for ikke å forklare hvordan folk "Bli med" en sprint. Hvordan veldig irriterende!
Jeg tror av "grunnleggende" og "catering til sykling entusiast», mente han at de ikke har 3 / 4 av
vis viet til slike fascinerende emner som Berets, vin, brie, og alle de andre lo som fylte
TDF viser pre-OLN. De jævlene faktisk har nerve til å vise racing!
De sannsynligvis bare la dette Sandomir klovn skrive som et kontrapunkt til Abt.
NS
Brian Phillips
Din sammenligning med fotball er bra, selv om fotball er så mainstream at det er tydelig
hvorfor annonsørene ikke kaste bort tid på å forklare det grunnleggende i sporten. En bedre sammenligning kan være
med Formel 1 bilen racing, der annonsørene ikke snakke ned til seere i stedet de antar
en god del kunnskap om den delen av betrakteren med hensyn til teknologi i bilene, det
regler, lagene, ville osv. F1 fans uten tvil bli rasende dersom annonsørene antatt ingen kjennskap til
sporten og talte til publikum som om de alle var første gang seere.
Raptor
Tracy skrev:
>
> Det var nok til å få meg til å smelle av et brev til redaktøren. Jeg aner ikke om det vil bli publisert (I
> Mistenker ikke):
>
> Til redaktøren:
Ja, bare om det du sa. Jeg har lagt merke til en innsats på OLN del å gi mer bakgrunnsinfo
i løpet av dekning. De har dumbed ned motivene en tad denne gangen. Det er ikke bra
nok for den uvitende og utålmodig. Hvis disse nye seere er noe som meg, vil de bli enda
mer nysgjerrig for å finne ut hva alle disse ordene og spørsmål betyr, og fortsette å se. Jeg vet ikke
tror OLN burde prøve så vanskelig å feste dem utålmodig nok til å gi opp ser bare fordi
alle spørsmål er ikke besvart.
-
-
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi virkelig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter bare ikke er konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i
kostnad på Windows OS Utvikling, Brian Valentine.
Raptor
Tele-sufflør bistand ville være sleip, men vennligst, ikke leve. Altfor rotete og dynamiske til å prøve det
bor. Jeg tror det krever en betydelig skjult kringkasting infrastruktur, så kanskje neste år Bobke
kan gjøre noen quickie repriser.
-
-
Lynn Wallace http://www.xmission.com/ ~ lawall "Jeg er ikke stolt. Vi virkelig ikke har gjort alt vi
kunne for å beskytte våre kunder. Våre produkter bare ikke er konstruert for sikkerhet. "- Microsoft VP i
kostnad på Windows OS Utvikling, Brian Valentine.
Bikerecker
> Til redaktøren:
Nice brev, godt satt. Kanskje Times vil ansette deg, jeg hører de er ute etter smarte unge
forfattere. Greg
Matthew Mitchel
lthirsch@worldnet.att.net (Tracy) skrev i melding
Nyheter: <9143c85e.0307081034.4bdbb95c @ posting.google.com> ...
>
> Det var nok til å få meg til å smelle av et brev til redaktøren. Jeg aner ikke om det vil bli publisert (I
> Mistenker ikke):
Her er mitt.
Subject: Har Richard Sandomir faktisk se OLN Tour dekning? Til: sports@nytimes.com The
kringkasting Richard Sandomir vurderinger i juli-8 ganger må ha vært forskjellige fra sendingen jeg
så på. Enten det eller han ikke betaler noen oppmerksomhet i det hele tatt. Hvis han hadde vært å være oppmerksom, han
ville ha hørt Paul Sherwen (ikke "Jeff Sherwen") rapport som lagene organisere å bestride
engangsbonus sprint til å komme en kilometer eller så nedover veien, og han ville ha sett bannerne ovenfor
veien og linjen malt på veien på målstreken av sprint. Heller ikke han ser på
en del av programmet der hele ruten, inkludert alle de tre bonus spurter, ble forhåndsvist.
Hvis Sandomir hadde sett for noe mer enn et minutt eller to i løpet av trinn to, ville han ha
hørt alle kommentatorer debattere hvorvidt de to ryttere som hadde brutt seg helt
start på dagen skulle klare å ligge i forkant av hovedfeltet helt til mål, eller om
de ville bli fanget i den avsluttende kilometer. Han ville ha mer enn en gang hørt Ligget og
Sherwen, og kollega Bob Roll, forklare taktikk slike lange breakaways, og hvordan de hadde
fått fremover fordi ingen andre lag følte et behov for å jage dem så lenge de holdt seg nær nok til
sprinterne "lagene å lukke gapet før mål.
Enten Sandomir nærmet historien med en preordained konklusjon at sykling er for
forvirrende for amerikanske TV-seere å forstå, eller han ikke gjorde noen innsats i det hele tatt å
lytte og lære.
Jeg har scenen på bånd i ditt tilfelle redaktører vil se sendingen selv.
Joseph Cipale
Raptor skrev:
>
> Tracy skrev:
>> Noen som fange dagens artikkel i Times, der Richard Sandomir anke at OLN
>> Dekning er ikke "basic" nok og "feilaktig" henvender seg til sykling entusiast? Han blasts Phil
>> Og Paul (han kalte Paul "Jeff") for ikke å forklare hvordan folk "Bli med" en sprint. Hvordan veldig
>> Irriterende! http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>>
>> Det var nok til å få meg til å smelle av et brev til redaktøren. Jeg aner ikke om det vil bli offentliggjort
>> (Jeg mistenker ikke):
>>
>> Til redaktøren:
>
> Ja, bare om det du sa. Jeg har lagt merke til en innsats på OLN del å gi mer bakgrunnsinformasjon
> Info i dekning. De har dumbed ned motivene en tad denne gangen. Det er ikke
> Godt nok for de uvitende og utålmodige. Hvis disse nye seere er noe som meg, vil de bli
> Enda mer nysgjerrig for å finne ut hva alle disse ordene og spørsmål betyr, og fortsette å se. Jeg
> Tror ikke OLN bør prøve så vanskelig å feste dem utålmodig nok til å gi opp ser bare
> Fordi hvert spørsmål ikke blir besvart.
>
Hvilke, hvis du tenker over stamtenet, er en indikasjon på TV-titting sammen med American
Kultur generelt, nei?
"Gi det til meg fort! Jeg ikke har tid til å lære om det! Fortell meg alt jeg trenger å vite !!!!"
Bare ... en observasjon fra ute vest ...
Joe
-
#------------------------------------------------- ---------# Penguinix Consulting #
#------------------------------------------------- ---------# Programvareutvikling, QA og testing. #
# Linux støtte og opplæring. # "Frykt ikke pingvinen!" #
#------------------------------------------------- ---------# Registrert Linux bruker: # 309247
# Http://counter.li.org (http://counter.li.org/) # --------------------------- -------------------------------#
Edward Vaffel
Joseph Cipale skrev i meldingen <3F0C36E4.74391A87 @ aracnet.com> ...
> Raptor skrev:
>>
>> Tracy skrev:
>>> Noen som fange dagens artikkel i Times, der Richard Sandomir anke at OLN
>>> Dekningen ikke er "basic" nok og "feilaktig" henvender seg til sykling entusiast? Han blasts Phil
>>> Og Paul (han kalte Paul "Jeff") for ikke å forklare hvordan folk "Bli med" en sprint. Hvordan veldig
>>> Irriterende!
http://www.nytimes.com/2003/07/08/sports/tennis/08sandomir.html
>>>
>>> Det var nok til å få meg til å smelle av et brev til redaktøren. Jeg aner ikke om det vil bli offentliggjort
>>> (Jeg mistenker ikke):
>>>
>>> Til redaktøren:
>>
>> Yeah, bare om det du sa. Jeg har lagt merke til en innsats på OLN del å gi mer bakgrunnsinformasjon
>> Info i dekning. De har dumbed ned motivene en tad denne gangen. Det er ikke
>> Bra nok for de uvitende og utålmodige. Hvis disse nye seere er noe som meg, vil de bli
>> Enda mer nysgjerrig for å finne ut hva alle disse ordene og spørsmål betyr, og fortsette å se. Jeg
>> Tror ikke OLN bør prøve så vanskelig å feste dem utålmodig nok til å gi opp ser bare
>> Fordi hvert spørsmål ikke blir besvart.
>>
>
> Hvilke, hvis du tenker over stamtenet, er en indikasjon på TV-titting sammen med American
> Kultur generelt, nei?
>
> "Gi det til meg fort! Jeg ikke har tid til å lære om det! Fortell meg alt jeg trenger å vite !!!!"
>
Den OLN dekning av TDF er den eneste konsentrert TV-titting jeg hele året. Jeg må oppgradere min
kabel pakke å få OLN, som jeg har gjort i juli de siste tre årene.
Jeg vet ikke mye om syklus racing - men jeg vet at TDF er en fantastisk begivenhet som må
dekket på et høyt nivå for å gjøre det rettferdighet. Hvilke OLN gjør.
Det ville være noe poeng i å se om det nærmet idioti av (for eksempel) USA dekning
av OL.
Dette er mitt første innlegg på denne nyhetsgruppen - Jeg har lest den for en flere dager og jeg er overrasket over
hvor på emnet, informative og flamme-free (relativt) det er i forhold til andre som jeg lest eller stolpe.
Jeff Potter
Det virker som Sandy kunne jo bare gått ned i hallen og spurte Sam hvorfor TV-serien dekker TDF
som den gjør. Sam har vært å skrive indepth, savvy TDF rapporter for NYT i noen tiår nå.
Har Sandy klager Sam ikke catering nok til nybegynnere?
-
Jeff Potter
* Out Your Backdoor * http://www.outyourbackdoor.com (http://www.outyourbackdoor.com/) for moderne Folkways og kultur vekkelse ...
... Tilbyr "lille verden" syn på sykler, buer, bøker, filmer ... ... Nye bøker med: XC ski
kultur, en Gulf Coast thriller sammenleggbare sykler ... med radikale romaner kommer opp! ... Opprinnelige
nedlastbar musikk ... og artikler i massevis! pluss nasjonale "Off the Beaten Path" reiser forum!
Hellige røyker!
John Spann
Tracy skrev:
>
> Det var nok til å få meg til å smelle av et brev til redaktøren. Jeg har ingen
<Avklipt TDF ting)
> Mitt forslag til Mr. Sandomir: Enten Se og nyt, læring som du går, eller lære først, deretter
> Se og nyt, men ikke tyder på at sykling fans sitte gjennom grunnleggende forklaringer på reglene
> Når de heller vil Phil og Paul bruke tiden fortelle oss mer detaljer fra deres enorme kollektive
> Kunnskap om sykling.
Det er egentlig ikke noe forskjellig fra den crap hørt på NPR den andre dagen med Frank Deford og
intervju med Tyler Hamilton er mamma og pappa. Wow. La meg jag ut og kjøpe den siste Sport
Illustrert og se ESPN4 kveld.
John
David Ryan
Tracy skrev:
>
Jeg tror ikke han likte å være tvunget til å se på den artikkelen.
Wayne Pein
Tracy skrev:
>
Ironisk hvordan Sandomir anke at dekningen ikke er grunnleggende, men han får Paul navn feil. Er ikke
dette nok en indikasjon på at han ikke betaler oppmerksomhet? Eller er han bare dum? Eller begge deler?