PDA

Road Sykkelutleie i Boston

Se full versjon: Road Sykkelutleie i Boston

Torsk

Kan noen anbefale en sykkelbutikk i oslo som driver med utleie av high-end road sykler? Jeg er i byen sammen med familien i 2 uker og ønsker å gjøre et par 1 dag spinner rundt i området. Jeg ville være takknemlig for eventuelle forslag

Torsk

Kan noen anbefale en sykkelbutikk i oslo som driver med utleie av high-end road sykler? Jeg er i byen sammen med familien i 2 uker og ønsker å gjøre et par 1 dag spinner rundt i området. Jeg ville være takknemlig for eventuelle forslag
Jeg vil svare på mitt eget spørsmål: Jeg leide en Cannondale road sykkelritt for 2 dager fra en butikk som heter Back Bay Sykler på Commonmealth Avenue i Boston. The staff were very helpful and friendly, og inkluderte en hjelm og lås i leieprisen. Jeg sterkt anbefale dem hvis du er i Boston og får trang til å finne veien.
Jeg tok en runde rundt byene sør for Boston, og gjennom noen nasjonalparken området, og virkelig nøt det. Drivere var høflig (mot Irland allikevel) og veien flater var store. Mangelen på en hard skulder på veiene er en ulempe, men generelt hadde jeg en ball. Jeg vil ikke anbefale å bruke noen av sykkelveier på en vei sykkel: de er overfylt med turgåere og joggere og for kort til å bygge opp et hode av team!.

dannydigital

Hvis du ikke tankene meg spørre, gjorde hva de betalt for utleie? Jeg er fra Boston, men jeg flyttet til Florida og noen ganger når jeg går besøke min familie jeg ønsker å ri.

Torsk

Hvis du ikke tankene meg spørre, gjorde hva de betalt for utleie? Jeg er fra Boston, men jeg flyttet til Florida og noen ganger når jeg går besøke min familie jeg ønsker å ri.
Det var på $ 80 for to fulle dager, samlet jeg på sykkel onsdag kl 5 og returnerte den på fredag kl 5:00. Virker litt dyrt, men det var en god sykkel og jeg fikk min sykling fastsette. Jeg hadde en flott ferie i New ENglan, men det er godt å være hjemme (i Cork Irland) og i stand til pedal off når jeg liker!

n1ey

Jeg vil svare på mitt eget spørsmål: Jeg leide en Cannondale road sykkelritt for 2 dager fra en butikk som heter Back Bay Sykler på Commonmealth Avenue i Boston. The staff were very helpful and friendly, og inkluderte en hjelm og lås i leieprisen. Jeg sterkt anbefale dem hvis du er i Boston og får trang til å finne veien.
Jeg tok en runde rundt byene sør for Boston, og gjennom noen nasjonalparken området, og virkelig nøt det. Drivere var høflig (mot Irland allikevel) og veien flater var store. Mangelen på en hard skulder på veiene er en ulempe, men generelt hadde jeg en ball. Jeg vil ikke anbefale å bruke noen av sykkelveier på en vei sykkel: de er overfylt med turgåere og joggere og for kort til å bygge opp et hode av teamet!. Sorry at jeg savnet den opprinnelige meldingen. Jeg så noen andre som
leide en sykkel fra dem i fjor. Han var ganske fornøyd. Jeg ville ha
gitt deg ride forslag. Hvis du kommer tilbake neste år, vil jeg
fortelle deg om riding på 'irske kysten' av Scituate, Cohasset og
Hingham.

Regning

Torsk

Beklager at jeg savnet den opprinnelige meldingen. Jeg så noen andre som
leide en sykkel fra dem i fjor. Han var ganske fornøyd. Jeg ville ha
gitt deg ride forslag. Hvis du kommer tilbake neste år, vil jeg
fortelle deg om riding på 'irske kysten' av Scituate, Cohasset og
Hingham.
Regning
Thaks Bill, jeg gikk rundt på veiene i Blue Hills Reservaion, og deretter dro til Kanton og tilbake opp gjennom Norwood og Dedham, Milton og Quincy. I enjoyed the Blue Hills del, men fra Canton Göte det litt kjedelig. Jeg hadde planlagt å ta en titt på Scituate men fikk ikke en sjanse, og jeg var litt usikker på navigerer rundt dette området.
Jeg er sikkert planlegger å gå tilbake neste år og ville sette pris på noen råd du måtte ha.

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 3.3.1