PDA

Se full versjon: Hvem lager den beste Brake & Derailleur

Tommasini53

Et spørsmål til den erfarne wrenchs:

Hvem lager den beste resultater brems og derailleur kabler?

Er det verdt de ekstra $ $ for å kjøpe rustfritt stål i stedet for galvanisert? Er teflon belagt kabler verdt den høye prisen?

Jeg vil sette pris på hjelp fra erfarne wrenchs i salen. Noen ryttere hevder det spiller ingen rolle. Jeg tror det gjør, og jeg tenker bare bestiller en boks med Jagwire kabler.

Hvis det hjelper, jeg bruker Campy utstyr med nokon boliger.

Takk på forhånd:)

Kraftig Pete

Jeg rir Campagnolo Chorus (full gruppo) og har alltid brukt Campagnolo kabler. Aldri hatt noen problemer. De er laget av folk som laget resten av utstyret.

Bruke mer på jagwires, nokons eller hva om du, IMVHO virkelig nyte wrenching (det vil bli problemer, eller i det minste virker det som om veien fra de fleste som installerer ting), og har penger å brenne. :)

Retro Grouch

Siden du bruker Campy komponenter Jeg vil anbefale å bruke Campy kabler fordi hodene er en teence mindre. Generisk kabel hoder må være innlevert litt å jobbe godt med Campy ting.

Annet enn at jeg ikke bekymre deg for mye. Jeg bruker bulk "slick galvanisert" kabler fra QBP på min personlige sykler. Jeg foretrekker den galvaniserte over rustfritt stål fordi det lar meg loddetinn endene og jeg kan skyve dem inn og ut gjennom kapslinger om nødvendig.

IEatRice4Dinner

Jeg bruker sort teflon belagt kabler, snart med nokon houseing. Shimano kabler er større, noe en fil cant fix:) (Jeg elsker sort kabler)

AngoXC

Jeg løper Jagwires (fulgte med sykkel) på min MTB og har ikke egentlig hadde et problem. Siste service, my gear kabler ble byttet ut for noen Dura Ace seg og jeg må innrømme, massiv forskjell til Jagwires.

Xsmoker

Jeg løper Jagwires (fulgte med sykkel) på min MTB og har ikke egentlig hadde et problem. Siste service, my gear kabler ble byttet ut for noen Dura Ace seg og jeg må innrømme, massiv forskjell til Jagwires.

Forskjellige, hvordan?

bobbyOCR

Jeg finner du trekke kabelen ut av huset, kjøre det gjennom et lite bad (noen få drypp) av tri-flow eller lett olje, og deretter installere det på nytt, går det ekstremt glatt og skiftende blir skarpere og bremsene har en mindre svampete følelse.

IEatRice4Dinner

nokons mann nokons ... hvis u vil glatt. sin, natt og dag azteck powerlins suge ...

AngoXC

Forskjellige, hvordan? Ikke sikker egentlig. De jagwires var glatte, men du måtte legge inn litt innsats å initally flytte dem. Det kan ha vært fordi jeg virkelig haddnt ivaretatt dem recontly men på den tiden føltes som en enorm forskjell.

Wino Ryder

Jeg rir en eldre Tommasini med Record / Chorus mix og vil bruke noe annet enn Campy kabler og borettslaget på sykkelen min. Akkurat nå er jeg bruker "Super Record 'hus fordi de er den grå fargen jeg liker, og de fungerer fint.

hd reynolds

Teflon belagt kabler (de er verdt det, og de er ikke så dyrt) på campy svart housings for derailleurs og Campy kabler / kapslinger for bremser.

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish