Saler
Se full versjon: Saler
Jeg er bare i ridning og finner ut at de saler er ganske ubehagelig. Min nye sykkel er et godt sal og det er ikke for smal, men jeg går nummen hver tur. Jeg vil ha en "cushier" salen, men alltid føles som det er mot reglene.
er det "mot reglene" eller er jeg bare paranoid? Også er det noen grunn til at jeg skal legge opp med ridende på en sal som gjør vondt?
Takk for din tålmodighet med min uvitenhet og også for hjelpen.
Karl
Velkommen til sporten. :)
1. Hvis du er ny på riding, vil saddle vondt ... det er et minimum av å bli vant til å ri på at du må sette opp med.
2. Cushier saler tendens til å bli mindre komfortabel hvis du rir på alvor.
3. Vennligst gjør et søk på dette forumet og du vil finne rikelig med informasjon om salen spørsmål. Husk at matchende sadler og uteliggere er en høyst uvitenskapelig prosess. Hva som fungerer for meg vil ikke nødvendigvis fungere for deg.
4. I alle tilfelle, fortell oss hva sal du rir med i dag.
5. Fortell oss hva slags ridning du gjør, avstander, tid på sykkel, type sykkel (fjell, vei?).
Jeg er bare i ridning og finner ut at de saler er ganske ubehagelig. Min nye sykkel er et godt sal og det er ikke for smal, men jeg går nummen hver tur. Jeg vil ha en "cushier" salen, men alltid føles som det er mot reglene.
er det "mot reglene" eller er jeg bare paranoid? Også er det noen grunn til at jeg skal legge opp med ridende på en sal som gjør vondt?
Karl
Sett opp plassering av salen er også svært viktig. Hensikten er å få vekten på "sitzbones", bærer på den bredeste delen av salen. Hvis du går nummen, kan du prøve å vippe nesen av salen ned noen få grader, flytte salen fram litt, eller bare sitte lenger bak på salen.
Samlet passe på sykkelen påvirker hvordan du tar kontakt med salen også. Hvis du kunne ha en erfaren syklist sjekke ut din posisjon, ville det være et godt sted å begynne.
En av mine sykler kom med en plushy sal, men er mye mer ubehagelig enn mine minimalistisk San Marco. Sørg for at du sitter i salen riktig.
Sjekk også den siste videoen på denne siden, som rider led nummenhet.
http://www.velonews.com/news/fea/10206.0.html
Karl
Karl
Wer'e alle antar du har på deg sykkelen Knicks / Shorts, med noen form for Chamois polstring.
min favoritt salen er Specialized linje. Jeg har en Toupe på en sykkel og en Alias på den andre. store saler!
Selv pro syklister lider av salen problemer.
Soft saler er generelt en nei-nei hvis du gjør mye ridning. Grunnen til dette er at du sitter bein synke ned i salen som skaper press på de omkringliggende områdene. Hvis du har en masse problemer, foreslår jeg at har du en titt på Selle SMP sadelen. De ser litt skummelt i begynnelsen, men kan løse mange medisinske klager knyttet til å sitte på en sal for lengre tid.
Noen av anatomisk utformet saler er svært komfortable dag
Jeg liker Selle SMP (http://www.sellesmp.com) range, spesielt SMP Pro (http://www.bicyclerubber.com/acatalog/Selle_SMP_PRO.html)
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0