Speedplay pedaler brukere
Se full versjon: Speedplay pedaler brukere
Hei im ser på endring av pedaler fra Shimano ultegras til speedplay. Im ikke misfornøyd med Shimano pedaler, infact de er gode. Det eneste som har botherd meg med disse pedalene er følelsen av at det flyter er litt "klumpete" hva jeg mener er at det ikke er veldig flytende og jeg finner meg selv å måtte justere føttene på pedalene for å finne det behagelig bevegelse. Dette er spesielt dyptgående når det kan si for eksempel jeg har vært ute av salen klatring eller spurt når du sitter bak på salen føttene er fortsatt i en vinkel. Hva im etter er et sett med pedaler med en mer "naturlig" flyt, dvs hvorfor im se på speedplay's. Utformingen av den runde pedal ønsker meg foreslå at det ville flytte mer naturlig og tilbake naturligvis til ulike pedal bevegelser. Så de av dere som har brukt disse pedalene hva synes du om dem, er det flyter mer naturlig enn en stor klamp system som Look eller shimanos. Nath1
Hei im ser på endring av pedaler fra Shimano ultegras til speedplay. Im ikke misfornøyd med Shimano pedaler, infact de er gode. Det eneste som har botherd meg med disse pedalene er følelsen av at det flyter er litt "klumpete" hva jeg mener er at det ikke er veldig flytende og jeg finner meg selv å måtte justere føttene på pedalene for å finne det behagelig bevegelse. Dette er spesielt dyptgående når det kan si for eksempel jeg har vært ute av salen klatring eller spurt når du sitter bak på salen føttene er fortsatt i en vinkel. Hva im etter er et sett med pedaler med en mer "naturlig" flyt, dvs hvorfor im se på speedplay's. Utformingen av den runde pedal ønsker meg foreslå at det ville flytte mer naturlig og tilbake naturligvis til ulike pedal bevegelser. Så de av dere som har brukt disse pedalene hva synes du om dem, er det flyter mer naturlig enn en stor klamp system som Look eller shimanos. Nath1
Speedplays ha en fri-flyt, uten sentrering handling i det hele tatt. Felt som "syklet på icecubes" på de første ritt, men fri flyt snart naturlig. Standing virkelig følte sketchy utgangspunktet, slik det var ingenting å holde føttene på pedalene. Etter ca 12K miles nå, jeg liker Freefloat og enkel oppføring / exit vs Look.
Trenger du å nevne at jeg har lest at speedplays ikke passer for alle, at noen mennesker utvikler kne smerter på grunn av ytterligere muskelspenninger nødvendig for å holde føttene fra yawing inn / ut som de går rundt pedalen sirkelen.
Jeg leste at TIME RXS pedaler har rotational pluss lateral flyte, også at du kan endre Q faktor ved å bytte den cleats fra den ene siden til den andre. Samt en 8mm stabel høyde, må disse pedalene har mest justering på markedet.
Med nuller du kan begrense spille på pedalene, både innover og utover.
Naturlig ville være en fin beskrivelse.
Jeg anbefaler dem.
Jeg har ca 500 miles på min Speedplay Zeros. Jeg har aldri følt det "dansende på et Ice Cube" ting, men jeg kan se hvorfor noen pepole kanskje. De er det mest "naturlige" pedalen jeg noensinne har brukt.
Jeg er veldig interessert i Speedplay Zero, men jeg prøver å finne de beste prisene.
Trenger du å nevne at jeg har lest at speedplays ikke passer for alle, at noen mennesker utvikler kne smerter på grunn av ytterligere muskelspenninger nødvendig for å holde føttene fra yawing inn / ut som de går rundt pedalen sirkelen.
Thinking out loud: Betyr ikke det stå til grunn at folk som har føtter naturlig yaw inn / ut som de går rundt pedalen sirkelen * ikke * skal slåss som helling?
Hele poenget med en fri-flyt pedal / klamp system er at det lar din naturlige biomekanikk å fortsette uhemmet. Det er tvang til knærne eller ankler eller føtter å forbli i en unaturlig posisjon gjennom pedal stroke som forårsaker mest clipless-relaterte problemer. (Minst slik jeg forstår det.)
Hele poenget med en fri-flyt pedal / klamp system er at det lar din naturlige biomekanikk å fortsette uhemmet. Det er tvang til knærne eller ankler eller føtter å forbli i en unaturlig posisjon gjennom pedal stroke som forårsaker mest clipless-relaterte problemer. (Minst slik jeg forstår det.) Tror jeg var en av de salgsargumenter av Speedplays, det faktum at føttene / anklene får lov til å flyte fritt uten motstand for å minske eventuelle problemer forbundet med andre mer restriktive clipless pedalene. Tid gikk videre med sitt design ved at lateral float også. Eventuelle innspill fra rytteren å holde hans / hennes føtter eller ankler fra rotere på Speedplays er rytterens feil, ikke pedalene IMO.
Jeg valgte Speedplay "X" pedaler som mitt første clipless pedal system. Jeg leste alt tilgjengelig info om flyte og besluttet (basert på mitt mål å ri å styrke kne problem) å gå med Speedplay X2's. Jeg er ikke en vekt weenie men likte ideen av rustfritt for korrosjonsbestandighet. Jeg følte det "dansende på isbiter" effekt i begynnelsen, men raskt tilpasses og ikke lenger merke til det. Jeg hadde behov for å endre på pedalen for å tillate tidligere utgivelse, og jeg ser har den nye X Speedplay pedaler en lignende mod også (må være å svare på tilbakemeldinger fra brukerne).
Alt i alt har jeg ikke annet enn ros for den friheten som Speedplays gir og har hatt noen problemer med dem i det hele tatt.
Jeg tror det var en av salgsargumenter av Speedplays, det faktum at føttene / anklene får lov til å flyte fritt uten motstand for å minske eventuelle problemer forbundet med andre mer restriktive clipless pedalene. Tid gikk videre med sitt design ved at lateral float også. Eventuelle innspill fra rytteren å holde hans / hennes føtter eller ankler fra rotere på Speedplays er rytterens feil, ikke pedalene IMO.I kan gi en kommentar på det ...
Med X2 pedalene, kan jeg faktisk traff min hælene på chainstays. Føttene har en tendens til tå ut og noen ganger finner jeg meg selv prøver å kompensere for det. Jeg leste der noen ryttere legge til en skive til pedalene for å flytte det litt ut, vekk fra sveiv. Jeg kan prøve det ...
Alt i alt, jeg liker dem veldig mye. Ingen smerte problemstillinger.
Folkens, jeg bare kjøpe en Secondhand Speedplay Zero. Nå Jeg trenger cleats og hvis mulig cleats dekselet.
Det Bicyclebuys har cleats for USD $ 44, men det er komplisert sikkerhet bestille online prosedyre, mens online sykkelbutikk i UK ofte ekstra rundt USD $ 70.
Jeg har ikke funnet noen butikk i Australia som selger reservedeler cleats, det er derfor jeg ser på utlandet.
Noen ideer / forslag er mye mye verdsatt.:)
Folkens, jeg bare kjøpe en Secondhand Speedplay Zero. Nå Jeg trenger cleats og hvis mulig cleats dekselet.
Det Bicyclebuys har cleats for USD $ 44, men det er komplisert sikkerhet bestille online prosedyre, mens online sykkelbutikk i UK ofte ekstra rundt USD $ 70.
Jeg har ikke funnet noen butikk i Australia som selger reservedeler cleats, det er derfor jeg ser på utlandet.
Noen ideer / forslag er mye mye verdsatt.:) Ja prøv www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). de er konkurransedyktige og gjøre utenlands.
Ja prøve www.wiggle.co.uk (http://www.wiggle.co.uk). de er konkurransedyktige og gjøre utenlands. Ifølge Wiggle området de bare sender til UK og enkelte land i Europa, er de nå skipsfart til Australia, så vel som ville være stor?.
Jeg kan lage en kommentar på det ...
Med X2 pedalene, kan jeg faktisk traff min hælene på chainstays. Føttene har en tendens til tå ut og noen ganger finner jeg meg selv prøver å kompensere for det. Jeg leste der noen ryttere legge til en skive til pedalene for å flytte det litt ut, vekk fra sveiv. Jeg kan prøve det ...
Alt i alt, jeg liker dem veldig mye. Ingen smerte problemstillinger.
Bruken av en vaskemaskin kan ikke være nødvendig med Speedplays. Det er mulig å justere klamp posisjonering til mer innenbords / utenbords, lateral posisjon når klamp er montert. Se side 3, trinn 7: http://speedplay.com/pubs/ZERO_Pedal_System_Instructions_1_27_06.pdf
Kleng er Wiggle ikke noe billigere enn andre UK online butikk. Men excelpro.com.au (jeg tror det er navnet) er distributør av speedplay i Australia. hvis du kontakter dem, kan de fortelle deg hvor du kan kjøpe i Melbourne.
Par ting. Jeg brukte Looks i ca 10 år og over til Speedplays ca 4 år siden. Utgivelsen av speedplay er så glatt. når du roterer foten nok, du ganske enkelt bare gå ut. Med Ser du må rykk benet ut til snapper ut av dem. Jeg syntes dette å være svært ubehagelig for en balky kneet. Hvis du går med Speedplays 3 ting jeg vil anbefale.
1. Sørg for at skoen har en stiv såle siden plattformen er mindre enn utseendet eller Time. Hvis skoen er for fleksibel du kan bli hotspots. Du trenger ikke en pro carbon sko, et par på $ 100 Pearl Izumi er med en jeg strålen konstruksjonen vil fungere helt fint.
2. Det første paret jeg eide var X-3 og lagrene var crap. Jeg gikk gjennom et sett i mindre enn ett år før de begynte å skli, my shop erstattet dem gratis, men jeg oppgraderte til X2 og betalte differansen. Mye bedre, har de varte i 3 år uten problemer. Jeg forstår de erstattet lagrene av X-3 står i deres nyere modell X-5, går med samme kulelager som X2. Hold deg unna X3's.
3. Få klamp deksler og bære dem med deg. Mekanismen er i klamp og det er sensative å skitt, sand ol Plus deres vanskeligere å gå i enn Ser. Utskiftningen cleats er $ 35-40, så et billig par deksler er en god investering.
Jeg vil aldri ri en pedal. Jeg elsker dem.
Kleng er Wiggle ikke noe billigere enn andre UK online butikk. Men excelpro.com.au (jeg tror det er navnet) er distributør av speedplay i Australia. hvis du kontakter dem, kan de fortelle deg hvor du kan kjøpe i Melbourne.
Takk Mysrh
Jeg har noen Time RXS Carbon Ti pedaler, jeg var interessert i Wiggle fordi de har noen elementer andre UK på do nettbutikken ikke har.
Par ting. Jeg brukte Looks i ca 10 år og over til Speedplays ca 4 år siden. Utgivelsen av speedplay er så glatt. når du roterer foten nok, du ganske enkelt bare gå ut. Med Ser du må rykk benet ut til snapper ut av dem. Jeg syntes dette å være svært ubehagelig for en balky kneet. Hvis du går med Speedplays 3 ting jeg vil anbefale.
1. Sørg for at skoen har en stiv såle siden plattformen er mindre enn utseendet eller Time. Hvis skoen er for fleksibel du kan bli hotspots. Du trenger ikke en pro carbon sko, et par på $ 100 Pearl Izumi er med en jeg strålen konstruksjonen vil fungere helt fint.
2. Det første paret jeg eide var X-3 og lagrene var crap. Jeg gikk gjennom et sett i mindre enn ett år før de begynte å skli, my shop erstattet dem gratis, men jeg oppgraderte til X2 og betalte differansen. Mye bedre, har de varte i 3 år uten problemer. Jeg forstår de erstattet lagrene av X-3 står i deres nyere modell X-5, går med samme kulelager som X2. Hold deg unna X3's.
3. Få klamp deksler og bære dem med deg. Mekanismen er i klamp og det er sensative å skitt, sand ol Plus deres vanskeligere å gå i enn Ser. Utskiftningen cleats er $ 35-40, så et billig par deksler er en god investering.
Jeg vil aldri ri en pedal. Jeg elsker dem.
Great råd PeterF. The "Coffee Shop Covers" er viktig for speedplays siden vi gikk på de bevegelige delene av systemet. Jeg fouled mine gang med jord / grus på et århundre og mistet en god 5 minutter rense dem ved pause før jeg fikk klippet i. Bruk deksler gjør cleats vare mye lenger i tillegg; Jeg bærer min hele tiden nå.
Også ville nevne det er viktig å smøre pedalene minst hver 2K miles. Da jeg snakket med teknisk support, speedplay oppmerksom på at hver 1000 miles er virkelig en bedre intervall. Det tar bare noen minutter hvis du har Pedro's fett injektor så det er egentlig ikke en byrde. Jeg har 12K miles på Zero er nå, og lagrene er fine.
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0