PDA

Vittoria sko ....... hvordan vil du rangere dem

Se full versjon: Vittoria sko ....... hvordan vil du rangere dem

Wino Ryder

Hei,

Jeg tenkte på springer for Vittoria 'Zenith' sko i rødt fra Nashbar. Noen har noen erfaring med Zenith sko, eller Vittoria generelt? Bærer jeg en størrelse 10 1 / 2 amerikanske og min gamle Diadoras er størrelse 45, som passer meg godt. Den Sidi sko i 45 også passer meg godt. Angivelig, Vittoria sizing charts er ikke-eksisterende, og ønsker å få så mye informasjon som jeg kan før jeg drar ut pluggen. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk

schmuzzy

mitt innlegg vil trolig ikke være for mye bruk ... men når jeg først begynte å sykle-Jeg husker Vittoria sko å være best. men merk deg-dette var før clipless pedaler (yeeeesh: eek:)

nå andre gangen jeg gikk på jakt etter mine gamle favoritter og jeg tror deres overlegenhet har blitt tatt av Shimano, Nike, Sidi osv.

mye som Basso, Tommaso, osv. pleide å være liten, hånd builts ... og er nå bare navn å sette på masseproduserte rammer.

jeg virkelig kunne finner mye info om dem, noen som førte dem, eller noen stiler som så dagens ...

just my $ ,02

Wino Ryder

Takk Shmuzzy, ikke så veldig mange biter på denne tråden ... lol: D

Jeg er mest sannsynlig kommer til våren for disse uansett. Hva litt Jeg har hørt om dem har vært ganske bra, så hvis jeg lide en Sidi øyeblikk jeg går for Vittorias. Min største bekymring er passe hovedsakelig skjønt.

Takker for svar

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations supported by vBET 3.2.2