PDA

Fizik Arionne for noen som er målt som 143mm?

Se full versjon: Fizik Arionne for noen som er målt som 143mm?

wcngu1

Jeg gikk til min lokale LBS å sjekke ut Specialized toupe og Fizik Arionne og jeg ble målt til å være rundt 143mm og den ansatte umiddelbart anbefalte meg Fizik Arionne? Jeg trodde arionne var 132mm, og at hvis jeg var en 143mm rumpe da ville det være unfortable og ikke anbefalt? I "ma litt forvirret: forvirret: Kanskje jeg burde gå for den spesialiserte toupe 143mm?

badkarma

Alt jeg kan si er at jeg har bredere sitte bein (vet ikke nøyaktig måling), og jeg liker ikke min Arione så mye. Beklager, det er alle råd jeg kan gi.

fauxpas

De måler ikke sitbones på samme måte som de tester for prostatakreft gjør de? : eek:

Kraftig Pete

Vel, er den eneste måten å svare for å få en Arione og ri den og se om du finner det behagelig.

Var ikke klar over at butikkene måler uteliggere og anbefale saddles ...

bobbyOCR

Vel, er den eneste måten å svare for å få en Arione og ri den og se om du finner det behagelig.

Var ikke klar over at butikkene måler uteliggere og anbefale saler ... Specialized har denne skum-gel ting som kan måle sitbone bredde. Butikkeieren skal tilby det som er mest mulig $ $ $

Kraftig Pete

Aha, og dette skummet gel ting tar hensyn til din posisjon på sykkelen din? : rolleyes:

Ikke poking moro på deg Bobby, men denne pseudo-ting er å få ut av hånden ... gjør du lurer på hvordan noen gang oppringte i sin ridning posisjon før alt dette ...

wcngu1

Aha, og dette skummet gel ting tar hensyn til din posisjon på sykkelen din? : rolleyes:

Ikke poking moro på deg Bobby, men denne pseudo-ting er å få ut av hånden ... gjør du lurer på hvordan noen gang oppringte i sin ridning posisjon før alt dette ...
haha damnit Jeg antar at puten måle ting doesnt hjelpe så mye allikevel: (

bobbyOCR

Ikke poking moro på deg Bobby, men denne pseudo-ting er å få ut av hånden ... gjør du lurer på hvordan noen gang oppringte i sin ridning posisjon før alt dette ... no offence tatt. Jeg tror det er en spesialisert marketing gimmick. Jeg elsker min Arione, og jeg tror ingenting kan replikere din posisjon på sykkelen, unntatt sykkelen. Sitbones endres vesentlig som du rulle forover og bakover, sklir fremover og bakover også. Jeg tok en sjanse med arione min, men den er perfekt og veldig behagelig, selv etter 100 + km

wcngu1

no offence tatt. Jeg tror det er en spesialisert marketing gimmick. Jeg elsker min Arione, og jeg tror ingenting kan replikere din posisjon på sykkelen, unntatt sykkelen. Sitbones endres vesentlig som du rulle forover og bakover, sklir fremover og bakover også. Jeg tok en sjanse med arione min, men den er perfekt og veldig behagelig, selv etter 100 + km
Hva jeg "har lagt merke til om fizik arione og speciazlied toupe er at folk har endret seg fra fizik arionne til toupe alltid si toupe passer dem bedre. Jeg har aldri sett en eneste person som har sagt at Arionne er mer komfortabel enn Toupe . Jeg har ikke sett noen klager så langt om Specialized Toupe men har sett mange klage på Fizik. Dette selvfølgelig kan skyldes ulike folk ikke plassere sine salen riktig og hva du har men positiv vibe du får form som har toupe er vanskelig å ignorere: D sjekk ut dette http://cyclingforums.com/t296171.html: eek:

Kraftig Pete

Vel, de fleste gutter jeg kjenner her omkring deres kjærlighet Arione. Har aldri sett en Toupe (kanskje ikke markedsføre dem i Italia?).

I alle tilfelle, la meg anbefaler at du prøver dem begge og bruke den som din boms liker bedre.

Happy shopping og ridning!

fredf

Gelen skum passende pute fra Specialized er nyttig. Du sitter på det (hvis butikken vet hva de gjør) bøyd over i den posisjonen der du ri. På denne måten får en skikkelig måling.

Det finnes imidlertid andre faktorer som øverste kurve (hvelvet eller flat).

Jeg er ganske slank og prøvd Arione og det var forferdelig for meg (selv om alle andre liker det). Jeg så målt meg selv på Specialized skum og det antydet en 143 sete som jeg bestilte.
Jeg er ikke så mye mer behagelig.

fauxpas

Den andre dagen tenkte jeg mitt salen var litt for smalt for meg ... før jeg skjønte at noen hadde stjålet den ...

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Languages translations made by vBET Translator 3.2.2