forskjellige størrelser Krankarmer
Se full versjon: forskjellige størrelser Krankarmer
Jeg lurte på om det er mulig å bruke ulike Krankarmer i størrelse på venstre og høyre side (for eksempel 172,5 mm og 175 mm) ... Jeg har uforholdsmessig beina på grunn av at det ene benet 2 cm kortere enn den andre, og jeg tror annerledes Krankarmer kan hjelpe litt ... Har noen prøvd noe lignende?
Hvis du bruker kortere arm på kortere bein, bør være fin ...
Hvis du bruker kortere arm på kortere bein, bør være fin ...
En bedre løsning kan være å få en orthotic SHIM fast under klamp av kortere etappe - 2cm er et temmelig stort gap, og jeg tror ikke at en 2.5mm forskjell i lengde (5mm diameter) vil føle seg veldig behagelig å ri.
Kraften du trenger for å slokke med kortere ben vil bli litt høyere i tillegg, noe som kan føre til svært ubalanserte pedalling.
HTH,
n
Jeg lurte på det er en mindre enn perfekt soltution, fordi, ville mens kortere sveiven være lettere å komme nederst på slag, ville det være lenger borte på toppen av hjerneslag. Med andre ord, mens 2cm avviket kan rettes opp gjennom bunnen av pedalen slag, ville det være doblet til (ca) en 4cm avvik gjennom toppen
.... men jeg tror at en lavere pedal gjennom toppen av pedalen sirkelen ....... jeg er ikke sikker
Kanskje noen trenger å oppfinne en elektronisk eller mekanisk artikulert skyve forkorte / forlenge crankarm å kompensere gjennom alle sektorer av pedal stroke: D
Kan gå hele veien til 'suspensjon Krankarmer "patent pending
Jeg har brukt en ekstra innersålen i skoen med kortere ben.
Jeg synes å huske å lese et sted de alltid populære "det kommer an" som svar på et lignende spørsmål. Kanskje var det her eller på BikeForums.net
Du kan kjøre ulike lengde skrur, og noen gjør det.
Jeg ville ikke bekymre seg om makten problemet ... det er ikke viktig å øve mer med kortere ben, med mindre din primære bekymring er at akselerasjon er ekstremt glatt. Noen mennesker ride mangler ett ben, og jeg mistenker får de svært lite dreiemoment fra benet som ikke er der ... ;)
Men tilbake til poenget mitt. Jeg glemmer detaljene, men jeg leste et sted at det er en forskjell i hvordan man skal håndtere lengden problemet avhengig av om beinet er kortere over eller under kneet. Påstanden var at en betingelse lar seg i en SHIM, og den andre til en kortere krank.
Kanskje du bør gjøre et søk, eller søke veiledning av lege eller annen medisinsk faglige ...
Det er en løsning et sted ... Du kan finne en måte å være komfortabel på turen din! : D
Lykke til!
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0