PDA

The Little Things

Se full versjon: The Little Things

fauxpas

Bare et ord på et annet lite funn jeg har gjort ... hver lille bare fortsetter å utvide min ridning glede og de fleste av dere erfarne ryttere vet alle disse funnene jeg gjør ...

Sokker!

Jeg endelig litt på kulen og kjøpte noen sykling sokker ... Man, jeg elsker dem ...

Jeg visst aldri verdsatt prosjektering på en enkel par sokker ...

Foten min føles så mye bedre i mine Carnacs ...

Jeg regner I'll avg annen 0.002745 km / t årsak til disse sokker ... : D

531Aussie

eh, jeg beklager å si, men jeg regner med 'snille' sokker holde rypa føler for ca 2 uker: p

wcngu1

eh, jeg beklager å si, men jeg regner med 'snille' sokker holde rypa føler for ca 2 uker: p
hehe Jeg bestilte et par Sidi sokker bare for å se om det annerledes. I "ll fortelle deg hvordan jeg går: D

Albert 50

eh, jeg beklager å si, men jeg regner med 'snille' sokker holde rypa føler for ca 2 uker: pHey Oz ..... sposta vaske em kompis .... orfullee STIF Afta coupla uker riden: D: D

531Aussie

Ha! :) Jeg kjøpte noen "fjærende" super-duper sokker som var gummibelagt, eller noe, og de var fantastiske ........ i ca 5 rides! :)

bobbyOCR

Jeg rir med DT Swiss sokker, som jeg fikk med mine hjul. Jeg bruker en spesiell blanding av ting å vaske min sykling gir, og det hele ender opp myk og behagelig. Jeg orker ikke stive sokker (min Giant de er sånn)

fauxpas

Vel disse sykling sokkene er en zillion ganger bedre laget enn GL min-lo 3 for USD 5 jobbies ... Så jeg er slags venter de kommer sist litt tid ...

Da jeg gikk gjennom Europa, hadde jeg hull i sokker som gal, og kjøpte 3 sett povo sokker av en gateselger i Paris ... Jeg har fortsatt dem, de ser ut som nye etter 2,5 år ...

Sokker er alle forskjellige vel. Noen sykling sokker jeg flekk på ebay jeg would't berøring forårsaker de visuelt ser ikke ut som de vil vare. Disse den jeg har er laget som sykehus karakter klær ...

RussB

Vel, jeg fikk "smartsocks" og har brukt dem hele året. De viser ikke noe slitasje. Ikke stive opp i vask. De har også gode wicking handling. Jeg lar ikke noen av mine sykkelturer klær gå i tørketrommelen. Jeg hang'em opp til tørk. de var bare om $ 3 per par.

Kraftig Pete

Sidi eller Campagnolo sokker. Great, comfy, og gjøre deg se som en proff ...;)

wcngu1

Sidi eller Campagnolo sokker. Great, comfy, og gjøre deg se som en proff ...;)
wooo Jeg tror jeg valgte riktig sokker: cool:

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish