Se full versjon: Oppgradere en billig Bike til noe skikkelig?
Oppgradere en billig Bike til noe skikkelig?
Jeg kom over en veldig billig sykkel, (les Walmart hybrid 26 "Mens 'Roadmaster Mt. Fury Mount
), Og lurte på om det ville være verdt det å sette på noen nye dekk, eller oppgradere rammen? Ikke ute etter noen alvorlige competative riding, ennå, men bare ikke så crappy pendler.
Ett spørsmål, tre svar ...
1) Hvis du liker måten det karuseller, og det bare behov for dekk, så gå for det.
2) Hvis du trenger å bytte dekk og noen få andre komponenter, er du sannsynligvis bedre å vente på noe som er nærmere ideelle din.
3) Kjøpe billig og prøver å skape en toppmoderne sykkel ved å erstatte alt er definitivt ikke kostnadseffektivt.
Hvis du ønsker å bytte dekk og ramme, er du sannsynligvis i # 3 området ... Komponentene er sannsynligvis ikke verdt å oppgradere en ramme ...
Disse ting er forbannet med friløp stil bakhjulene. Hvis du veier mer enn 150 pounds du får ikke mer enn 5 eller 6 hundre miles ut av bakakselen.
Jeg vil kjøpe en og kjøre den som den er, om de hadde noen gang funnet en løsning på svake bakakselen, og hvis billige sykler fremdeles kom med en LUGGED stålramme. Det solide, ikke butted aluminiumsramme med aluminium gafler ser ut som det ville ri brutalt spesielt med 18mm dekk.
Det er nesten ikke verdt det å oppgradere kontra å kjøpe ny, men jeg føler jeg kunne få mye bruk ut av en av disse sykler "som den er" hvis ikke for punktene jeg har nevnt.
Jeg kom over en veldig billig sykkel, (les Walmart hybrid 26 "Mens 'Roadmaster Mt. Fury Mount
), Og lurte på om det ville være verdt det å sette på noen nye dekk, eller oppgradere rammen? Ikke ute etter noen alvorlige competative riding, ennå, men bare ikke så crappy pendler.
Dekk er det eneste som er verdt å oppgradere. Så du tar en $ 150 sykkel, og hvis du setter $ 75 verdt oppgraderinger i det du nettopp tilbrakt halve verdi av sykkel på oppgraderinger.
De kommer med så dårlig gjort komponenter, det er ikke verdt å sette dem på en bedre ramme.
Ærlig talt, hvis du bare fortsett å sjekke ebay eller Craigslist, kan du få en meget fin brukt pendler sykkel for ~ $ 300, men jeg er ikke sikker på hva budsjettet er.
Disse ting er forbannet med friløp stil bakhjulene. Hvis du veier mer enn 150 pounds du får ikke mer enn 5 eller 6 hundre miles ut av bakakselen.
Jeg vil kjøpe en og kjøre den som den er, om de hadde noen gang funnet en løsning på svake bakakselen, og hvis billige sykler fremdeles kom med en LUGGED stålramme. Det solide, ikke butted aluminiumsramme med aluminium gafler ser ut som det ville ri brutalt spesielt med 18mm dekk.
Det er nesten ikke verdt det å oppgradere kontra å kjøpe ny, men jeg føler jeg kunne få mye bruk ut av en av disse sykler "som den er" hvis ikke for punktene jeg har nevnt.
Jeg var galt, Varsities har stål gafler og 25mm dekk. De kan faktisk sykle OK. Den GMC Denali, men har så rett, fett, gaffel ben at det probabaly ingen rolle hva de er laget av.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0