Kris Westwood borte ...
Se full versjon: Kris Westwood borte ...
Vel, teknisk sett, er plasseringen av høy ytelse direktør blitt eliminert. I tillegg har den nye statsråden på Lys Nivå ansvarlig for idrett i Canada ingen erfaring med sport i det hele tatt ...
Og akkurat når du tror det kan ikke bli verre .... den gjør.
Geez, som skal skrive CCA oksen **** nå?
Har Lorriane Lafreniere hatt tid til å lære hvordan du gjør det?
Minst er hun der fortsatt, og hun vil sikkert være til stor hjelp for High Performance!
Kanskje somebosy kan forklare dette til meg, "The CCA kunngjorde i dag at beslutningen om å fjerne stillingen som High Performance direktør som del av en omstilling av High Performance sektoren før Beijing.
http://www.canadian-cycling.com/cca/media/news/2007/0817_hp_director.shtml
Så du forbereder seg til OL neste år, og du eliminere posisjonen til høy ytelse Directors?? WTF betyr det ??????
Skal vi nå skal få en direktør for middelmådighet? Å, nei, vi allerede har nok av dem vi ikke ....
Og så du ble advart, og du fortsetter å ignorere og fornekte det åpenbare.
Arven etter Bill Kinash contines. Han har nesten drevet kanadiske Sykling helt ned i bakken.
Hei, Kris, vil du fortelle meg igjen hvor godt det går på CCA !!!!!
Train Wreck ruller på: Westwood trenger en jobb
Toget vraket som er den kanadiske Cycling Association (CCA) har sagt opp sin High Performance Director, Kris Westwood.
Ifølge Canadian Syklist, "The CCA har nå sett tapet av tre seniorer i de siste 12 månedene - Chris Dodson (Director of Finance), Michel Leblanc (Mountain Bike Coach) og nå Kris Westwood." Rob Jones steg - farget, synes cheerleading Redaktør av CC å ha glemt oppsigelsen av Foreningen siste Chief Operating Officer Steve Lacelle mindre enn et år siden og skyting / fratredelse av Markedskoordinator Kim Sebrango. Og det var lang tid trener Eric Van den Eynde bare noen måneder før det.
http://www.canadiancyclist.com/default2.html
Denne siste nedskjæring er morsom, ironisk, trist og altfor velkjent.
Den CCA er virkelig en phocked opp organisasjonen. Før hver sesong viktig det reduserer dens personell, nøyaktig hva du ikke vil gjøre. Dette ligner til 2003 da CCA mistet sin Markedskoordinator på den tiden og forlot stillingen ubesatt i 18 måneder gjennom hele bygger opp til 2003 Road Worlds Championships i Hamilton og i etterkant sin. Resultat: Ikke en ny sponsor.
Nå har vi CCA bli kvitt en av de få som faktisk vet noe om idretten i organisasjonen. Ekspedisjonssjef Lorraine Lafreniere, som tidligere president Bill Kinash, ønsker trolig å kvitte seg med noen som vet mer om sykling som hun gjør. Det er betyr alle på CCA siden Lafreniere vet ingenting om sporten, og kanskje ikke engang har sett en sykkel løp før du kjører sporten for landet. Bare CCA kunne plukke ut en slik person som leder sin. Kan du tenke Hockey Canada sette noen ansvarlige som aldri hadde vært på en hockey lek ....? Lafreniere's ansette er det dumt.
Her er Lafreniere prøver å forklare canadiske Syklist magasinet vei ut av denne siste fiasko:
"Det er nok en vanskelig beslutning som vi har måttet gjøre." enige Lafreniere ", men High Performance Director (stilling) er bare ikke nødvendig for å få oss til Beijing. Kris var vår tekniske ekspert, men at rollen ikke er nødvendig på dette punktet. Vi vil holde en full gjennomgang etter Beijing, og vil avgjøre våre behov på det tidspunktet. "
"Det er trenerne som vil lage eller brekke oss i Beijing, og du vil se mer teknisk innsats (fra dem)."
Lafreniere insisterer på at dette bemanningsreduksjon handler ikke om mangel på finansiering, "det er ikke et budsjett betraktning. Of course, frigjør det opp noen midler, men det er ikke om å kunne ha råd til stillingen."
Noen vennligst forklare meg hvordan hermetisering en mann med 20 år eller mer erfaring i alle aspekter av sporten og spre hans arbeidsbelastning tre allerede opptatt trenerne bedre ting for Beijing? Enhver ??????
Det er latterlig!
Lorraine, tror du noen kjøper din okse ****?
Alt dette er morsomt, fordi bare en måned siden du hadde Westwood spyr om hvordan oppå ting CCA er og hvor godt det går. Han var en ekte lagspiller! Nå Lafreniere branner ham.
Du hadde en sjanse til å gjøre det rette, Kris. Du valgte å ikke.
Hvor lenge kan denne situasjonen med CCA fortsette?
Hvor lenge kan alle personer med erfaring i sporten bli satt på sidelinjen mens amatører som ikke vet noe om sporten fortsette å demontere det?
La oss håpe Lorraine Lafreniere finner en annen jobb snart, slik at hun også kan trekke fra CCA samme gjorde hennes forgjenger.
Som for Kris Westwood, har han noen opplæring i journalistikk, kan noen av dere avisen gutter finner seg en jobb ...
Takk.
08.17.07 - Den CCA kunngjorde i dag at beslutningen om å fjerne stillingen som High Performance Director
Fredag 17 august 2007 - The CCA kunngjorde i dag at beslutningen om å fjerne han ikke stillingen som High Performance direktør som del av en omstilling av High Performance sektoren før Beijing. Kris Westwood vil derfor være forlater foreningen, med virkning fra 30 september 2007.
"Jeg er selvfølgelig skuffet over å forlate CCA, men jeg kan se tilbake med tilfredshet på den fremgangen vi har gjort i bygningen støttesystemer for våre eliteutøvere, sier Westwood. "Mye gjenstår, spesielt på utviklingen nivå, men jeg er overbevist om at trenere og ansatte på plass vil fortsette å utvikle seg i riktig retning."
Organisasjonen ønsker å gjenkjenne Kris for sitt bidrag i løpet av de siste årene, og for sin pågående forpliktelse til å bistå kanadiske utøvere å oppnå internasjonalt fremragende.
Hans oppgaver vil bli overført til de tre landslaget coaches med støtte for High Performance Manager, Sean O'Donnell. CCA's Bussene er Houshang Amiri, National Team Training Centre (West) i Victoria, BC, Vincent Jourdain, National Team Training Centre (Øst) i Bromont, Quebec, og Tanya Dubnicoff, National BMX Coach, i Calgary, Alberta.
http://www.canadian-cycling.com/cca/media/news/2007/0817_hp_director.shtml
Gee ...., der er "Gud igjen"??
Er han på jakt etter en ny jobb??
Kanskje Westwood blir borte er bra, her er hva "Dead Man Walking" hadde å si på Road Worlds om enda et kanadisk skuffelse. Westwood vil bli sparket som High Performance direktør kort tid etter den kanadiske Cycling Association
"Kris Westwood, høy ytelse direktør for den kanadiske Cycling Association, var ikke altfor skuffet over at Samplonius ikke nådde sin topp-10 mål.''Anne hadde et flott løp. Hun var i medalje striden meste av veien. Toppen -rytterne passerte henne på slutten.''
Kanskje Kris burde bli skuffet.
Jeg liker Kris 'kommentar, "The top-rytterne passerte henne på slutten .''!!!! Ingen ****!!! Funny hvordan det skjer.
Boy, jeg har hatt mange "store løp", der den øverste gutta passerte meg også. Det suger ....., du vet at du gjør så godt til de faktiske mållinjen ....
Angivelig 'David Veilleux gjorde OK i tillegg selv om han ferdig 34de av 70 karer "Han hadde et godt løp,''sier Westwood.''Han trolig startet altfor fort fordi han var sliten på slutten."
Kris, jeg vil satse mye gutta ble slitne på slutten. Jeesh ....!! Har jobbet for CCA drepe hjerneceller?
''Jeg er fornøyd med 34de plass. Jeg hadde en god overklokking,''said Veilleux som nådde sitt mål å fullføre i øverste halvdel av feltet (yup, han bare gjort det 34 på 70 ..)
Legg merke til hvordan nedgravd i middelmådighet er nå i kanadisk sykling. Ferdig 34de på 70 er nå anses tilfredsstillende. Ingenting som å øke bar !!!!!
I det minste la oss få Lorraine Lafreniere på CCA å gi henne noen utøvere PR tips. Tross alt har Lafreniere vært i stand til å oppnå noe annet ved CCA i et år. Hun skal ha en PR bakgrunn, kanskje hun kan fortelle henne ryttere som uttrykker tilfredshet etter ferdig i midten av feltet er ikke derfor vi bruker våre skatter dollar å sende dem til Worlds.
Sponsorer vil bli virkelig ivrig på å støtte gutta som skyter på midten ... ....
Samplonius klaget riding kurset i praksis bare en gang. Hvorfor ble det slik? Har CCA huset deres utøvere 20 km. fra kurset og fly dem i seks timer før arrangementet? Hva annet var hun med? Sightseeing? Hvem sin feil det var hun ikke hun kurset? Jeg har vært på et par Worlds, så vi kurset (e) en rekke ganger. Hvorfor ikke denne gangen?
Westwood igjen, Chief apologeten og direktør for Mediocre performance:
09.27.07 - Road sykling - VM - Wet forhold ulempe Hesjedal og Tuft
''Det er ikke en forbedring på fjorårets viser men jeg føler at gutta hadde et godt løp,''sa Kris Westwood, høy ytelse direktør for den kanadiske Cycling Association.
Du må lure på om Kris noensinne ser en dårlig ytelse ......
Westwoods tilføyer, "Hesjedal var 13 på det halvveis og postet den 33. beste tid i andre halvår som kan forklare hvorfor de siste rytterne å starte gjorde det så bra."
Eller det kan forklare noe. Hvordan fikk de andre rytterne som startet foran ham gjøre?
http://www.canadian-cycling.com/cca/media/news/2007/0927_road.shtml
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0 -
TalkFinance.net