Burley Softride Tandem - Kommentarer Please
Se full versjon: Burley Softride Tandem - Kommentarer Please
Jeg ser på en brukt Burley Tandem. Rumba softride modell. Eventuelle kommentarer til sykler fra Burley? Jeg tror de bare gjøre hengere nå. Det er en 2002 og de spør $ 1.200. Ikke Surly ... men Burley!
Tanker?
Jeg ser på en brukt Burley Tandem. Rumba softride modell. Eventuelle kommentarer til sykler fra Burley? Jeg tror de bare gjøre hengere nå. Det er en 2002 og de spør $ 1.200. Ikke Surly ... men Burley!
Tanker?
Prøv oppslaget på tandem @ Hobbes listen.
Aldri prøvd softride selv. Vi har en co-motion mocha som vi elsker.
annen kilde til stor kilde til informasjon er www.thetandemlink.com
Skål
Geoff
Tanker?
Vi road en burly Softride og likte det ikke.
Vi road en burly tandem med et støtabsorberende sete stolpe for fyrbøter og likte det veldig mye.
Vi finner at få teamarbeid krever noe tilpasning, men vi vet ikke begge vil lide gjennom prosessen. Min kone og fyrbøter bare ikke kunne få henne pedal stroke glatt med Softride og det var enda verre for henne å arbeide med meg gjennom svinger.
Jeg synes at du bør prøve ride Sykkel så langt som du og din lagkamerat ... og tandem eieren ville tillate. Bare du som et team vet hva som fungerer for deg og hva vil ikke.
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0