PDA

Leter du etter en ukes sykling i det sørlige USA denne vinteren.

Se full versjon: Leter du etter en ukes sykling i det sørlige USA denne vinteren.

Joule

Jeg er en 50 noe som nyter riding, har kjørt de siste 3 år og ønsker å ta en uke av denne vinteren og hodet ned sørover for å få litt vinter miles i. Noen anbefalinger for turar og slikt? I fjor gikk jeg ned til Athens, GA og hadde 10 dager / 700 miles i Athen og nordlige Atlanta regioner. Mye av dette ble imidlertid reiser og leter etter noe hvor jeg kunne dele med andre likesinnede individer. Føl deg fri til å passere langs eventuelle anbefalinger.

joeyc87

Jeg er en 50 noe som nyter riding, har kjørt de siste 3 år og ønsker å ta en uke av denne vinteren og hodet ned sørover for å få litt vinter miles i. Noen anbefalinger for turar og slikt? I fjor gikk jeg ned til Athens, GA og hadde 10 dager / 700 miles i Athen og nordlige Atlanta regioner. Mye av dette ble imidlertid reiser og leter etter noe hvor jeg kunne dele med andre likesinnede individer. Føl deg fri til å passere langs noen recommendations.I ville si San Diego, har jeg funnet ut at veiene i sørøst er ikke sykkel vennlig ... nei skulder.
Jeg skal til Mallorca slutten av november med noen mennesker, dvs hvor dets kl. peace joe

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Thanks to vBET 3.2.2 enjoy automatic translations