Leter du etter en ukes sykling i det sørlige USA denne vinteren.
Se full versjon: Leter du etter en ukes sykling i det sørlige USA denne vinteren.
Jeg er en 50 noe som nyter riding, har kjørt de siste 3 år og ønsker å ta en uke av denne vinteren og hodet ned sørover for å få litt vinter miles i. Noen anbefalinger for turar og slikt? I fjor gikk jeg ned til Athens, GA og hadde 10 dager / 700 miles i Athen og nordlige Atlanta regioner. Mye av dette ble imidlertid reiser og leter etter noe hvor jeg kunne dele med andre likesinnede individer. Føl deg fri til å passere langs eventuelle anbefalinger.
Jeg er en 50 noe som nyter riding, har kjørt de siste 3 år og ønsker å ta en uke av denne vinteren og hodet ned sørover for å få litt vinter miles i. Noen anbefalinger for turar og slikt? I fjor gikk jeg ned til Athens, GA og hadde 10 dager / 700 miles i Athen og nordlige Atlanta regioner. Mye av dette ble imidlertid reiser og leter etter noe hvor jeg kunne dele med andre likesinnede individer. Føl deg fri til å passere langs noen recommendations.I ville si San Diego, har jeg funnet ut at veiene i sørøst er ikke sykkel vennlig ... nei skulder.
Jeg skal til Mallorca slutten av november med noen mennesker, dvs hvor dets kl. peace joe
Automatic Translations (Powered by

):
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0