PDA

Se full versjon: Italia sykkelturen, forslag?

terry potter

Jeg vurderer å ta en sykkelferie i Italia neste vår for en uke eller så. Jeg har lagt merke til en rekke annonser for Italia Bike hoteller og ville sette pris på alle tilbakemeldinger og forslag om plassering og overnattingssteder. Jeg er en ivrig gruppe rytter 53 år gammel i BC Canada. Cheers Terry.

kspangler

Her er en link jeg holde tett for min fremtidige Italia venture. Kanskje de kan hjelpe deg.

http://www.cycleitalia.com - Cycle Italia - GREAT SITE

Ken Roberts

Jeg tror du trenger å bli mer klar på hva du vil ha en "sykkel hotel" skal gjøre for deg - (og hvor mye du er villig til å betale for ulike nivåer av tjenesten).
Like. . .

Hotellet har bare kart + stikkordet ark med lokale ruter (fjell eller vei eller begge?)
Hotellet gir bare et spesielt rom i kjelleren for å lagre sykler
Hotellet kan hjelpe deg med å arrangere å leie en sykkel, (versus)
inkluderer Sykkelutleie i kostnadene for pakken
kan du arrangere å ansette en lokal guide sykling, (versus)
inkluderer guideservice i kostnadene for pakken
vil kjøre deg og din sykkel til oppstart av ruter fra hotellet

Hvis de fleste av rutene vil starte fra hotellet, så jeg ønsker å flytte til et annet hotell i en annen region etter 3-4 dager.

Som for "hvor?", Tror jeg du har å tilby minst et hint om hva slags ridning du leter etter. Off-road versus veien? kupert versus flat? fjell versus seaside? non-sykling aktiviteter på noen dager? Prøver du å unngå andre turister eller er du håper å få kontakt med ikke-italienske turister?

Ken

giocaps

Jeg vurderer å ta en sykkelferie i Italia neste vår for en uke eller så. Jeg har lagt merke til en rekke annonser for Italia Bike hoteller og ville sette pris på alle tilbakemeldinger og forslag om plassering og overnattingssteder. Jeg er en ivrig gruppe rytter 53 år gammel i BC Canada. Cheers Terry. Kjære venn, jeg er italiensk bor i Italia nå. Jeg har nettopp forlatt Victoria, BC hvor jeg har bodd på få år. Jeg starter nå mitt eget firma som vil tilby guidede, støttes fullt ut, utfordrende og eksklusive, turer i Veneto og den berømte Dolomittene. Vi er partnere med Pinarello, som vil gi high-end karbonfiber sykler. Nå, siden vårt firma vil bli lansert i løpet av ukene vil jeg haved å komme tilbake til deg med vår nettside.
For øyeblikket er hvis du kan være mer spesifikk (tar du din egen sykkel, trenger du bare overnatting, vet du hvor du skal dra / når er du av deg selv, hvor mye vil du bruke ????) Jeg vil gjøre mitt beste for å hjelpe deg å finne riktig overnatting, på rett sted til rett pris.
Ciao Giovanni

terry potter

:) Hei Giovanni, takk så mye for å svare på min tråd, hvor interessant å høre at du bodde i Victoria, du er kjent med sykling områdene rundt Victoria dvs. Sentral Sannich, Sydney, Mill Bay etc? Jeg vurderer å ta min sykkel, (jeg er for tiden red på en Specialized Tarmac Pro) men jo mer jeg tenker på det ideen om leie kan være veien å gå. Jeg rir med Oak Bay sykkel store gruppen på lørdag formiddag for min viktigste 100k gruppe tur, med 8 til 10 timer trening midten av uken, for å gi deg en idé om min nåværende ridning. Min kone vil bli som følger meg (ikke rytter) på denne turen, så besøket må også gi en viss turistvennlige element. Oppholdet vil bli om lag én måned totalt.
Vi har ikke plukket ett sted ennå, ville forslag ønskes velkommen. Overnattingssteder vil være nødvendige for vårt opphold sted fint, men ikke gal, rural landsby innstilling kanskje. Interessant å høre om din sykling venture, høres flott ut, jeg gleder meg til å høre mer detaljer om turene. Så vidt en tidsramme vi tenkte våren eller høsten. Jeg ser frem til å høre fra deg snart, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Lykke til med dine sykkelturer.

giocaps

Terry selvfølgelig er jeg godt kjent med de områdene du nevnte og med lørdag morgen Oak Bay rides. Jeg ville foreslå å komme til Italia i april, mai, juni eller september, oktober. Hvis du unngå juli / august er du allerede i god form. Områder å ri ville være Veneto, Sardinia og Sicilia (to store øyer), Toscanas, Umbria, Puglia, Abruzzo alt avhenger hva du leter etter som type tur. Hvis du bestemmer deg for å komme til Veneto vil vi kunne hjelpe deg med å organisere hele reisen for deg (vi har et reisebyrå) og finne sykkelen for deg (hva med å leve et hyggelig Specialized hjemme og prøver en Pinarello stedet?) . Pinarello fabrikk er 20 km. bort fra Venezia og deretter kan du gå til Verona, Padova, Dolomittene, osv., og dette vil være nok for en måned og for din kone. Også uke i bakhodet at vi vet at 25. mai i Giro d'Italia blir i Dolomittene for hva som regnes som den tøffeste turen av turen, kan du ønsker å se at så vel ....
La meg vite om jeg kan hjelpe deg. Ciao

:) Hei Giovanni, takk så mye for å svare på min tråd, hvor interessant å høre at du bodde i Victoria, du er kjent med sykling områdene rundt Victoria dvs. Sentral Sannich, Sydney, Mill Bay etc? Jeg vurderer å ta min sykkel, (jeg er for tiden red på en Specialized Tarmac Pro) men jo mer jeg tenker på det ideen om leie kan være veien å gå. Jeg rir med Oak Bay sykkel store gruppen på lørdag formiddag for min viktigste 100k gruppe tur, med 8 til 10 timer trening midten av uken, for å gi deg en idé om min nåværende ridning. Min kone vil bli som følger meg (ikke rytter) på denne turen, så besøket må også gi en viss turistvennlige element. Oppholdet vil bli om lag én måned totalt.
Vi har ikke plukket ett sted ennå, ville forslag ønskes velkommen. Overnattingssteder vil være nødvendige for vårt opphold sted fint, men ikke gal, rural landsby innstilling kanskje. Interessant å høre om din sykling venture, høres flott ut, jeg gleder meg til å høre mer detaljer om turene. Så vidt en tidsramme vi tenkte våren eller høsten. Jeg ser frem til å høre fra deg snart, Ciao Terry. Potter1@shaw.ca
PS Lykke til med dine sykkelturer.

zkahlina

Jeg har nylig besøkte Italia med gruppe venner. Vi klatret Passo dello Stelvio og Passo del Gavia. Jeg organisert denne turen av meg selv og lagret en masse penger. Du kan lese om det her:

http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/

Hvis du trenger mer info kan du email meg: zkahlina@shaw.ca

Håper dette hjelper.

Z.

Ken Roberts

Jeg har nylig besøkte Italia med gruppe venner. Vi klatret Passo dello Stelvio og Passo del Gavia. Jeg organisert denne turen av meg selv og lagret en masse penger. Du kan lese om det her:
www.edmontonmasterscyclingclub.ca (http://www.edmontonmasterscyclingclub.ca/)
Jeg ser på historien din som du leid en bil. Det er det jeg alltid gjør. Gjør det enkelt å komme til de beste riding. Lettere å håndtere dårlig vær. Mye bredere utvalg av hotell.

Her er noen bilder (http://www.roberts-1.com/t/b05/it/k/index.htm) av min tur med Stelvio + Gavia og noen andre fine rides.

Jeg er faktisk ikke sikker på hva en "sykkel hotel" is. Siden jeg har en bil og min egen sykkel, jeg tror ikke bekymre deg for det - bare velge det hotellet fornuftig, og det har alltid vært en måte å lagre sykkelen.

Ken

vlaanderen2008

Jeg vurderer å ta en sykkelferie i Italia neste vår for en uke eller så. Jeg har lagt merke til en rekke annonser for Italia Bike hoteller og ville sette pris på alle tilbakemeldinger og forslag om plassering og overnattingssteder. Jeg er en ivrig gruppe rytter 53 år gammel i BC Canada. Cheers Terry.
sjekk ut denne siden:
www.veloclassic.com (http://www.veloclassic.com)
de gjør en giro tur i mai med tidligere profesjonell Andrea Tafi.
Great site, godt selskap. Jeg har reist med dem hver av de siste 4 årene.
Eierne er fantastisk, og er på hver tur. verdt en titt!

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish