PDA

Se full versjon: Ting å gjøre med det massive sykkelen bag?

John Bailey

Hei

Jeg planlegger mitt første sykkeltur, og ønsket å vite fra folk hva løsninger de kan ha av ditching at massiv sykkel pose eller boks for varigheten av turen ... jeg antar at i denne forstand at min første tur vil / kan være en sirkulær Turen så jeg kan plukke opp bagen på vei hjem.

Sviktende alt dette andre måten å komme til Sveits, er å bestille på forhånd for den dedikerte syklus områder på Eurostar og SNCF.

Flying er ikke et alternativ for meg som jeg er livredd for det.

Mange takk

john

andymiller

Hei

Jeg planlegger mitt første sykkeltur, og ønsket å vite fra folk hva løsninger de kan ha av ditching at massiv sykkel pose eller boks for varigheten av turen ... jeg antar at i denne forstand at min første tur vil / kan være en sirkulær Turen så jeg kan plukke opp bagen på vei hjem.

Sviktende alt dette andre måten å komme til Sveits, er å bestille på forhånd for den dedikerte syklus områder på Eurostar og SNCF.

Flying er ikke et alternativ for meg som jeg er livredd for det.

Mange takk

john

Jeg vil anbefale å få et Tardis bag fra Ground Effect i New Zealnd (google for it). Den veier rundt en kilo, og kaster seg inn i en liten pose som du kan legge til ditt endelige reisemål. Du kan få en fullstendig mountainbike i den pluss telt og rack. Det er greit for Eurostar / SNCF (eneste ulempe er mangel på hjul).

Det finnes ingen egen syklus mellomrom på Eurostar - må du sende sykkelen 24 timer i forveien.

John Bailey

Hei Andy

Takk for tipset av - de er akkurat det jeg trenger ... noe som er lett å lagre på sykkelen. Jeg tenker det må bli med oss som ditching det et sted, vil bare føre til problemer, og jeg blir nødt til å bo gjør rundturer - jeg kunne legge det hjemme også - den andre jeg har sett er av et selskap kalt Velox, de detaljhandel i Storbritannia for 39,99 og ser ok for mindre jouney på Eurostar / ICE / SNCF - også de kastet opp i en gitt vanntett pose måle rundt 120x120x360mm og veier i ca 800g. Men de har ikke de nyttige hjulet seksjoner.

Skål

john

andymiller

Hei Andy

Takk for tipset av - de er akkurat det jeg trenger ... noe som er lett å lagre på sykkelen. Jeg tenker det må bli med oss som ditching det et sted, vil bare føre til problemer, og jeg blir nødt til å bo gjør rundturer - jeg kunne legge det hjemme også - den andre jeg har sett er av et selskap kalt Velox, de detaljhandel i Storbritannia for 39,99 og ser ok for mindre jouney på Eurostar / ICE / SNCF - også de kastet opp i en gitt vanntett pose måle rundt 120x120x360mm og veier i ca 800g. Men de har ikke de nyttige hjulet seksjoner.

Skål

john

Seriøst, bare holde den i posten - enten til et hotell eller poste restante "til et postkontor (men sjekk åpningstidene og helligdager).

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish