PDA

To år sykling og undervisning gjennom Amerika og Afrika! Woohoo!

Se full versjon: To år sykling og undervisning gjennom Amerika og Afrika! Woohoo!

andrewjet1

To uker siden jeg dro på en to år sykkelturen gjennom Nord / Sør-Amerika og Afrika. Jeg kommer til å tilbringe et år ridende fra New Jersey, USA til Buenos Aires, Argentina. Jeg skal lage meg veien til Sør-Afrika og tilbringe et år ridende fra Cape Town til Kairo. Jeg er en engelsk lærer og hver tre-fire måneder jeg skal slutte å frivillig til å undervise i engelsk for en måned på en lokal skole. Når jeg stopper for frivillig, jeg skal arbeide på prosjekter med fire skoler tilbake i Amerika. Prosjektene er utformet for å koble mine studenter på veien med elevene tilbake i statene.

Jeg har en nettside som forklarer turen i mer detalj med blogginnlegg, en rute kart, utstyr listen, og noen andre sider. Sjekk det ut om du er interessert:

www.teacherontwowheels.com (http://www.teacherontwowheels.com)

håper alle har det godt!

Andrew

chevo

Good on you make, likte historien din så langt. All the best. Kanskje du kan inkludere et besøk DownUnder mens du er på den sørlige halvkule?

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish