PDA

Se full versjon: New to Touring og så starte med et smell.

New to Touring og så starte med et smell.

Big Lowry

Jeg snublet over dette forumet mens han prøver å forske touring sykler. Jeg er ny til sykling generelt, men jeg er en fitness entusiast og bestemte seg for sykling kommer til å bli mitt neste store ut døren fitness aktivitet. Tre av mine venner og jeg er planende å gjøre en turne fra New Jersey til California i spennet av ca 2 måneder. Mitt problem er at jeg ikke kan bestemme hva Bike jeg skal kaste pengene mine ned på.

I dag fant jeg en del på en '04 Sequoia Specialized Elite for $ 675 US. Etter å ha lest flere innlegg her synes at denne sykkelen egentlig er ikke egnet for en 2 mnd turne.

Jeg er 6 fot 4 inches og rundt 225 pounds og har ingen reell anelse om hva jeg gjør når det gjelder sykler. Hvis noen kan peke meg i riktig retning jeg ville verdsette den.

Takk på forhånd.

Cruisin

Sjekk ut crazyguyonabike nettsted, kan det gi deg noen ideer.
Jeg personlig bruker en konvertert terrengsykkel, men innser dette er ikke for alle.
Ting jeg har lest som bør vurderes gitt vekten din, er at Trek og Fugi touring sykler lider av bakhjul problemer, har en svak eiker og den andre har svak felger (ikke husker noe som er der).
Den Surly long haul trucker kan være et sted å begynne å lete, eller hvis du som aluminium, Cannondale har et par alternativer.
Hvordan du kommer til å bære utstyret må også vurderes (Sykkelveske eller Bob stil trailer). Hvis du skal bruke en Bob du ikke trenger å vurdere pannier mounts eller hælen klarering.
Jeg eier både Sykkelveske og Bob men foretrekker Sykkelveske særlig i fjellet og grusveier hvor jeg liker å turne.
På den andre siden de fleste av mine turnerer ledsagere bare bruker Bob tilhengere og sverger til dem eller ikke har prøvd noe annet. Dette tillater dem å gjøre noen tunge plikt terrengsykling når tilhengeren er hekte på campingplassen, mens min sykkel er litt begrenset på stier på grunn av stive gafler og stativer etc.

Big Lowry

Sjekk ut crazyguyonabike nettsted, kan det gi deg noen ideer.
Jeg personlig bruker en konvertert terrengsykkel, men innser dette er ikke for alle.
Ting jeg har lest som bør vurderes gitt vekten din, er at Trek og Fugi touring sykler lider av bakhjul problemer, har en svak eiker og den andre har svak felger (ikke husker noe som er der).
Den Surly long haul trucker kan være et sted å begynne å lete, eller hvis du som aluminium, Cannondale har et par alternativer.
Hvordan du kommer til å bære utstyret må også vurderes (Sykkelveske eller Bob stil trailer). Hvis du skal bruke en Bob du ikke trenger å vurdere pannier mounts eller hælen klarering.
Jeg eier både Sykkelveske og Bob men foretrekker Sykkelveske særlig i fjellet og grusveier hvor jeg liker å turne.
På den andre siden de fleste av mine turnerer ledsagere bare bruker Bob tilhengere og sverger til dem eller ikke har prøvd noe annet. Dette tillater dem å gjøre noen tunge plikt terrengsykling når tilhengeren er hekte på campingplassen, mens min sykkel er litt begrenset på stier på grunn av stive gafler og stativer etc.

Jeg skal bruke Sykkelveske og saltasker sikkert.
Jeg har lest mer og mer og det virker som om jeg erstatte pauser og hjulene på SSE den burde være i stand til å gjøre jobben. Jeg er bekymret for meg som veier så mye og ha 50 + pounds av utstyret på sykkelen og har den håndtak. Er en stålramme hva jeg burde egentlig være på utkikk etter?

xilios

Hei, ville jeg ikke ta et lett løp sykkel på en fullastet tur, kan du være på utkikk etter problemer, de bare ikke er bygget for å bære mye vekt. Glem ikke at du skal ri lange strekninger hver dag. Det eneste jeg har hørt om å bruke en trailer (mindre stress på rammen).
Jeg ville vurdere å få en sykkel med lengre akselavstand (+ /-106cm), og bredere dekk (35C) for beter komfort. Du kan sjekke ut geometrien i Trek 520 (http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2008/road/520/520/) for å få en beter idé. Jeg er sikker på at Surly long haul Trucker området har også geometri spesifikasjoner.
Den gir også trenger å bli sett på, kan du aldri har lave nok gir. Vi bruker 42/32/22 med 11-32 åtte fart bak. De fleste har 46 foran.
Du må også se etter en god sal, vil du være på den for mange timer hver dag. Min kone og jeg bruker Brooks Champion flyer, og kan sitte på dem i 8 timer hver dag uten problemer.
Som for aluminium sykler, ikke bekymre de kan håndtere mye.
Hvis du trenger mer informasjon ikke hasitate:)
skål

daveornee

Jeg snublet over dette forumet mens han prøver å forske touring sykler. Jeg er ny til sykling generelt, men jeg er en fitness entusiast og bestemte seg for sykling kommer til å bli mitt neste store ut døren fitness aktivitet. Tre av mine venner og jeg er planende å gjøre en turne fra New Jersey til California i spennet av ca 2 måneder. Mitt problem er at jeg ikke kan bestemme hva Bike jeg skal kaste pengene mine ned på.

I dag fant jeg en del på en '04 Sequoia Specialized Elite for $ 675 US. Etter å ha lest flere innlegg her synes at denne sykkelen egentlig er ikke egnet for en 2 mnd turne.

Jeg er 6 fot 4 inches og rundt 225 pounds og har ingen reell anelse om hva jeg gjør når det gjelder sykler. Hvis noen kan peke meg i riktig retning jeg ville verdsette den.

Takk på forhånd.
Surly Long haul Trucker er Bike du "skal kaste pengene ned på."
Dette kan være et godt tidspunkt å kjøpe en som "sesongen" har bremset ned og den komplette sykkelen kan bli tilgjengelig i en butikk nær deg. Få en som er riktig størrelse og ri det mye å passe på at baren høyde, rekkevidde, bredde osv er akkurat riktig for ditt for lastet touring. En god sal som passer dine sitte bein er også viktig.
Sterke stålrør racks (jeg bruker Tubus, men Surly Nice rack er gode også) og god vanntett Sykkelveske er også viktig. Det er en god idé å få sykkelen og utstyret snart .... og så gjøre en del prøving kjører med fullt utstyr (eller i det minste simulerte for vekt og balanse) for å se hvordan det vil gå i løpet av 2 måneder. Weekend turer vil hjelpe deg å sortere ut ting.

daveornee

Takk på forhånd.
To andre tanker kom til meg etter at jeg sendte min første reaksjon:
1. Noen som er 6 '4 "høy sannsynlighet har store føtter og må være spesielt årvåken om hælen klarering til Sykkelveske. Lengre kjeden opphold, lengre rack, og Sykkelveske som har en" cut-away "for å hjelpe til med å tømme hælene all hjelp. Det er noen ekstra beslag som er gjort for å bistå i dette arbeidet, men hvis du kan unngå "add-ons" ved planlegging og utstyr valget du vil sannsynligvis være bedre.
2. Fenders er verdt å vurdere for deg selv og dine reiser ledsagere. Regn og andre ting flyr av veien bare skjer. Gode skjermer med god dekning beskytter deg, utstyret og ridning følgesvenner. Når du velger sykkelen din, må du passe er det rom for både fendere og de største dekkene som du kan aldri bruke.

Big Lowry

Takk for all informasjon og hjelp.

Jeg dro til 4 separate sykkel butikker og spurte mye av de samme spørsmålene til mange forskjellige mennesker og noen av de ting jeg fant ut er:

Finne en Trek 520 faktisk sitter i en sykkelbutikk er umulig.
Finne en Trek 520 med en 25 "ramme som jeg kunne acutally passe på å bestille er umulig, og jeg ønsker ikke å måtte betale frieght å finne ut at jeg egentlig ikke vil ha sykkel.
Ingen plass innen 100 miles avtaler Surly sykler.

Her er hva jeg tenker. Jeg gikk tilbake og ga '04 sequia elite annen tur, og jeg liker sykkel, passer jeg på den og prisen er absolutt rett til 600 dollar.

Jeg skal erstatte pausene på det før jeg får den ut døren til butikken og har noen virkelig fine 36 talte håndlagde felger som kan håndtere en lang tur for 350.

Hvis jeg setter inn det nye felger og bryter på sykkelen jeg kan ikke se den ikke være i stand til å banalisere det i lang tid og med den sterke hjulene det bør være i stand til å håndtere wieght av meg og en god mengde utstyr.

Dvs hva jeg tenker. Jeg vil definitivt se nærmere helbrede clearence før senere når jeg kommer tilbake til butikken selv, enn for at hodene opp.

Er det noe alvorlig feil i planen min?

daveornee

Takk for all informasjon og hjelp.

Jeg dro til 4 separate sykkel butikker og spurte mye av de samme spørsmålene til mange forskjellige mennesker og noen av de ting jeg fant ut er:

Finne en Trek 520 faktisk sitter i en sykkelbutikk er umulig.
Finne en Trek 520 med en 25 "ramme som jeg kunne acutally passe på å bestille er umulig, og jeg ønsker ikke å måtte betale frieght å finne ut at jeg egentlig ikke vil ha sykkel.
Ingen plass innen 100 miles avtaler Surly sykler.

Her er hva jeg tenker. Jeg gikk tilbake og ga '04 sequia elite annen tur, og jeg liker sykkel, passer jeg på den og prisen er absolutt rett til 600 dollar.

Jeg skal erstatte pausene på det før jeg får den ut døren til butikken og har noen virkelig fine 36 talte håndlagde felger som kan håndtere en lang tur for 350.

Hvis jeg setter inn det nye felger og bryter på sykkelen jeg kan ikke se den ikke være i stand til å banalisere det i lang tid og med den sterke hjulene det bør være i stand til å håndtere wieght av meg og en god mengde utstyr.

Dvs hva jeg tenker. Jeg vil definitivt se nærmere helbrede clearence før senere når jeg kommer tilbake til butikken selv, enn for at hodene opp.

Er det noe alvorlig feil i planen min?
Specialized Sequoia Elite er ikke en god touring sykkel, spesielt for en stor rytter. The Chain Stays er altfor kort, blant annet. En sykkel som rir veldig godt i en losset tilstand dlesn't gjør den egnet for oppgaven med en 2 mnd turne, med mindre du ikke skal bære en last.
Surly sykler er tilgjengelig for alle butikker som omhandler QBP. QBP er den største amerikanske distributør, så de fleste butikker håndtere dem. Men å finne en butikk som omhandler "ekte touring sykler er ikke lett i de fleste deler av landet. Det er ingen kjepphest eller sizzle i them.I vet ikke hvor du er i delstaten New Jersey:
City Shop
Cherry Hill ERLTON sykkelbutikk
1011 WEST ROUTE 70
Cherry Hill, NJ 08002
(856) 428-2344

Lambertville WHEELFINE / Michael Johnson
639 BRUNSWICK PIKE
Lambertville, 08530 NJ
(609) 397-3403
www.wheelfinebikeshop.com

Monmouth Junction Halter'S CYCLES
4095 US Highway # 1 Suite 2
Monmouth Junction, NJ 08852

Parsippany SYKKEL CRAFT
99 Route 46
Parsippany, 07054 NH
(973) 227-4462

Tom River BEACON SYKLING & FITNESS
575 FISHER BLVD
TOM River, NJ 08753

Wenonah HANDLING WHEELS
1066 RR 45
Wenonah, 08090 NJ
(856) 468-5115

er noen av NJ butikker oppført på Surly nettsted. Hvis du er i nærheten til en annen stat grensen finner du en nærmere butikk der. Jeg vet at "Bikeman" i Maine vil skipet du en komplett sykkel fra Maine og ha den til deg i et par dager. Jeg foreslår at du ri en og håndtere noe lokalt hvis du kan så få ting "innstilt" til kroppen din er mye lettere for en forhandler som kan justere ting som stamme, barer og sete (posisjon og sitte ben passer). Du vil være på samme $ 1000 mark med denne sykkelen som du ville Sequoia + $ 350 hjul ... og har en overlegen løsning.
Jeg vet at jeg høres ut som jeg har noe å vinne ved å "skyve" Surly, men jeg har ingen tilknytning til dem. Jeg veien i lang tid Trucker for bare 1 uke og har funnet det å være langt den beste av alle sykler for oppgaven.

Big Lowry

Specialized Sequoia Elite er ikke en god touring sykkel, spesielt for en stor rytter. The Chain Stays er altfor kort, blant annet. En sykkel som rir veldig godt i en losset tilstand dlesn't gjør den egnet for oppgaven med en 2 mnd turne, med mindre du ikke skal bære en last.
Surly sykler er tilgjengelig for alle butikker som omhandler QBP. QBP er den største amerikanske distributør, så de fleste butikker håndtere dem. Men å finne en butikk som omhandler "ekte touring sykler er ikke lett i de fleste deler av landet. Det er ingen kjepphest eller sizzle i them.I vet ikke hvor du er i delstaten New Jersey:
City Shop
Cherry Hill ERLTON sykkelbutikk
1011 WEST ROUTE 70
Cherry Hill, NJ 08002
(856) 428-2344

Lambertville WHEELFINE / Michael Johnson
639 BRUNSWICK PIKE
Lambertville, 08530 NJ
(609) 397-3403
www.wheelfinebikeshop.com

Monmouth Junction Halter'S CYCLES
4095 US Highway # 1 Suite 2
Monmouth Junction, NJ 08852

Parsippany SYKKEL CRAFT
99 Route 46
Parsippany, 07054 NH
(973) 227-4462

Tom River BEACON SYKLING & FITNESS
575 FISHER BLVD
TOM River, NJ 08753

Wenonah HANDLING WHEELS
1066 RR 45
Wenonah, 08090 NJ
(856) 468-5115

er noen av NJ butikker oppført på Surly nettsted. Hvis du er i nærheten til en annen stat grensen finner du en nærmere butikk der. Jeg vet at "Bikeman" i Maine vil skipet du en komplett sykkel fra Maine og ha den til deg i et par dager. Jeg foreslår at du ri en og håndtere noe lokalt hvis du kan så få ting "innstilt" til kroppen din er mye lettere for en forhandler som kan justere ting som stamme, barer og sete (posisjon og sitte ben passer). Du vil være på samme $ 1000 mark med denne sykkelen som du ville Sequoia + $ 350 hjul ... og har en overlegen løsning.
Jeg vet at jeg høres ut som jeg har noe å vinne ved å "skyve" Surly, men jeg har ingen tilknytning til dem. Jeg veien i lang tid Trucker for bare 1 uke og har funnet det å være langt den beste av alle sykler for oppgaven.

WOW! Stol på meg når jeg sier jeg setter pris på alt dette hjelpe. Jeg er faktisk i Orlando i øyeblikket en vil være for de neste 7 eller 8 måneder. Jeg sjekket hver eneste butikk i Florida på Surly nettside og det er ikke med i 100 miles.

Jeg er i ferd med å gå surfe på internett for å finne ut hvorfor en kort kjetting oppholdet er en dårlig ting, men hvis du kunne gjøre rede for at for meg ville jeg sette pris på det.

EDIT: Okei, så i utgangspunktet for en kort kjetting opphold betyr er at hjulene er for tett sammen for å gi en veldig stabil tur?

daveornee

WOW! Stol på meg når jeg sier jeg setter pris på alt dette hjelpe. Jeg er faktisk i Orlando i øyeblikket en vil være for de neste 7 eller 8 måneder. Jeg sjekket hver eneste butikk i Florida på Surly nettside og det er ikke med i 100 miles.

Jeg er i ferd med å gå surfe på internett for å finne ut hvorfor en kort kjetting oppholdet er en dårlig ting, men hvis du kunne gjøre rede for at for meg ville jeg sette pris på det.

EDIT: Okei, så i utgangspunktet for en kort kjetting opphold betyr er at hjulene er for tett sammen for å gi en veldig stabil tur?
Heel fortolling, tire clearance, fender fortolling, ri stabilitet, og selv i svært liten grad endringene i kjeden vinkel som du går gjennom girene.
De 3 første er hva de fleste ender opp som lider av, og den 4. er viktig også.
OK på Orlando, FL location. Beklager om antakelse av NJ location. Din plassering har fordelen av å få masse god ridning vær hele året. Jeg håper du får ting sortert ut og kan begynne å nyte det "praksis" turer før den store. Jeg gjorde mye helg ridning å forberede, praksis, tog, og sortere ut ting før min første transkontinentale tur. Jeg begynte å turnere 48 år siden, så du vet at det som er tilgjengelig i dag er langt bedre enn hva som var tilgjengelig da. Du kan gjøre noe arbeid. Min første transkontinentale lastet tur var på Schwinn 2 hastighet som jeg pleide å levere aviser med. Min rack var samme rack som transportør for lerretet aviser poser. Jeg startet turen uten pumpe og bare klær / mat / vann i poser + telt og sovepose roped på toppen av stativet. Heel klarering var et problem allerede da jeg fant ut da jeg mistet noe av min mat og klær ut toppen av min åpne sekker når min hæler "klippet" sekkene .... det også skjedd meg mange ganger når jeg var å levere aviser.

Cruisin

Front end geometri er også viktig for stabilitet på en ladd tourer, særlig hvis du skal bruke foran Sykkelveske.

Big Lowry

Alright, i morgen jeg ringer en sykkel butikk i Tampa ca 100 miles away, og dersom de har en LHT i den største størrelsen im kjører der nede og im trolig gå ut med det jævla ting.

Jeg skal fortelle deg hvordan det går.

Big Lowry

Alright, i morgen jeg ringer en sykkel butikk i Tampa ca 100 miles away, og dersom de har en LHT i den største størrelsen im kjører der nede og im trolig gå ut med det jævla ting.

Jeg skal fortelle deg hvordan det går.
Det ser ut er det ingen måte jeg kan ri denne jævla sykkel med å kjøpe den for det første fordi ingen der har en 62cm en på lager, eller noen av de andre størrelser eller den saks skyld ... Jeg stabbet.

xilios

Du kan også gå for en hybridbil. Mange mennesker, inkludert meg, har brukt dem i mange langdistanse turer uten problemer.
Det eneste problemet du bør wory om er at hvis passer rett. Sjekk ut dette nettstedet (http://sheldonbrown.com/frames/index.html) for informasjon om tilpasning før du gå til din LBS slik at du får en idé.
Hybrider har noen fordeler, de er lighweight og hvis stjålet eller skadet bare gå ut og få en annen, og den wont break banken.
Men hvis du virkelig ønsker en ekte tourer sjekk ut SJS Cycles (http://www.sjscycles.co.uk/) de er perfekt for touring ekstra lange avstander og er bygget for å vare livet ut. Jeg har hørt folk er det ekstra hjelpsomme og vil guide deg gjennom fiting proces.
Mer om temaet typer sykler sjekk ut denne siden (http://www.bikeforums.net/).
skål

xilios

Nesten glemte sjekk ut denne siden>>> fullyloadedtouring.com (http://www.fullyloadedtouring.com/ )<<<, den har en veriaty av (fullastet) sykler.
Det burde gi deg en beter idé om hva du får.
cheers:)

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish