PDA

non-profit turer her i Frankrike

Se full versjon: non-profit turer her i Frankrike

rouleur23

Hei, jeg vil holde det kort. Jeg arrangerer flere turer til anskaffelseskost for deg roadie. Hvorfor? Jeg bor her og har tid, stasjonen og jeg får gå fri.
Første tur allerede planlagt. Krysset Pyreneene og 14 kolonner fra 4 til 9 mai 2008. Hvis 10 går det bør koste mer enn £ 280 (pund) ss. Hvis 18 går vil det være rundt £ 230. Inkluderer airport pick up i Biarritz og frafalt i Perpignan flyplassen, 5 netter overnatting på hotell, 5 frokoster, 5 x buffé veikanten lunsjer i naturskjønne stedet, 2 støtte ryttere og støtte bil med sjåfør til å flytte poser.
Det vil være rundt 3 per år. Non-profit hver gang beause jeg kan!

Komme på listen min på gorman.p @ wanadoo.fr.

Inntil jeg tok opp sykling, tenkte jeg vo2max var en hårspray! Vel, jeg er verdt det!

Sikker Ridin 'folkens

Pascal

davidrayson

Hei Pascal, som høres ut som en fantastisk tur og jeg ville elske å bli med deg, men jeg kan ikke en slik tur enhet rundt 20 juli. Jeg kommer fra Australia, slik organisasjon er ikke så fleksibel. Hvis du har noen forslag som ville være svært nyttig. David - email david@rayson.cc

Automatic Translations (Powered by Powered by Google):
BulgarianCroatianCzechDanishDutchEnglishFinnishFrenchGermanItalianJapaneseKoreanNorwegianPolishPortugueseSpanishSwedish
Translations made by vBET 3.2.2