PDA

Underground Railroad Route Ky / Oh (USA)

Se full versjon: Underground Railroad Route Ky / Oh (USA)

SteveAG

Vi vurderer å gjøre narr av noen av Adventure-Sykling Underground Railroad rute i Kentucky og Ohio. Har noen her ridd denne delen. hvis så - hva er dine tanker om det?

Takk,
Steve

Cychologist

Jeg har ridd på land mellom Innsjøar protion av ruten - Trace. Det er en fin tur. Jeg har også ridd rundt Owensboro, men er ikke sikker på om jeg var på vei dit.

Jeg håper å gjøre hele turen, men sannsynligvis ikke før 2009.

SteveAG

Takk for svar.

Hvordan var trafikk på Trace? Hvilken tid på året gikk du? Hvordan var været?

Cychologist

Takk for svar.

Hvordan var trafikk på Trace? Hvilken tid på året gikk du? Hvordan var været?
Jeg bor i Hopkinsville, Kentucky, en halv time fra LBL, og har ridd Trace om våren, sommeren og høsten. Fine høstfarger, men enhver årstid er god.

Trafikken er i hovedsak turister på Trace, og ikke et problem. Business trafikk vanligvis ta Interstates eller Bomveier går nord / sør noen miles fra LBL. Bør være minst farlig strekning på ruten i dette området.

SteveAG

Takk for ytterligere info. Det trafikkvolum høres flott for sykling.

Jeg har lest litt om LBL og så på noen kart over området - fordi kona ønsker å gå til Paducah å besøke noen dyne-relaterte nettsteder.

Vi kan ending camping eller bor på et B & B og deretter ta dagsturer (som kan omfatte sykling, vandring og kano).

Takk igjen.
Steve & Linda

Bulgarian Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Spanish Swedish