Land End til John O Groats Første tur
Se full versjon: Land End til John O Groats Første tur
Jeg planlegger å gjøre en solo Lands End til John O'Groats i april 08 og er litt bekymret for at jeg ikke vil være i stand til å fullføre dette, ville det være fint å fullføre den i 16 dager og det er målet mitt, i hovedsak det er mitt mål å fullføre den i 16 dager, har jeg planlagt rute ut og etter mine beregninger på en stor dag vil jeg trenger å gjøre 90 miles og på mine korteste 42 miles. Min trening er for øyeblikket ingen eksisterende og jeg er generelt passer min lengste tur tidligere bare har vært 100KM og min største uken har vært 370KM's-hvis jeg sammenligner dette til hendelsen virker det som om 1600KM står i to uker er utenfor rekkevidde. Jeg har egentlig aldri prøvd eller forsøkt å gjøre mer enn 4 timer på sykkelen bare på grunn av råd om ikke å øke kjørelengden med mer enn 10% hver uke.
Jeg har vært ute av salen alvor nå for rundt to måneder og planlegger å komme tilbake i nye året som gir meg 4 måneder Preperation, vet jeg at jeg kan få min sykling bena igjen innen et par uker og begynner seriøst trening etter det.
Noen råd ville være verdsatt på trening og ernæring (jeg tror jeg burde spise mer enn en hest) hva jeg skal spise i Preperation og mens jeg er i salen.
Hvis denne turen er vellykket, er det min intensjon å turnere Oz neste vinter 08-09, men dette er langt igjen ennå
Det synes å være mer av en rase enn en tur. 1600kms i 16 dager \u003d 100kms per dag. Det ser ut til å være en stram tidsplan.
Du må vurdere åser, og tiden på året, vil april bli kald og våt. På toppen av dette du ikke synes å ha noen dager hvile høvlet. Lykke til.
Du kan prøve og be disse folkene her (http://www.cyclechat.co.uk/forums/forumdisplay.php?f\u003d13) eller her (http://www.bikeradar.com/forums/viewforum.php? f \u003d 40003) noen av disse gutta har gjort denne turen før.
skål
Takk for svaret, resten dager alltid Nattmann meg ut og beina begynner å ta opp hvis jeg gjør det-dvs hvorfor jeg velger å ikke gjøre dem, hvis det blir for tøft da jeg kan redusere et par ben og dele dem inn kortere dager, men jeg er ganske sikker på at min dumhet og naivitet touring får meg gjennom.
Kanskje jeg kommer til min fornuft og prøve å bare oppleve min første tur i stedet bli ferdig med det og risikere å hate it
Skål
[QUOTE \u003d onelonerider] Takk for svaret, resten dager alltid Nattmann meg ut og beina begynner å ta opp hvis jeg gjør det-dvs hvorfor jeg velger å ikke gjøre dem, hvis det blir for tøft da jeg kan redusere et par ben og delt dem inn i kortere dager, men jeg er ganske sikker på at min dumhet og naivitet touring får meg gjennom.
Kanskje jeg kommer til min fornuft og prøve å bare oppleve min første tur i stedet bli ferdig med det og risikere å hate it
Tror du trenger hvile dager, vil du ende opp med å hate det, og vil bli skuffet hvis du plasserer den slags press på you.Before jeg dro på min 1ste tur jeg tror jeg har gjort mye planlegging / worrying.As lenge du har en gode kart og en plan og trent før du gjør det, nyt det fordi dens vanedannende.
Hei. Hvis det er din første tur vil du bli overrasket over hvordan miles klokke opp! På min første tur til Barcelona i 2006 hadde jeg planlagt 70 miles per dag, men snart fant jeg var gjennomsnittlig 85-90 per dag, det er som du nesten "push" framover hele tiden av usikkerhet om hva som ligger foran oss, hvilke nye byen ser du og naturen osv., kanskje det var annerledes da jeg var i Frankrike / Spania, men gå for det, ha sinnet og får makt til å gjøre noe for første gang er halve slaget. Aldri tvil om din evne.
Jeg kjører 7-8 timer, på ca 14 mph. Bare spise godt, frukt (banan for meg!) Og drikke godt, planlegge ruten din godt nok til å unngå å måtte stoppe hele tiden, eller din gjennomsnittlige hastighet synker ned og så er det mindre tid på slutten av dagen.
Hills? Ting går opp kommer ned! Kanskje du skal halvparten av hastigheten går opp, men du vil bli dobbelt så stor fart som kommer ned ... bakkene er det bare å teste dine evner som en syklist, se dem som en utfordring, ikke en hindring!
Mark. MK
Tusen takk for dette rådet, jeg gjør turen i to uker tid og jeg har reservert meg togbillett tilbake fra John O gryn allerede kan dette være den mest dum ting jeg kunne gjøre fordi det gir meg bare 12 dager til å gjøre 950 miles . Dette vet jeg kommer til å bli den mest fysisk krevende jeg noensinne har hatt å gjøre, men jeg ser frem til å se England fra bunn til topp.
Jeg har planlagt så mye som jeg kunne ha planlagt og bare tenkt på riding, riding riding, ikke går altfor fort, men å spise mye og bare stopper på mitt mål hver dag.
Den kommer til å bli smertefullt
vBulletin, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by
vBSEO 3.3.0